Supermarkt André

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Zie je dit Item wel zitten?

Heb zo mijn twijfels
3
15%
Goed zo katana, je geeft het nog niet op
11
55%
Naar de hel met katana
6
30%

Totaal aantal stemmen: 20

Mathieu

17 apr 2012, 00:11

katana schreef:
Mathieu schreef:Katana, met Betty weet je maar nooit. Misschien had ze aandelen gekocht met centen van haar man, en als niets op papier staat is dat voor diegene die het vast heeft. En daar zal Betty, in haar nieuwe verliefdheid, wel niet aan gedacht hebben, of het zich gewoon niet aangetrokken.
Betty is Betty , zal steeds te koop lopen met haar borsten en de rest, is ze feitelijk blond :?: :lol:

En ze heeft al een nieuwe zaak op het oog in Blankenberge en dan eentje dat alleen maar op haar naam staat weet ze te zeggen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

17 apr 2012, 00:13

katana schreef:De Standaard Di Rupo gaat naar verkiezingsmeeting François Hollande

Slecht ingecalculeerd Premier Elio Di Rupo , katana zag je wel liever ergens onpartijdig 'miljaarde' 8)
Dat zal den diene nooit zijn Katana, die denkt ook al dat hij zich alles kan permiteren.

katana

18 apr 2012, 10:51

Wat een sombere wereld 8)
Wil mijn aandelen van Arcopar aan mijn kleinkinderen schenken , gaat niet de boel is geblokkeerd miljaarde :twisted:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana

21 apr 2012, 11:02

Proficiat Bart Dewever , je staat scherper dan ooit :)

Voor het eerst sinds mijn geboorte , weer onder de 100 kilo.Van Log gevaarte tot patente vent." In de spiegel zie ik nog dezelfde man ". ( nina ) ....
Fazal

21 apr 2012, 20:53

Hij is er wel, op het TV-scherm dan toch, iets of wat, aantrekkelijker op geworden.
Allé vooruit vrouwelijke kiezers, alle remmen los. Laat u gaan. :wink:

Ach nee, ik heb het natuurlijk niet over 'alle' vrouwelijke kiezers.
Er zitten er natuurlijk ook slimmere bij. Alhoewel, ik als man dan nog, toch liever een hemd en das zie voor zulke personen. Maar of dat nu in het voordeel van het Antwaarpse volk zal pleiten, laat ik liever in het midden.
Omdat noch ik, noch iemand anders, zoiets nooit op voorhand kan weten! 8)

Mathieu

22 apr 2012, 10:13

Zou het niet wenselijk zijn dat er eens wat nieuwe wind gaat waaien door het schoonverdiep daar. Het wordt zo saai met al negen jaar dezelfde personages op die stoelen. Maar je weet natuurlijk nooit hoe een balletje rollen kan.

Choerrel

22 apr 2012, 10:18

Het verdiep zal pas schoon zijn wanneer de sossen er verdreven zijn.

katana

22 apr 2012, 10:24

Choerrel schreef:Het verdiep zal pas schoon zijn wanneer de sossen er verdreven zijn.

Sossen zijn onverwoestbaar ,niet uit te schakelen, zoals de kakkerlakken, niet kapot te krijgen :)

katana

22 apr 2012, 10:33

Mathieu schreef:Zou het niet wenselijk zijn dat er eens wat nieuwe wind gaat waaien door het schoonverdiep daar. Het wordt zo saai met al negen jaar dezelfde personages op die stoelen. Maar je weet natuurlijk nooit hoe een balletje rollen kan.

Filip Dewinter zal daar klappen krijgen :)

Clausewitz

22 apr 2012, 10:34

katana schreef:Wat een sombere wereld 8)
Wil mijn aandelen van Arcopar aan mijn kleinkinderen schenken , gaat niet de boel is geblokkeerd miljaarde :twisted:
Hoe hebt gij als kleine zelfstandige met hoge belastingen en klein pensioentje, nog aandelen kunnen kopen? :wink:
Wie bewaakt de bewakers.

katana

22 apr 2012, 10:45

Clausewitz schreef:
Hoe hebt gij als kleine zelfstandige met hoge belastingen en klein pensioentje, nog aandelen kunnen kopen? :wink:

Waarom niet , ben altijd niet zelfstandig geweest , ben ambtenaar geweest en gewerkt met een bediende statuut en alors , heb dus een gemengde loopbaan :lol:

katana

23 apr 2012, 11:00

Beste Clausewitz,

Van U en uw verleden is mij weinig bekend , wie U ook bent, mijn respect , hoeft niet dit op tafel te leggen hoor :)
Maar wel graag begrip voor mij , mijn verleden was een van spaarzaam te zijn , niet te veel gaan tafelen, geen vacantie destijds, en nog veel meer, en in 't bezit van een topmanager ' Lady' , spaarzaam en een vrouw met inzicht .
Met wat spaargeld , hebben wij destijds bij Bacob ons laten overhalen om Arcoparaandelen te kopen , is niets mis mee , er waren er velen min of meer 800.000 .
Dus spotten met de kleine beleggers is overdreven hoor ..... :lol:

Groeten van katana uw vriend .

Mathieu

23 apr 2012, 12:17

Clausewitz schreef:
Ruik ik hier een beetje jaloersheid. Je moest eens weten wat die " oude generatie " allemaal klaar kreeg met een heel pak minder centen als dat men heden ten dage heeft. :lol: :lol: Ze hebben dat niet allemaal gedaan maar diegene die het wel gedaan hebben dragen daar nu de vruchten van en daar kan ik ook volmondig over mee spreken. Al is het dan niet over hetzelfde merk van aandelen als Katana heeft.

Mathieu

23 apr 2012, 12:21

katana schreef:Beste Clausewitz,

Van U en uw verleden is mij weinig bekend , wie U ook bent, mijn respect , hoeft niet dit op tafel te leggen hoor :)
Maar wel graag begrip voor mij , mijn verleden was een van spaarzaam te zijn , niet te veel gaan tafelen, geen vacantie destijds, en nog veel meer, en in 't bezit van een topmanager ' Lady' , spaarzaam en een vrouw met inzicht .
Met wat spaargeld , hebben wij destijds bij Bacob ons laten overhalen om Arcoparaandelen te kopen , is niets mis mee , er waren er velen min of meer 800.000 .
Dus spotten met de kleine beleggers is overdreven hoor ..... :lol:

Groeten van katana uw vriend .
Het spijtige van de hele zaak is dat ze boven aan de top steeds meer geld in hun zakken steken en geen rekening meer houden met de kleine belegger. Die ze wel niet kunnen missen want als die weg zijn gaat alles over de kop.

Mathieu

23 apr 2012, 16:45

Katana, hoor niets meer van de fietstochten naar .............; Gaan die niet meer door of heb je definitief afgehaakt. Iki heb in het WE op twee dagen toch weeral een 50 tal km gedaan. natuurlijk een 25 of 30 per keer, niet méér en met stopplaats ertussen want de dorstigen moeten ook gelaafd worden hé.....