Wat staat er op de foto

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

31 jan 2012, 19:40

zitje in douche :?:

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

31 jan 2012, 19:41

Heeft het soms niet iets te maken met een keuken :roll:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

31 jan 2012, 19:41

hoshinkido schreef:ik denkt dat die pikket staat bij het gebouw van seniorennet :lol: :lol: :lol: :lol:
Bstaat dat ? :roll: :oops:
Gast

31 jan 2012, 19:42

ik wacht op mickie :roll: :?

myleen
Lid geworden op: 27 nov 2010, 20:25
Locatie: Moorslede

31 jan 2012, 20:17

stomer voor groenten :roll:
Gast

31 jan 2012, 20:23

ik denk dat ik hier voorlopig stop met gokken :lol: :lol: :D

mickie
Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
Locatie: Vlaams Brabant

31 jan 2012, 20:28

het is precies nog niet geraden... :lol:

een tip dan maar zeker... :)

ik denk dat de mensen die dit in huis hebben,het gewoonlijk in hun keuken hebben staan.
Gast

31 jan 2012, 20:31

een stromijn allé ge versta me wel é :lol:
Gast

31 jan 2012, 20:33

passe vit :lol: :D voila :D

mickie
Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
Locatie: Vlaams Brabant

31 jan 2012, 20:42

niet goed.. :lol:

nog nen tip dan maar...de venten moeten dit zeker kennen :lol: :lol:
Gast

31 jan 2012, 20:46

ni zeuren é,of k'doe ni meer mee sè :?

mickie
Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
Locatie: Vlaams Brabant

31 jan 2012, 21:24

die vaatwasser kunde mischien nadien gebruiken :lol:

tip

in de zomer,als het warm is,dan is het zeker plezant om in huis te hebben :lol:
Gast

31 jan 2012, 21:26

vocht allé ge weet wel é