Supermarkt André
-
Gast
Katana, weet jewanneer het écht koud is?
... Als de politiekers hun handen in hun eigen zakken steken!!!
... Als de politiekers hun handen in hun eigen zakken steken!!!
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Het ware goede tijden toenChoerrel schreef:Aan Koerselkapelleke hadden we vroeger een visvijver op 't militair domein waar ik met mijn vader regelmatig ging vissen. Erna gingen we bij "moeder Anna" ne goeie pot drinken.
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Choerrel schreef:Aan Koerselkapelleke hadden we vroeger een visvijver op 't militair domein waar ik met mijn vader regelmatig ging vissen. Erna gingen we bij "moeder Anna" ne goeie pot drinken.
Dat waren die goede oude tijden.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Bruni heeft het moeilijk en kan niet verdragen dat haar man zo onder vuur ligt met de verkiezingen. Ze kan de druk blijkbaar niet aan.
-
Fazal
Zij kleedt hem, en hij, ontkleedt haar.
Zoiets moet (dat kan niet anders) toch enigszins de gemoederen bedaren.
Bruni weet van wanten, al trekt zij die niet altijd aan.
Zoiets moet (dat kan niet anders) toch enigszins de gemoederen bedaren.
Bruni weet van wanten, al trekt zij die niet altijd aan.
-
En straks zullen we weten of hij de first man of France blijft, maar ik vrees er toch wel voor. Ik denk dat hij zijn troon zal moeten afstaan en of Bruni kan verwerken dat ze een gewone vrouw wordt dan en niet méér de first lady.
-
Pech gehad en hij heeft zijn zetel moeten afgeven aan een sos. Ben benieuwd wat die er van zal terecht brengen. De afgrond in en met hem de hele euro is al één van de opties en de bookmakers sluiten al weddenschappen hoelang het gaat duren.
Bruni zal haar levenswijze ook moeten aanpassen, benieuwd hoelang ze het nog uithoudt bij een gewonen burger., want first lady of France is ze ook al niet meer. En haar wekelijkse vliegreisjes naar Italie op kosten van ....... zal ze ook mogen vergeten.
Bruni zal haar levenswijze ook moeten aanpassen, benieuwd hoelang ze het nog uithoudt bij een gewonen burger., want first lady of France is ze ook al niet meer. En haar wekelijkse vliegreisjes naar Italie op kosten van ....... zal ze ook mogen vergeten.
-
Katana is ook benieuwd , François Hollande mag dan wel een sos zijn , maar rechtvaardigheid voert hij hoog in zijn banier( of hoe noemen ze dat weer) .Mathieu schreef:Pech gehad en hij heeft zijn zetel moeten afgeven aan een sos. Ben benieuwd wat die er van zal terecht brengen. De afgrond in en met hem de hele euro is al één van de opties en de bookmakers sluiten al weddenschappen hoelang het gaat duren.
Dus een kans voor ons land , Di RUPO premier en sos kan onderhandelen met François over de billijke verdeling van Dexia tussen den belgique en la france .
Ook onderhandelen over de raids, uitgevoerd door Franse boefjes in de grensstreken van het Belgikske
-
Choerrel schreef:Ik denk niet dat Hollande veel aandacht zal hebben voor dat prutshomoke uit België. Hij zal wel andere zorgen aan zijn hoofd hebben.
Dat moeten wij nog zien , zie Di Rupo iets anders , ben geen homo , zakelijk onderonsje onder sossen moet kunnen , alhoewel , niet te te vlug een oordeel vellen
-
Weet eerlijk gezegd ook niet wat ik er van moet denken. Hij, Di Rupo dus, heeft jaren samen gewoond met een vrouw en of hij nu een vriend heeft weet ik ook niet. Indien het zo is kan hij hem toch heel makkelijk op de achtergrond houden, want ik heb hem nog nooit gezien. Niet dat ik hem graag zou zien, ik heb er zeker geen behoefte aan.

-
Dat wordt super hoge tijd niet????katana schreef:Katana is ook benieuwd , François Hollande mag dan wel een sos zijn , maar rechtvaardigheid voert hij hoog in zijn banier( of hoe noemen ze dat weer) .Mathieu schreef:Pech gehad en hij heeft zijn zetel moeten afgeven aan een sos. Ben benieuwd wat die er van zal terecht brengen. De afgrond in en met hem de hele euro is al één van de opties en de bookmakers sluiten al weddenschappen hoelang het gaat duren.
Dus een kans voor ons land , Di RUPO premier en sos kan onderhandelen met François over de billijke verdeling van Dexia tussen den belgique en la france .
Ook onderhandelen over de raids, uitgevoerd door Franse boefjes in de grensstreken van het Belgikske
-
Goede morgen allemaal. Ze zeggen altijd in Mei legt ieder vogeltje een ei. Dan zijn ze hier toch aan de vroege kant : de eerste jongen steken hun kopje al uit het gaatje van het vogelnestje. Nog enkel dagen en dan zijn ze weg.