Wat staat er op de foto

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

30 jan 2012, 20:35

vergeet-mij-nietjes :lol: :lol: closup :lol: :lol:
Gast

30 jan 2012, 22:21

:wink: bedankt :wink:

Tot morgen eens :wink:
Gast

31 jan 2012, 13:31

een spionneke :lol: :D
Gast

31 jan 2012, 13:36

lens 8O 8O doeiiiiiiiii :lol:

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

31 jan 2012, 13:36

:D :D niet te zien :roll:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

31 jan 2012, 13:37

Klaartje schreef::D :D niet te zien :roll:
vind ik ook ,t'is een beetje Te é klein Klaartje :?

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

31 jan 2012, 13:40

een soort kijkgaatje of fotokaderke :roll:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

31 jan 2012, 13:43

:? kijkgaatje :lol: of spionneke,neen dus :?

8O moeilijk sè 8O k'weet het niet ,k'ben weg :lol: :D

mickie
Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
Locatie: Vlaams Brabant

31 jan 2012, 13:56

nen wc pot :lol: :lol: :lol:

mickie
Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
Locatie: Vlaams Brabant

31 jan 2012, 15:34

als het mag,ga ik nog eens een nieuw,zoekertje plaatsen

Afbeelding

??????? :)
Gast

31 jan 2012, 17:36

t'ziet er zo naar uit 8O

of een bubbelbad :roll:
Gast

31 jan 2012, 18:00

hoshinkido schreef:ja het kan een bubbelgat zijn :lol:
b b b b bad é 8O :lol: :D
Gast

31 jan 2012, 19:35

8O staakt mickie ook al :?: :roll: :lol: 8O 8O
Gast

31 jan 2012, 19:38

ha ha zotteke :D