Wat staat er op de foto
-
Gast
goed, myleenmyleen schreef:bloembol
maar geen narcis, scorpio1
hier alvast een groter stukje van de foto

-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
- Locatie: Leuven
Is dat een bloemkool?????????pumpkin schreef:goed, myleenmyleen schreef:bloembol
maar geen narcis, scorpio1
hier alvast een groter stukje van de foto
volgens mij is dat een Hyasint
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Gast
Wie sprak er hier van bloemkolen
Bloembollen zijn het dan weer wel
En neen hoshinkido geen twee bloembollen maar drie

Inderdaad drie hyacinten, Hugie12, proficiat
Jij hebt de bloemkoolstamppot gewonnen
Bloembollen zijn het dan weer wel
En neen hoshinkido geen twee bloembollen maar drie
Hugie12 schreef:volgens mij is dat een Hyasint
Inderdaad drie hyacinten, Hugie12, proficiat
Jij hebt de bloemkoolstamppot gewonnen
