mijn man verloren
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallo Gerarda;
Kom je ook mijn schouder geven hoor ;het gaat wel weer over als het zonneke schijnt,kun je in de tuin zitten /werken .Daar kun je ook plezier in hebben!Maar zoals het weer er nu bij ligt......en dan de lange weekends ,binnen kort weer een .Neem je auto en rij eens eruit ,verder weg dan je gewoon bent ,iets heel nieuws ! Ken je niemand daar in de buurt die ook alleen is en waar je dan samen mee op stap kunt ?
Zoek een clubke om bv te kaarten ,koken ;of iets dergelijks ;zodat je dagen gebroken worden. En als je dan thuis nog kunt poetsen en naaien.
Zal mijn maten door geven ;kun je voor mij naaien
Ben al een paar dagen niet meer geweest;maar heb het druk gehad ;Yunna en dan blijft de rest liggen he ,wil 100 ten % oma zijn ,maar onder tussen stapelt hier het werk zich op ;wasmachien draait van zichzelf ,maar de strijk niet! Zaterdag komen Peter en Isa eten met Sven erbij .......ze vragen kikkerbillen en verse frit,Dus zal weer inhangen zijn ,maar de kleine meid kan helpen hoor!
Zo nu geef ik je nog een stevige knuffel en hopelijk tot morgen ,we zien wel!
Hugie
Kom je ook mijn schouder geven hoor ;het gaat wel weer over als het zonneke schijnt,kun je in de tuin zitten /werken .Daar kun je ook plezier in hebben!Maar zoals het weer er nu bij ligt......en dan de lange weekends ,binnen kort weer een .Neem je auto en rij eens eruit ,verder weg dan je gewoon bent ,iets heel nieuws ! Ken je niemand daar in de buurt die ook alleen is en waar je dan samen mee op stap kunt ?
Zoek een clubke om bv te kaarten ,koken ;of iets dergelijks ;zodat je dagen gebroken worden. En als je dan thuis nog kunt poetsen en naaien.
Zal mijn maten door geven ;kun je voor mij naaien
Ben al een paar dagen niet meer geweest;maar heb het druk gehad ;Yunna en dan blijft de rest liggen he ,wil 100 ten % oma zijn ,maar onder tussen stapelt hier het werk zich op ;wasmachien draait van zichzelf ,maar de strijk niet! Zaterdag komen Peter en Isa eten met Sven erbij .......ze vragen kikkerbillen en verse frit,Dus zal weer inhangen zijn ,maar de kleine meid kan helpen hoor!
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Hugie het is vriendelijk van u hoor dat ge me wilt opbeuren maar ik vrees dat het inderdaad beter weer zal moeten worden om me er weer bovenop te krijgen.Hugie12 schreef:Hallo Gerarda;
Zal mijn maten door geven ;kun je voor mij naaien![]()
![]()
![]()
Hugie
Groetjes gerarda
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Dag gerarda,
Omdat ikzelf - (zowat 15 jaar geleden) - de levensweg kruiste van een weduwe, die haar man op 55-jarige leeftijd verloor, kan ik enorm goed aanvoelen, hoe een bepaalde vertwijfeling regelmatig uw dagen komt doorkruisen.
Omdat ieder leven nu eenmaal licht én schaduw kent, komt het erop aan om zich steeds opnieuw op te richten en toch maar die stap te zetten naar een hoopvolle morgen.
De partner van mijn huidige echtgenote wist, dat zijn einde ging komen en had haar gezegd, dat haar leven wel verder moest gaan. Want hoe pijnlijk zo'n finaal afscheid ook is, een liefhebbende echtgenoot heeft het al zwaar genoeg om iemand achter te moeten laten. Zodat de enige troost erin bestaat, dat er voor de achterblijvende partner toch nog een toekomst wacht.
Sterkte ... en blijf moed putten uit alles wat dit leven nog te bieden heeft.
Het mag dan niet altijd de gemakkelijkste weg zijn, maar daardoor kan het wel de mooiste worden.
Omdat je kan steunen op de liefde die je hebt kunnen delen en die nu in jou verder leeft.
Silver

Mijn hart, heeft jou toegewijd gedragen
Tot waar jij alleen, verder moest gaan
Jouw beeld, voorgoed begon te vervagen
En ik , - verweesd - stil ben blijven staan
Op de terugweg, liep ik reddeloos verloren
Nergens bleek, een echte houvast te vinden
Tot mijn ziel, de troebele mist kon doorboren
Troost vond, in alles wat ons blijft binden
Al de bittere tranen, die ik zwijgzaam vergoot
Mijn bezwaarde gemoed, op kwamen luchten
De stilte, werd een begripvolle bondgenoot
Die ik niet langer, wanhopig wou ontvluchten
Ik hoef slechts, mijn geheugen om te woelen
Om toch weer even, samen te kunnen zijn
Jouw aanwezigheid, bijna levensecht te voelen
Terwijl ik, in mijn dierbaarste gedachten verdwijn
Een verscheurd verleden, voelt nu als herboren
Hoewel ik ingetogen, om jou heb gerouwd
Maar daardoor ging er niets, ooit echt verloren
Van wat onze liefde, al die jaren heeft opgebouwd.
© Silver Wolf
Omdat ikzelf - (zowat 15 jaar geleden) - de levensweg kruiste van een weduwe, die haar man op 55-jarige leeftijd verloor, kan ik enorm goed aanvoelen, hoe een bepaalde vertwijfeling regelmatig uw dagen komt doorkruisen.
Omdat ieder leven nu eenmaal licht én schaduw kent, komt het erop aan om zich steeds opnieuw op te richten en toch maar die stap te zetten naar een hoopvolle morgen.
De partner van mijn huidige echtgenote wist, dat zijn einde ging komen en had haar gezegd, dat haar leven wel verder moest gaan. Want hoe pijnlijk zo'n finaal afscheid ook is, een liefhebbende echtgenoot heeft het al zwaar genoeg om iemand achter te moeten laten. Zodat de enige troost erin bestaat, dat er voor de achterblijvende partner toch nog een toekomst wacht.
Sterkte ... en blijf moed putten uit alles wat dit leven nog te bieden heeft.
Het mag dan niet altijd de gemakkelijkste weg zijn, maar daardoor kan het wel de mooiste worden.
Omdat je kan steunen op de liefde die je hebt kunnen delen en die nu in jou verder leeft.
Silver

Mijn hart, heeft jou toegewijd gedragen
Tot waar jij alleen, verder moest gaan
Jouw beeld, voorgoed begon te vervagen
En ik , - verweesd - stil ben blijven staan
Op de terugweg, liep ik reddeloos verloren
Nergens bleek, een echte houvast te vinden
Tot mijn ziel, de troebele mist kon doorboren
Troost vond, in alles wat ons blijft binden
Al de bittere tranen, die ik zwijgzaam vergoot
Mijn bezwaarde gemoed, op kwamen luchten
De stilte, werd een begripvolle bondgenoot
Die ik niet langer, wanhopig wou ontvluchten
Ik hoef slechts, mijn geheugen om te woelen
Om toch weer even, samen te kunnen zijn
Jouw aanwezigheid, bijna levensecht te voelen
Terwijl ik, in mijn dierbaarste gedachten verdwijn
Een verscheurd verleden, voelt nu als herboren
Hoewel ik ingetogen, om jou heb gerouwd
Maar daardoor ging er niets, ooit echt verloren
Van wat onze liefde, al die jaren heeft opgebouwd.
© Silver Wolf
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Gerarda, hoe gaat het me je?
Mooi wat Silver Wolf schrijft hé,
probeer je er aan op te trekken
Veel sterkte en en warme hug...
Silver Wolf, dit is weer een heel mooi gedicht,
ik was 50 toen mijn m'n op 54jarige leeftijd heen ging (20j geleden):?
Dank voor je mooie woorden..
Hugie, falkon en Veertje, Aan allen een fijn weekend,
Groetjes,
Oma-C.
Mooi wat Silver Wolf schrijft hé,
Veel sterkte en en warme hug...
Silver Wolf, dit is weer een heel mooi gedicht,
ik was 50 toen mijn m'n op 54jarige leeftijd heen ging (20j geleden):?
Dank voor je mooie woorden..
Hugie, falkon en Veertje, Aan allen een fijn weekend,
Groetjes,
Oma-C.
-
Hallo Oma-C . Het gaat redelijk goed nà de steun dat ik hier gekregen heb een een telefoontje van een goede vriendin,ben ik wat bekomen.
Ik zal er volgende week serieus werk moeten van maken om buiten te komen. ja oma-C ik weet het wel dat gij mij al verwittigd hebt dat het nog regelmatig terug komt.Rudy heeft het ook al gezegd hé.
Morgen komen de kinderen en zondag ga ik naar een vriendin het zal mij een beetje doen vergeten.
Dit gedicht van Silver wolf is zeker heel mooi gezegd. Ik besefte niet dat dit een mens doet nadenken.
Ik wens jullie een gezellig week end en hoop tegen maandag weer aan de beterhand te zijn.
Groetjes en een dikke knuffel voor U Oma C Hugie Rudy en Veertje
Helena Ook proficiat voor silver Wolf.
Gerarda

Ik zal er volgende week serieus werk moeten van maken om buiten te komen. ja oma-C ik weet het wel dat gij mij al verwittigd hebt dat het nog regelmatig terug komt.Rudy heeft het ook al gezegd hé.
Morgen komen de kinderen en zondag ga ik naar een vriendin het zal mij een beetje doen vergeten.
Dit gedicht van Silver wolf is zeker heel mooi gezegd. Ik besefte niet dat dit een mens doet nadenken.
Ik wens jullie een gezellig week end en hoop tegen maandag weer aan de beterhand te zijn.
Groetjes en een dikke knuffel voor U Oma C Hugie Rudy en Veertje
Helena Ook proficiat voor silver Wolf.
Gerarda

-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
ben er ook nog even Gerarda ,oeps er zij toch veel mensen met verdriet ;weet zelf niet meer wat ik moet zeggen om je op te beuren ,Wolf schrijft het mooi en wens hem ook veel liefde toe met zijn nieuwe vrouw.
Maak er een mooi weekend van en ga naar je beste vriendin toe het zal je opluchten!
Hier is het voor de ogenblik weer aan het gieten en koud ;hoe kan een mens dan goed gehumeurd zijn???? Probeer het ook te zijn een zonneke in huis,maar is moeilijk.Moeilijk gaat het ook bij jou probeer het maar !
kusje
Huguette
Maak er een mooi weekend van en ga naar je beste vriendin toe het zal je opluchten!
Hier is het voor de ogenblik weer aan het gieten en koud ;hoe kan een mens dan goed gehumeurd zijn???? Probeer het ook te zijn een zonneke in huis,maar is moeilijk.Moeilijk gaat het ook bij jou probeer het maar !
kusje
Huguette
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
gerarda schreef: ja oma-C ik weet het wel dat gij mij al verwittigd hebt dat het nog regelmatig terug komt.Rudy heeft het ook al gezegd hé.
Dit gedicht van Silver wolf is zeker heel mooi gezegd.
Ik besefte niet dat dit een mens doet nadenken.
Goeie morgen gerarda, het is niet echt de bedoeling
dat het gaat vergeten,...want dat is onmogelijk...
Maar je kan het proberen een plaatsje te geven in je leven
en er mee leren omgaan. Het verdriet wordt dan draaglijker en
je alleen nog aan de mooie herinneringen denkt .
We willen te snel vooruitgaan en dat lukt niet, alles heeft z'n tijd nodig.
En bij de ene mens duurt het langer, bij de ander is het rapper verwerkt.
Ik lees heel dikwijls verzen en poëzie, hier zijn veel mensen
die mooie dingen schrijven, zie maar een sin het poëzie-hoekje
het laat je inderdaad nadenken : het is balsem voor de ziel denk ik altijd.
@Silver Wolf, je hebt mooie dingen geschreven...Dank ervoor
ik hou het bij in mijn verzenmapje, mooi om regelmatig
eens te gaan terug lezen...
Hugie, voor jou ook een fijne dag net als voor alle forum-vrienden.
Lieve groetjes, Oma-C.
-
Goede morgen Oma-C
Vandaag gaat het al veel beter. Inderdaad een opflakkering geweest. maar toch wel lastig.
Ik had gisteren geen goesting om te eten , maar heb het toch wel gedaan maar niet met smaak. maar vandaag weer mijn zaterdagse frietjes met een biefstukje en tomaatjes. soms eens een zelf geprepareerde filet americain.
Ja die gedichten van Silver wolf zijn zeker mooi, ik hou ze ook bij.
Ik zelf ben bezig met oude muziek van uit onze tijd dat ik op you tube gevonden heb op cd te branden. Ik heb me nooit iets aangetrokken van de radio in de wagen maar ik heb gevonden hoe het moet en nu speel ik ze daarop af. Marc zou lachen moest hij het weten.Ik heb veel geleerd van hem en nu heb ik daar al gebruik kunnen van maken.
Aan iedereen een gezellig weekend
groetjes gerarda
Vandaag gaat het al veel beter. Inderdaad een opflakkering geweest. maar toch wel lastig.
Ik had gisteren geen goesting om te eten , maar heb het toch wel gedaan maar niet met smaak. maar vandaag weer mijn zaterdagse frietjes met een biefstukje en tomaatjes. soms eens een zelf geprepareerde filet americain.
Ja die gedichten van Silver wolf zijn zeker mooi, ik hou ze ook bij.
Ik zelf ben bezig met oude muziek van uit onze tijd dat ik op you tube gevonden heb op cd te branden. Ik heb me nooit iets aangetrokken van de radio in de wagen maar ik heb gevonden hoe het moet en nu speel ik ze daarop af. Marc zou lachen moest hij het weten.Ik heb veel geleerd van hem en nu heb ik daar al gebruik kunnen van maken.
Aan iedereen een gezellig weekend
groetjes gerarda

-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Gezien ik deels Engelse roots heb, lees ik nog altijd boeken in die taal.
NICHOLAS EVANS is één van mijn vele lievelingsauteurs. En ik leerde hem kennen via het boek The LOOP (= de wolvenlus) - omdat mijn pseudoniem met dat verhaal verweven is.

Velen kennen allicht beter het boek en/of de film: "De Paardenfluisteraar".
Maar in "Smoke Jumper" (Rookspringer) vond ik een prachtig gedicht over AFSCHEID nemen,
dat ik heb vertaald.
Wie er wil van meegenieten kan ook vooraf even deze link openen
http://www.tonyoconnor.com.au/Sampler2.htm
en de sampler openen, van mijn geliefkoosde componist.
Als ik van ons al eerste sterf.
Als ik van ons als eerste sterf,
Laat verdriet dan niet lang je hemel verduisteren.
Wees onvervaard maar bescheiden in je verdriet.
Het is een verandering, maar geen afscheid.
Want net zoals de dood een deel is van het leven
Leven de doden eeuwig voort in de levenden.
En alle opgestapelde rijkdommen van onze reis,
De momenten samen, de onderzochte geheimen,
De gestaag groeiende lagen van intimiteit,
De dingen waardoor we lachten of huilden of zongen,
De vreugde over de zon op de sneeuw of de eerste tekenen van lente,
De woordloze taal van blik en aanraking,
Het weten,
Ieder geven en ieder nemen,
Het zijn geen bloemen die verwelken,
Geen bomen die vallen en verkruimelen,
En ook zijn het geen stenen
Want zelfs steen weerstaat de wind en regen niet
En machtige bergtoppen veranderen mettertijd in zand.
Wat we waren zijn we.
Wat we hadden, hebben we.
Een gedeeld verleden onherroepelijk aanwezig.
Dus als je loopt in de wouden waar we ooit samen liepen
En tevergeefs de vlekkerige oever afzoekt naar mijn schaduw,
Of blijft staan waar we altijd stonden, op de heuvel over het land uitkijkend
En als je dan iets ziet en uit gewoonte naar mijn hand tast
En hem niet vindt en voelt hoe het verdriet jou bekruipt,
Wees dan stil.
Sluit je ogen.
Adem.
Luister naar de voetstappen in je hart.
Ik ben niet weg, maar ben gewoon in je.
(Vertaald uit het boek "The Smoke Jumper" van Nicholas Evans)
SW
NICHOLAS EVANS is één van mijn vele lievelingsauteurs. En ik leerde hem kennen via het boek The LOOP (= de wolvenlus) - omdat mijn pseudoniem met dat verhaal verweven is.

Velen kennen allicht beter het boek en/of de film: "De Paardenfluisteraar".
Maar in "Smoke Jumper" (Rookspringer) vond ik een prachtig gedicht over AFSCHEID nemen,
dat ik heb vertaald.
Wie er wil van meegenieten kan ook vooraf even deze link openen
http://www.tonyoconnor.com.au/Sampler2.htm
en de sampler openen, van mijn geliefkoosde componist.
Als ik van ons al eerste sterf.
Als ik van ons als eerste sterf,
Laat verdriet dan niet lang je hemel verduisteren.
Wees onvervaard maar bescheiden in je verdriet.
Het is een verandering, maar geen afscheid.
Want net zoals de dood een deel is van het leven
Leven de doden eeuwig voort in de levenden.
En alle opgestapelde rijkdommen van onze reis,
De momenten samen, de onderzochte geheimen,
De gestaag groeiende lagen van intimiteit,
De dingen waardoor we lachten of huilden of zongen,
De vreugde over de zon op de sneeuw of de eerste tekenen van lente,
De woordloze taal van blik en aanraking,
Het weten,
Ieder geven en ieder nemen,
Het zijn geen bloemen die verwelken,
Geen bomen die vallen en verkruimelen,
En ook zijn het geen stenen
Want zelfs steen weerstaat de wind en regen niet
En machtige bergtoppen veranderen mettertijd in zand.
Wat we waren zijn we.
Wat we hadden, hebben we.
Een gedeeld verleden onherroepelijk aanwezig.
Dus als je loopt in de wouden waar we ooit samen liepen
En tevergeefs de vlekkerige oever afzoekt naar mijn schaduw,
Of blijft staan waar we altijd stonden, op de heuvel over het land uitkijkend
En als je dan iets ziet en uit gewoonte naar mijn hand tast
En hem niet vindt en voelt hoe het verdriet jou bekruipt,
Wees dan stil.
Sluit je ogen.
Adem.
Luister naar de voetstappen in je hart.
Ik ben niet weg, maar ben gewoon in je.
(Vertaald uit het boek "The Smoke Jumper" van Nicholas Evans)
SW
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
je bent er blijkbaar even onderuit gegaan ocharme...
Maar ik zie dat je hier heel goed opgevangen bent. Ik ben er me ook van bewust dat onze vaste forumvrienden steeds attent zijn als het wat minder goed gaat met jou.
Ondertussen zie ik ook dat Silver Wolf is langs gekomen met treffende woorden en prachtige gedichten die de waarheid recht in de ogen kijken!
Nadat ik mijn vrouw verloor waren het ook voor mij dingen waar ik een grote houvast van kreeg. Bedankt Silver voor uw bemoedigende woorden!
Gerarda, je zal ondertussen wel ondervonden hebben dat het "gewone" leven zijn gangetje gaat maar dat je soms ook weer geconfronteerd wordt met de bittere realiteit... je kan niks forceren... En toch is nog steeds elke dag een stapje verder... En soms zullen er mindere dagen zijn zoals het voorbije weekend dat het opeens allemaal niet meer lukt... Het klinkt misschien raar, maar het is heel normaal. Ik zou zeggen, het zou niet goed zijn als het niet zo was. Enerzijds heb je het enorme verdriet van het gemis van je lieve Marc en anderzijds de drang om verder te moeten in je leven... en daar moet je een evenwicht tussen zoeken. Het een mag het andere niet overheersen...
Je bent nu blijkbaar alles een beetje te boven gekomen. Spijtig van het aanhoudende slechte weer, maar ik zou zeggen probeer af en toe toch eens naar buiten te trekken.
Je schrijft ook dat je liedjes enz. aan het opzoeken bent van vroeger. Waarschijnlijk niet alleen omdat ze mooi zijn, maar vooral omdat elk liedje terug herinneringen oproept... net als foto's. Hierdoor kan je op een fijne manier het verleden terug ophalen...
Hopelijk gaat het stilaan terug beter met jou en we wensen je alvast veel moed en sterkte om er aan te werken...
Ook van ons nog een dikke knuff!
Liefs,
Veertje & Rudy
P.s.: ben woensdag met de jongens van de groep gaan vissen... De vangst was geweldig... elke jongen heeft minstens een keer aan een haak gehangen
je bent er blijkbaar even onderuit gegaan ocharme...
Maar ik zie dat je hier heel goed opgevangen bent. Ik ben er me ook van bewust dat onze vaste forumvrienden steeds attent zijn als het wat minder goed gaat met jou.
Ondertussen zie ik ook dat Silver Wolf is langs gekomen met treffende woorden en prachtige gedichten die de waarheid recht in de ogen kijken!
Nadat ik mijn vrouw verloor waren het ook voor mij dingen waar ik een grote houvast van kreeg. Bedankt Silver voor uw bemoedigende woorden!
Gerarda, je zal ondertussen wel ondervonden hebben dat het "gewone" leven zijn gangetje gaat maar dat je soms ook weer geconfronteerd wordt met de bittere realiteit... je kan niks forceren... En toch is nog steeds elke dag een stapje verder... En soms zullen er mindere dagen zijn zoals het voorbije weekend dat het opeens allemaal niet meer lukt... Het klinkt misschien raar, maar het is heel normaal. Ik zou zeggen, het zou niet goed zijn als het niet zo was. Enerzijds heb je het enorme verdriet van het gemis van je lieve Marc en anderzijds de drang om verder te moeten in je leven... en daar moet je een evenwicht tussen zoeken. Het een mag het andere niet overheersen...
Je bent nu blijkbaar alles een beetje te boven gekomen. Spijtig van het aanhoudende slechte weer, maar ik zou zeggen probeer af en toe toch eens naar buiten te trekken.
Je schrijft ook dat je liedjes enz. aan het opzoeken bent van vroeger. Waarschijnlijk niet alleen omdat ze mooi zijn, maar vooral omdat elk liedje terug herinneringen oproept... net als foto's. Hierdoor kan je op een fijne manier het verleden terug ophalen...
Hopelijk gaat het stilaan terug beter met jou en we wensen je alvast veel moed en sterkte om er aan te werken...
Ook van ons nog een dikke knuff!
Liefs,
Veertje & Rudy
P.s.: ben woensdag met de jongens van de groep gaan vissen... De vangst was geweldig... elke jongen heeft minstens een keer aan een haak gehangen
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hey gerarda, van mij ook nog een sterkteknuffelke
en een fijn weekend; ondanks de moeilijk momenten
ik vind het fijn dat Silver hier ook nog mooie dingen neerzet
Amuseer je met de muziek, ik luister ook naar de muziek
"uit onze tijd" maar ik neem het niet op,
ik ga zoveel kijken als ik wil en op de fiets gebruik ik dat niet
Een aangenaam weekend...
Silver Wolf, ik heb ook de boeken gelezen van Nichoas Evans, en de filmen gezien, de paardenfluisteraar en de wolvenlus, o.a.
Ik vind de boeken beter dan de filmen, heel mooi vind ik ze.
Dank dat we je gedichten mogen lezen, ze zijn echt 'pakkend'
Nog bedankt voor je reactie.
falcon, dat waren dan reuzenvissen, die aan de haak hingen
Soms vraag je je af hoe doen ze het hé

Geniet van 't zeetje met Veertje, moet je nog lang
heen en weer reizen voor je werk?
Hugie, voor jou ook een sterkte-knuffke, jij zal met
dit vochtige weer ook last van de adem hebben denk ik

Nog een fijn weekend allemaal tot later,
Groetjes, Oma-C.
en een fijn weekend; ondanks de moeilijk momenten
ik vind het fijn dat Silver hier ook nog mooie dingen neerzet
Amuseer je met de muziek, ik luister ook naar de muziek
"uit onze tijd" maar ik neem het niet op,
ik ga zoveel kijken als ik wil en op de fiets gebruik ik dat niet
Een aangenaam weekend...
Silver Wolf, ik heb ook de boeken gelezen van Nichoas Evans, en de filmen gezien, de paardenfluisteraar en de wolvenlus, o.a.
Ik vind de boeken beter dan de filmen, heel mooi vind ik ze.
Dank dat we je gedichten mogen lezen, ze zijn echt 'pakkend'
Nog bedankt voor je reactie.
falcon, dat waren dan reuzenvissen, die aan de haak hingen
Soms vraag je je af hoe doen ze het hé
Geniet van 't zeetje met Veertje, moet je nog lang
heen en weer reizen voor je werk?
Hugie, voor jou ook een sterkte-knuffke, jij zal met
dit vochtige weer ook last van de adem hebben denk ik
Nog een fijn weekend allemaal tot later,
Groetjes, Oma-C.
-
Hallo Rudy ik denk dat de ouders van de jongens dat ge onder uw hoede hebt u wel dankbaar zijn wat ge doet voor hun kinderen.En de jongens zelf hebben daar wel een gelukkig leven denk ik. het is zeker geen gemakkelijke job maar ge zult ze toch wel missen denk ik als ge ermee zult stoppen.
Ik zal ook proberen volgende week wat veel uit huis te gaan. misschien eens naar Gent want ik zou wat zomer smulletjes willen en in Gent zal ik misschien wat meer iets vinden wat ik zoek.
Morgen trek ik er ook nog eens op uit.
Silver ik heb ook de film gezien van de paardenfluisteraar. Heel mooi.
Oma-c en Hugie jullie wachten ook op mooi weer zeker.
het zal toch een keer moeten gebeuren.
Dank allemaal om mij er bovenop te helpen.
Slaapwel iedereen en tot volgende babbel.
Gerarda
Ik zal ook proberen volgende week wat veel uit huis te gaan. misschien eens naar Gent want ik zou wat zomer smulletjes willen en in Gent zal ik misschien wat meer iets vinden wat ik zoek.
Morgen trek ik er ook nog eens op uit.
Silver ik heb ook de film gezien van de paardenfluisteraar. Heel mooi.
Oma-c en Hugie jullie wachten ook op mooi weer zeker.
het zal toch een keer moeten gebeuren.
Dank allemaal om mij er bovenop te helpen.
Slaapwel iedereen en tot volgende babbel.
Gerarda

-
Goeie morgen gerarda, even een vroege ochtendgroet 
Ik wens je een aangename dag vandaag
mssn een wandeldag van maken? als het overblijft,
zodat de gedachten een beetje kunnen uitwaaien.....?
Ik ga helpen bij een verhuis vandaag,
vandaar dat ik zo vroeg ben.
Nee niet heffen en sleuren... maar een beetje de boel ordenen
en op tijd voor en hapje en een drankje zorgen.
En wat spulletjes uitpakken. Zodat het jonge volk in gang blijft
Ik blijf in de nieuwe woning terwijl de andere oma in de
oude woning blijft om alles in goed banen te leiden
Ik zal me eens klaarmaken want ik ga er met de fiets heen
Dan moet ik niet langer blijven dan nodig is... en voor niemand
in de weg lopen
Duimen dat het droog blijft vandaag??
Een fijne dag aan alle forumvrienden; mssn tot vanavond ...?
Lieve groetjes,
Oma-C.
Ik wens je een aangename dag vandaag
mssn een wandeldag van maken? als het overblijft,
zodat de gedachten een beetje kunnen uitwaaien.....?
Ik ga helpen bij een verhuis vandaag,
Nee niet heffen en sleuren... maar een beetje de boel ordenen
en op tijd voor en hapje en een drankje zorgen.
En wat spulletjes uitpakken. Zodat het jonge volk in gang blijft
Ik blijf in de nieuwe woning terwijl de andere oma in de
oude woning blijft om alles in goed banen te leiden
Ik zal me eens klaarmaken want ik ga er met de fiets heen
Dan moet ik niet langer blijven dan nodig is... en voor niemand
in de weg lopen
Duimen dat het droog blijft vandaag??
Een fijne dag aan alle forumvrienden; mssn tot vanavond ...?
Lieve groetjes,
Oma-C.
Laatst gewijzigd door Oma-C op 07 mei 2012, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.