Supermarkt André

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Zie je dit Item wel zitten?

Heb zo mijn twijfels
3
15%
Goed zo katana, je geeft het nog niet op
11
55%
Naar de hel met katana
6
30%

Totaal aantal stemmen: 20

Mathieu

25 apr 2012, 00:10

Iemand die nu maar een goede duiventil had, die kon nog hopen geld verdienen met dei gekken chinezen die zo maar stukken van mensen geven om een Belgische duif te kunnen bezitten
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

25 apr 2012, 11:18

Mathieu schreef:Iemand die nu maar een goede duiventil had, die kon nog hopen geld verdienen met dei gekken chinezen die zo maar stukken van mensen geven om een Belgische duif te kunnen bezitten

Duiven is maar een vuile boel ' poepen' alles onder :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Renegade

27 apr 2012, 09:35

katana schreef:
Choerrel schreef:Het verdiep zal pas schoon zijn wanneer de sossen er verdreven zijn.

Sossen zijn onverwoestbaar ,niet uit te schakelen, zoals de kakkerlakken, niet kapot te krijgen :)
Mis poes :) :) Je hebt wel gelijk om een sos te vergelijken met een kakkerlak en zelfs ook een misvormde kapitalist, maar .....
Kakkerlakken zijn zeer makkelijk te voorkomen .... zorg gewoon dat de omgeving steeds proper is, kuis regelmatig je troep op, laat geen afval (zoals die miljoenen oude belgische frankskens) liggen ... en je probleem is opgelost.
Dus ... regelmatig het "huis" opkuisen, en je bent verlost van de kakkerlaken (sossen) :) :)
Dit is dus geen goede raad van tante Kaat, maar een goede raad van opa Renegade :) :)
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

katana

27 apr 2012, 11:41

Renegade schreef:
katana schreef:
Choerrel schreef:Het verdiep zal pas schoon zijn wanneer de sossen er verdreven zijn.

Sossen zijn onverwoestbaar ,niet uit te schakelen, zoals de kakkerlakken, niet kapot te krijgen :)
Mis poes :) :) Je hebt wel gelijk om een sos te vergelijken met een kakkerlak en zelfs ook een misvormde kapitalist, maar .....
Kakkerlakken zijn zeer makkelijk te voorkomen .... zorg gewoon dat de omgeving steeds proper is, kuis regelmatig je troep op, laat geen afval (zoals die miljoenen oude belgische frankskens) liggen ... en je probleem is opgelost.
Dus ... regelmatig het "huis" opkuisen, en je bent verlost van de kakkerlaken (sossen) :) :)
Dit is dus geen goede raad van tante Kaat, maar een goede raad van opa Renegade :) :)

Tante Kaat is een Hollandse , ze kan het weten :?: :lol:

En sossen hebben soms wel een goed punt :!: :)
Fazal

27 apr 2012, 19:07

't Ware nog spijtig. Alle anderen hebben ook soms een 'goed'(sic!) punt.
Komt er alleen op aan, een goed met een slecht punt te (willen of kunnen) vergelijken.
Maar dan vooral, het onderscheid tussen beide (willen of kunnen) maken!
En dan nog ..., wat voor de ene goed 'lijkt', is minder goed, zoniet slecht tot heel slecht, voor de andere. Maar inderdaad, zelfs tante Kaat weet dat, zij mag dan nog een Hollandse zijn. :wink:

Mathieu

28 apr 2012, 00:12

Ik zou zeggen dat al diegenen die gaan stemmen goed nadenken wat er de laatste jaren gebeurd is en maar hopen dat ze dan in het hokje voor de juiste stemmen opdat de rust in ons landje terug keert.

Renegade

28 apr 2012, 10:45

Mathieu schreef:Ik zou zeggen dat al diegenen die gaan stemmen goed nadenken wat er de laatste jaren gebeurd is en maar hopen dat ze dan in het hokje voor de juiste stemmen opdat de rust in ons landje terug keert.
Wat bedoel je nu? Dat we moeten terugkeren naar de tijd waar men de mens in het ongewisse liet? Moeten we weer stemmen voor de traditionele partijen? Neen hoor, ikke niet. Ik ben al dien ouwe boel (sossen, tjeven, enz ...) beu. Het is tijd voor verandering!!! We hebben ons al lang genoegd op onze kop laten schijten. Ik ben die vreemdelingen en profitariaat beu!!!!
Ik stem voor, in mijn ogen, de minst slechte partij. En dan hoop ik dat de grootste, en democratisch verkozen partij, het ook eens mag proberen, zonder dat er weer een zootje samenvoegsel van andere partijen de boel verzieken :wink:
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

katana

29 apr 2012, 10:20

Renegade schreef:
Mathieu schreef:Ik zou zeggen dat al diegenen die gaan stemmen goed nadenken wat er de laatste jaren gebeurd is en maar hopen dat ze dan in het hokje voor de juiste stemmen opdat de rust in ons landje terug keert.
Wat bedoel je nu? Dat we moeten terugkeren naar de tijd waar men de mens in het ongewisse liet? Moeten we weer stemmen voor de traditionele partijen? Neen hoor, ikke niet. Ik ben al dien ouwe boel (sossen, tjeven, enz ...) beu. Het is tijd voor verandering!!! We hebben ons al lang genoegd op onze kop laten schijten. Ik ben die vreemdelingen en profitariaat beu!!!!
Ik stem voor, in mijn ogen, de minst slechte partij. En dan hoop ik dat de grootste, en democratisch verkozen partij, het ook eens mag proberen, zonder dat er weer een zootje samenvoegsel van andere partijen de boel verzieken :wink:

Misschien onderschatten wij wel de nieuwkomers van de traditionele wel een beetje ,en miskennen wij de invloed van sommige partijen :)

katana

29 apr 2012, 16:38

deredactie.be 76-jarige fietsererlijdt bij ongeval in Mol

De man wilde de Zuiderring , een viervaksbaan met middenberm, oversteken, toen hij werd gegrepen door een auto.

Weer een seniorfietser minder op de baan ,jammer, draag als senior zeker een geelvestje of iets anders ter beveiliging , een oproep 8)

Mathieu

30 apr 2012, 14:29

Renegade schreef:

Zeker niet terug keren naar dat oude zootje. Bedoel dat ze zich goed moeten bezinnen en beseffen welke partijen nog iets doen voor de echte Belgen en welke niet.

Mathieu

30 apr 2012, 14:32

katana schreef:deredactie.be 76-jarige fietsererlijdt bij ongeval in Mol

De man wilde de Zuiderring , een viervaksbaan met middenberm, oversteken, toen hij werd gegrepen door een auto.

Weer een seniorfietser minder op de baan ,jammer, draag als senior zeker een geelvestje of iets anders ter beveiliging , een oproep 8)

Het spijtige is Katana, dat er voldoende bestuurders zijn die zich daar niets van aantrekken . En van de andere kant zijn er nog steeds fietsers ( en zeker niet alleen bij de gepensioneerden) die denken omdat ze zwakke weg gebruiker zijn dat ze zich alles kunnen permiteren. Wat meer wederzijds respect zou zeker niet misplaatst zijn.

Choerrel

30 apr 2012, 14:35

Diest is een scholenstad, dus erg veel fietsers. Wanneer ik zie wat die zich allemaal permitteren, zijn het geen "zwakke" weggebruikers meer maar piraten.

katana

01 mei 2012, 10:31

Choerrel schreef:Diest is een scholenstad, dus erg veel fietsers. Wanneer ik zie wat die zich allemaal permitteren, zijn het geen "zwakke" weggebruikers meer maar piraten.
Jongere fietsers hebben opvoeding nodig , bij doofheid maar wat hardere maatregeling :)
Senioren-fietsers , hebben deze opvoeding al achter de rug , sommige hebben ook wat dwang nodig , niet te veel, ietsepietsie miljaarde 8)
Busje komt zo :lol:

Mathieu

01 mei 2012, 10:49

En Katana, 1 Mei, de zon komt er door ( hier toch) en dus ideaal weer om een fietstoertje te gaan doen. Niet in de voetsporen van Tom Boonen natuurlijk, dat is vervlogen tijd. De vraag aan jou is : ben je al buiten gaan fietsen ?

katana

01 mei 2012, 11:31

Mathieu schreef:En Katana, 1 Mei, de zon komt er door ( hier toch) en dus ideaal weer om een fietstoertje te gaan doen. Niet in de voetsporen van Tom Boonen natuurlijk, dat is vervlogen tijd. De vraag aan jou is : ben je al buiten gaan fietsen ?
Ja zeker , vandaag met Lady naar Koerselkapelleke , binnendoor :)