Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
-
Gast
01 feb 2012, 16:21
er staat wel eerst "korreltjes voor op ijsjes é

en daaronder OF anijssnoepjes

-
Gast
01 feb 2012, 20:08
joehoeeeee

ben hier

dus ik heb gewonnen dan

joepieeeee,gelukkig was onze scorpi allert

-
Gast
01 feb 2012, 20:20
hoshinkido schreef:daar kun je niks insteken ,maar zonder dit gaat het niet gaan
je moet het gebruiken als je weggaat(dat is een tip

)
oeie k'ben mis

-

Hugie12
- Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
- Locatie: Leuven
01 feb 2012, 21:06
regenscherm?
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen