Wat staat er op de foto
-
Gast
ik weet ook ni meer wa zeggen
denk dat alles al gezegd geweest is
ik zie nog altijd een bosgbodem zoals ik eerder al zei 
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
- Locatie: Leuven
pumpkin
Geregistreerd op: 2-9-2011
Geplaatst: Wo 25 Jan 2012, 9:13 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dat ik een paddestoel zie
Dat heb je dan goed gezien!!!!!!

kijk eens wat een mooie ;
Geregistreerd op: 2-9-2011
Geplaatst: Wo 25 Jan 2012, 9:13 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dat ik een paddestoel zie
Dat heb je dan goed gezien!!!!!!

kijk eens wat een mooie ;
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

