Wat staat er op de foto

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

29 jan 2012, 01:39

denk het ook :lol: zullen maar stillekes zijn :lol: slaapwel xxx
Gast

29 jan 2012, 01:40

doeiiiiiiiii :wink:

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

29 jan 2012, 01:42

--------------------------------------------------------------------------------

denk ook een werelbol op zo ne staander é

tweede punt gevonden;blijf nog verder zoeken :lol: :lol: :lol:
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
Gast

29 jan 2012, 01:46

wat moeten wij nog zoeken ? de wereldbol en de staander ,is er nog iets :roll: ik op de toppen van mijn tenen zéééééég :lol: :lol:
Gast

29 jan 2012, 01:46

8O 8O weet niet wat ik daar nog kan aan toevoegen :cry: :o :D :lol:
Gast

29 jan 2012, 01:48

haha ik ook niet ha ha ha ,allé zal maar afsluiten zekerssssssss :lol:

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

29 jan 2012, 01:48

:lol: :cry: :lol: :lol:
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
Gast

29 jan 2012, 01:51

ja zullen in onze dromen er is op verder denken :lol: :lol: slaapwel :lol: x

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

29 jan 2012, 01:56

slaap wel Kaatje en Nientje :cry:
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

mickie
Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
Locatie: Vlaams Brabant

29 jan 2012, 01:57

nen puzzel van een wereldbol :lol: :lol:
Gast

29 jan 2012, 13:33

zou het bijgod niet meer weten :?

mickie
Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
Locatie: Vlaams Brabant

29 jan 2012, 14:38

Ik hou het bij mijnen wereldbol,om te puzzelen :lol: :lol:
Gast

29 jan 2012, 15:45

Hugie12 schreef:Afbeelding

rarara maar juist he! :lol:
een beetje dichter gezet :roll:
Gast

29 jan 2012, 15:46

blokje ijs op een tut :lol:

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

29 jan 2012, 15:57

mickie schreef:nen puzzel van een wereldbol :lol: :lol:
Goed zo Mickie ,kus van de juf en een bank vooruit! :lol:
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen