Wat staat er op de foto

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

04 feb 2012, 01:43

denk ook dat het manneke pis is :lol: en voor 't moment plast hij niet heb ik gehoord :lol: straaltje zou bevriezen :lol:
Gast

04 feb 2012, 09:53

Klaartje schreef:Manneke Pis
Afbeelding

Snel gevonden hoor, Klaartje :D
Proficiat :!:

Ocharme bij dit vriesweer in zijn blootje :(
Gast

04 feb 2012, 17:52

Afbeelding

Wie vindt het eerst?

(zal wel weer snel zijn natuurlijk) :roll:

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

04 feb 2012, 17:57

Volgens mij is dat het "bloemhart" (knop) van een zonnebloem :roll:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

04 feb 2012, 18:00

wel ik ben het met klaartje eens :D een zonnebloem :D
Gast

04 feb 2012, 18:05

Klaartje schreef:Volgens mij is dat het "bloemhart" (knop) van een zonnebloem
Inderdaad juist, Klaartje :D Afbeelding

Zie je wel dat het snel gevonden is?
Ik geef het op :? :lol:

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

04 feb 2012, 21:46

Afbeelding

Gemakkelijk? Moet juist zijn!!!!! :lol: :lol:
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
Gast

04 feb 2012, 22:28

:roll: opendoeder allé ge kent dat é :roll: 8O 8O weer een moeilijke bevalling é :cry:

t'was da,kon er niet opkomen :roll:
Laatst gewijzigd door Gast op 04 feb 2012, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

04 feb 2012, 22:30

braadspit of brochette :roll:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

04 feb 2012, 22:33

8O toch raar ze 8O é klaartje :cry:

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

04 feb 2012, 22:36

hoshinkido schreef:heel eenvoudig :lol: flesopener
:D een rare fles hoor, maar wie weet :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

04 feb 2012, 22:42

hoshinkido schreef:heel eenvoudig :lol: flesopener
voila ,ik had het toch gezegd,kon er niet opkomen sè :oops:
Gast

04 feb 2012, 22:43

vergeet-mijnietje schreef::roll: opendoeder allé ge kent dat é :roll: 8O 8O weer een moeilijke bevalling é :cry:

t'was da,kon er niet opkomen :roll:
:roll:

mickie
Lid geworden op: 30 apr 2005, 04:00
Locatie: Vlaams Brabant

04 feb 2012, 22:45

Nen duikersbril of zwembril :lol: :lol: :lol: