Wat staat er op de foto

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

19 jan 2012, 15:03

Hugie12 schreef:oei Mickie ,dan heb ik erover gezien :oops: :oops: is wel juist!!!!!

Afbeelding
dit was dz echte foto :lol: :lol:
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

19 jan 2012, 18:20

Oef wat een bevalling zeg.... uiteindelijk dus een "stinkdier" :lol:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

19 jan 2012, 20:16

en de winnaar is :roll: :?:
Gast

19 jan 2012, 21:28

condoom :lol: :D tata :lol:
Gast

19 jan 2012, 23:19

ben nog zo dom niet é :lol: :D ,allé,fijne nacht :D
Gast

19 jan 2012, 23:23

:D geniet er maar van :lol: :D
Gast

20 jan 2012, 09:54

8O de volgende aub da verwondert mij niet :D
Gast

20 jan 2012, 14:47

opblaasbare pop :lol: :D 8O 8O 8O
Gast

20 jan 2012, 14:53

laat ze maar zoeken :roll: ik zoek niet alleen :cry:
Gast

20 jan 2012, 15:03

niks vergeten é, :D
Gast

20 jan 2012, 15:18

een pedalo (zo'n waterfiets) :?:
Gast

20 jan 2012, 15:21

pumpkim 8O 8O er staat er weer een vrouw bij ze 8O 8O kijkt eens goe 8O
Gast

20 jan 2012, 15:24

ik zie ook geen vrouw 8O
Gast

20 jan 2012, 15:26

roeibootje :?:
denk dat ik water zie :?