Wat staat er op de foto

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

21 jan 2012, 11:39

K'ga mij gaan wassen ,en bins't peinzen sè :D
Gast

21 jan 2012, 12:32

scorpio1 schreef:Afbeelding

:wink: :wink:
8O 8O laptop :roll: slecht gepeinst zekerssss :cry:
Gast

21 jan 2012, 12:44

allé, beter peinzen :lol: , bijna iedereen heeft er een of meer :roll:
Gast

21 jan 2012, 12:46

een printer :?: ik heb da ni ze :roll:
Gast

21 jan 2012, 12:49

bladscanner ,allé ge versta me wel é :roll:
Gast

21 jan 2012, 12:51

ik wacht op scorpi :roll:
Gast

21 jan 2012, 13:20

zal een tip geven, het is klein
:lol: :wink:
Gast

21 jan 2012, 13:23

moeilijk ze pfff 8O
Gast

21 jan 2012, 13:24

een t'jiep kaartje ,allé ge versta me wel é :roll: :oops:
Gast

21 jan 2012, 13:26

Nietje, wil je zeggen een SD kaartje?

Afbeelding

:wink:
Gast

21 jan 2012, 13:28

:lol: ja maar kon op de naam niet komen :lol:

danke danke ,allé zit bij de midden slimme :lol: :D
Gast

21 jan 2012, 13:29

proficiat hé, meiske :wink: