mijn man verloren
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hey Hugie, neen ge bent niet alleen met weggooien ik denk dat er zo veel zijn , maar ik heb toch een deel rokjes liggen dat ik niet wil wegdoen . Ik zou zo graag vermageren zodat ik ze weer kan dragen maar ik vrees dat dit valse hoop is, Maar ik zal toch nog één zomer wachten om ze weg te doen en proberen veel te gaan wandelen met de hond.
Ik heb gisteren en eergisteren tweemaal ergens speciaal te voet naartoe geweest en vandaag kan ik mij niet meer bewegen. Het is percies alsof ik een uur of twee turnoefeningen gedaan heb. De spieren van mijn dijen en rug doen enorm veel pijn zelfs als ik zit word ik het gewaar. Ik zit hier nu al een hele tijd altijd maar thuis ofwel eventjes met de bus of de auto boodschappen doen. jaja dat is de reden.Ik zal me moeten herpakken als het weer beter is.
Mijn problemen met de pc zijn nu ook opgelost. daar kan ik mij ook zo zenuwachtig in maken als er iets niet marcheert. Ik heb de man van de winkel laten komen en nadien was er nog een kleinigheidje dat ik dan zelf ook heb kunnen oplossen.
Ik schrijf graag mijn enveloppen voor verjaardagskaartjes met de pc en op de enveloppe zelf zt ik graag een kleinafbeeldingetje zoals een fles met twee glazen of een taartje en nu het in orde is heb ik deze morgen vroeg al een geschreven en gelukt.
Groetjes voor iedereen
Rudy en Veertje toch niet in de zee gevallen hoop ik
Gerarda
Ik heb gisteren en eergisteren tweemaal ergens speciaal te voet naartoe geweest en vandaag kan ik mij niet meer bewegen. Het is percies alsof ik een uur of twee turnoefeningen gedaan heb. De spieren van mijn dijen en rug doen enorm veel pijn zelfs als ik zit word ik het gewaar. Ik zit hier nu al een hele tijd altijd maar thuis ofwel eventjes met de bus of de auto boodschappen doen. jaja dat is de reden.Ik zal me moeten herpakken als het weer beter is.
Mijn problemen met de pc zijn nu ook opgelost. daar kan ik mij ook zo zenuwachtig in maken als er iets niet marcheert. Ik heb de man van de winkel laten komen en nadien was er nog een kleinigheidje dat ik dan zelf ook heb kunnen oplossen.
Ik schrijf graag mijn enveloppen voor verjaardagskaartjes met de pc en op de enveloppe zelf zt ik graag een kleinafbeeldingetje zoals een fles met twee glazen of een taartje en nu het in orde is heb ik deze morgen vroeg al een geschreven en gelukt.
Groetjes voor iedereen
Rudy en Veertje toch niet in de zee gevallen hoop ik
Gerarda
-
Hallo Rudy. Ik hoop dat het met u goed gaat. Ik ben niet vergeten dat ge deze week ook een moeilijke periode hebt en dat ge nu niet moet klaar staan om andere mensen op te beuren, maar dat wij u nu ook eens een beetje moeten trachten te helpen om u er weer bovenop te Helpen.
Dat zal wel niet in twee drie dagen opgelost zijn.Vooral die donkere periode waar we ons nu in bevinden.
Als het mooi weer is kunt ge uzelf wat moed geven door eens buiten te gaan.Ik ondervind daar toch wat hulp mee hoewel ik onder de baan ook wel eens een traantje wegpink. Ik weet niet Rudy of uw vrouw ook op het appartement of huis gewoond heeft waar ge nu woont aan de kust? maar soms hebt ge soms verdriet door bepaalde dingen dat in huis staan die u doen herinneren dat het nog gekocht werd door uw vrouw.Ik haalde hier deze week nog gerief uit de kast dat Marc gekocht had en ik was natuurlijk weer vertrokken met mij waterlanders.
Ik hoop Rudy dat het u goed gaat en dat ge weer een beetje sterker bent.
Groetjes Gerarda

Dat zal wel niet in twee drie dagen opgelost zijn.Vooral die donkere periode waar we ons nu in bevinden.
Als het mooi weer is kunt ge uzelf wat moed geven door eens buiten te gaan.Ik ondervind daar toch wat hulp mee hoewel ik onder de baan ook wel eens een traantje wegpink. Ik weet niet Rudy of uw vrouw ook op het appartement of huis gewoond heeft waar ge nu woont aan de kust? maar soms hebt ge soms verdriet door bepaalde dingen dat in huis staan die u doen herinneren dat het nog gekocht werd door uw vrouw.Ik haalde hier deze week nog gerief uit de kast dat Marc gekocht had en ik was natuurlijk weer vertrokken met mij waterlanders.
Ik hoop Rudy dat het u goed gaat en dat ge weer een beetje sterker bent.
Groetjes Gerarda

-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Aan alle lieve forumvrienden hier, nog en warme hug,
Ik zie dat alles rustig voortdobbert
Hou jullie warm en blijf gezond
Lieve groetjes en tot nog eens..............
Oma-C.
Ik zie dat alles rustig voortdobbert
Hou jullie warm en blijf gezond
Lieve groetjes en tot nog eens..............
Oma-C.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
veertje van t zeetje - Lid geworden op: 19 jun 2007, 19:39
Lieve allemaal,
Maar ik zit er al enkele dagen mee dat het me niet meer lukt om op sennet te komen... ook andere topics.
De eerste plaats is inderdaad de moeilijke periode waarbij ik wat meer tijd voor mezelf zou willen... spijtig maar helaas... het lukt niet.
Je weet dat ik als voorzitter van de de blok in het vakantiedomein waar ik tijdens de week verblijf heel wat problemen stelt. Van dag tot dag wordt er via mails en telefoons onderhandeld! En ik kan je zeggen, het zijn heel zware beslissingen met vrij grote verantwoordelijkheid!
Ook in onze blok zijn er bijkomende problemen. Het dak wordt hersteld maar het vlot van geen kanten! Constant moet ik de aannemer aanporren om verder te doen. we hebben in de blok ook al een tijdje problemen met de verwarming. Ik moet dan steeds de eigenaars (= 12 appartementen)inlichten omdat hun huurders er over klagen. Ik heb gans de week zelf de branders aangezet. Ik ben nu terug thuis (aan zee) en kreeg deze morgen al heel vroeg telefoon dat de brander het niet meer doet = nieuwe brander. Ik mag daar als voorzitter wel zelf over beslissen maar moet wel alle mede-eigenaars om geduld en begrip vragen (niet altijd even gemakkelijk!) Dus weer een hoop mails en telefoons!
Ook op het werk vlot het niet. Nieuwe collega's die het constant voor bekeken houden omdat de werkdruk te hoog wordt. Maar we werken hier met kinderen en zij dragen de gevolgen. Momenteel zitten we ook in een heel klein gebouwtje omdat onze leeflokaal verbouwd wordt. Je moet je voorstellen zo 10 jonge pubers constant in een klein lokaaltje en door het slechte weer kunnnen ze niet buiten
Ook de kinderen hier bellen regelmatig voor hun problemen en vragen ook de nodige aandacht...
Kreeg net nog een mailtje van een Australisch piloot die me binnenkort een bezoekje wil brengen (man is 88 jaar)... ook nog iets zien te regelen...
Heb net de vaste PC terug geïnstalleerd (door werkzaamheden die we hier hadden) en natuurlijk zijn eigen leventje is gaan leiden... Uiteindelijk doet hij terug een beetje wat van hem verlangd wordt... fatsoenlijk werken
Tja, een kleine greep uit wat wat me momenteel bezig houdt.
Ik las wel dat jullie het betrekkelijk goed stellen... met af en toe de waterlandertjes die nog vrij vlug de kop op steken... Herinneringen die je weer wat triest maken... Allemaal dingen waar je niet om heen kan natuurlijk... Ik kan je alleen maar zeggen, net als Oma C dat altijd zegt, het blijft pijn doen, maar met de tijd zal het draaglijker worden.
En het maakt niet uit wanneer het je is overkomen, op speciale momenten wordt het weer even moeilijk...
Maar ik denk wel dat eens het weer wat beter wordt en de natuur en het zonnetje zich van hun beste kant laten zien jullie wel wat meer moed krijgen om er tegen aan te gaan...
Dus nogmaals sorry, ik zal mijn best doen om terug wat regelmatiger langs te komen...
Het ga jullie goed en nog nen hele dikke knuff!
Liefs,
Veertje & Rudy
Ja, Gerarda, het gaat wel hoor, maar het deed wel enorm deugd dat je dit schreef... Ik ben nu niet direct de persoon die complimentjes verwacht van iemand... geef ze liever zelf..Hallo Rudy. Ik hoop dat het met u goed gaat. Ik ben niet vergeten dat ge deze week ook een moeilijke periode hebt en dat ge nu niet moet klaar staan om andere mensen op te beuren, maar dat wij u nu ook eens een beetje moeten trachten te helpen om u er weer bovenop te Helpen.
Maar ik zit er al enkele dagen mee dat het me niet meer lukt om op sennet te komen... ook andere topics.
De eerste plaats is inderdaad de moeilijke periode waarbij ik wat meer tijd voor mezelf zou willen... spijtig maar helaas... het lukt niet.
Je weet dat ik als voorzitter van de de blok in het vakantiedomein waar ik tijdens de week verblijf heel wat problemen stelt. Van dag tot dag wordt er via mails en telefoons onderhandeld! En ik kan je zeggen, het zijn heel zware beslissingen met vrij grote verantwoordelijkheid!
Ook in onze blok zijn er bijkomende problemen. Het dak wordt hersteld maar het vlot van geen kanten! Constant moet ik de aannemer aanporren om verder te doen. we hebben in de blok ook al een tijdje problemen met de verwarming. Ik moet dan steeds de eigenaars (= 12 appartementen)inlichten omdat hun huurders er over klagen. Ik heb gans de week zelf de branders aangezet. Ik ben nu terug thuis (aan zee) en kreeg deze morgen al heel vroeg telefoon dat de brander het niet meer doet = nieuwe brander. Ik mag daar als voorzitter wel zelf over beslissen maar moet wel alle mede-eigenaars om geduld en begrip vragen (niet altijd even gemakkelijk!) Dus weer een hoop mails en telefoons!
Ook op het werk vlot het niet. Nieuwe collega's die het constant voor bekeken houden omdat de werkdruk te hoog wordt. Maar we werken hier met kinderen en zij dragen de gevolgen. Momenteel zitten we ook in een heel klein gebouwtje omdat onze leeflokaal verbouwd wordt. Je moet je voorstellen zo 10 jonge pubers constant in een klein lokaaltje en door het slechte weer kunnnen ze niet buiten
Ook de kinderen hier bellen regelmatig voor hun problemen en vragen ook de nodige aandacht...
Kreeg net nog een mailtje van een Australisch piloot die me binnenkort een bezoekje wil brengen (man is 88 jaar)... ook nog iets zien te regelen...
Heb net de vaste PC terug geïnstalleerd (door werkzaamheden die we hier hadden) en natuurlijk zijn eigen leventje is gaan leiden... Uiteindelijk doet hij terug een beetje wat van hem verlangd wordt... fatsoenlijk werken
Tja, een kleine greep uit wat wat me momenteel bezig houdt.
Ik las wel dat jullie het betrekkelijk goed stellen... met af en toe de waterlandertjes die nog vrij vlug de kop op steken... Herinneringen die je weer wat triest maken... Allemaal dingen waar je niet om heen kan natuurlijk... Ik kan je alleen maar zeggen, net als Oma C dat altijd zegt, het blijft pijn doen, maar met de tijd zal het draaglijker worden.
En het maakt niet uit wanneer het je is overkomen, op speciale momenten wordt het weer even moeilijk...
Maar ik denk wel dat eens het weer wat beter wordt en de natuur en het zonnetje zich van hun beste kant laten zien jullie wel wat meer moed krijgen om er tegen aan te gaan...
Dus nogmaals sorry, ik zal mijn best doen om terug wat regelmatiger langs te komen...
Het ga jullie goed en nog nen hele dikke knuff!
Liefs,
Veertje & Rudy
Het mooiste van alles dat wijsheid ons biedt om het leven prachtig te maken, is zonder twijfel vriendschap.
-
Rudy , ik was blij met uw bericht en ik denk de andere mensen ook. Hoewel het heel erg is wat ge nu allemaal meemaakt en zo een druk leven dat ge hebt moet ik u bewonderen dat ge dat allemaal kan. het mag duizend maal met uw beroep te maken hebben niet iedereen staat zo voor voor100 of 200 % klaar voor iedereen zoals gij doet. Erg dat die verwarming daar nu uitvalt natuurlijk op een slecht moment maar ja in de zomer word die niet gebruikt waarschijnlijk of misschien voor het warm water maar dan niet zo intens en dat oud ijzeren beestje zal het begeven hebben op het slechte moment.
In elk geval ik hoop dat uw problemen snel opgelost geraken, spijtig dat we u niet kunnen helpen maar ik ben toch blij dat ge niet ziek bent.
De rest van de week zullen wij allemaal niet veel te vertellenhebben denk ik want met dat gevaarlijk weer dat op komst is vraag ik mij af of er iemand buiten zal kunnen. Ik heb vandaag mosselen gekocht voor mij en de kinderen maar ik zal hen toch zeggen als het sneeuwt dat ze niet moeten komen. Ik heb liever die mosselen weg te gooien dan dat zij zich verongelukken. Het is maar een tiental minuten met de auto maar het kan aan je eigen deur al gebeuren.
Ik kan de mosselen wel nog koken en nadien op azijn zetten maar dat is natuurlijk niet zo lekker.
groetjes Gerarda
In elk geval ik hoop dat uw problemen snel opgelost geraken, spijtig dat we u niet kunnen helpen maar ik ben toch blij dat ge niet ziek bent.
De rest van de week zullen wij allemaal niet veel te vertellenhebben denk ik want met dat gevaarlijk weer dat op komst is vraag ik mij af of er iemand buiten zal kunnen. Ik heb vandaag mosselen gekocht voor mij en de kinderen maar ik zal hen toch zeggen als het sneeuwt dat ze niet moeten komen. Ik heb liever die mosselen weg te gooien dan dat zij zich verongelukken. Het is maar een tiental minuten met de auto maar het kan aan je eigen deur al gebeuren.
Ik kan de mosselen wel nog koken en nadien op azijn zetten maar dat is natuurlijk niet zo lekker.
groetjes Gerarda
-
Dag gerarda, 
Gaat het een beetje, ja moeilijke momenten zijn er nog regelmatig
he de eerste jaren zeker, en helemaal weg gaat het nooit
Maar nooit de moed opgeven het komt goed
"met tijd en boterhammen" zeker weten
Ik kan alleen niet zeggen "WANNEER":oops: helaas.
Ik zag dat falcon hier een heel epistel heeft geschreven,
Ja falcon, jij hebt het ook niet onder de markt.
Denk ook een beetje aan je gezondheid, (als je kan)
het leven is al zo kort en we willen allemaal nog wat
langer mee hé
Je kan nergens gemist worden, dat begrijp ik best,
maar laat het noodlot niet beslissen asjeblief
Ik wil je veel sterkte wensen en dat de probs gauw
opgelost raken, op elk gebied
Voor allen hier op dit topic, nog een aangenam vrijdag.
Hier sneeuwt het momenteel héél hard, en ik hou daar niet van.
Moet ik straks nog sneeuw ruimen
lieve groetjes, Oma-C
langer mee hé
maar laat het noodlot niet beslissen asjeblief
opgelost raken, op elk gebied
Moet ik straks nog sneeuw ruimen
lieve groetjes, Oma-C
-
Zo ik heb iedereen als eens gehoord in de maand februari en nu het week-end zal wel weinig verhaal weten want hier begint het ook te sneeuwen zodat we wel allemaal rustig zullen binnen blijven zeker.Oma-C schreef:Dag gerarda,
langer mee hé![]()
![]()
maar laat het noodlot niet beslissen asjeblief![]()
opgelost raken, op elk gebied![]()
![]()
Moet ik straks nog sneeuw ruimen![]()
lieve groetjes, Oma-C
Ik wens jullie allemaal een gezellig week-end een grote knuffel en tot volgend nieuws
Ik had nochthans gewacht op het nieuws deze morgen om mosselen te halen en toen zei Julli de weervrouw dat we geen sneeuw zouden hebben.
Groetjes Gerarda
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Hey Gerarda en Oma C,
de boog staat hier niet altijd gespannen hoor. Veertje trekt af en toe ook aan de noodrem en als het me wat hoog zit is ze altijd ene luisternd oor of probeert me te helpen.
Bovendien vragen de katjes ook regelmatig om de nodige aandacht en die geef ik ook...
Ben trouwens net nog een strandwandeling gaan doen, maar het is er berekoud!!! Zelfs het strandwater is bevroren!

Momenteel begint het hier wat te sneeuwen maar blijft (nog) niet liggen...
Gerarda, als je die mosselkes toch moest gaan halen en niemand kan langskomen... laat dan even iets weten... Daar zou ik nu van genieten sé!
Maar hier seffens hutsepot... ook heel lekker.
Ben nu al meer dan een uur aan deze tekst bezig. Heb alweer enkele telefoons gehad
Ik ga jullie laten... probeer het nog wat gezellig te maken deze avond, en voor straks een rsutige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
de boog staat hier niet altijd gespannen hoor. Veertje trekt af en toe ook aan de noodrem en als het me wat hoog zit is ze altijd ene luisternd oor of probeert me te helpen.
Bovendien vragen de katjes ook regelmatig om de nodige aandacht en die geef ik ook...
Ben trouwens net nog een strandwandeling gaan doen, maar het is er berekoud!!! Zelfs het strandwater is bevroren!
Momenteel begint het hier wat te sneeuwen maar blijft (nog) niet liggen...
Gerarda, als je die mosselkes toch moest gaan halen en niemand kan langskomen... laat dan even iets weten... Daar zou ik nu van genieten sé!
Maar hier seffens hutsepot... ook heel lekker.
Ben nu al meer dan een uur aan deze tekst bezig. Heb alweer enkele telefoons gehad
Ik ga jullie laten... probeer het nog wat gezellig te maken deze avond, en voor straks een rsutige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
goede avond Gerarda en Falcon en oma c
Hier blijft de sneeuw goed liggen
en we wonen op een plein=ze komen niet strooien en elke winter is dat hier spiegelglad!
Vanmorgen moest opperhoofd naar een begravenis,en halfweg valt hij stil;moest dan maar verder te voet!
Alleen spijtig dat ik mijn kleindochter nu niet zie
Ga vandaag wat vroeger slapen ,ben doodop;weet niet hoe het komt!
Slaap wel en een gezellig weekend
Hier blijft de sneeuw goed liggen
Vanmorgen moest opperhoofd naar een begravenis,en halfweg valt hij stil;moest dan maar verder te voet!
Alleen spijtig dat ik mijn kleindochter nu niet zie
Ga vandaag wat vroeger slapen ,ben doodop;weet niet hoe het komt!
Slaap wel en een gezellig weekend
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Dag Hugie, Hier heeft het ook goed gesneeuwd. Maar ik heb het laatste weerbericht gezien en het zou vandaag overal zon zijn zodat het hopelijk deze namiddag zal verdwenen zijn zodat de kinderen kunnen komen.
Ik heb deze nacht rond 12 uur de sneeuw geruimd. Gewoonlijk ben ik de eerste in de straat , maar ik heb naar de T.V. gekeken naar De Voice.
Ik vind het niet zo goed een beetje stuntelig vind ik. En dan die Ann met haar kleren die overal spannen om dan maar van de rest te zwijgen.
Maar ja het was niet veel anders.
Het zal voor u ook een triestig week end zijn als je kleindochter niet zal komen . Ge zult moeten klusjes zoeken om u niet te vervelen.
Duck zal wel blij zijn met die sneeuw zeker?
Hugie ik hoop dat ge u niet teveel verveelt
Groetjes Gerarda
Ik heb deze nacht rond 12 uur de sneeuw geruimd. Gewoonlijk ben ik de eerste in de straat , maar ik heb naar de T.V. gekeken naar De Voice.
Ik vind het niet zo goed een beetje stuntelig vind ik. En dan die Ann met haar kleren die overal spannen om dan maar van de rest te zwijgen.
Het zal voor u ook een triestig week end zijn als je kleindochter niet zal komen . Ge zult moeten klusjes zoeken om u niet te vervelen.
Groetjes Gerarda
-
gerarda schreef:Dag Hugie, Hier heeft het ook goed gesneeuwd. Maar ik heb het laatste weerbericht gezien en het zou vandaag overal zon zijn zodat het hopelijk deze namiddag zal verdwenen zijn zodat de kinderen kunnen komen.
Groetjes Gerarda
ps Hugie ge moet eens kijken bij hardware er is daar iemand die uitleg vraagt over een externe harde schijf. Mischien dat u ook iets kunt doen met die uitleg?
Groetjes Gerarda
-
Gerarda, amaai, zo laat nog sneeuw ruimen?
Toch maar goed opletten hoor...
Hopelijk kunnnen de kinderen toch langskomen. Geef nu toe, echt een weer om lekkere warme mosseltjes te eten hé!
Hugie, zo vroeg je bedje in? Hopelijk niet ziek?
Oma C, kan je je een beetje verwarmen? Gelukkig dubbele beglazing nu.
Dat is bij dit weer kassa, kassa in je geldbeugel...
Reline, alles terug ok met jou? De puzzels vliegen daar precies ook de deur uit
Zo, ben er weer mee weg. Moet seffens nog effe naar de markt want Veertje is al werken van 7u tot 17u deze avond...
Liefs,
Veertje & Rudy
Toch maar goed opletten hoor...
Hopelijk kunnnen de kinderen toch langskomen. Geef nu toe, echt een weer om lekkere warme mosseltjes te eten hé!
Hugie, zo vroeg je bedje in? Hopelijk niet ziek?
Oma C, kan je je een beetje verwarmen? Gelukkig dubbele beglazing nu.
Dat is bij dit weer kassa, kassa in je geldbeugel...
Reline, alles terug ok met jou? De puzzels vliegen daar precies ook de deur uit
Zo, ben er weer mee weg. Moet seffens nog effe naar de markt want Veertje is al werken van 7u tot 17u deze avond...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Goeie zaterdag allemaal
Gerarda, laat de mosseltjes maar smaken
lekker hé
facon en Veertje, ja ik ben op tijd gesteld geraakt
een mens mag al eens geluk hebben hé
groetjes, (ook van W)
Voor allen een dikke warme knuffel en tot later nog eens
Gerarda, laat de mosseltjes maar smaken
facon en Veertje, ja ik ben op tijd gesteld geraakt
een mens mag al eens geluk hebben hé
groetjes, (ook van W)
Voor allen een dikke warme knuffel en tot later nog eens
-
We komen jullie ook nog fijne wintergroe(n)tjes brengen...
Gerarda, is dat mosselfeestje nu doorgegaan? Zoniet... hier zijn nog enkele kandidaten hoor die je willen verlossen van dat lekkers!
Oma C, je zit er dus nu "warmpjes" in. Tja, het mag inderdaad ook eens meevallen hé...
Groetjes terug
Ook van ons nen dikke warme knuff... zal nodig zijn met zo'n weer....
Liefs,
Veertje & Rudy
Gerarda, is dat mosselfeestje nu doorgegaan? Zoniet... hier zijn nog enkele kandidaten hoor die je willen verlossen van dat lekkers!
Oma C, je zit er dus nu "warmpjes" in. Tja, het mag inderdaad ook eens meevallen hé...
Groetjes terug
Ook van ons nen dikke warme knuff... zal nodig zijn met zo'n weer....
Liefs,
Veertje & Rudy