Helena ge doet me schrik krijgen als ge over uw tuin praat. Ik zou misschien zelf mijn balkon beitsen maar als ik binnenkort aan mijn tuintje moet beginnen ben ik bang wat ik ervan terecht zal brengen. Misschien kunnen we een akkoord maken . Als je zoon niet afkomt om te beitsen kom ik het doen dan kunt gij mijn tuin doen
Helena ik hou ook van gedichten. Ik heb het gedicht van Alice Nahon in een mooi lettertype geschreven en met een mooie achtergrond gemaakt en in een kader aan de muur gehangen. Het hangt op mijn overloop boven en het is percies als een schilderijtje.
Er hebben mij mensen al naar gevraagd die het al eens gezien hebben bij mij en die vroegen om het gedichtje eens op te sturen.
Ik heb ook nog eentje over VADER EN DE KINDEREN. Ik weer niet of ge het kent. Het is feitelijk geen gedicht, maar ik vond het ook mooi
Wat de kinderen denken van vader.
5 jaar : Ons vader weet alles
10 jaar : Ons vader weet veel
15 jaar : Wij weten zoveel als vader
20 jaar : Beslist vader weet niet veel
30 jaar : Wij zouden de mening van vader kunnen vragen
40 jaar :Vader weet toch iets
50 jaar :Vader weet alles
60 jaar: Kon men het nog aan vader vragen !
Mooier recht afgewerkt en een bloemenrank naast.
Mijn huis hangt er niet vol mee hoor. De rest zijn wel schilderijen.Maar ik vond dit mooi.
En om nog eens op de tijd van onze moederhuizen terug te komen,ben ik er ook niet over te spreken.
Ik gaf borstvoeding .Mijn zoon lag wel in mijn kamer en ik lag alleen dus stoorde niemand. maar ze deden hun ronde dat de flesjes leegwaren zagen ze , maar bij mij ging dit anders. Die kindjes drinken een beetje en slapen een beetje maar ze kwamen hem wegnemen ach ja hij sliep en voor hen was het gedaan. Ik had er toen geen verstand van maar zij nog minder. 5,30u s' morgens kwamen ze mij wakker maken omdat hij al lag te wenen van 12 uur s'nachts.Ze zeiden dat het een wener was. Oei ik had al schrik voor mijn nachtrust.
Ik heb hem daar éénmaal durven uit zijn wieg nemen met schrik omdat ze zouden binnenkomen stel je voor. moest dat nu zijn ik zou rap zeggen maak dat ge hier buiten bent. Hij lag al te wenen en had nog niet lang geleden gegeten en ik at een koekje voor dessert en ik dacht och arme dat kind heeft honger en ik lig hier met eten voor hem en zelf een koek eten en ik ben nog altijd kwaad dat ik toen schrik had.
Ik heb hem thuis dus eten gegeven dat duurde wel een uur vooraleer hij gedaan had.Dat was wat eten wat slapen en dan weer wat eten.Ik wist toen van anderen dat dit normaal was. Mijn zoon is s'nachts nooit wakker geworden. Hij kreeg om 10 uur zijn laatste voeding en badje en s'morgens om 6 uur zijn eerst maaltijd.Ik ben nog altijd kwaad dat dat kind geen eten kreeg door die onbekwame mensen.
jaja met zulke dingen word men wel stouter in je leven.maar een kind geen eten geven :twisted
groetjes gerarda