mijn man verloren
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeie avond gerarda, ik kwam nog even kijken.
Alles goed hier zie ik,en een gezellige babbel met Hugie
Fouten schrijven heb ik ook soms hoor, als ik te rap ben
dan blijft de 'e' en de 'a' al wel eens hangen
en soms lees ik er zelfs over
Kan gebeuren hé
't Is niet zo erg
Hugie voor jou ook een fijne avond, babbel nog
maar gezellig verder straks
een lieve groet en een knufke van Oma-C.
Alles goed hier zie ik,en een gezellige babbel met Hugie
Fouten schrijven heb ik ook soms hoor, als ik te rap ben
dan blijft de 'e' en de 'a' al wel eens hangen
en soms lees ik er zelfs over
't Is niet zo erg
Hugie voor jou ook een fijne avond, babbel nog
maar gezellig verder straks
een lieve groet en een knufke van Oma-C.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
niet erg hoor, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft met die schrijffouten...
Ik heb ook de slechte gewoonte om mijn teksten niet na te lezen en soms ben ik kwaad om mezelf dat ik zo'n kemels heb geschoten
Hopelijk toch goed kunnen slapen deze nacht en heb je toch van je dag kunnen genieten.
We wensen je nog een fijne avond en rustige nacht
Liefs,
Veertje & Rudy
niet erg hoor, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft met die schrijffouten...
Ik heb ook de slechte gewoonte om mijn teksten niet na te lezen en soms ben ik kwaad om mezelf dat ik zo'n kemels heb geschoten
Hopelijk toch goed kunnen slapen deze nacht en heb je toch van je dag kunnen genieten.
We wensen je nog een fijne avond en rustige nacht
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Oma-C en Rudy jullie geven me weer wat moed , ik ben altijd kwaad op mezelf als ik iets mis doe en met die computer kan het wel eens misgaan hé. Ik krijg soms kaartjes van iemand en ik moet dan antwoorden maar als het van een site komt dat ik nog nooit gebruikt heb staat het dan heel anders voor uw adres in te vullen en dan begin ik me zenuwachtig te maken. Soms heb ik iets dat ik aan het schrijven ben en ik klik ergens en hop het is weg. Nu weet ik al ja dat het weg is naar nergens
Maar mijn vriendin die nog niet zolang op de pc werkt zei onlangs ook dat er iets verdwenen was en dat ze niet wist waar het zat. Ik heb moeten lachen en ik zei haar laat maar niet meer zoeken weg is weg.
Ik heb een vriendin die altijd op een bureel gewerkt heeft en zij typt blind zoals men zegt. Ik heb dit ook geleerd vroeger maar verder niets meer op een bureau gedaan maar als ik haar zie typen ben ik er jaloers van. Zij kijkt naar haar scherm en ziet direct als het fout is hé.
Ik kon gisteravond niet meer schrijven ik was te moe.
groetjes en een dikke knuffel en morgen een gezellige dag voor jullie.
Rudy en veertje uw verlof is aan het korten hé Spijtig hé. Plezante dingen zijn snel voorbij.
Gerarda
Maar mijn vriendin die nog niet zolang op de pc werkt zei onlangs ook dat er iets verdwenen was en dat ze niet wist waar het zat. Ik heb moeten lachen en ik zei haar laat maar niet meer zoeken weg is weg.
Ik heb een vriendin die altijd op een bureel gewerkt heeft en zij typt blind zoals men zegt. Ik heb dit ook geleerd vroeger maar verder niets meer op een bureau gedaan maar als ik haar zie typen ben ik er jaloers van. Zij kijkt naar haar scherm en ziet direct als het fout is hé.
Ik kon gisteravond niet meer schrijven ik was te moe.
groetjes en een dikke knuffel en morgen een gezellige dag voor jullie.
Rudy en veertje uw verlof is aan het korten hé Spijtig hé. Plezante dingen zijn snel voorbij.
Gerarda
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag gerarda,
Trek je maar niks aan van een foutje en dergelijke,
niemand is volmaakt, ik heb nooit getypt voor ik in 2004
mijn laptopke kreeg va nde kinderen, die vonden
dat mama modern moest zijn en bij-blijven
Het was voor mij iets heel misterieus, en vooral wat ik daarmee
kon doen
maar het is "mijn beste maatje" geworden
Ik heb een paar instructielessen voor 60+sers via de stad gekregen
en de rest heb ik uit boeken en met veel vragen geleerd...
Ik typ nog steeds met 2 vingers, en nu ik de letters weet staan
gaat het bijna even vlug alsof ik met 10vingers zou typen,
en ik heb tijd hé, niemand jaagt me op en wat fout is ...
probeer ik te verbeteren en anders: ja sorry
Niemand is perfect en dat kan ook niet, het moet plezant blijven
en geen opgejaagd iets. Een aangenaam speelgoedje
Een fijne vrijdag, en een goed weekend, maak er het beste van
we moeten goed voor onszelf zorgen (niet te vergeten)
Al wie hier passeert een fijn weekend en de groetjes.
Oma-C.
Trek je maar niks aan van een foutje en dergelijke,
niemand is volmaakt, ik heb nooit getypt voor ik in 2004
mijn laptopke kreeg va nde kinderen, die vonden
dat mama modern moest zijn en bij-blijven
Het was voor mij iets heel misterieus, en vooral wat ik daarmee
kon doen
Ik heb een paar instructielessen voor 60+sers via de stad gekregen
en de rest heb ik uit boeken en met veel vragen geleerd...
Ik typ nog steeds met 2 vingers, en nu ik de letters weet staan
gaat het bijna even vlug alsof ik met 10vingers zou typen,
en ik heb tijd hé, niemand jaagt me op en wat fout is ...
probeer ik te verbeteren en anders: ja sorry
Niemand is perfect en dat kan ook niet, het moet plezant blijven
en geen opgejaagd iets. Een aangenaam speelgoedje
Een fijne vrijdag, en een goed weekend, maak er het beste van
we moeten goed voor onszelf zorgen (niet te vergeten)
Al wie hier passeert een fijn weekend en de groetjes.
Oma-C.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Lieve Gerarda,
sorry, maar ik vind het altijd leuk om te lezen hoe je over jezelf vertelt en de probleempjes die je altijd voor hebt en die je dan toch steeds weet op te lossen... daar doe ik mijn pet voor af (een virtuele dan
)
Ik ben in een vorig leven beroepsmilitair geweest (6 jaar bij de Luchtmacht) en was er elektro-technicus. Toen er nog geen sprake was van PC's had ik al de kennis om er mee te werken en ze te herstellen. Ik ben er eigenlijk gans mijn leven mee bezig geweest! Maar momenteel is het aanbod zo groot dat ik niet alles meer kan volgen. Ik gebruik de PC nu nog om het aangename aan het nuttige te koppelen en dat helpt me enorm veel!
Oma C... ik type ook nog met twee vingerkes zenne
Ik heb enkele jaren geleden ook nog eens geprobeerd een blindtypcursus te volgen maar werd er bijna zot van! Niet te doen op onze ouderdom!
Gerarda, inderdaad mijn verlof begint te krimpen als was die te warm gewassen is! Vandaag nog heel wat voorbereidingen doen en morgen en overmorgen nog enkele heel belangrijke vergaderingen.
Ik hoop dat jullie je allemaal wat kunnen bezig houden, maar zo te lezen zal dat zeker geen probleem zijn...
Nog een fijne dag,
Veertje & Rudy
sorry, maar ik vind het altijd leuk om te lezen hoe je over jezelf vertelt en de probleempjes die je altijd voor hebt en die je dan toch steeds weet op te lossen... daar doe ik mijn pet voor af (een virtuele dan
Ik ben in een vorig leven beroepsmilitair geweest (6 jaar bij de Luchtmacht) en was er elektro-technicus. Toen er nog geen sprake was van PC's had ik al de kennis om er mee te werken en ze te herstellen. Ik ben er eigenlijk gans mijn leven mee bezig geweest! Maar momenteel is het aanbod zo groot dat ik niet alles meer kan volgen. Ik gebruik de PC nu nog om het aangename aan het nuttige te koppelen en dat helpt me enorm veel!
Oma C... ik type ook nog met twee vingerkes zenne
Ik heb enkele jaren geleden ook nog eens geprobeerd een blindtypcursus te volgen maar werd er bijna zot van! Niet te doen op onze ouderdom!
Gerarda, inderdaad mijn verlof begint te krimpen als was die te warm gewassen is! Vandaag nog heel wat voorbereidingen doen en morgen en overmorgen nog enkele heel belangrijke vergaderingen.
Ik hoop dat jullie je allemaal wat kunnen bezig houden, maar zo te lezen zal dat zeker geen probleem zijn...
Nog een fijne dag,
Veertje & Rudy
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
goede avond Gerada, en co
Zie dat iedereen zich zorgen maakt om de fouten die ze schrijven;awel dat is nu het minste van mijn zorgen;ze kunnen er een spelleke van maken en ze rood maken;dan weten ze wat doen!
Het voornaamste is vind ik wat we elkaar te vertellen hebben of niet?
oei oei ben vandaag aan de luie kant geweest....had gisteren wol gekocht om een sjaal te breien!Gisteren moest ik dadelijk eens proberen want het is wol met gaatjes en ge moet tellen om te breien;begon om 6 u ongeveer en deze nacht om 2,15 was hij klaar
Ben al aan de volgende bezig,maar had pech onderweg,een steek laten vallen en moest alles uittrekken.
Morgen komt de kleine,en is het knutselen en spelen en weeeeeeeeeeer omruimen
tegen dat ik alles op z'n plaats heb ,is ze terug!
Zal beteren als de zon terug is;kan ze buiten spelen.Opperhoofd wil ook terug in ons tuintje werken;hij is vandaag ook lui geweest,niks gedaan als naar daar lopen,pc zitten en terug naar de vogels.Nu is het voetbal denk ik
Gerada uwe puzzel al af??
Ben ermee weg;knuffel en tot morgen
Hugie
Zie dat iedereen zich zorgen maakt om de fouten die ze schrijven;awel dat is nu het minste van mijn zorgen;ze kunnen er een spelleke van maken en ze rood maken;dan weten ze wat doen!
oei oei ben vandaag aan de luie kant geweest....had gisteren wol gekocht om een sjaal te breien!Gisteren moest ik dadelijk eens proberen want het is wol met gaatjes en ge moet tellen om te breien;begon om 6 u ongeveer en deze nacht om 2,15 was hij klaar
Ben al aan de volgende bezig,maar had pech onderweg,een steek laten vallen en moest alles uittrekken.
Morgen komt de kleine,en is het knutselen en spelen en weeeeeeeeeeer omruimen
Zal beteren als de zon terug is;kan ze buiten spelen.Opperhoofd wil ook terug in ons tuintje werken;hij is vandaag ook lui geweest,niks gedaan als naar daar lopen,pc zitten en terug naar de vogels.Nu is het voetbal denk ik
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Hugie zwijg van mijn puzzel.Ik kwam eerst niet klaar met de zijkanten ik had ze nochthans allemaal uitgezocht. Mijn schoondochter heeft er zich eens aangezet en vond er nog enkele. Nu mankeer ik nog één maar zal niet verder meer zoeken.Hugie12 schreef:goede avond Gerada, en co![]()
Zie dat iedereen zich zorgen maakt om de fouten die ze schrijven;awel dat is nu het minste van mijn zorgen;ze kunnen er een spelleke van maken en ze rood maken;dan weten ze wat doen!![]()
Het voornaamste is vind ik wat we elkaar te vertellen hebben of niet?
oei oei ben vandaag aan de luie kant geweest....had gisteren wol gekocht om een sjaal te breien!Gisteren moest ik dadelijk eens proberen want het is wol met gaatjes en ge moet tellen om te breien;begon om 6 u ongeveer en deze nacht om 2,15 was hij klaar![]()
![]()
Morgen komt de kleine,en is het knutselen en spelen en weeeeeeeeeeer omruimentegen dat ik alles op z'n plaats heb ,is ze terug!
Zal beteren als de zon terug is;kan ze buiten spelen.Opperhoofd wil ook terug in ons tuintje werken;hij is vandaag ook lui geweest,niks gedaan als naar daar lopen,pc zitten en terug naar de vogels.Nu is het voetbal denk ik![]()
Hugie
Ik moet wel zeggen ik zal er wel aan voortdoen nu en dan vind ik eens iets,maar ik zal het nu toch maar zeggen. Ik ben voor het ogenblik emotioneel niet zo fit. Ik heb voor niets goesting .De reden is dat ik weer heel veel zit te wenen. vanaf 14 februari was de dag dat Marc aan de medikatie van antibiotica moest beginnen nadat de dokter vastgesteld had dat het niet goed was met zijn longen en zoals het toen verder gegaan is de week erop het ziekenhuis binnen en de rest weet ge hé. En dat beleef ik nu in mijn gedachten weer. Maar ik wilde er niet over spreken . Ik heb heel veel aan de babbeltjes hier met iedereen en de rest moet ik zelf verwerken. eens dat het weer beter is kan ik meer buiten en dat doet mij ook goed.
Ik hoop dat ik hier een foutloos parcour afgelegt heb (grapje hoor)
Hugie nog een gezellig weekend gewenst samen met Duck
Groetjes Gerarda
-
Lieve Gerarda,
fijn dat je toch vertelde dat je je emotioneel niet zo goed voelt.
Ik wist wel dat de komende dagen moeilijk gingen worden...
Maar het is inderdaad zo dat je de weken vooraf ook nog beleeft alsof het gisteren was. Voor mij begint dat gevoel 2 maanden voordien en beleef alles terug zoals het toen is gebeurd, zelfs na 5 jaar...
Je moet er over praten!!! Echt helpen kunnen we natuurlijk niet want tenslotte moet je het op je eigen manier verwerken. maar soms het eens van afpraten kan helpen.
Alhoewel het al een jaar geleden is en je alles al een beetje hebt kunnen verwerken (overleven) is het allemaal toch nog heel vers. En zeker deze dagen zullen weer moeilijk zijn...
Maar je moet dagen niet alleen doormaken hoor... je moet/mag je verdriet niet verbergen. We kennen elkaar tenslotte al lang genoeg om dat ook te delen hé...
Probeer deze dagen niet in je schulp te kruipen... doe dingen die graag doet en die toch het verdriet wat kunnen temperen...
We wensen je nog een fijne zaterdag...
Dikke troostknuff,
Veertje & Rudy
fijn dat je toch vertelde dat je je emotioneel niet zo goed voelt.
Ik wist wel dat de komende dagen moeilijk gingen worden...
Maar het is inderdaad zo dat je de weken vooraf ook nog beleeft alsof het gisteren was. Voor mij begint dat gevoel 2 maanden voordien en beleef alles terug zoals het toen is gebeurd, zelfs na 5 jaar...
Je moet er over praten!!! Echt helpen kunnen we natuurlijk niet want tenslotte moet je het op je eigen manier verwerken. maar soms het eens van afpraten kan helpen.
Alhoewel het al een jaar geleden is en je alles al een beetje hebt kunnen verwerken (overleven) is het allemaal toch nog heel vers. En zeker deze dagen zullen weer moeilijk zijn...
Maar je moet dagen niet alleen doormaken hoor... je moet/mag je verdriet niet verbergen. We kennen elkaar tenslotte al lang genoeg om dat ook te delen hé...
Probeer deze dagen niet in je schulp te kruipen... doe dingen die graag doet en die toch het verdriet wat kunnen temperen...
We wensen je nog een fijne zaterdag...
Dikke troostknuff,
Veertje & Rudy
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Gerarda.
Ik ben blij voor jou dat het vandaag zo'n mooi weer is ...volop de zon....hier toch...hopelijk bij jou ook.
Weer naar buiten toe.....dat gaat je deugd doen.
Hebben wij gisteren ook gedaan....maar een kort wandelingetje in een bos....
Ik kom in de loop van de dag naar jou toe, maar privé....
Ik wens je veel sterkte toe....tot dan..
Een dikke warme knuffel en veel liefs, Reline
Ik ben blij voor jou dat het vandaag zo'n mooi weer is ...volop de zon....hier toch...hopelijk bij jou ook.
Weer naar buiten toe.....dat gaat je deugd doen.
Hebben wij gisteren ook gedaan....maar een kort wandelingetje in een bos....
Ik kom in de loop van de dag naar jou toe, maar privé....
Ik wens je veel sterkte toe....tot dan..
Een dikke warme knuffel en veel liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Rudy en Reline Ik weet dat ik op jullie kan rekenen . Dat helpt zeker om er door te geraken .Aan de kinderen wil ik niets zeggen ,ik denk dat he tvoor mijn zoon ook moeilijk is en misschien zou hij ook beginnen te wenen en dan zou hij misschien gegeneert zijn.
Maar wandelen zit er nu niet in met dat probleempje aan mijn voet.
Misschien morgen ???
groetjes en een leuk weekend voor iedereen
Ook voor oma-c helena en Hugie
gerarda
Maar wandelen zit er nu niet in met dat probleempje aan mijn voet.
Misschien morgen ???
groetjes en een leuk weekend voor iedereen
Ook voor oma-c helena en Hugie
gerarda
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Hey Gerarda,
Ik dacht helemaal niet aan jou voet....hopelijk lukt wandelen morgen en anders in de loop van volgende week...het zou heel wat warmer gaan worden!
Kijk eens wat ik vond in de tuin.....kersvers opengekomen door de kracht van de stralende zon!

Ik dacht helemaal niet aan jou voet....hopelijk lukt wandelen morgen en anders in de loop van volgende week...het zou heel wat warmer gaan worden!
Kijk eens wat ik vond in de tuin.....kersvers opengekomen door de kracht van de stralende zon!
Zomaar voor iemand aardig zijn
-
Lieve Gerarda,
Zeg het hem gewoon... laat je gevoelens zien, je tranen rollen, en als dat bij hem ook zo is, geef hem dan een dikke knuff... Zo'n ontlading van gevoelens kan voor hem misschien ook helend zijn... Het kan alles zeggend zijn... zonder woorden.
Natuurlijk ken ik jou zoon niet en zeker niet op vlak van gevoelens... ik heb het ook moeten leren, maar ben nu wel zeker dat het mij enorm geholpen heeft (niet zo evident voor een man
)
Hopelijk ben je je dag goed doorgekomen vandaag...
Reline, aan je foto te zien kunnen we echt wel niet meer omheen... de lente heeft zijn intrede gedaan...
Zelf zijn we nog niet zo lang thuis... ik heb net een vergadering gehad als voorzitter van de blok hier op het domein en mijn secretaresse heeft alles netjes genoteerd
Iedereen supercontent van mijn werk en dan ben ik dat ook natuurlijk... Nog twee vergaderingen te gaan, morgen en overmorgen (is er in extremis nog bijgekomen
)
We wensen jullie allemaal een fijne avond en voor straks... wel te rusten...
Liefs,
Veertje & Rudy
... denk je? Weet je wat mijn gedacht is... zo maar iets wat ik voel... een beeld dat ik voor ogen heb...Aan de kinderen wil ik niets zeggen ,ik denk dat het voor mijn zoon ook moeilijk is en misschien zou hij ook beginnen te wenen en dan zou hij misschien gegeneert zijn.
Zeg het hem gewoon... laat je gevoelens zien, je tranen rollen, en als dat bij hem ook zo is, geef hem dan een dikke knuff... Zo'n ontlading van gevoelens kan voor hem misschien ook helend zijn... Het kan alles zeggend zijn... zonder woorden.
Natuurlijk ken ik jou zoon niet en zeker niet op vlak van gevoelens... ik heb het ook moeten leren, maar ben nu wel zeker dat het mij enorm geholpen heeft (niet zo evident voor een man
Hopelijk ben je je dag goed doorgekomen vandaag...
Reline, aan je foto te zien kunnen we echt wel niet meer omheen... de lente heeft zijn intrede gedaan...
Zelf zijn we nog niet zo lang thuis... ik heb net een vergadering gehad als voorzitter van de blok hier op het domein en mijn secretaresse heeft alles netjes genoteerd
We wensen jullie allemaal een fijne avond en voor straks... wel te rusten...
Liefs,
Veertje & Rudy