Supermarkt André
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Dát komt omdat het ongewenste reklame was.katana schreef:Begrijp het niet Pascal Vincke stuurt mij een e-mail en die werd door mijn pc aanzien als onveiligDus heeft katana hem niet gelezen , maar verwijderd .....
Wie bewaakt de bewakers.
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:Mathieu schreef:En waar blijft de moderator of de man die er voor gezorgd heeft dat wij hier kunnen pennen : Onze Katana? Is ook al enige tijd niet meer te voorschijn gekomen hier.
Hoi beste Mathieu hier ben ik weer , ze hadden mij goe liggen , een longontsteking waar ik nu van hersteld ben , voel mij nu terug goed.
Onlangs gelezen in het Nieuwsblad een artikel van hoogleraar Etienne Vermeersch dat ze aan 80 jarige geen dure operaties aan 't hart best niet meer zouden doen ......
Dus katana is bijna 80 jaar is ook afgeschreven " afvoeren dan ???? ".
Miljaarde moet dat wel , katana zal dus moeten opletten , maar zal mij niet laten doen.
Als de forummers mij laten doen , best maar terug ten aanval ...
Lang leve de gesneuvelde
Katana je weet toch dat het leven een strijd is en als je lang leeft dan ben je een oudstrijder. maar daarom bijlange nog niet van de kaart hoor.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Katana, stuur haar eens een mail, mogelijks krijg je er een positief antwoord op en dan kan je alles doen wat je hartje verlangd.katana schreef:Choerrel schreef:een blauw pilleke?katana schreef:Clausewitz schreef:Katana:Behalve als je verzekering het betaalt.Vanaf een zekere leeftjd heb je ook geen recht meer op een pacemaker.Blijven zoeken naar de bron van de eeuwige jeugd.Onlangs gelezen in het Nieuwsblad een artikel van hoogleraar Etienne Vermeersch dat ze aan 80 jarige geen dure operaties aan 't hart best niet meer zouden doen ......
Katana heeft geen pacemaker nodig , miliaarde , een en 't ander wat hij nodig heeft , blijft hier biechtgeheim
Een hete teef , zoals Nancy uit thuis misschien
-
katana schreef:Voel me weer goe " kan terug goed eten en drinken" , dus hup met de beentjes en de rest
Ben heel verheugd dit te mogen lezen Katana.
-
katana schreef:Weet het , er vertoeven hier knappe koppen op seniorennet , daarom graag de vertaling hiervan , eerste prijs een reis te voet naar Scherpenheuvel , tweede prijs een opfrissingsbeurt aan de C . D'amour in St Truidenkatana schreef:Zo maar;
Omnem crede diem tibi diluxisse supremum ; grata superveniet,quae non sperabitur hora
Ben daar enkele weken geleden op een namiddag nog eens gepasseerd : vroeger zaten er wel veel mooiere exemplaren achter de vensters. En als het een troost mag weze : toen ik er langs reed zat mijn eega bij me in de wagen en die zegde dat er niets moois tussen zat.
-
katana schreef:deredactie.be Wouter Beke is "het volkomen oneens met Rik Torfs".
Van Peel noemt Torfs een "wit konijn" dat bij CD&V is binnengehaald.
Wat is dat eigelijk daar bij CD&V![]()
Wat is er mis met een wit konijn![]()
![]()
Smaakt dat, goed gevoed, ook gelijk de anderskleurige????? Dan is er zeker niets mis mee.
-
katana schreef:MichelN schreef:Ahum...katana schreef:
Graag iemand die deze foto hier wil neerpoten ...
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 120220_103
Oef , wat een bedriegerij
Staat al vermeld onder het bericht dat de foto verwijderd werd, dus ben te laat.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Katana, stuur haar eens een mail, mogelijks krijg je er een positief antwoord op en dan kan je alles doen wat je hartje verlangd.[/quote]Mathieu schreef:[quote="Een hete teef , zoals Nancy uit thuis misschien [/b]
Ze is mijn stijl niet
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Ben eens benieuwd naar het duel Gilbert-Boonen in de Omloop het Volk deze namiddag ...
Ze hebben alle twee kans en mijn zegen , alhoewel een lichte voorkeur voor Boonen , een streekgenoot .
Ze hebben alle twee kans en mijn zegen , alhoewel een lichte voorkeur voor Boonen , een streekgenoot .
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Daar ga ik ook dikwijls wandelen, alhoewel op de Halve Maan ben ik al jaren niet meer geweest: teveel allochtonen en ik zou niet graag van zo'n franstalige allochtoon een mes in mijn buik krijgen.katana schreef:Vandaag goe weer , voor een wandeling met de hond op de Diestse wallen , in de omgeving van de Halve Maan ( kuuroord)