Hallokes Gerarda,en de anderen!
Kan weer niet slapen,ben in mijn eentje een wijntje aan het drinken!
Buurvrouw zou er weer mee moeten brengen
zijn zo van die kleine flesjes.Want opperhoofd wil dat niet doen;hij aa alleman aa.
Zijn gisteren naar Woluwe geweest,winkels doen,hij heeft nog een pulleke gekocht om in de zomer aan te doen,maar onder tussen heeft hij noch broeken of schoenen hahahaha
Zal nu maar proberen te slapen,want Yunna is hier van gisterenavond en morgen is het weer oma van hier en oma van daar.
Morgen ga ik haar mee terug brengen,Peter heeft zijn winkel verzet en ga eens loeren
weer geld opdoen!
Heb vandaag mijn papieren gekregen om mijn pensioen aan te vragen en kreeg een mooi toepasselijk muziekje in mijn mailbox
Op de muziek van "kom van dat dak af" maar Ben Kramer zingt "blijf van mijn poen af en van mijn pensioen!" goed hoor!
Allee ben er mee weg of seffes staat ze hier naast mijn bed!
dikke kus en tot morgen,
vandaag zo laat heb de pc gedefragmenteert
Kan weer niet slapen,ben in mijn eentje een wijntje aan het drinken!
Buurvrouw zou er weer mee moeten brengen
Zijn gisteren naar Woluwe geweest,winkels doen,hij heeft nog een pulleke gekocht om in de zomer aan te doen,maar onder tussen heeft hij noch broeken of schoenen hahahaha
Zal nu maar proberen te slapen,want Yunna is hier van gisterenavond en morgen is het weer oma van hier en oma van daar.
Morgen ga ik haar mee terug brengen,Peter heeft zijn winkel verzet en ga eens loeren
Heb vandaag mijn papieren gekregen om mijn pensioen aan te vragen en kreeg een mooi toepasselijk muziekje in mijn mailbox
Allee ben er mee weg of seffes staat ze hier naast mijn bed!
dikke kus en tot morgen,
vandaag zo laat heb de pc gedefragmenteert
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen