Supermarkt André
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Morgen, op 5 maart , is het 500 jaar geleden dat Gérard Mercator( 1512-1594) in Rupelmonde (Kruibeke) geboren werd.
Deze vermaarde cartograaf verdiend wel even de aandacht
Deze vermaarde cartograaf verdiend wel even de aandacht
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Nieuwsblad.be Alcohol-en flitscontroles binnenkort in handen beveilingssector ?.
De grote beveiligingsbedrijven in België staan te trappelen om overheidstaken van politie en justitie over te nemen .
Als dat maar goed afloopt , zie dat niet zitten , jullie wel ?
De grote beveiligingsbedrijven in België staan te trappelen om overheidstaken van politie en justitie over te nemen .
Als dat maar goed afloopt , zie dat niet zitten , jullie wel ?
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Is de procureur van Hasselt betrouwbaarder samen met een groep corrupte agenten van de zone HAZODI? Of de zatte korpsoversten van Leuven,Gent,Antwerpen...katana schreef:Nieuwsblad.be Alcohol-en flitscontroles binnenkort in handen beveilingssector ?.De grote beveiligingsbedrijven in België staan te trappelen om overheidstaken van politie en justitie over te nemen .Als dat maar goed afloopt , zie dat niet zitten , jullie wel ?
Wie bewaakt de bewakers.
-
Clausewitz schreef:Is de procureur van Hasselt betrouwbaarder samen met een groep corrupte agenten van de zone HAZODI? Of de zatte korpsoversten van Leuven,Gent,Antwerpen...katana schreef:Nieuwsblad.be Alcohol-en flitscontroles binnenkort in handen beveilingssector ?.De grote beveiligingsbedrijven in België staan te trappelen om overheidstaken van politie en justitie over te nemen .Als dat maar goed afloopt , zie dat niet zitten , jullie wel ?
Ja beste Clausewitz , katana weet het wel , maar zal het daarna beter zijn , diegene met veel geld en invloed op de arme nieuwkomers ( personeel van de beveiligingsbedrijven) '' Onkreukbaar misschien "
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Dan heeft de politie de handen vrij om de inbrakenplaag wat in te dijken en de illegalen op te pakken.katana schreef:Ja beste Clausewitz , katana weet het wel , maar zal het daarna beter zijn , diegene met veel geld en invloed op de arme nieuwkomers ( personeel van de beveiligingsbedrijven) '' Onkreukbaar misschien "Clausewitz schreef:Is de procureur van Hasselt betrouwbaarder samen met een groep corrupte agenten van de zone HAZODI? Of de zatte korpsoversten van Leuven,Gent,Antwerpen...katana schreef:Nieuwsblad.be Alcohol-en flitscontroles binnenkort in handen beveilingssector ?.De grote beveiligingsbedrijven in België staan te trappelen om overheidstaken van politie en justitie over te nemen .Als dat maar goed afloopt , zie dat niet zitten , jullie wel ?
Wie bewaakt de bewakers.
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Als het jullie een troost mag weze : die bewakingsfirma's die lopen gewoon naast hun schoenen en denken dat ze een politiekorps op hun eigen zijn. Ze kunnen hunn toevertrouwde bewakingsopdrachten nog niet eens naar behoren uitvoeren en dan willen ze nog zaken gaan doen waar ze zelfs geen opleding voor gekregen hebben. Omhoog gezvallen kiekens zijn dat, niet meer en niet minder en eens te meer is het weeral van toepassing : Schoenmaker blijf bij je leest.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Dat heb je van die dagbladen die blijkbaar een heel andere kijk op de zaak hebben dan de modale mens, en als er dan nog wat druk uit geoefend wordt door bepaalde partijen dan is het hek helemaal van de dam.katana schreef:Bravo ' Het NIEUWSBLAD be.
Bij jullie kunnen wij nog reageren op elk artikel (bijna) .
Het Belang van Limburg en De Gazet van Antwerpen is vernieuwd ' misschien Koreaanse invloeden ' het volk is de massa ' bek toe
-
De grote vraag die zich stelt is wie is nog te vertrouwen. Ik weet in elk geval dat ik wel zal stoppen voor de Politie en mijn venqster van de wagen oepen. Maar voor seingevers of bewakingsagenten zal mijn raam niet open gaan.
-
Renegade - Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Stel eens de mensen van een bewakingsfirma naast de politie, en zonder dat ze in uniform zijn. Ik ben zeker dat je er zo de politiemannen en 'vrouwen' kunt uithalen, gewoon door maar naar hun fysieke vorm te kijken. In Gent lopen er zo een "paar" van die mastodonten van vrouwen rond!!! Waarom moeten die van de politie niet jaarlijks fysieke proeven afleggen zoals bij den troep?Mathieu schreef:Als het jullie een troost mag weze : die bewakingsfirma's die lopen gewoon naast hun schoenen en denken dat ze een politiekorps op hun eigen zijn. Ze kunnen hunn toevertrouwde bewakingsopdrachten nog niet eens naar behoren uitvoeren en dan willen ze nog zaken gaan doen waar ze zelfs geen opleding voor gekregen hebben. Omhoog gezvallen kiekens zijn dat, niet meer en niet minder en eens te meer is het weeral van toepassing : Schoenmaker blijf bij je leest.
En wat je bedoelt met 'schoenmaker blijf bij je leest' heeft niet veel inpakt op die mannen van de bewakingsfirmas hoor. Die gasten krijgen meer geld (denk ik) dan de politie, dus ze kunnen veel selectiever zijn, beter uitrusting en betere trainingen hebben. En bij die firmas kunnen ze makkelijk zeggen :"fysiek niet in orde meneer of mevrouw, hier is uw C4"
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).
-
Renegade schreef:Stel eens de mensen van een bewakingsfirma naast de politie, en zonder dat ze in uniform zijn. Ik ben zeker dat je er zo de politiemannen en 'vrouwen' kunt uithalen, gewoon door maar naar hun fysieke vorm te kijken. In Gent lopen er zo een "paar" van die mastodonten van vrouwen rond!!! Waarom moeten die van de politie niet jaarlijks fysieke proeven afleggen zoals bij den troep?En wat je bedoelt met 'schoenmaker blijf bij je leest' heeft niet veel inpakt op die mannen van de bewakingsfirmas hoor. Die gasten krijgen meer geld (denk ik) dan de politie, dus ze kunnen veel selectiever zijn, beter uitrusting en betere trainingen hebben. En bij die firmas kunnen ze makkelijk zeggen :"fysiek niet in orde meneer of mevrouw, hier is uw C4"Mathieu schreef:Als het jullie een troost mag weze : die bewakingsfirma's die lopen gewoon naast hun schoenen en denken dat ze een politiekorps op hun eigen zijn. Ze kunnen hunn toevertrouwde bewakingsopdrachten nog niet eens naar behoren uitvoeren en dan willen ze nog zaken gaan doen waar ze zelfs geen opleding voor gekregen hebben. Omhoog gezvallen kiekens zijn dat, niet meer en niet minder en eens te meer is het weeral van toepassing : Schoenmaker blijf bij je leest.
Als ze te dik zijn , kunnen harder wij gaan lopen naar veilige oorden
-
deredactie.be "Frankrijk heeft te veel buitenlanders"
De Franse president Nicolas Sarkozy wil bij een herverkiezing het aantal buitenlanders dat jaarlijks in Frankrijk wordt toegelaten , halveren.
Dat heeft hij gezegd in een intrevieuw op France 2.
Met weinig goede vooruitzichten lijkt Sarkozy zijn soelaas te zoeken tot oude , beproefde thema's.
Dan allen maar naar den belgique , daar kan men overvallen doen à volonté
De Franse president Nicolas Sarkozy wil bij een herverkiezing het aantal buitenlanders dat jaarlijks in Frankrijk wordt toegelaten , halveren.
Met weinig goede vooruitzichten lijkt Sarkozy zijn soelaas te zoeken tot oude , beproefde thema's.
-
Renegade - Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Helaba, dat noemt niet "overvallen" maar "inkopen doen"katana schreef:deredactie.be "Frankrijk heeft te veel buitenlanders"
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).
-
Renegade schreef:Helaba, dat noemt niet "overvallen" maar "inkopen doen"katana schreef:deredactie.be "Frankrijk heeft te veel buitenlanders"
Aan de Franse grens , weten de handelaars hoe het crapule , vermoedelijk uit Frankrijk hun aankopen doen met ramkraak
-
Renegade schreef:Stel eens de mensen van een bewakingsfirma naast de politie, en zonder dat ze in uniform zijn. Ik ben zeker dat je er zo de politiemannen en 'vrouwen' kunt uithalen, gewoon door maar naar hun fysieke vorm te kijken. In Gent lopen er zo een "paar" van die mastodonten van vrouwen rond!!! Waarom moeten die van de politie niet jaarlijks fysieke proeven afleggen zoals bij den troep?Mathieu schreef:Als het jullie een troost mag weze : die bewakingsfirma's die lopen gewoon naast hun schoenen en denken dat ze een politiekorps op hun eigen zijn. Ze kunnen hunn toevertrouwde bewakingsopdrachten nog niet eens naar behoren uitvoeren en dan willen ze nog zaken gaan doen waar ze zelfs geen opleding voor gekregen hebben. Omhoog gezvallen kiekens zijn dat, niet meer en niet minder en eens te meer is het weeral van toepassing : Schoenmaker blijf bij je leest.
En wat je bedoelt met 'schoenmaker blijf bij je leest' heeft niet veel inpakt op die mannen van de bewakingsfirmas hoor. Die gasten krijgen meer geld (denk ik) dan de politie, dus ze kunnen veel selectiever zijn, beter uitrusting en betere trainingen hebben. En bij die firmas kunnen ze makkelijk zeggen :"fysiek niet in orde meneer of mevrouw, hier is uw C4"
Daar gaat het zich allemaal niet om ; fysiek dat is een probleem inwendige keuken, niet meer en niet monder. Het gaat er zich om dat ze gewoon naast hun schoenen lopen, er niet voor opgeleid zijn en toch denken dat ze alles aankunnen. Terwijl, en er zijn bewijzen van dat ze de hen toevertrouwde bewakingsopdrachten heel dikwijls niet naar behoren uitvoeren. En wat het materiaal aangaat dat ze dan gaan gebruiken : bezn je er nu werkelijk van overtuigd dat zij hun persoonlijk materiaal daar voor mogen gaan gebruiken en dat wat wettelijk is voor geschreven? Hoe ga je dat wettelijk doen kloppen als ze hun privaat materiaal gaan gebruiken., effen nadenken pleace.
-
Maar daar hebben ze wel een punt hoor Katana, wij moesten dat inderdaad jaarlijks doen en om bij te blijven werd er het hele jaar door min of meer getraind met x-aantal collega's. Maar dat zit er heden ten dage helemaal niet meer in en dat is iets dat spijtig genoeg verloren gegaan is bij de fameuze hervormingen. En ik moet niet verder kijken als bij mijn familie, ik loop nog steeds harder met mijn 65 jaar en over de 110 kg( snotneus uiteraard) dan mijn 30 jaar jongeren schoondochter. Het zal toch wel ezrgens van komen zeker.katana schreef:Renegade schreef:Stel eens de mensen van een bewakingsfirma naast de politie, en zonder dat ze in uniform zijn. Ik ben zeker dat je er zo de politiemannen en 'vrouwen' kunt uithalen, gewoon door maar naar hun fysieke vorm te kijken. In Gent lopen er zo een "paar" van die mastodonten van vrouwen rond!!! Waarom moeten die van de politie niet jaarlijks fysieke proeven afleggen zoals bij den troep?En wat je bedoelt met 'schoenmaker blijf bij je leest' heeft niet veel inpakt op die mannen van de bewakingsfirmas hoor. Die gasten krijgen meer geld (denk ik) dan de politie, dus ze kunnen veel selectiever zijn, beter uitrusting en betere trainingen hebben. En bij die firmas kunnen ze makkelijk zeggen :"fysiek niet in orde meneer of mevrouw, hier is uw C4"Mathieu schreef:Als het jullie een troost mag weze : die bewakingsfirma's die lopen gewoon naast hun schoenen en denken dat ze een politiekorps op hun eigen zijn. Ze kunnen hunn toevertrouwde bewakingsopdrachten nog niet eens naar behoren uitvoeren en dan willen ze nog zaken gaan doen waar ze zelfs geen opleding voor gekregen hebben. Omhoog gezvallen kiekens zijn dat, niet meer en niet minder en eens te meer is het weeral van toepassing : Schoenmaker blijf bij je leest.
Als ze te dik zijn , kunnen harder wij gaan lopen naar veilige oorden