Nieuw hoekje voor Angel4
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Jawel Ghyra, lekker op de camping maar wel een lekkere warme trui aan he want echt warm wordt het niet maar wel gezellig he.
Ik hoop dat je het enorm naar je zin zult hebben!
Riekske, in de vla wordt het inderdaad wat dik en ook ik zat daar vreselijk tegenaan te hikken om naar binnen te krijgen.
Toen ik het ontdekte in de melk ging dat bij mij goed maar ik moet wel bekennen dat het nogal zwaar op de maag ligt maar daar krijg je het ook voor, het is ook bijvoeding en heel erg belangrijke ook.
Aardbeiensmaak hebben jullie?
Ik heb zonder smaak dus neutraal, staat er ook op.
Misschien is Gerhard vatbaarder om misselijk te zijn door alles wat hij doormaakt en dan wordt het inderdaad wat moeilijker en hadden ze hem ook neutraal moeten geven zodat het overal in kan, vraag het nog een keertje na bij de dieetiste.
Ik weet wel dat het goed z'n werk doet want ik moet nu op gaan passen dat ik niet weer te zwaar wordt, ik weeg nu alweer 66 kilo en dat terwijl er een kuur voor maandag voor iemand van 65 á 65 1/2 staat.
Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.
In ieder geval zijn zowel Ed als ik bang geworden voor de chemokuren maar tja, ik heb wel een keuze maar die heb ik in het begin al gemaakt en daar blijf ik toch achter staan maar toch zal ik blij (heel blij) zijn als het gedaan is met die chemo.
Dat duurt nog een paar maanden en als er weer geen pauze tussen komt ben ik ongeveer half á eind juli klaar
Hopen maar dat ik nu eens een beetje geluk mag hebben en er niet zo ziek van zal worden want dat maakt je echt bang en wanhopig.
Hoelang moet Gerhard zijn kuren nog krijgen of hoeveel?
Of hangt dat af van de controle die hij maandag gaat krijgen?
En ja, ik ben erg benieuwd naar de naam van de kuur die Gerhard krijgt.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
Jawel Ghyra, lekker op de camping maar wel een lekkere warme trui aan he want echt warm wordt het niet maar wel gezellig he.
Ik hoop dat je het enorm naar je zin zult hebben!
Riekske, in de vla wordt het inderdaad wat dik en ook ik zat daar vreselijk tegenaan te hikken om naar binnen te krijgen.
Toen ik het ontdekte in de melk ging dat bij mij goed maar ik moet wel bekennen dat het nogal zwaar op de maag ligt maar daar krijg je het ook voor, het is ook bijvoeding en heel erg belangrijke ook.
Aardbeiensmaak hebben jullie?
Ik heb zonder smaak dus neutraal, staat er ook op.
Misschien is Gerhard vatbaarder om misselijk te zijn door alles wat hij doormaakt en dan wordt het inderdaad wat moeilijker en hadden ze hem ook neutraal moeten geven zodat het overal in kan, vraag het nog een keertje na bij de dieetiste.
Ik weet wel dat het goed z'n werk doet want ik moet nu op gaan passen dat ik niet weer te zwaar wordt, ik weeg nu alweer 66 kilo en dat terwijl er een kuur voor maandag voor iemand van 65 á 65 1/2 staat.
Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.
In ieder geval zijn zowel Ed als ik bang geworden voor de chemokuren maar tja, ik heb wel een keuze maar die heb ik in het begin al gemaakt en daar blijf ik toch achter staan maar toch zal ik blij (heel blij) zijn als het gedaan is met die chemo.
Dat duurt nog een paar maanden en als er weer geen pauze tussen komt ben ik ongeveer half á eind juli klaar
Hopen maar dat ik nu eens een beetje geluk mag hebben en er niet zo ziek van zal worden want dat maakt je echt bang en wanhopig.
Hoelang moet Gerhard zijn kuren nog krijgen of hoeveel?
Of hangt dat af van de controle die hij maandag gaat krijgen?
En ja, ik ben erg benieuwd naar de naam van de kuur die Gerhard krijgt.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen angel,,,,,een fijne moederdag..
hier wel wat fris maar de zon is er ook.....
vanmorgen onbewolkt,nu weer wat wolken......
veel kracht.......en een rustige dag,,,,,,,,
groetjessssssssssss
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Wat lief!!!!!
Goede avond en sorry dat ik er niet was vanmorgen, ik was naar mijn moeder en daarna naar de camping en wat een heerlijke dag was het!!!!
Dank voor de bloemen en voor jullie heb ik ook een viritueel kadootje

Morgen hoop ik jullie nog even een ochtendgroet te brengen want ik moet om half 9 bij ome dokter zijn en om 9 uur op de chemo unit voor mijn 3e kuur.
Wens iedereen een hele fijne avond toe en tot later.
Goede avond en sorry dat ik er niet was vanmorgen, ik was naar mijn moeder en daarna naar de camping en wat een heerlijke dag was het!!!!
Dank voor de bloemen en voor jullie heb ik ook een viritueel kadootje

Morgen hoop ik jullie nog even een ochtendgroet te brengen want ik moet om half 9 bij ome dokter zijn en om 9 uur op de chemo unit voor mijn 3e kuur.
Wens iedereen een hele fijne avond toe en tot later.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
ik ben terug een beetje mee met je toestand. Gelukkig terug een beetje hersteld!
Hopelijk kan je chemo morgen terug starten... we duimen echt voor jou!
Maar vandaag toch al even kunnen genieten van op de camping... dat zal je nog dikwijls mogen doen...
Veel geluk gewenst voor morgen...
Liefs,
Veertje & Rudy
ik ben terug een beetje mee met je toestand. Gelukkig terug een beetje hersteld!
Hopelijk kan je chemo morgen terug starten... we duimen echt voor jou!
Maar vandaag toch al even kunnen genieten van op de camping... dat zal je nog dikwijls mogen doen...
Veel geluk gewenst voor morgen...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-

Angel fijne dag gehad
fijne avond..laterrrrrrrrrrrrr
een rustige nacht.....
en veel kracht en sterkte morgen...duim mee hoor
groetjes GHYRA
-
Oh wat wens ik jullie alle goeds, stekte en warmte.RIEKSKE schreef: sterkte vandaag lieve angelique
ik denk aan jou
wij gaan zo voor de uitslag van de scanner
liefs gerhard en riekske
---------------
Jullie begrijpen het al he, ik ben inmiddels weer terug thuis.
Ik heb het gedaan en was enorm bang maar opgeven wil ik niet.
Tijdens het inlopen niets gevoeld, geen bijwerkingen gehad alleen heel vaak moeten plassen door het vele vocht (inlopen, drinken en stress).
Mijn bloeddruk was hoog maar ook dat kwam door de enorme stress en hyperventilatie want op den duur werd het toch lager en was het oké.
Ik moest nog een uur nablijven.
Dat voelde wel goed want dan was ik tenminste nog in het veilige ziekenhuis.
Raar he, je gaat het als veilig zien en als je weer naar huis gaat wordt je toch een beetje angstig omdat dat veilige weg is dan.
Thuisgekomen ben ik eerst nog mijn astronautenvoer gaan drinken en een lekkere kop thee want mijn mond is wel enorm droog.
Daarna stond mijn man er op dat ik even ging slapen en dat heb ik ook gedaan, een uurtje ... samen met de kat die tegen mijn been aan was komen liggen en die daar echt lekker lag te slapen.
Ik voel me nu momenteel goed en hoop dat dit nu eens zo mag blijven, zonder ziekenhuisopname maar dit blijft hopen want ze hebben vanaf de chemo-unit naar de centrale gebeld en daar een bericht achter gelaten dat wanneer ik bel met keelklachten (ik heb nog steeds die keelontsteking) ze me direkt moeten laten komen.
Ik wil er verder niet over nadenken want dat kost me nog meer energie en ik ben de afgelopen week al zo aan het hyperventileren geweest dat ik die energie nu zelf hard nodig heb
Ik ga nu de pc afsluiten en even lekker naar buiten, stukje lopen of zo want het zonnetje schijnt zo lekker en het is alleen maar goed he.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en good luck .... tot later.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
we hopen echt met jullie mee dat alles nu goed gaat verlopen!
Je hebt gelijk dat je wat rust om terug op krachten te komen en wat genieten van de zon...
Liefs,
Veertje & Rudy
we hopen echt met jullie mee dat alles nu goed gaat verlopen!
Je hebt gelijk dat je wat rust om terug op krachten te komen en wat genieten van de zon...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-

hallo angel...fijn dat het wat rustig is verlopen....
ook genoten nog van de zon....ja was heerlijk weer.....
nu hopen dat het voor jou zo mag blijven..
fijne avond,,laterrrrrrrrrrrrrr
een goede rustige nacht......dieren geven je de rust,
dus lekker bij je laten slapen
groetjes GHYRA