mijn man verloren
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Dag lieve forumvrienden,
Sorry dat ik zomaar wegbleef....
Het gaat om verschillende gezondheidsproblemen en daardoor moet ik nu noodgedwongen afstand nemen.
Vooral de bloeddruk speelt me parten en komt niet in orde.....
Een dikke knuffel voor jullie allen!!!
Liefs, Reline
Sorry dat ik zomaar wegbleef....
Het gaat om verschillende gezondheidsproblemen en daardoor moet ik nu noodgedwongen afstand nemen.
Vooral de bloeddruk speelt me parten en komt niet in orde.....
Een dikke knuffel voor jullie allen!!!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
groot gelijk, trek er maar eens op uit! Er zal altijd wel iets te beleven zijn!
Hier is het momenteel vrij goed weer misschien het moment om een korte wandeling te doen.
Wat die jongens betreft, tja, ze zitten een ganse week op internaat. Ze zijn niet altijd even gemakkelijk hoor... het zijn kinderen met persoonlijkheids- en krakterstoornissen. Maar wij proberen hen middelen aan te bieden en aan te leren zodat ze ook mee kunnen in onze ingewikkelde en harde maatschappij...
OmaC, ik had het ook al bij Helena geschreven... veel succes met de verhuis. En zoals het er nu uit ziet zal het wel droog blijven vandaag...
Reline, moest die bloeddruk nu eens onder controle komen zou je al een stapje vooruit zijn hé. Het erge is dat een mens zich enorm ongerust kan maken als er wat misloopt... veel sterkte!
En wat we hier doen? Wel, veel administratie
Maar we gaan hier ook nog het interieur wat aanpassen.... hier en daar wat veranderingen aanbrengen...
Nog een fijne zondag iedereen...
Liefs,
veertje & Rudy
groot gelijk, trek er maar eens op uit! Er zal altijd wel iets te beleven zijn!
Hier is het momenteel vrij goed weer misschien het moment om een korte wandeling te doen.
Wat die jongens betreft, tja, ze zitten een ganse week op internaat. Ze zijn niet altijd even gemakkelijk hoor... het zijn kinderen met persoonlijkheids- en krakterstoornissen. Maar wij proberen hen middelen aan te bieden en aan te leren zodat ze ook mee kunnen in onze ingewikkelde en harde maatschappij...
OmaC, ik had het ook al bij Helena geschreven... veel succes met de verhuis. En zoals het er nu uit ziet zal het wel droog blijven vandaag...
Reline, moest die bloeddruk nu eens onder controle komen zou je al een stapje vooruit zijn hé. Het erge is dat een mens zich enorm ongerust kan maken als er wat misloopt... veel sterkte!
En wat we hier doen? Wel, veel administratie
Nog een fijne zondag iedereen...
Liefs,
veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Rudy Ik ben deze morgen naar Eeklo getrokken . heerlijk geen verkeer , dat is al jaren geleden dat ik de baan bijna voor mij alleen had.
ja iedereen is al weg van vrijdagavond hé. Als wij vroeger naar huis kwamen van St laureins naar Aalst vertrokken wij s'nachts om 12 uur anders was dit toen al niet te doen in de jaren 80.
groetjes Voor u en veertje
Gerarda
ja iedereen is al weg van vrijdagavond hé. Als wij vroeger naar huis kwamen van St laureins naar Aalst vertrokken wij s'nachts om 12 uur anders was dit toen al niet te doen in de jaren 80.
groetjes Voor u en veertje
Gerarda
Laatst gewijzigd door gerarda op 06 mei 2012, 19:23, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Awel, Gerarda, dat heb je dan weer goed gedaan... weer een stapje vooruit!
En er zullen er nog wel volgen... vanaf nu kan je stilaan weer plannen maken!
En dat Hugo nu heel trots gaat zijn op jou ben ik wel 100% zeker van!
Ook bedankt voor het mooie plaatje en de moeite om alles nog eens over te doen
Voor jou ook een fijne avond gewenst!
Mvg,
Rudy
P.s.: ben ook benieuwd hoe Helena het heeft gedaan op het communiefeest, en Oma C met de verhuis....
En er zullen er nog wel volgen... vanaf nu kan je stilaan weer plannen maken!
En dat Hugo nu heel trots gaat zijn op jou ben ik wel 100% zeker van!
Ook bedankt voor het mooie plaatje en de moeite om alles nog eens over te doen
Voor jou ook een fijne avond gewenst!
Mvg,
Rudy
P.s.: ben ook benieuwd hoe Helena het heeft gedaan op het communiefeest, en Oma C met de verhuis....
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Even nog want ik ben moe en ga slapen maar ik wou toch
nog even een knuffel brengen aan de vrienden hier
De verhuis is goed verlopen; alles staat waar het moet staan
en bija alle kasten zijn weer gevuld...
Vanavond nog een tractatie van de dame voor wie we
het deden (de mama van schoondochter)
Ze tracteerde met chinees voor alle helpers
omdat we s'middags maar een belegd broodje hadden
Het is droog gebleven, we hadden zelfs zon
Nu moe maar voldaan naar bedje en hopelijk kunnen slapen
Allen een warme hug, en tot morgen
Groetjes Oma-C.
nog even een knuffel brengen aan de vrienden hier
De verhuis is goed verlopen; alles staat waar het moet staan
en bija alle kasten zijn weer gevuld...
Vanavond nog een tractatie van de dame voor wie we
het deden (de mama van schoondochter)
Ze tracteerde met chinees voor alle helpers
Het is droog gebleven, we hadden zelfs zon
Nu moe maar voldaan naar bedje en hopelijk kunnen slapen
Allen een warme hug, en tot morgen
Groetjes Oma-C.
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Dit is seniorennet ...
en als vergrijsde en gerijpte mensen, heeft ieder van ons - allicht én helaas - al (meermaals) een afscheid dienen te verwerken.
Als koppel legt men een hele weg tesamen af, in goede en ook kwade dagen. En dat schept een band.
Zoals die er ook is, met de kinderen waar we onze liefde mee mee blijven delen. En hopelijk zijn we er ook in geslaagd om die warmte aan hen door te geven.
Als liefdevol paar stappen we hand in hand, langs een soms slingerende weg, waar iedere bocht iets nieuws kan brengen. Ook al zijn niet alle verrassingen even welkom, toch kunnen we dan omkijken en met enige fierheid vaststellen, dat we toch verder konden gaan.
We kijken samen vooruit en de schijnbare lijn tussen lucht en aarde schuift telkens geruisloos mee verder. Tot één van ons beiden die horizon is genaderd, om erachter te verdwijnen, terwijl de ander achterblijft.
Dan is er een tijd van verslagenheid en ontkenning. Daarna volgt heel langzaam een zekere berustende aanvaarding. Omdat men als paar al die mooie momenten heeft mogen delen, duikt soms onverhoeds de gapende leegte van het verlies weer op.
Maar vroeg of laat komt het besef, dat we nooit echt helemaal alleen verder moeten, want de schoonheid die tesamen werd opgebouwd, is niet verloren gegaan.
Dat zou onze houvast moeten kunnen zijn. Om uit een sombere periode terug in het licht durven te treden. En desnoods mogen we die stap vooruit beschouwen, als een uitnodiging om toch moedig verder te gaan.
Alvorens ook wijzelf de horizon naderen, die niet meer wil wijken.
Zodat ook wij dan de vrede mogen omarmen, waarin geschreven staat...
dat geen enkel mens vergeefs heeft geleefd.
Indien hij erin is geslaagd
een sprankeltje liefde door te geven
aan de volgende generatie(s).

Silver wolf
en als vergrijsde en gerijpte mensen, heeft ieder van ons - allicht én helaas - al (meermaals) een afscheid dienen te verwerken.
Als koppel legt men een hele weg tesamen af, in goede en ook kwade dagen. En dat schept een band.
Zoals die er ook is, met de kinderen waar we onze liefde mee mee blijven delen. En hopelijk zijn we er ook in geslaagd om die warmte aan hen door te geven.
Als liefdevol paar stappen we hand in hand, langs een soms slingerende weg, waar iedere bocht iets nieuws kan brengen. Ook al zijn niet alle verrassingen even welkom, toch kunnen we dan omkijken en met enige fierheid vaststellen, dat we toch verder konden gaan.
We kijken samen vooruit en de schijnbare lijn tussen lucht en aarde schuift telkens geruisloos mee verder. Tot één van ons beiden die horizon is genaderd, om erachter te verdwijnen, terwijl de ander achterblijft.
Dan is er een tijd van verslagenheid en ontkenning. Daarna volgt heel langzaam een zekere berustende aanvaarding. Omdat men als paar al die mooie momenten heeft mogen delen, duikt soms onverhoeds de gapende leegte van het verlies weer op.
Maar vroeg of laat komt het besef, dat we nooit echt helemaal alleen verder moeten, want de schoonheid die tesamen werd opgebouwd, is niet verloren gegaan.
Dat zou onze houvast moeten kunnen zijn. Om uit een sombere periode terug in het licht durven te treden. En desnoods mogen we die stap vooruit beschouwen, als een uitnodiging om toch moedig verder te gaan.
Alvorens ook wijzelf de horizon naderen, die niet meer wil wijken.
Zodat ook wij dan de vrede mogen omarmen, waarin geschreven staat...
dat geen enkel mens vergeefs heeft geleefd.
Indien hij erin is geslaagd
een sprankeltje liefde door te geven
aan de volgende generatie(s).

Silver wolf
-
Lieve Gerarda,
vandaag een beetje van het mooie weer kunnen genieten?
Hier was het vandaag prachtig weer en warm. Enkele minuten geleden is het helaas beginnen regenen... (ik had net vandaag de ramen gepoetst
)
Als Helena nu aan zee is zal ze wel een fijne dag gehad hebben!
Oma C uw werk van barmhartigheid is dan toch goed gelukt.
Ze zullen weer tevreden zijn. En dan nog lekker gaan eten...
Silver, mooi geschreven! En allemaal zo waar!
Gerarda en Oma C, ik ga u nu al maar verwittigen maar zal een dagje langer in limburg zijn omdat ik donderdag en vrijdagavond nog een belangrijke vergadering heb
vandaag een beetje van het mooie weer kunnen genieten?
Hier was het vandaag prachtig weer en warm. Enkele minuten geleden is het helaas beginnen regenen... (ik had net vandaag de ramen gepoetst
Als Helena nu aan zee is zal ze wel een fijne dag gehad hebben!
Oma C uw werk van barmhartigheid is dan toch goed gelukt.
Ze zullen weer tevreden zijn. En dan nog lekker gaan eten...
Silver, mooi geschreven! En allemaal zo waar!
Gerarda en Oma C, ik ga u nu al maar verwittigen maar zal een dagje langer in limburg zijn omdat ik donderdag en vrijdagavond nog een belangrijke vergadering heb
-
Goeienavond forumvrienden,
falcon, oké, we houden er rekening mee en zullen niet
ongerust zijn als je wat later terug bent met een berichtje
Een aangename vergadering en dat alles goed mag aflopen
Ik hoop ook dat Helena goed weer heeft aan 't zeetje
gerarda, gaat het al iets beter vandaag
een sterkteknuffeltje, morgen is een nieuwe dag,
Silver dank voor de mooie gedichten en de wijze woorden
Hugie, Ook bij jou alles in orde??
reline, als je langskomt, voor jou ook beterschap gewenst
Nog een fijne avond, slaapwel voor later en tot morgen...
Groetjes Oma-C.
falcon, oké, we houden er rekening mee en zullen niet
ongerust zijn als je wat later terug bent met een berichtje
Een aangename vergadering en dat alles goed mag aflopen
Ik hoop ook dat Helena goed weer heeft aan 't zeetje
gerarda, gaat het al iets beter vandaag
een sterkteknuffeltje, morgen is een nieuwe dag,
Silver dank voor de mooie gedichten en de wijze woorden
Hugie, Ook bij jou alles in orde??
reline, als je langskomt, voor jou ook beterschap gewenst
Nog een fijne avond, slaapwel voor later en tot morgen...
Groetjes Oma-C.
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Rudy bedankt om ons te verwittigen want we zijn hier inderdaad als familie en snel ongerust.
Gisteren heb ik inderdaad van dat goede weer gebruik gemaakt om in mijn tuin te zitten werken. Het gras afgereden en het gras dat kapot was door mos en dan verwijdert is heb ik nu nieuw gras gezaaid. En spijtig voor iedereen ik moest daarom vandaag een beetje regen hebben. Maar nu mag het wel stoppen.
Ik zal verder ook nog aan mezelf werken. Ik ben beginnen beseffen dat die vermoeisheid en dan ook die emoties die daar waarschijnlijk uit voort komen is omdat ik de laatste tijd zolang opblijf s'avonds. Ik had dat al van toen ik jong was.Ik ging altijd slapen om 21 uur en als ik eens twee avonden veel langer opbleef voelde ik me ziek en later kon ik wel opblijven tot 22 uur.Maar nu blijf ik op tot 23 uur en later. En toen ik deze week wegreed voelde ik mij niet lekker en mijn frank begon te vallen.
Ik ga nu weer beginnen vroeger gaan slapen om erweer bovenop te geraken.
En dan gaan we aan het schilderen slaan van b mijn binnendeuren als het weer beter word zodat ik mijn achterdeur kan open zetten.
groetjes voor Oma_C Hugie Rudy en veertje Helena
En ook voor Eline moest ge eens komen kijken houd u goed en veel beterschap gewenst.
Groetjes Gerarda
Gisteren heb ik inderdaad van dat goede weer gebruik gemaakt om in mijn tuin te zitten werken. Het gras afgereden en het gras dat kapot was door mos en dan verwijdert is heb ik nu nieuw gras gezaaid. En spijtig voor iedereen ik moest daarom vandaag een beetje regen hebben. Maar nu mag het wel stoppen.
Ik zal verder ook nog aan mezelf werken. Ik ben beginnen beseffen dat die vermoeisheid en dan ook die emoties die daar waarschijnlijk uit voort komen is omdat ik de laatste tijd zolang opblijf s'avonds. Ik had dat al van toen ik jong was.Ik ging altijd slapen om 21 uur en als ik eens twee avonden veel langer opbleef voelde ik me ziek en later kon ik wel opblijven tot 22 uur.Maar nu blijf ik op tot 23 uur en later. En toen ik deze week wegreed voelde ik mij niet lekker en mijn frank begon te vallen.
Ik ga nu weer beginnen vroeger gaan slapen om erweer bovenop te geraken.
En dan gaan we aan het schilderen slaan van b mijn binnendeuren als het weer beter word zodat ik mijn achterdeur kan open zetten.
groetjes voor Oma_C Hugie Rudy en veertje Helena
En ook voor Eline moest ge eens komen kijken houd u goed en veel beterschap gewenst.
Groetjes Gerarda
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Dag gerarda...
en ook alle anderen, die hier blijkbaar een warme band hebben gesmeed.
Ps.: Nu besef ik pas tenvolle, dat ik eerder toevallig op deze topic ben beland, maar dat hier al heel wat positieve bijdragen zijn verschenen.
Dat voelt erg hartverwarmend aan.
Terwijl de 4-wieler
(gepakt & gezakt) al ongeduldig voor de deur staat, smurfte ik toch nog even tot hier. En nu ik heb gelezen hoe gerarda zich weer actief begint bezig te houden, kan ik met gerust gemoed vertrekken.
Wat dat "slapen" betreft heb je groot gelijk - gerarda - om een vertrouwd patroon van regelmaat te volgen. En mocht de vermoeidheid toch toeslaan, pik gerust een kort hazenslaapje mee (b.v. na het middageten) want dat kikkert erg op, (indien je het niet te lang rekt.)
Bedankt, gerarda en ook Oma-C, om me zo vriendelijk uit te wuiven.
Ik breng zeker een pak zon mee, als ik binnen een maand ons natte kikkerlandje weer binnen kom gereden.
Tot ziens én blijf van dit "hoekje van troost" (met z'n allen) een hoopvolle ontmoetingsplek maken.
Die wederzijdse genegenheid schept vreugde, die men tot diep in 't hart kan voelen.
Silver
en ook alle anderen, die hier blijkbaar een warme band hebben gesmeed.
Ps.: Nu besef ik pas tenvolle, dat ik eerder toevallig op deze topic ben beland, maar dat hier al heel wat positieve bijdragen zijn verschenen.
Dat voelt erg hartverwarmend aan.
Terwijl de 4-wieler Wat dat "slapen" betreft heb je groot gelijk - gerarda - om een vertrouwd patroon van regelmaat te volgen. En mocht de vermoeidheid toch toeslaan, pik gerust een kort hazenslaapje mee (b.v. na het middageten) want dat kikkert erg op, (indien je het niet te lang rekt.)
Bedankt, gerarda en ook Oma-C, om me zo vriendelijk uit te wuiven.
Ik breng zeker een pak zon mee, als ik binnen een maand ons natte kikkerlandje weer binnen kom gereden.
Tot ziens én blijf van dit "hoekje van troost" (met z'n allen) een hoopvolle ontmoetingsplek maken.
Die wederzijdse genegenheid schept vreugde, die men tot diep in 't hart kan voelen.
Silver
-
Goeienavond vrienden allemaal
Hier is het zo goed als droog gebleven alleen tegen de middag
even een druppel of 10, maar nadien kwam de zon er toch nog door,
niet een stralende zon, maar we zijn vlug content hé
Silver, als je nog niet weg bent..? Een fijne vakantie,
geniet van de zon.
en tot later..
gerarda, je hebt gelijk, regelmaat is het beste wat er is,
op tijd slapen, eten, drinken en op tijd wat werken..
(vooral genoeg drinken, en dan bedoel ik niet alcohol ..
Al kan een glaasje natuurlijk geen kwaad; zolang met niet overdrijft)
Wél genoeg water drinken, dat zuivert het lichaam van schadelijke stoffen. Zeker als je medicatie moet innemen
Optijd en stond een uitstapje, zoalang je dingen doet die je graag doet.
Hoor mij..
alsof ik de waarheid in petto heb
sorry hoor!
falcon, veertje, Hugie, een fijne avond nog, ik hoop dat Helena
een beetje zon krijgt aan zee
zodat ze buiten kan..
Een slaapwelleke nog, tot morgen, en een knuffelke wie het wil.
Groetjes van Oma-C
Hier is het zo goed als droog gebleven alleen tegen de middag
even een druppel of 10, maar nadien kwam de zon er toch nog door,
niet een stralende zon, maar we zijn vlug content hé
Silver, als je nog niet weg bent..? Een fijne vakantie,
geniet van de zon.
gerarda, je hebt gelijk, regelmaat is het beste wat er is,
op tijd slapen, eten, drinken en op tijd wat werken..
(vooral genoeg drinken, en dan bedoel ik niet alcohol ..
Al kan een glaasje natuurlijk geen kwaad; zolang met niet overdrijft)
Wél genoeg water drinken, dat zuivert het lichaam van schadelijke stoffen. Zeker als je medicatie moet innemen
Optijd en stond een uitstapje, zoalang je dingen doet die je graag doet.
Hoor mij..
falcon, veertje, Hugie, een fijne avond nog, ik hoop dat Helena
een beetje zon krijgt aan zee
Een slaapwelleke nog, tot morgen, en een knuffelke wie het wil.
Groetjes van Oma-C
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Gerarda en vrienden;
Is weer een paar dagen geleden dat ik er nog was;maar heb het druk tot en met.
Maar het ergste geraak niet vooruit !Zie niets veranderen ,maar ben er toch bijna,moet nog wat gedukd hebben
Voor seffes geven ze in de namiddag weer mooi weer en dan gaat het eens zo vlug!
Bloembakken zijn al gevuld ;kruiden geplant ........Gerarda gij vraagt regen voor je gras ,breng het naar hier ,er zijn nog niet veel droge dagen hier geweest hoor!Zal het dan terug sturen als het volgroeit is ,kun jij het afrijden
Renilde ,bloedduk te hoog ? Maak je dan niet kwaad he of het wordt erger ...is maar een grapje hoor !Kan je daar niets tegen inpakken ?

Falco, ;oma c; wolf ;Helena ook een goede dag he!
Knuffel voor julie allemaal
Hugie
Is weer een paar dagen geleden dat ik er nog was;maar heb het druk tot en met.
Maar het ergste geraak niet vooruit !Zie niets veranderen ,maar ben er toch bijna,moet nog wat gedukd hebben
Voor seffes geven ze in de namiddag weer mooi weer en dan gaat het eens zo vlug!
Renilde ,bloedduk te hoog ? Maak je dan niet kwaad he of het wordt erger ...is maar een grapje hoor !Kan je daar niets tegen inpakken ?

Falco, ;oma c; wolf ;Helena ook een goede dag he!
Knuffel voor julie allemaal
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen