GERARDAwat zie ik???????Smoetebollen!!!!!!!en uw lijn dan???
Goede avond allemaal;zit er nu helemaal onderdoor,moe moe en nog eens moe.Opperhoofd zegt dat ik vroeger moet gaan slapen,waarom?om wakker te liggen?Vandaag mijn best gedaan bij de kine en hier ben ik aan de verhuis gegaan

morgen nog wat.Kasten van de ene kant naar de andere kant,bloempotten ergens anders gezet en Duck keek ernaar en zei dat het goed was

Opperhoofd was zijn auto gaan wassen en die "wat zijde gij aan 't doen" Nu staat alles nog wat overhoop,maar ja.Ge kent dat he ,als ge alles alleen moet doen (en in mijne toestand) ben nu aan het uitrusten met een portooke!
Morgenvroeg gaat opperhoofd eindelijk zijn prik tegen de griep halen;Dirk=de kinesist vroeg Iedereen de prik gehad ?Ja behalve de mijne!
Alle zegt Dirk en gij woont bij een riciko geval!!!!!!Daarop heb ik gezegt ,dat het egoisme is omdat hij bang is van een pikuur!
En vandaag belde hij de doker........heb hem juist gezegt vergeet uw plastieke broek niet aan te doen
Hopelijk kun je er mee lachen,is de bedoeling waarom ik het vertel;zijn uw zinnen eens verzet!
Gerarda,brei je niet graag of naaien? De deze verveelt haar nooit.Ben al bezig met nieuwjaarskaarten te maken......doe dat niet elke dag he!
Als ik iets nieuw bedenk ,dan begin ik eraan.......dit jaar had ik allemaal dezelfde en kreeg veel komplimentjes terug en dat doet plezier hoor!
Nog iets,gisteren was ik mijn buurvrouw gaan troosten,haar hondje heeft leverkanker,en zal nog een vijftal weken leven zegt de da erg he !Als hij niet meer eet of drink gaan ze hem laten inslapen.
Ze zei altijd dat ze geen meer wou,ze is 74 jaar en ik raade haar dat af,want dan komt ze niet meer buiten,nu gaat ze vier keer wandelen met de hond...........maar zonder ga je niet buiten,hier is niets waar je naartoe kunt gaan,alleen de bank ,apoteek en een cafe.Heb nog wel een knutselclub ontdeket.......niet veel knutsel maar meer roddelen en dat is niets voor bibi maar voor de buurvrouw zou het ideaal zijn

ze weet alles en ze spreekt iedereen aan,ze woont op de hoek en ziet alles
Heb ik al vertelt dat ik met Duck een gratis nazicht had bij de DA?Hij is geslaagt behalve op zijn gewicht

hij weegt 6,7 kgr en mag maar 4 a 5 kg wegen,duuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

maar nu is die zo kalm!!!!!Anders als ik opsta is hij daar en nu blijft hij op z'n kussen liggen,of buiten plat op zijn buik!Maandag moet hij z'n inspuitingen krijgen en ga dat wel zeggen.....als hij morgen nog zo is ,bel ik al naar de DA..
Mijn kleindochtertje is ook ziek belde juist onze Peter;dus die zie ik ook deze week niet en dan gaan ze op verlof de maandag??????
Voila nu heb je wat te lezen he!
dikke kus van mij en tot morgen!