Oei Helena.....
Is dat jou geopereerde hand?
Toch nog kalmkesaan en stilleksaan opbouwen, niet teveel ineens belasten.
Uitstel en afstel.....nemen zoals het op dat moment gaat...dus aanpassen hé...
Die kamers gaan waarschijnlijk best gaan, maar voor het zware werk even afwachten tot je den ene of andere bij zijn lurven kan pakken en wie weet iemand bellen....niet voor hulp meteen maar als en als....
Hier gaan de werken door, maar niet door mij.....vandaag nog een beetje een verflaag bijwerken....behangpapier is geleverd en ook de laminaat....
Met de laminaat wordt morgen begonnen.....Het behangen? Moest normaal eerder, maar nu...ook aanpassen...
Ook deuren moeten nog geschilderd, maar kan perfect later....die kunnen er uitgenomen worden...
Oma-C...zijn ze bij jou klaargeraakt met de ramen?
Falcon.....Pasen in mineur....niet echt hoor, maar helemaal anders, maar heel prettig!!
Helena....
Is zo waar......
Ik stuur je een hele dikke virtuele knuffel door!!
Ook aan alle andere forumvrienden....
Liefs, Reline
Is dat jou geopereerde hand?
Toch nog kalmkesaan en stilleksaan opbouwen, niet teveel ineens belasten.
Uitstel en afstel.....nemen zoals het op dat moment gaat...dus aanpassen hé...
Die kamers gaan waarschijnlijk best gaan, maar voor het zware werk even afwachten tot je den ene of andere bij zijn lurven kan pakken en wie weet iemand bellen....niet voor hulp meteen maar als en als....
Hier gaan de werken door, maar niet door mij.....vandaag nog een beetje een verflaag bijwerken....behangpapier is geleverd en ook de laminaat....
Met de laminaat wordt morgen begonnen.....Het behangen? Moest normaal eerder, maar nu...ook aanpassen...
Ook deuren moeten nog geschilderd, maar kan perfect later....die kunnen er uitgenomen worden...
Oma-C...zijn ze bij jou klaargeraakt met de ramen?
Falcon.....Pasen in mineur....niet echt hoor, maar helemaal anders, maar heel prettig!!
Helena....
Ik was even aan het terugkijken.....deze tekst trof me heel erg....Eigenaardig dat een mens in moeilijkheden zo verlangd naar een knuff! Ik heb dat heel mijn leven niet gedaan maar ook in mijn moeilijke periode kon het zo bevrijdend werken!
Is zo waar......
Ik stuur je een hele dikke virtuele knuffel door!!
Ook aan alle andere forumvrienden....
Liefs, Reline
Laatst gewijzigd door reline op 12 apr 2012, 09:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!