Lieve Gerarda en andere forumvrienden... allen een fijne zonnige maandag gewenst!
Liefs,
Veertje & Rudy
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

Oma-C schreef:Aan alle forumvrienden, nog een fijne avond,
en een goeie verdere werkweek...
Ik hoop dat iedereen van het toch wel mooie weer genoten heeft..
Een bui nemen we er met plezier bij, als de rest van de dag mooi is![]()
gerarda, ook een fijn weekend gehad, alle goed gegaan?![]()
Hugie, Bokrijk is altijd een uistap waard, de gezelligheid
en de wandelingen, het lekker eten, 't is een heel mooi domein,
je zal ervan genoten hebben![]()
Nog een goeie Limburgese werkweek falcon, 't is morgen al woensdag, 't zal weer snel weekend zijn; het gaat al zo rap![]()
Vele groetjes, en aan allen een slaapwel-knuffelke, tot later..
Oma C.[/quote
Oma-C bedankt voor de mooie meiklokjes. Ik moet zeggen dat mijn week end niet zo schitterend was , waarschijnlijk door dat slechte weer en de verveling heb ik weer een beetje in de put gezeten en wat zakdoekjes nodig gehad.
Maar ik vecht er wel tegen het schijnt dat het weer zal beteren en ik ga eens de trein nemen om hier en daar naartoe te gaan ,want hier altijd naar stad gaan begint wat tegen te steken.
Groetjes gerarda
Rudy ja de verlofdagen zijn voor u ook voorbij. Nu nog enkele verlengde weekendjes en dan tot het grote verlof.falcon1 schreef: Lieve Gerarda,
je schreef dat het enkele moeilijke dagen voor jou zouden worden... Is het je gelukt om er goed door te komen? Ik zie dat je niet veel bent langs gekomen...
Hopelijk toch een fijne dag gehad... het mooie weer was er nochtans...
OmaC, genoten aan zee... meer moet dat niet zijn. Hopelijk ook vandaag een fijne dag gehad... Een fietstochtje gedaan misschien? Of lukte dat nog niet...
Hugie... naar Bokrijk... Dat is maar enkele kilometyers van de plaats waar ik door de week verblijf. Heb er altijd een abonnement op gehad. Ik vind het openluchtmuseum prachtig. Ook de tuindagen zijn enorm fijn. Heb het jaren bezocht. Nu heb ik helaas geen tuin meer maar altijd fijn om eens mee te maken. Dit jaar lukte het ons helaas niet... Hopelijk heb je er van genoten!
Zo lieve forumvrienden... we wensen jullie nog een fijne avond.
P.s.: Gerarda... je weet het, morgenvroeg vertrek ik richting Limburg... zal er waarschijnlijk enkele dagen niet zijn.
Laatst gewijzigd door Silver Wolf op 04 mei 2012, 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt Silver Wolf. Voor uw gesprek en voor het mooi gedicht.Silver Wolf schreef:Dag Gerarda,
"Elton John" heeft eens een song geschreven met als titel:
Life is a tempory thing. (Het leven is tijdelijk)
Binnen een huwelijk wordt er nogal wat genegenheid, liefde en toewijding in elkaar geïnvesteerd. We voelen ons goed wanneer we lief kunnen hebben en het gevoel krijgen ook geliefd te zijn.
Maar als die ene partner dan voorgoed heen moet gaan, blijft er een pijnlijke leegte, die ons bedrukt.
Er wordt wel eens vergeten, dat alles wat we aan die zo dierbare wederhelft hebben geschonken, in onszelf is ontstaan en opengebloeid. En die schoonheid blijft bij ons, zodat we er ons kunnen aan warmen.
Want tijd heelt de wonden (zoals vaak wordt gezegd) maar eigenlijk, leert die tijd ons, om ermee om te gaan. En om alles een juist en warm plekje te geven.
Wat start als een groot verdriet, belet ons om bepaalde herinneringen aan te raken, omdat ze teveel pijn doen, door dat grote gemis. Maar vroeg of laat vinden we de weg terug naar die gedeelde momenten en stap voor stap, groeit er troost, die diep binnenin onszelf ligt. Want anderen kunnen dan veel aanreiken, doch de verankering met de betreurde geliefde zit geborgen in ons hart (en je mag daar ook nog een ziel bij vernoemen, volgens het eigen gevoel)
Heel tijdelijk plaats ik hier één van mijn ontelbare gedichten, die over dat thema VERLIES vertellen.
De tekst hierboven laat ik dan wel staan, maar voor het gedicht wil ik op het forum geen podium zoeken.
Vriendelijke groet,
Silver
Tussen vier muren, zit ik gevangen
Mijn geest mijlenver van hier verdwaald
Vechtend tegen een hunkerend verlangen
Naar een droom, door het noodlot weggemaaid
't Is soms zo moeilijk, om los te laten
Jou voorgoed heen te zien gaan
Met anderen, erover willen praten
En toch verweesd, in die leegte blijven staan
Herinneringen bevrijden zich uit het verleden
Bestormen mij, met vreugde en verdriet
Soms samen gevloekt, maar ook gebeden
En nu ik jou zo nodig heb, nu ben je er niet
Je zal er ook nooit meer zijn...
Dáár moet ik alléén verder mee leven
Troost het mij, of doet het enkel pijn
Al die liefde, die ik jou heb mogen geven
En zie ik jouw aanwezigheid, overal om me heen
Bevestiging van al hetgeen ooit is geweest
Zie jij het ook, als ik toch stilletjes ween
Of vieren onze harten, nog steeds sámen feest ?
© Silver Wolf
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.