Lieve Helena,
we komen een goede morgen en een fijne dag wensen.
Liefs,
Veertje & Rudy
we komen een goede morgen en een fijne dag wensen.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Laatst gewijzigd door Oma-C op 07 apr 2012, 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Helena ik hoor u graag vertellen dat ge plezier hebt van uw kleinkinderen.Helena van Troje schreef:hier ben ik dan terug
kleindochter heeft me ingewijd in het qwertytoetsenbord en op weg gezet met windows en explorer,man, 11 jaar en dat maakt al power point presentaties...
verder heb ik van haar een heel mooi compliment gekregen:
ik vond dat ik niet de goede grootmoeder was omdat ik niet wegging met de kinderen, dat hoefde niet van haar, er zijn gewoon was al genoeg! mijn hart is er nog warm van
Lieve mensen allemaal,
ik ben van gisteravond weer thuis. de globetrotters zijn met de kindjes en hun huisje op wielen richting zon vertrokken. het heeft me deugd gedaan weer eens voor zes mensen te mogen koken, aan tafel met een hoop volk, genoten van de fijne attenties van dochter en schoonzoon, de soms natte, soms plakkerige zoentjes van hun kroost, bemiddelen bij kleine kibbelpartijtjes, mij wegwijs laten maken in computerspelletjes, in één woord ik herleefde zowaar
vandaag ben ik bloemetjes gaan kopen met de oudste de hele dag, we hebben onderweg een hapje gegeten, het was heel fijn
oudste wou me plagen en vond dat ik het goed deed in mijn eentje "moeke je bent een sterke vrouw! een straffe madam!" wist hij te zeggen, aheum, behalve de keren dan dat ik in zak en as zit......
jongste heeft zijn schouder gekneusd bij een val met de fiets hier in de stad en heeft uiteraard schoon gezwegen tot hij nu een stuk beter is, maar nog niet kan fietsen en ook niet met de auto rijden, jamaar zeg!!!!! bij dezen honderd maal dank aan de toffe kasseien in onze binnenstad, waar dan ook nog de nodige fijne zand en grint afkomt zodat het levensgevaarlijk aan het worden is om te fietsen in Mechelen die schone.onze burgervader mag van mij voor zijn straf heel de eeuwigheid op een fiets zonder vering rondrijden.....
ik wens jullie allemaal een heel fijn paasweekend!
Je hebt gelijk....ik ken Mechelen een beetje en de laatste jaren is het er een heuse bouwwerf.....en die kasseien...als het nat is, is het nog erger....bij dezen honderd maal dank aan de toffe kasseien in onze binnenstad, waar dan ook nog de nodige fijne zand en grint afkomt zodat het levensgevaarlijk aan het worden is om te fietsen in Mechelen die schone.onze burgervader mag van mij voor zijn straf heel de eeuwigheid op een fiets zonder vering rondrijden.....
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.