Supermarkt André
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Mathieu schreef:En vandaag is onze Choerrel jarig.
Karel proficiat en maak er een mooie dag van.
Wens Choerrel ook een mooie dag en nog veel meer , een wandeling door Diest met zijn trouwe hond , die bescherming bied op de vesten ,met daarna een natje in zijn stamcafé , toi toi Karel
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Goede morgen allemaal en aan alle moeders, ook al is het mijn moeder niet, een gelukkige moederdag gewenst. Het mooie weer, hier toch, is ook van de partij.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
deredactie.be Naaktdanseressen Crazy Horse in Parijs staken
In Parijs hebben de danseressen van de Crazy Horse het werk neergelegd.De danseressen willen meer loon.
Naar eigen zeggen verdienen ze nu minder dan 2000 euro netto per maand.
In 2005 werd het cabaret gekocht door Belgische investeerders.
Ten huize van katana loopt Lady al lang niet meer naakt door het huis , de attributen , jartelles en nog veel meer zijn verzwunden miljaarde , en wat nu mannen
In Parijs hebben de danseressen van de Crazy Horse het werk neergelegd.De danseressen willen meer loon.
Naar eigen zeggen verdienen ze nu minder dan 2000 euro netto per maand.
In 2005 werd het cabaret gekocht door Belgische investeerders.
Ten huize van katana loopt Lady al lang niet meer naakt door het huis , de attributen , jartelles en nog veel meer zijn verzwunden miljaarde , en wat nu mannen
-
HLN.BE Naakte man klautert op standbeeld van Ambiorix
Een man van Tongeren is in de nacht van vrijdag op zaterdag op het standbeeld van Ambiorix in Tongeren geklommen.De man deed dat in zijn blootje.Dat heeft het Tongerse parket bekendgemaakt .
Het kostte de politie wat moeite om de man van het beeld te krijgen enzv..
Die Limburgse mannen toch
Graag ook commentaar van de Lady's
Een man van Tongeren is in de nacht van vrijdag op zaterdag op het standbeeld van Ambiorix in Tongeren geklommen.De man deed dat in zijn blootje.Dat heeft het Tongerse parket bekendgemaakt .
Die Limburgse mannen toch
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Was het Dewael?katana schreef:HLN.BE Naakte man klautert op standbeeld van Ambiorix
Die Limburgse mannen toch![]()
-
Choerrel schreef:Was het Dewael?katana schreef:HLN.BE Naakte man klautert op standbeeld van Ambiorix
Die Limburgse mannen toch![]()
Weet het niet beste Choerrel , Dewael is misschien geen echte afstammeling van Ambiorix
-
deredactie.be Vlaams Belang krijgt schrik van eigen naam
Vele afdelingen kiezen voor nieuwe strategie.
Lees nog 'Eigen naam schrappen '
Breuk met het verleden.
Sterke naam is besmet .
Oude strategie is mislukt.
Imago " nuanceren"
Weinig kans.
Is niet hoopvol , volgens mij
Vele afdelingen kiezen voor nieuwe strategie.
Lees nog 'Eigen naam schrappen '
Breuk met het verleden.
Sterke naam is besmet .
Oude strategie is mislukt.
Imago " nuanceren"
Weinig kans.
Is niet hoopvol , volgens mij
-
HLN.BE Man krijgt 500 dollar boete nadat hij briefje van één dollar op grond laat vallen
Toen John Davis met zijn auto door Ohia reed , merkte hij een man op in een rolstoel die een bordje omhooghield waarop hij voorbijgangers om hulp vroeg .Davis , die zelf een broer heeft met een motorische handicap, was zo aangedaan door het leed van de man , dat hij abrupt besloot even halt te houden .
John sloeg een babbeltje met de zieke man en stak hem, net voor hij vertrok, enkele dollars toe door het raampje van zijn auto.Jammer genoeg viel er een dollarbiljet op de grond.waardoor het op de stoeprand balandde.
Enkele seconden later kreeg John plots politie achter zich aan .De agenten vroegen hem om halte houden , waarna John hen moest volgen naar het politiebureau. De reden ? John had een ' afkeuringswaardige daad ' verricht , hij had afval gegooid op de openbare weg .Volgens de politiemannen droeg immers ook een dollarbiljet bij tot vervuiling.
Dit is ook Amerika
Toen John Davis met zijn auto door Ohia reed , merkte hij een man op in een rolstoel die een bordje omhooghield waarop hij voorbijgangers om hulp vroeg .Davis , die zelf een broer heeft met een motorische handicap, was zo aangedaan door het leed van de man , dat hij abrupt besloot even halt te houden .
John sloeg een babbeltje met de zieke man en stak hem, net voor hij vertrok, enkele dollars toe door het raampje van zijn auto.Jammer genoeg viel er een dollarbiljet op de grond.waardoor het op de stoeprand balandde.
Enkele seconden later kreeg John plots politie achter zich aan .De agenten vroegen hem om halte houden , waarna John hen moest volgen naar het politiebureau. De reden ? John had een ' afkeuringswaardige daad ' verricht , hij had afval gegooid op de openbare weg .Volgens de politiemannen droeg immers ook een dollarbiljet bij tot vervuiling.
Dit is ook Amerika