Wat staat er op de foto
-
mickie - Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
- Locatie: Vlaams Brabant
Nog nikske goed zien staan
En ik dacht dat het een gemakkelijke opdracht ging zijn
Maar ja als je het weet ,en dan hier zelf kan plaatsen,dan is het niet moeilijk he
Ik heb altijd al gedacht dak nen
was.
nu nen goeien tip...rond de kerst en nieuwjaar,is dit soort beest,goed bekend denk ik

was.nu nen goeien tip...rond de kerst en nieuwjaar,is dit soort beest,goed bekend denk ik
.proficiat,kreeft was het juiste antwoord 
