Wat staat er op de foto

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

20 jan 2012, 22:40

jullie moeten het niet te ver gaan zoeken :lol:
Gast

20 jan 2012, 22:48

warm, Nietje, je bent op goede weg!!!!!!

tot morgen :wink:
Laatst gewijzigd door Gast op 20 jan 2012, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

20 jan 2012, 22:50

externe harde schijf :roll:
Gast

20 jan 2012, 23:02

sorry ,fijne nacht scorpi :wink:

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

20 jan 2012, 23:45

printer :?:
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
Gast

20 jan 2012, 23:50

scorpi ligt al te snurken zene hugie :lol: :D ,geduld :lol: geduld é :lol:

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

20 jan 2012, 23:52

kom pas laat op he :lol:
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
Gast

21 jan 2012, 01:17

En ik nog later :lol: :lol:

afdekplaatje achter de pc ? :roll: :?
Gast

21 jan 2012, 09:15

goeie morgen,
nog altijd niet juist. :lol:
Gast

21 jan 2012, 11:33

ook niet, Nietje :wink:
zal een tip geven, het is klein :roll:
Gast

21 jan 2012, 11:36

kabeltje dan :roll: