Supermarkt André

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Zie je dit Item wel zitten?

Heb zo mijn twijfels
3
15%
Goed zo katana, je geeft het nog niet op
11
55%
Naar de hel met katana
6
30%

Totaal aantal stemmen: 20

Mathieu

09 mar 2012, 17:08

katana schreef:deredactie.be "Frankrijk heeft te veel buitenlanders"

De Franse president Nicolas Sarkozy wil bij een herverkiezing het aantal buitenlanders dat jaarlijks in Frankrijk wordt toegelaten , halveren.
Dat heeft hij gezegd in een intrevieuw op France 2.
Met weinig goede vooruitzichten lijkt Sarkozy zijn soelaas te zoeken tot oude , beproefde thema's.

Dan allen maar naar den belgique , daar kan men overvallen doen à volonté :lol:

En daar zijn ze dan ook heel snel van begrip : na een tiental drieste overvallen hebben ze dan toch eindelijk een cel opgericht die zich moet bezig houden met het oplossen ervan. Supersnelle reactie zou ik zeggen, ze hebben er destijds toch ook méééééééér dan voldoende ondervinding mee gehad.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

09 mar 2012, 17:13

Clausewitz schreef:
katana schreef:
Clausewitz schreef:
katana schreef:Nieuwsblad.be Alcohol-en flitscontroles binnenkort in handen beveilingssector ?.De grote beveiligingsbedrijven in België staan te trappelen om overheidstaken van politie en justitie over te nemen .Als dat maar goed afloopt , zie dat niet zitten , jullie wel ? :)
Is de procureur van Hasselt betrouwbaarder samen met een groep corrupte agenten van de zone HAZODI? Of de zatte korpsoversten van Leuven,Gent,Antwerpen... :wink:
Ja beste Clausewitz , katana weet het wel , maar zal het daarna beter zijn , diegene met veel geld en invloed op de arme nieuwkomers ( personeel van de beveiligingsbedrijven) '' Onkreukbaar misschien " :lol:
Dan heeft de politie de handen vrij om de inbrakenplaag wat in te dijken en de illegalen op te pakken.
Nog zo een voorbij gestreefde veronderstelling : laat de politie ze oppakken en als vreemdelingenzaken het Parket hun werk niet doen wat dan? Een papier in hun handens toppen dat ze binnen de vijf dagen moeten buiten zijn..... die gaan dat papier dierect aannemen, buiten gaan en direct gaan zoeken waar de grens ergens ligt om die dan dadelijk over te steken..... Is het dat wat jij nog steeds geloofd of wat........

Clausewitz

09 mar 2012, 18:24

Als illegalen,zwervers ... worden opgepakt,gaat de inbrakenplaag automatisch verminderen en heeft men tenminste hun gegevens,vingerafdrukken enz.
Wie bewaakt de bewakers.

katana

10 mar 2012, 11:30

Waar woon, je tegenwoordig nog veilig in ' Maaseik, Leopoldsburg, Diest , Leuven , Brussel ,Zichem , Bachte de kuppe, Gent , St Niklaas, Oostende,Menen , Bergen ' :?: 8)

Zemmen in Diest onder het oog van de 'Halve maan ' , lijkt me wel een place to be :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel

10 mar 2012, 11:44

In Diestambul is het al lang niet veilig meer Katana.

Clausewitz

10 mar 2012, 11:48

katana schreef:Waar woon, je tegenwoordig nog veilig in ' Maaseik, Leopoldsburg, Diest , Leuven , Brussel ,Zichem , Bachte de kuppe, Gent , St Niklaas, Oostende,Menen , Bergen ' :?: 8) Zemmen in Diest onder het oog van de 'Halve maan ' , lijkt me wel een place to be :)
Het veiligst ben je in de politiezone HAZODI met een heel rechtvaardige procureur in Hasselt.En gij leeft onder de paraplu van het Kamp én die van Kleine-Brogel. Bij een zelfstandige met een klein pensioentje kan er trouwens niet veel worden gestolen. :wink:
Wie bewaakt de bewakers.

katana

10 mar 2012, 11:49

Choerrel schreef:In Diestambul is het al lang niet veilig meer Katana.
In klein Istambul Leopoldsburg , is ook niet meer wat het was .... :(

katana

11 mar 2012, 10:00

Gedurende mijn dagelijkse hometraining luister ik naar radio 2, vandaag was Gella Vandecaveije te gast bij Armand Schreurs , heb er van genoten van de oprechte antwoorden van deze West-Vlaamse gewezen judoka .
Ze is intelligent en oprecht , eigen aan de West-Vlamingen , een beetje verwant aan de Limburgers :)

Choerrel

11 mar 2012, 10:05

katana schreef:Gedurende mijn dagelijkse hometraining luister ik naar radio 2, vandaag was Gella Vandecaveije te gast bij Armand Schreurs , heb er van genoten van de oprechte antwoorden van deze West-Vlaamse gewezen judoka .
Ze is intelligent en oprecht , eigen aan de West-Vlamingen , een beetje verwant aan de Limburgers :)
Ik vind het een zeer interessant programma, maar erger me dood aan Luc Verschueren die de mensen steeds onderbreekt en ze niet laat uitspreken. Ook zijn zijn vragen onnozel: Wat heb je geleerd van je eerste lief? Stel dat ik 100€ geef voor een folieke. Ik verschiet ervan dat de mensen er willen op antwoorden. Armand Schreurs was er een van de vorige weken bij zulle Katana.

katana

11 mar 2012, 10:18

Choerrel schreef:
katana schreef:Gedurende mijn dagelijkse hometraining luister ik naar radio 2, vandaag was Gella Vandecaveije te gast bij Armand Schreurs , heb er van genoten van de oprechte antwoorden van deze West-Vlaamse gewezen judoka .
Ik vind het een zeer interessant programma, maar erger me dood aan Luc Verschueren die de mensen steeds onderbreekt en ze niet laat uitspreken. Ook zijn zijn vragen onnozel: Wat heb je geleerd van je eerste lief? Stel dat ik 100€ geef voor een folieke. Ik verschiet ervan dat de mensen er willen op antwoorden. Armand Schreurs was er een van de vorige weken bij zulle Katana.

Katana is steeds verheugd antwoord te krijgen uit Diest , de Oranjestad van de verlichters en oprechte kerels, ben nu in de war, is het Luc Verscheuren of Armand Schreurs :?: :)

Armand zegt toch steeds , stel voor dat ik je 1000 euro geef , wat ga je daarmee doen, is toch steeds 900 euro meer :lol:

Soit doet het er niet toe , wij amuzeren ons hier en dat is voornaam , amuzeren en niet ergeren (mag soms wel) ... 8)

Mathieu

11 mar 2012, 20:49

Clausewitz schreef:
katana schreef:Waar woon, je tegenwoordig nog veilig in ' Maaseik, Leopoldsburg, Diest , Leuven , Brussel ,Zichem , Bachte de kuppe, Gent , St Niklaas, Oostende,Menen , Bergen ' :?: 8) Zemmen in Diest onder het oog van de 'Halve maan ' , lijkt me wel een place to be :)
Het veiligst ben je in de politiezone HAZODI met een heel rechtvaardige procureur in Hasselt.En gij leeft onder de paraplu van het Kamp én die van Kleine-Brogel. Bij een zelfstandige met een klein pensioentje kan er trouwens niet veel worden gestolen. :wink:

Inderdaad super veilig, een heel correct burgemeester ( die wel de botten niet uitstraalt, maar wel een hoge dunk van haar eigen heeft), een super de regels volgende Procureur ( als het hem past toch) en een super eerlijke politie, zeker wat de top betreft.

Mathieu

11 mar 2012, 20:52

Clausewitz schreef:Als illegalen,zwervers ... worden opgepakt,gaat de inbrakenplaag automatisch verminderen en heeft men tenminste hun gegevens,vingerafdrukken enz.
Weeral een onjuist beeld : want die inbrakenplagen zijn niet het werk van zwervers of illegalen maar wel van bendes die naar hier afzakken en binnen de week terug naar eigen land zijn, om plaats te maken voor de volgende. En het merendeel van die landen werkt op gebied van gerecht helemaal niet mee, dus wat ben je met vingerafdrukken.

Mathieu

11 mar 2012, 20:54

Zij heeft nooit geen blad voor de mond genomen, steeds spontaan en eerlijk zonder omwegen op alle vragen die haar gesteld werden geanwtoord. En dit gedurende haar hele leven. Echt een dame naar mijn hart.

Mathieu

11 mar 2012, 20:55

katana schreef:Waar woon, je tegenwoordig nog veilig in ' Maaseik, Leopoldsburg, Diest , Leuven , Brussel ,Zichem , Bachte de kuppe, Gent , St Niklaas, Oostende,Menen , Bergen ' :?: 8)

Zemmen in Diest onder het oog van de 'Halve maan ' , lijkt me wel een place to be :)
Ik vrees dat het nergens meer veilig is, en hoe dichter bij een landsgrens hoe gevaarlijker wonen dat het zal zijn, zeker voor de nachtelijke bezoeken.

katana

12 mar 2012, 11:42

Mathieu schreef:
Clausewitz schreef:

Inderdaad super veilig, een heel correct burgemeester ( die wel de botten niet uitstraalt, maar wel een hoge dunk van haar eigen heeft), een super de regels volgende Procureur ( als het hem past toch) en een super eerlijke politie, zeker wat de top betreft.
Katana mist nog steeds zijn zwaard , niemand weet waar het is , grondig onderzoek zou misschien te overwegen zijn.

:lol: