lombardsijde

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

zoete

29 mei 2011, 12:57

heeft er iemand albert teirlinck gekend in lombardsijde,die in de jaren 1957 1959 in 36 gta in wevelgem heeft vertoefd en in 1959 nadat de gta is ontbonden naar brasschaat is verplaatst en dan naar lombardsijde
ik denk dat hij er is gebleven tot zijn pensioen
als u iets weet laat het dan weten aub

papafreddy

29 mei 2011, 16:38

zoete schreef:heeft er iemand albert teirlinck gekend in lombardsijde,die in de jaren 1957 1959 in 36 gta in wevelgem heeft vertoefd en in 1959 nadat de gta is ontbonden naar brasschaat is verplaatst en dan naar lombardsijde
ik denk dat hij er is gebleven tot zijn pensioen
als u iets weet laat het dan weten aub
Hallo Zoete

Ik heb opgemerkt dat onze vriend TEIRLINCK Albert lid is van de vrienden kring van Lombardsijde. Dus hij is zeker nog in ons midden.
Zie ook eens op volgende site : http://www.vklaql.be

Misschien kan je daar dan eens een vraag stellen voor meer info.
Persoonlijk ken ik die persoon nie, misschien wel van gezicht.

MVGr.
PapaFreddy

guidosan

30 mei 2011, 11:12

Hallo,
Je moet eens op de site van VKL, dit is de vriendenkring van de oudgediende van Kazerne Lombardsijde gaan kijken, daar kan je de vraag stellen onder hulp gezocht.
http://www.vklaql.be/index.htm

Groetjes
Guido
Een prettige dag gewenst

Evarist

31 jan 2012, 19:31

Bertje,zoal hij ook wordt aangesproken is nog steds fit en wel en is als aoud schriedsrechter verantoordelijk voor de ontvangst van de csheidsrechters bij de thuiswedstrijden van VV Oostduinkerke

zoete

02 feb 2012, 12:39

Evarist, bedankt voor u inlichting,u noemt hem BERTJE,zo klein is hij toch niet,wij in WEVElGEM noemden hem BILL,als u hem dit vraagt zal hij wel bevestigen
Wilt u hem de groeten doen van WALTER een van de vier die op dezelfde kamer logeerde , er was LOUIS ,ALFONS ik en BILL, de rest van het 36 gta waren gehuwde bv en gingen alle dagen naar huis ,in die tijd mochten de niet gehuwden niet alle dagen naar huis
Maar wij hebben er wel een schone tijd gehad, de schoonste van mijn 4 jaar dat ik bij het leger was