mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

reline

11 apr 2012, 13:01

Helena...ook als ze al veertig jaar oud zijn?

Bedankt voor de tip!

We gaan er achter luisteren!

We hebben alvast één raam dat nog niet zo oud is waar we net een offerte voor lieten maken....
Ik laat je weten hoe het afloopt!
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

Helena van Troje

11 apr 2012, 13:07

net omdat ze zo oud zijn reline: in die tijd was de know how nog niet zoals nu, vandaar

falcon1

11 apr 2012, 22:04

Oei, hier precies raamperikelen...
Tja, alles is nu wel beter dan vroeger hé... spijtig dat het wat centjes kost voor je kunt besparen...

Gerarda, en... gaan bowlingen, of toch gaan kijken. Had ik beter ook gedaan enkele maanden geleden... heb nu een tenniselleboog van het bowlen!

de loodgieter heeft alle buizen proper gemaakt en alles leek perfect te werken ... totdat de wasmachine het water wegpompte... spoot tot tegen het plafond! Zal morgen nog eens moeten terugkomen...

De kleine zit net in haar bedje en mijn oogskes worden ook kein... zal er seffens ook maar induiken.

Iedereen nog een rustige nacht...

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

reline

12 apr 2012, 07:32

Gerarda.....had je het leuk gisteren bij de bowling?

Falcon, tenniselleboog niet laten aanslepen.....naar kiné...die heeft eenvoudige oefeningen die het kunnen beter maken....zelf ondervonden.....

Sliep jullie kleindochtertje nachtje door?

Hier gisteren ook problemen met wasmachine dat het vertikte om nog zijn werk fatsoenlijk te doen....bleek een verstopte filter ( het heet dat we die nooit moeten nazien, maar was na jaren toch wel echt nodig).

Volgend machine deed het weer maar het daaropvolgend weer helemaal niet...de electronische kaart stuk?..

Nog één geprobeerd vannacht, maar resultaat weet ik nog niet.....Frans heeft het vannacht blijkbaar uitgeschakeld en er staat wat water op de vloer...

Hugie.....hallo....hoe gaat het met je.....is Yunna er weer?

Een fijne dag voor iedereen!!
Laatst gewijzigd door reline op 12 apr 2012, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Oma-C

12 apr 2012, 07:43

Dag gerarda, ik wens je een hele fijne donderdag,
Ik hoop dat je snel helemaal beter bent en geen maaglast
meer hebt, je zal altijd moeten blijven oppassen denk ik. :roll:

Bij mij is de maag ook een gevoelig punt.
Wat stress en drukte en ik heb het zitten, ik neem er ook
medicatie voor, en dat houdt veel tegen :oops: :roll:
We moeten leren omgaan met die last en ik kan er zelf veel
aan doen, door niet teveel stress en drukte te maken
maar er zijn dagen dat de stress van buitenaf komt door
"iets of iemand" anders, en die is niet altijd tegen te houden :oops: helaas
Ik trek me ook soms teveel aan van anderen en dat kan ik niet stoppen,
ik leef teveel mee met miserie van anderen en daar kan ik
weinig tegen doen, dat is de 'aard van 't beestje' denk ik :roll: :oops:
lieve groet en tot... :)

Hugie voor jou ook het allerbeste.. :roll: jij hebt het ook
niet onder de markt, waarom krijgen sommig mensen
alle miserie en anderen...? J... waarom....?
Veel sterkte en voor jou ook een knuffelke :wink:

Helena bij jou ben ik ook gaan schrijven,
een fijne dag vandaag, en sterkte :)

falcon en Veertje allemaal en aangename dag
en lievegroetjes

van Oma-C. :wink:

Helena van Troje

12 apr 2012, 12:01

ik veronderstel falcon dat die mijnheer iets met het terugslagventiel uit het oog verloor :?

gerarda

12 apr 2012, 12:37

ja ja Rudy met kleine kindjes in huis voelt het gemakkelijker aan als de oogjes toevallen hé. maar toch leuk hé. ik heb deze morgen mijn tweegasten hiet gehad omdat hun pa ergens naartoe moest en ze samen alleen thuis laten is nog niet mogelijk M maar we hebben hier dan een stofvod gevecht gehouden (propere stofvod hoor) gisteren zijn we dan gaan bowlen allemaal samen en het heeft mij goed gedaan; Mijn rug was er zelfs beter van nu heb ik natuurlijk mijn spieren op mijn zitvalk, maar ge moet er iets voor over hebben. Ik was de tweede op de eindstand .mijn schoondochter de eerste en de mannen hebben we achter ons gelaten hé :wink: Ik zal dat nog doen hoor plezant.

Oma-C met mijn maag gaat het goed hoor.Ik ben al gestopt met de medicatie en ik heb geen pijn meer .

Oma-C en Rud en Veertje Hugie en Reline en helena

groetjes van mij gerarda Afbeelding

falcon1

12 apr 2012, 14:47

Lieve Gerarda,

sorry maar moest toch even lachen met de eindstand :lol: :lol: :lol:
Je lijkt nog een kranige dame te zijn! De mannen zullen er gelukkig mee geweest zijn.
En die klein mannen kunnen je wel bezig houden hé :wink: Het plezante is dat ze altijd zo van je afhankelijk zijn hé

Reline, ook problemen met wasmachine? Allemaal fijn als het werkt hé. Hopelijk snel terug hersteld want lang kan men daar niet zonder!

Helena, jij lijkt me ook van alle markten thuis... een handige Hanny?

Oma C, tja, soms erg als men het niet kan laten om je de zorgen van anderen aan te trekken hé. Maar soms toch ook aan jezelf denken hé. Want als je je daardoor niet goed voelt kan je ook niemand meer helpen hé...

Hugie, lukt het een beetje? Of raak je er niet uit?

We wensen iedereen nog een fijne dag...

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

reline

12 apr 2012, 19:33

Gerarda...ben heel blij dat het bowlen gegaan is en dan nog zo' n mooie score!

Falcon...we zijn de wasmachine aan het uittesten....het loopt fout bij een was aan 40°...een was bij 30° doet het dan weer perfect....dus eerst verder uitproberen eer we iemand laten komen!

Oma-C....ik sta er de laatste jaren versteld van hoeveel mensen er problemen met de maag hebben, zeker na een bepaalde leeftijd....

Hier terug beter, maar ik ben er in de loop van de namiddag onderuit gegaan.....alles van de laatste tijd....teveel geweest....Frans heeft me mee buiten genomen...heb gedachten wat kunnen verzetten...

Hugie12

13 apr 2012, 01:01

Hallo Gerarda en de vrienden;
Hier ben ik dan weer ,ben bijna boven ,mijn neus zit al boven de rand :lol: :lol: :lol: Nu nog even wachten op het zonneke en Hugie is weer de oude (ben al oud he)

Gerarda ;supper zeg de tweede met het boillingen ,dat is zilver of is het brons ?????Dat uw achterwerk stijf is trek het je niet aan ,dat staat vanachter :lol:

Falcon ;hoe zit het met uw zwembad is het uitgekuist ?Vind het erg hoor als alles onder staat ;maar ge moet het zo maar zien ,onder tussen de grote kuis gedaan! :lol:

Regine ;mooi he al de vogeltjes ; geniet er maar van ;want de pijn weg en ge kunt er terug invliegenn :En dat zou je wel willen he ;maakte maar en grapje hoor! :oops:

Oma c ;jij bent altijd goed gemutst ;mijn gelukwensen daar voor

En nu weer richting beddebak
Knuffel aan julie allemaal en tot morgen
slaap wel
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

gerarda

13 apr 2012, 05:34

Ja Hugie het ging goed met het bowlen eerst wat rode kaken van schaamte omdat het greppebollen waren, maar daarna ging het beter. Maar ze zorgden goed voor mij ze zeiden dat ik de lichtste bol moest nemen . Dat is 9 kgr geloof ik. Anders zou het wel zo gemakkelijk niet gegaan zijn.

Rudy ik hoop dat het nu wel zal gedaan zijn met uw problemen hé.Ik ben altijd bang dat er hier iets zou mis gaan, ge weet niet altijd als ge iemand zult vinden om het te herstellen of ge moet er lang op wachten . :roll:

Oma-C en reline jullie zullen nu wel het gevoel hebben dat ge in een nieuw huis zult zitten zeker na al die last zal dat heerlijk zijn.

Ik hoop dat we binnenkort wat zon krijgen want het is dringend nodig.
Vandaag een dag van boodschappen doen en wat naaien en morgen de hond voor gans de dag bij mij omdat de kinderen weggaan . De hond zal weer blij zijn met een lange wandeling (als het niet regent) maar gewoonlijk zijn er toch heldere momenten (zoals bij mij voor het ogenblik, mijn geest moet zon hebben).
Het word tijd dat we buiten kunnen en wat leuks kunnen vertellen , waar we geweest zijn en wat we gedaan hebben.
Onze Oostendse reis is ook niet doorgegaan. Ik dacht nochthans een wafel te gaan eten of een grote ijskreem, samen met de kinderen. Ik ken daar nog altijd de goede ijsroomzaken hoor. Ik ben er al eens geweest met een vriendin en het is nog altijd zo. Hier in Aalst ben ik eens een wafel gaan eten met een vriendin , ze hadden mij gezegd dat de wafels daar goed zijn. Inderdaad geen probleem, maar ge kunt niet samen gezellig een wafel eten ; Ze komen een per een met een lange tussentijd en tegen dat de tweede wafel komt heeft de ander e persoon zijn wafel al op , ge kunt niet wachten want uw wafel zou koud zijn . Raar hé. Ik wis niet dat dit nog bestond. Er zijn ook niet zoveel theerooms. meer dingen voor snacks maar dat moet ik niet hebben.

Groetjes voor iedereen Gerarda

Afbeelding

Oma-C

13 apr 2012, 06:40

Afbeelding
Aan allen een fijne vrijdag, dat de 13e is nemen we er maar bij :?
Ga me klaar maken voor de laatste ronde... :roll:
Tot later, en voor allen een aangename dag...

Lieve groetjes,
Oma-C. :wink:

reline

13 apr 2012, 08:59

Hier ben ik dan weer ,ben bijna boven ,mijn neus zit al boven de rand Nu nog even wachten op het zonneke en Hugie is weer de oude (ben al oud he)
Hugie.....ben heel blij dat je er weer bent.....bijna is nog maar een heel klein efforke hé en dan ben je er!
Ik denk dat de zon er gaat doorkomen.....nu nog wat mistig!

Hier is het helemaal niet goed.....heup slecht.....pillen helpen niet.....ganse nacht pijn.....gelukkig valt het overdag mee....
Rug iets beter....
En aan de rest.....niet verder denken....vandaag komt schoonzoon mee laminaat leggen, ook broer misschien....zoon niet...die is nog altijd niet in orde.

Ik probeer er de moed in te houden hoor....

Gerarda.....een nieuwe kamer...zover is het nog niet, maar we krijgen er steeds meer zicht op!

Oma-C....den 13e op een vrijdag...wie weet brengt die nu eens geluk!!

Groetjes voor iedereen,

Liefs, Reline

Oma-C

13 apr 2012, 14:50

Ja, reline voor mij wel want de werkmannen zijn
aan 't opruimen, het grote werk is klaar
en ik kan beginnen, langzaamaan, ik heb de tijd :wink:
Als jullie me even niet zien? dan weet je dat ik het druk heb :lol:

gerarda

14 apr 2012, 08:47

Hallo Oma-C

Ik ben blij voor u dat het grootste werk voorbij is. Nu nog wat moeite voor u maar dat kunt ge op het gemak doen hé. En nadien zal het genieten zijn.
Doet het maar rustig aan wij wachten wel even op uw aangename bezoekjes hier bij ons.

Groetjes en een dikke knuffel

Gerarda Afbeelding