PETROS
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Goede morgen Petros,

twee dagen communies hopelijk toch een beetje warmer in de kerk, want vorige zondag was het echt koud, gelukkig had ik een warmere jas aangedaan dan mijn eerste communiekleren
Belgacom is terug gestart bij ons, gaan vandaag bellen wanneer ze volgende week een put gaan maken voor VDHL2 (of zo iets, het gaat supersnel zijn:D) binnen te brengen zodat de TV HD is en de klank of volledig niet meer uitvalt
hopelijk is dat niet op lange duur, optimistisch blijven
, want gisteren bleven we een dag thuis want ze gingen komen en om 15 u kregen we telefoon dat ze morgen(dus vandaag) gaan opbellen.
Anders een heel fijn weekend
groetjes
greetie

twee dagen communies hopelijk toch een beetje warmer in de kerk, want vorige zondag was het echt koud, gelukkig had ik een warmere jas aangedaan dan mijn eerste communiekleren
Belgacom is terug gestart bij ons, gaan vandaag bellen wanneer ze volgende week een put gaan maken voor VDHL2 (of zo iets, het gaat supersnel zijn:D) binnen te brengen zodat de TV HD is en de klank of volledig niet meer uitvalt
Anders een heel fijn weekend
groetjes
greetie
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
petros -- DAT is nu eens iets wat ik niet kan verstaan , dat ECHT vrouwelijk schoon , 's morgens vroeg al zwart achter de pc zit
Dat en man dat doet is OK maar één van mijn schatjes toch niet . Gelukkig heeft Yorkske al gezien dat je gerepareerd bent