mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

reline

29 feb 2012, 10:19

Allemaal paraat...heel laat en heel vroeg en vroeg....

Hier aan de late kant...wel heerlijk geslapen!!

Oma-C...niet zo goed kunnen slapen en daarom zo vroeg.....gebeurt hier ook wel eens..enkele dagen geleden nog!

Hugie....de sleutel onder de mat....Hoe oud is Yunna? Ik weet wel niet of ik dat mag vragen!

Falcon...een natuurwandeling met de jongens met alles erop en eraan!....ik weet wel ongeveer wat ik er me kan bij voorstellen!! Tof!!
Kon je na zon'n dag nog wel goed cijferen?

Gerarda.....ik hoop dat de dermatologe een uitweg weet voor de jeuk aan je hoofdhuid!.....dat zou een hemel op aarde betekenen!!

Al schijnt de zon niet, toch lijkt het een heerlijke lentedag te worden zonder wind en momenteel al 11°C.

Een fijne dag voor iedereen!!
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

falcon1

29 feb 2012, 11:14

Lieve Gerarda,

ik kom in de rapte nog wat schrijven want met direct gaan werken...
Je hebt me dan toch goed begrepen... vragen als je iets niet weet... behalve geld natuurlijk...

Ik woonde vroeger in Limburg (Lummen) en werkte daar ook, in een instelling met kinderen met gedrags- en persoonlijkheidsstoornissen (tussen 12 en 18 jaar). Ik werk er in het internaat als opvoeder en heb momenteel 10 jongens in mijn leefgroep.
Toen ik Veertje leerde kennen ben ik naar De Panne getrokken waar ik dus nu ook al 4 jaar woon.
Maar ik ben mijn werk blijven doen in Limburg. Ik wer er drie dagen in de week, van dinsdag tot donderdag. Om gedurende die tijd toch onderdak te hebben in Limburg heb ik in het vakantiedomein Hengelhoef een appartementje gekocht. Als het lukt komt Veertje ook mee.
Zodoende kan ik ook nog contact houden met mijn familie in Limburg.

Wat die eelt betreft... daar heb ik gelukkig geen last van. Maar sinds kort laat ik ook mijn voeten verzorgen en die pedicure (familie) heeft me verteld dat ik het had...

Je hebt al lang verteld dat je naar de dermatologe moest gaan voor de jeuk. Ik ben nu wel eens benieuwd hoe dat gaat aflopen...

Wat je zegt over kinderen en kleinkinderen... is zeker waar. Grootouders hebben altijd wat meer tijd dan de ouders om met kleinkinderen bezig te zijn en hebben ook dat gejaagde leven niet. Grootouders zijn meestal ook mensen die tijd maken voor hun kleinkinderen en waar ze fijne dingen mee kunnen doen. En dat is ook de taak die voor jou en alle grootouders is weggelegd... nu nog meer dan vroeger... geniet daar van.
Grootouders vervullen een heel belangrijke taak en daar zullen je kleinkinderen je later enorm dankbaar voor zijn!

En nu ben ik er mee weg... u allemaal nog een fijne dag wensend...

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda

29 feb 2012, 22:00

Rudy bedankt voor uw mailtje met wat uitleg. Ik begreep het niet goed dat ge zo dikwijls naar de limburg ging en dan nog met de jongens bezig was? Ik dacht dat het allemaal vrijwilligers werk was , maar ik begon toch te denken dit ik het verkeerd op had. Ik denk nu wel dat gij een aangenaam ,maar druk leven hebt en dat die afwisseling naar de kust wel goed is om te ontspannen.

Ik ben deze morgen dus naar de dermatolge geweest en ze heeft mij een champoo gegeven dat ik nu om de twee dagen moet gebruiken en in maart moet ik terug gaan om een allergietest te laten doen.

Verder gaat het met mijn voet ook beter zodat ik in gewone schoenen ook al weer kan gaan . Ik moet niet altijd mijn laarsjes aan doen die een beetje breder zijn zodat mijn tenen niet tegenelkaar drukten.
ook mijn emoties voor Marc beginnen ook wat te minderen.

Veertje en Rudy Oma -C- Helena - Hugie en Reline voor iedereen een goede nachrt en morgen gezond weer op.

Houd er de moed in volgende maand zullen de dagen langer klaar zijn s'avonds , we zullen kunnen uitvliegen.

groetjes gerarda

falcon1

29 feb 2012, 22:30

Lieve Gerarda,

ja mijn leven is nogal ingewikkeld hé... ik vind het ook :wink:

Alé, laat osn nu hopen dat die champoo gaat helpen hé... zou weeral een zorg minder zijn!

Je voet ook al beter... net op tijd tegen dat het weer beter wordt.

En wees maar gerust... Marc zal steeds over je schouder meekijken... en hoe meer hij alles goedkeurd hoe rustiger jij je gaat voelen!

We wensen jou ook een rustige nacht...

Liefs,

Veertje & Rudy

Hugie12

01 mar 2012, 00:17

doeme doeme doeme oei ik ben al geland bij Gerarda en de vrienden :lol: Gisteren nacht had ik in picaza vanalles van de harde schijf gesmeten.......een beetje veel vrees ik :oops: dacht vandaag alles op de externe harde schijf te zetten (had het eindelijk gelezen hoe het moet)maar nu komt het ergste.........kan picaza niet meer vinden en al mijn foto's van af Yunna in de buik van mamma tot nu zijn weg!!!!!!! Opperhoofd had de hele avond voetbal gezien en nu moest hij de pc hebben.......hij kon niet meer op zijn vogelsites ;hebben julie het niet horen donderen???????Ik wel hoor! :lol: Heb sisteemherstel gedaan,maar dat zal niet meer lukken,is van de harde schijf;maar zoek verder;picaza heb ik toch niet verwijdert want daar was ik in bezig! : Zou het spijtig vinden al die herinneringen weg. :cry: Reline ons Yunna is op 10 jan vijf jaar geworden en je moogt aan mij alles vragen,als ik kan antwoorden krijg je dat ook! Allee Gerarda niet teveel krabben he tussen je haren;of je blijft krabben aan de korstjes dan! :lol: en de voetjes weeroke(bijna)dan kun je een danske plaseren met je hond :lol: Ben ermee weg en vergeet niet 1 maart is het complimentendagdenken julie maar eens na aan wie je het geeft. Ik in elk geval aan Gerarda omdat ze zo sterk is in het verlies van Marc
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

falcon1

01 mar 2012, 00:33

Hugie,

das ook een ramp! Maar als je eens gaat zoeken op je externe harde schijf naar foto's...
Ik veronderstel dat Picasa enkel foto's gaat zoeken op je C-schijf, waar de foto's vroeger stonden, maar die staan daar waarschijnlijk niet meer ... ze staan nu op je externe harde schijf en die heeft een andere naam....
Kan je bij Picasa de doelbron, externe harde schijf niet instellen?

Morgen complimentendag?
Awel dan heb ik zeker twee kandidaten die ik naar voor schuif... Gerarda en Helena... En als ik wat verder denk... aan iedereen die iets wil betekenen voor iemand anders op welke manier dan ook....

Fijne nacht iedereen...

reline

01 mar 2012, 00:50

Ik hoor hier allemaal fijne nieuwtjes!!!

Gerarda...ik ben blij dat je je haar niet met één of ander zalfke moet insmeren....met speciale shampoo wassen is veel leuker om doen!
Nu duimen dat het in orrde komt!!

En je voeten gaan ook de goeie richting uit.

En wat je schrijft over Marc, dat doet me goed dat de pijn voor jou draaglijker wordt..verder kan ik het niet verwoorden!!

Hugie....ik wist helemaal niet wat ik me moest voorstellen, maar ik dacht zeker dat Yunna veel ouder was....verder leer ik je beetje bij beetje kennen door het lezen en als ik vragen heb...ben blij dat ik ze dan mag stellen!

Nu dringend tijd om te gaan slapen....
Ik kwam nog even piepen bij het afsluiten...

Ik wens alle vrienden een hele goeie nacht toe!!

Liefs, Reline

gerarda

01 mar 2012, 08:07

Hugie12 schreef:doeme doeme doeme oei ik ben al geland bij Gerarda en de vrienden :lol: Gisteren nacht had ik in picaza vanalles van de harde schijf gesmeten.......een beetje veel vrees ik :oops: dacht vandaag alles op de externe harde schijf te zetten (had het eindelijk gelezen hoe het moet)maar nu komt het ergste.........kan picaza niet meer vinden en al mijn foto's van af Yunna in de buik van mamma tot nu zijn weg!!!!!!! Opperhoofd had de hele avond voetbal gezien en nu moest hij de pc hebben.......hij kon niet meer op zijn vogelsites ;hebben julie het niet horen donderen???????Ik wel hoor! :lol: Heb sisteemherstel gedaan,maar dat zal niet meer lukken,is van de harde schijf;maar zoek verder;picaza heb ik toch niet verwijdert want daar was ik in bezig! : Zou het spijtig vinden al die herinneringen weg. :cry: Reline ons Yunna is op 10 jan vijf jaar geworden en je moogt aan mij alles vragen,als ik kan antwoorden krijg je dat ook! Allee Gerarda niet teveel krabben he tussen je haren;of je blijft krabben aan de korstjes dan! :lol: en de voetjes weeroke(bijna)dan kun je een danske plaseren met je hond :lol: Ben ermee weg en vergeet niet 1 maart is het complimentendagdenken julie maar eens na aan wie je het geeft. Ik in elk geval aan Gerarda omdat ze zo sterk is in het verlies van Marc

Hugie meisje problemen met uw speeldingetje dat is erg hé; Ik heb ook soms dat ik iets moet zoeken want eens dat ge geklikt hebt is er dan iets weg en vind het dan terug hé. Niet tegen dat ding kloppen hoor of het is kapot :lol: :lol:
Ik hoop dat ge met de raad van Rudy geholpen bent want dat zou spijtig zijn als ge die foto's zou kwijt zijn.
Vooraleer ge zulke dingen doen zoudt ge beter eerst alles op een stick zetten. ja ja we moeten veel in huis halen hé. gelukkig dat dat allemaal kan.
Als het op 1 maart complimentendag is zullen we wachte tot ge uw gevecht met picaza bijgelegd hebt.
Ge hebt zeker slecht geslapen? Ik heb dat als er iets mis gaat en ik ga naar bed los ik dat daar op en ofwel sta ik op om te zien of ik het gevonden heb ofwel doe ik het s'anderdaags . Ik hoop voor u dat ge toch nog alles terug vind ; Zulke mooie souvenirs het zou spijtig zijn.

Allee tot de volgende manche Groetjes gerarda

Oma-C

01 mar 2012, 11:36

Juist, vandaag 1 maart, complimentendag :wink:

Voor alle forumvrienden een complimentje,
jullie doen het goed je krijgt van mij allemaal een knuffke :)
Afbeelding
Lieve groetjes,
Oma-C. :wink:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

falcon1

01 mar 2012, 21:02

Ook de complimentjes van ons voor jullie allemaal!

... een compliment... maakt iedereen content...

reline

01 mar 2012, 23:36

Hugie...nu pas heb ik beter gelezen en het was heel prettig maa wat je verteld was minder....foto's maar weggetoverd!!

En met Yunna heb je nog een echte kleuter in huis!!! Heel leuk!!

Ik kom hier ook aan jullie allemaal een compliment geven....gewoon om het feit dat jullie er allemaal voor iedereen zijn.....is zo fijn om weten!!!

Een dikke knuffel van Reline

Hugie12

02 mar 2012, 02:37

Halo Gerarda en de vrienden; ben kapot van te zoeken hoe ik het kan oplossen........Falcon ,op mijn externe schijf staat nog niks,wist niet hoe het moet en nu dat ik het gevonden heb is alles weg!
Picassa krijg ik er niet meer op;maar heb ontdekt dat in mijn afbeeldingen wel nog fotos staan..........maar hoe krijg ik die nu op de externe schijf,zal nog verder moeten zoeken :evil:

Morgen eens naar de computerdokter bellen;want mijn machientje slaat tilt;nu moet ik de pc openen op opperhoofd,dan afmelden en zo geraak ik in mijn helft!!!!!!

Als alles goed gaat is het plezant,maar nu?????Moet van opperhoofd fotos ophalen van de camera ,maar waar moet ik ze zetten?Picassa krijg ik er niet meer op!Zou het helpen als ik de cd van de camera er opnieuw op zet??????
Maar dat is voor straks,ga erop slapen en dan komt er mssn een lichtje in mijn droom!

Straks gaat hij de klein van school halen en dan is het gedaan met te zoeken :lol: Dus heb maar een paar uurtjes over!

Hopelijk is hij tegen dan wat beter gezind :roll:

Was deze namiddag bij de pedikuur en kom thuis;lap Duck plast in de keuken,weer een consert;wordt daar zooooooooo moe van he,altijd op de tippen van de tenen lopen om die ruzies te vermijden!

Allee heb ook mijn hart eens uitgespoken en daar juist eens goed geweend(heeft me opgelucht)

Saluukes en tot morgen ,hou julie allemaal goed,dikke kus en een even dikke knuffel!
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

gerarda

02 mar 2012, 03:21

ja Hugie ik heb medelijden hoor met u. Ik weet wat het is als dat ding niet marcheerd en we kunnen niet meer zonder hé. Ik heb zelfs veel dingen op de laptop van Marc gezet ik dacht ik kan hem maar gebruiken Het is ook gemakkelijk zo kunnen de kinderen alletwee samen computeren. Maar moest de laptop kapot zijn denk ik wel dat ik een neiuwe zou kopen. maar hopelijk houd hij het nog lang uit.
Voor de pc kan ik ook niet alles om weer goed te krijgen maar dat geluk heb ik dat mijn zoon daarvoor gestudeert heeft.
Ik hoop dat het opgelost geraakt . Van de cd moet ge dat op uw pc kunnen zetten door te slepen of opslaan naar een bestand. Jaja ik heb onlangs nog een foto van de cd naar mijn afbeeldingen gezet.
Allee dat zal u misschien helpen om uw foto's terug te hebben.
Ik ga weer naar mijn bedje hoor. Maak u niet zenuwachtig meisje , het is lecht voor uw hart

Slaapwel en tot volgende babbel

gerarda

Oma-C

02 mar 2012, 14:40

Goeie vrijdagmiddag allemaal :wink:

Ai Hugie, pc-probs, niet plezant, en geen back-up gemaakt?
Ik ga elke maand zien of er nog up-dates zijn, dan ga ik grondig
schijf-opruimen, scannen en nog even met C-cleaner erover
en dan maak ik een back-up op de externe harde schijf.
Als er dan iets kwijt is kan ik het terug ophalen van de E-H-S.
Het vraagt natuurlijk wel wat tijd maar dat doe ik zondagsmorgens
elke eerste zondag van de maand; dat onthou ik best :roll: :oops:

Men vergeet dikwijls dat het voor de veiligheid is, als je alles
kwijt bent, kan je boos zijn maar dan is het te laat...
Een paar verkeerde klikken en floep.. alles weg,
of er zit een beestje of andere rare paarden en wormen
Niet iedereen heeft een pc-dokter in de familie hé :? :oops:

Ik heb het me goed laten uitleggen door m'n zoon in het begin
dat ik mijn laptopke had,(2004) en alles duidelijk opgeschreven
zodat ik wist hoe het moest, en sedert trek ik m'n plan.
Er kan altijd iets gebeuren natuurlijk, maar dan heb ik
de back-up voor herstel :?
Belangrijke dingen zoals foto's e.d. zet ik ook op een
usb-stick, ook makkelijk om mee te nemen en anderen
te laten meekijken :)
Ik wens je veel geluk of een goeie hulp:oops: want het allemaal
uitleggen kan ik ook niet helaas :?

Gerarda, een fijne dag ook voor jou, :)
gaat het al beter met je voet??

Allemaal de groetjes van Oma-C. :wink:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

gerarda

02 mar 2012, 22:44

Oma --C Ik heb juist felicitaties gestuurd voor uw echtgenoot op de topic van helene

Met mij gaat het goed. Mijn voet is al veel beter . Ik denk dat ik volgende week al weer zal kunnen gaan wandelen met de hond.

Nochmaals groetjes voor u en een dikke knuffel
gerarda Afbeelding