mijn man verloren
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Vrienden,
Hoe dat we het nog klaar krijgen om verhalen te schrijven ik weet het niet.En toch weten we elke dag wat te vertellen.
Vandaag ben ik in een kolère geschoten en de deur van de badkamer een grondverf gegeven. Morgen vertrek ik dan weer richting vriendin , want ik kan hier thuis niets doen. van7,30u tot 15u geen electriciteit.
vrijdag ga ik dan wel verder doen met mijn verfwerk .
Hugie vandaag zullen we u wel niet meer horen want uw tweede oog zal in het nieuw zitten en moet wel wat met rust gelaten worden zeker. Brengt voor u toch ook wat spanning mee? Zou van mij toch wel zo zijn en meer dan duizend volt zelfs.
Oma -C Ik hoop dat ge u verder amuseert met dit lang weekend.
Ik denk dat we Reline best eventjes met rust laten , als haar gezondheid niet zo best is zouden onze problemen dat we nu en dan eens hebben haar geen deugt doen. Ze doet altijd haar best om de mensen te troosten en nu kan ze best op haar zelf denken en hopen wij maar dat ze er spoedig weer bovenop komt.
Voor Rudy en veertje ook een lang weekend met een programma ?
Nu we die donder gehad hebben hoop ik dat de winter afscheid genomen heeft van de zomer, zo werd dit vroeger toch gezegd.
groetjes voor jullie allemaal en tot later
Slaapwel Gerarda
Hoe dat we het nog klaar krijgen om verhalen te schrijven ik weet het niet.En toch weten we elke dag wat te vertellen.
Vandaag ben ik in een kolère geschoten en de deur van de badkamer een grondverf gegeven. Morgen vertrek ik dan weer richting vriendin , want ik kan hier thuis niets doen. van7,30u tot 15u geen electriciteit.
vrijdag ga ik dan wel verder doen met mijn verfwerk .
Hugie vandaag zullen we u wel niet meer horen want uw tweede oog zal in het nieuw zitten en moet wel wat met rust gelaten worden zeker. Brengt voor u toch ook wat spanning mee? Zou van mij toch wel zo zijn en meer dan duizend volt zelfs.
Oma -C Ik hoop dat ge u verder amuseert met dit lang weekend.
Ik denk dat we Reline best eventjes met rust laten , als haar gezondheid niet zo best is zouden onze problemen dat we nu en dan eens hebben haar geen deugt doen. Ze doet altijd haar best om de mensen te troosten en nu kan ze best op haar zelf denken en hopen wij maar dat ze er spoedig weer bovenop komt.
Voor Rudy en veertje ook een lang weekend met een programma ?
Nu we die donder gehad hebben hoop ik dat de winter afscheid genomen heeft van de zomer, zo werd dit vroeger toch gezegd.
groetjes voor jullie allemaal en tot later
Slaapwel Gerarda
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Helaba iedereen;
Ben er hoor!Maar niet zo goed ; Is weer tegen gevallen;vraag me af waneer ze bij mij eens iets tegoei gaan doen! Eerste oog supper ,alleen dat ikk een zwarte maan zie ;mijn rechteroog .........veel staar en diep moeten proper meken en dan scheurt mijn vliesje nog waar de nieuwe lens in moet;gevolg de lens aan mijn oog naaien ,en Hugie pijn ;kijk zoveel lings mogelijk;maar duw alles om of type de verkeerde letters.
Deze namiddag op raadpleging ,alles oke ,die maan verdwijnt wel na een tijdje §als de zon opkomt)
en mijn genaaide oog zal nog een tijdje pijn doen !!!!!!
Heb haar gezegt;als ik mijne oven inga (crematie) gaat ge zien ,wil het vuur niet branden
word het stilaan beu ,de eerste keer dat bij mij alles goed loopt ;laat ik het in de gazet op het eerste blad zetten !
Zien jule nu waar ik de put van inraaj?Daar dan opperhoofd bij en het is feest!!!!!!
Allee tot morgen he en een dikke knuffel
Hugie
brood moet uit de oven gehaald worden!

Ben er hoor!Maar niet zo goed ; Is weer tegen gevallen;vraag me af waneer ze bij mij eens iets tegoei gaan doen! Eerste oog supper ,alleen dat ikk een zwarte maan zie ;mijn rechteroog .........veel staar en diep moeten proper meken en dan scheurt mijn vliesje nog waar de nieuwe lens in moet;gevolg de lens aan mijn oog naaien ,en Hugie pijn ;kijk zoveel lings mogelijk;maar duw alles om of type de verkeerde letters.
Deze namiddag op raadpleging ,alles oke ,die maan verdwijnt wel na een tijdje §als de zon opkomt)
Zien jule nu waar ik de put van inraaj?Daar dan opperhoofd bij en het is feest!!!!!!
Hugie
brood moet uit de oven gehaald worden!
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een sterkteknuffelke aan Hugie,
ik hoop dat je snel minder last krijgt, toch wel vervelend
dat het eerste oog zo goed lukte en nu dit weer
Ik wens je spoedige beterschap.
Al goed dat je het met wat humor toch allemaal aankan,
Een speciale opkikker en hug voor jou. Hugie...
Dag gerarda, hoe is het bij jou? ik hoop dat je terug
een beetje moed hebt en weg kan.. zodat je een babbel kan doen,
en de zorgen wat vergeten.. 't heeft z'n tijd nodig hé...
Aan allen een fijne Hemelvaartdag en een mooi lang weekend
Tot later, en groetjes van Oma-C.
-
Dag Oma-C
Ja hoor ik heb gisteren een heerlijke dag gehad bij mijn vriendin. We zijn samen naar Het Leen geweest. daar is het zeer aangenaam wandelen. we konden zelfs een beetje op een bank zitten.
Ik heb deze nacht weer goed geslapen en vandaag sorry hoor feestdag maar ik voelde mij goed om mijn badkamerdeur te schilderen. Een tweetal uurtjes werk en nu ben ik gerust dat het kan drogen vooraleer de kinderen komen.
Ik wens u ook nog een heerlijk week end want het weer is toch redelijk goed ook vandaag.
Ik zal misschien eens met de hond gaan wandelen.
groetjes en een knuffel voor u oma-c en ook Hugie rudy en Veertje
Gerarda
Ja hoor ik heb gisteren een heerlijke dag gehad bij mijn vriendin. We zijn samen naar Het Leen geweest. daar is het zeer aangenaam wandelen. we konden zelfs een beetje op een bank zitten.
Ik heb deze nacht weer goed geslapen en vandaag sorry hoor feestdag maar ik voelde mij goed om mijn badkamerdeur te schilderen. Een tweetal uurtjes werk en nu ben ik gerust dat het kan drogen vooraleer de kinderen komen.
Ik wens u ook nog een heerlijk week end want het weer is toch redelijk goed ook vandaag.
Ik zal misschien eens met de hond gaan wandelen.
groetjes en een knuffel voor u oma-c en ook Hugie rudy en Veertje
Gerarda
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
jij bent wel een supervrouw hoor... hoe jij al die klusjes klaart. Fijn dat je er zelf zo van geniet. Zo zie je maar dat je nooit aan jezelf mag twijfelen!!!
Je hebt nog zo wel enkele klusjes te klaren, maar als je denkt dat het je niet lukt... hier effe vertellen en we helpen je er wel door
Hugie, wat maak jij toch allemaal mee... ik zal voor u toch een extra kaarsje gaan branden denk ik! We hopen nu toch wel dat de kansen voor jou ens gaan keren!
Oma C.... het blijft nu blijkbaar effe droog... dus fietsweer... geniet er van.
Hopelijk zit bij jou ook allees een beetje mee
Ik heb net nog een foontje gedaan met Helena. Ze stelt het zeer goed en geniet samen met de kleinkinderen van haar uitje aan zee!
Juliie hebben allemaal nog de warme groetjes van haar!
En nu gaan we ook ons bedje in. We zijn naar het tuincentrum geweest en hebben prachtige bloemtjes gekocht... meer moet dat voor ons niet zijn...
Nog een fijne avond voor idereen en een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
jij bent wel een supervrouw hoor... hoe jij al die klusjes klaart. Fijn dat je er zelf zo van geniet. Zo zie je maar dat je nooit aan jezelf mag twijfelen!!!
Je hebt nog zo wel enkele klusjes te klaren, maar als je denkt dat het je niet lukt... hier effe vertellen en we helpen je er wel door
Hugie, wat maak jij toch allemaal mee... ik zal voor u toch een extra kaarsje gaan branden denk ik! We hopen nu toch wel dat de kansen voor jou ens gaan keren!
Oma C.... het blijft nu blijkbaar effe droog... dus fietsweer... geniet er van.
Hopelijk zit bij jou ook allees een beetje mee
Ik heb net nog een foontje gedaan met Helena. Ze stelt het zeer goed en geniet samen met de kleinkinderen van haar uitje aan zee!
Juliie hebben allemaal nog de warme groetjes van haar!
En nu gaan we ook ons bedje in. We zijn naar het tuincentrum geweest en hebben prachtige bloemtjes gekocht... meer moet dat voor ons niet zijn...
Nog een fijne avond voor idereen en een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hallo allemaal;
Oeps is weeral vrijdag,maar wacht op de oveb om mijn brood uit te halen.
Vandaag zijn we naar de jaarmarkt gegaan in Aarschot ,stik kapot was bibi; opperhoofd vergeet dat hij met een gehandikate vrouw op gang is he
maar vertik het te klagen!
Heb weer veeeeeeeeeel geld uitgegeven
een elstiek voor in Yunna haar rokje dat ik gemaakt heb te zetten ,vleesribbekes en en en niks meer
Hela ben aan "t liegen ,ook nog 500 gr kreukels ,ben er verzot op!mopgen klaarmaken en eens zien of Yunna ze ook lust ?????Ze zal kunnen vertellen van haar indianen kamp dat drie dagen duurde ........
Ga nu sluiten,mijn brood roept!Tot morgen Gerarda en de overige vrienden
Hugie
Oeps is weeral vrijdag,maar wacht op de oveb om mijn brood uit te halen.
Vandaag zijn we naar de jaarmarkt gegaan in Aarschot ,stik kapot was bibi; opperhoofd vergeet dat hij met een gehandikate vrouw op gang is he
Ga nu sluiten,mijn brood roept!Tot morgen Gerarda en de overige vrienden
Hugie
-
Hallo Rudy ik ben blij u te horen alles goed dus vermits ge bloemetjes gekocht hebt en Helena is ook in goede handen aan de zee prima.
Vriendelijk van u om uw hulp aan te bieden , maar deze maal was het niet nodig . Marc was bij mij. Ik hoorde hem zeggen terwijl ik bezig was . Niet zo hard op de borstel duwen en het was nog niet goed. Ge moet meer verf op uw borstel nemen. Dat was hetgeen hij mij altijd moest zeggen als ik verfde en ik stelde vast dat ik dus weer verkeerd bezig was , maar hij heeft het opgelost.
Ik ben in elk geval tevreden.Die deur was donker gebeitst als we dit huis kochten over 6 jaar en dat werkte al lang op mijn zenuwen . Een badkamer moet tenslotte fris ogen hé.
Groetjes voor u en Veertje
Gerarda
Vriendelijk van u om uw hulp aan te bieden , maar deze maal was het niet nodig . Marc was bij mij. Ik hoorde hem zeggen terwijl ik bezig was . Niet zo hard op de borstel duwen en het was nog niet goed. Ge moet meer verf op uw borstel nemen. Dat was hetgeen hij mij altijd moest zeggen als ik verfde en ik stelde vast dat ik dus weer verkeerd bezig was , maar hij heeft het opgelost.
Ik ben in elk geval tevreden.Die deur was donker gebeitst als we dit huis kochten over 6 jaar en dat werkte al lang op mijn zenuwen . Een badkamer moet tenslotte fris ogen hé.
Groetjes voor u en Veertje
Gerarda
-
Hugie12 schreef:Helaba iedereen;
Deze namiddag op raadpleging ,alles oke ,die maan verdwijnt wel na een tijdje §als de zon opkomt)![]()
![]()
en mijn genaaide oog zal nog een tijdje pijn doen !!!!!!
Heb haar gezegt;als ik mijne oven inga (crematie) gaat ge zien ,wil het vuur niet branden
![]()
![]()
word het stilaan beu ,de eerste keer dat bij mij alles goed loopt ;laat ik het in de gazet op het eerste blad zetten !
![]()
Hugie
brood moet uit de oven gehaald worden!![]()
![]()
Hugie ik moet u bewonderen voor al die moed dat gij hebt. Ik denk als ge in die oven zult zijn en hij wil niet branden dat ge daar ook nog zult mee lachen.
Het is toch wel delikaat hoor met die ogen. Nu begrijp ik waarom mijn oogarts zegt dat ik daar zolang mogelijk moet mee wachten. Ik heb wel cataract maar waarschijnlijk niet zo erg want ik zie nog goed en volgens ik hoor van de mensen ziet ge wat nevelig als het mis gaat en ik zou eerst moeten een stuk in mijn kraag drinken vooraleer het nevelig zou worden.
Ik hoop dat ge snel van die pijn verlost word en ge goed ziet met uw verrekijkers.
Groetjes Gerarda
-
Goeie middag dames en heer
Hier is het nog droog mar de zon is al weggekropen,
seffens nog even naar de natuurwinkel,
ik heb nog iets nodig dat ze alleen daar verkopen
Dus de fiets op en naar Merksem... goed voor de fysiek
en als het regent tja..groei ik mssn nog wat,
't is nu nog "meiregen" hé
gerarda, verven en schilderen heb ik ook veel gedaan
maar altijd tegen de goesting, behangen dat ging nog
maar schilderen oeioei
't is dat het moest maar eens ik
bezig was ging het wel; maar amaai...
.
fijn dat je 't zelf kan, je steekt er een ferme cent mee in je zak hé
Zeker weten dat Marc trots op je zou zijn.!
Hugie ik bewonder jou ook hoor, altijd de eeuwige optimist,
ondanks je handicap
grappen en grollen , heel plezant!
Ik ben ook eens bij de moppen-topic geweest daar zit jij ook
wel eens ik heb héél goed gelachen
Eigenlijk goed dat je dat kan dan weegt de last minder zwaar....
En je opperhoofd?... ja die voelt jouw last niet hé ? Jammer
Als hij het moest voelen was de wereld te klein denk ik
sorry dat ik het zo schrijf hoor
Ik wens je sterkte en beterschap zeker met je ogen...
falcon jou zag ik ook al op de Helena-topic, dank voor de
boodschap van Helena, fijn hé ik hoop dat ze eens ze terug komt
dat het hier ook goed gaat..
Met mij gaat het goed hoor, krakende wagens lopen lang hé,
en met de nodige 'goeie babbels' komt het wel in orde
en dat fleurt mensen op
Nog lieve groetjes en een fijn weekend...tot later
Allen een knuffelke van Oma-C.
Hier is het nog droog mar de zon is al weggekropen,
seffens nog even naar de natuurwinkel,
ik heb nog iets nodig dat ze alleen daar verkopen
Dus de fiets op en naar Merksem... goed voor de fysiek
en als het regent tja..groei ik mssn nog wat,
't is nu nog "meiregen" hé
gerarda, verven en schilderen heb ik ook veel gedaan
maar altijd tegen de goesting, behangen dat ging nog
maar schilderen oeioei
bezig was ging het wel; maar amaai...
fijn dat je 't zelf kan, je steekt er een ferme cent mee in je zak hé
Zeker weten dat Marc trots op je zou zijn.!
Hugie ik bewonder jou ook hoor, altijd de eeuwige optimist,
ondanks je handicap
Ik ben ook eens bij de moppen-topic geweest daar zit jij ook
wel eens ik heb héél goed gelachen
Eigenlijk goed dat je dat kan dan weegt de last minder zwaar....
En je opperhoofd?... ja die voelt jouw last niet hé ? Jammer
Als hij het moest voelen was de wereld te klein denk ik
sorry dat ik het zo schrijf hoor
Ik wens je sterkte en beterschap zeker met je ogen...
falcon jou zag ik ook al op de Helena-topic, dank voor de
boodschap van Helena, fijn hé ik hoop dat ze eens ze terug komt
dat het hier ook goed gaat..
Met mij gaat het goed hoor, krakende wagens lopen lang hé,
en met de nodige 'goeie babbels' komt het wel in orde
en dat fleurt mensen op
Nog lieve groetjes en een fijn weekend...tot later
Allen een knuffelke van Oma-C.
Laatst gewijzigd door Oma-C op 18 mei 2012, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Oma-c ik begrijp wel dag ge niet graag schildert ik doe het ook niet zö graag maar ik nam die werkjes op mij toen Marc ons huis renoveerde en zo doet ge dan verder hé.Maar ik vind het al gemakkelijker met de rol werken voor deuren ook. Ik had dus enkel wat prutswerk voor de bekleding..
Deze avond komt mijn volk mijn stoofpotje maison eten .Gisteren heb ik wafels gebakken omdat ik vergeten had de dag voordien (als ik uitgeweest was hé) brood te bakken.
Het recept van jeroen meus een heel goed recept. Spijtig dat wij allemaal zover van een wonen hé. Anders zouden we elke maand eens een etentje kunnen doen voor elkaar
Oma-c ik wens u een heerlijk weekend en een knuffel van mij.
Groetjes Gerarda
Deze avond komt mijn volk mijn stoofpotje maison eten .Gisteren heb ik wafels gebakken omdat ik vergeten had de dag voordien (als ik uitgeweest was hé) brood te bakken.
Het recept van jeroen meus een heel goed recept. Spijtig dat wij allemaal zover van een wonen hé. Anders zouden we elke maand eens een etentje kunnen doen voor elkaar
Oma-c ik wens u een heerlijk weekend en een knuffel van mij.
Groetjes Gerarda
-
Lieve Gerada,
het doet me steeds deugd uw verhalen te lezen!!!
Je trekt wel erg goed je plan hé! Het kan niet anders dan zoals je schrijft dat Marc toch wel héél erg fier is over zijn vrouwtje!!! En... dat zijn wij ook!
Hopelijk heeft het stoofpotje gesmaakt deze avond. En om eerlijk te zijn... ik volg ook elke uitzending van de Jeroen... hij moet ergens die opnamen doen in Diest en dat is een stad die me erg nauw aan het hart ligt... ik weet er alles van. Misschien dat ik morgen even op zoek ga in Diets... Dus als je in een uitzending mij aan zijn venster ziet verschijnen... niet schrikken hé....
Oma C... ook al zo'n bezige bij! Ik kan alleen maar bewondering opbrengen voor al de dames hier! Jullie staan dus echt wel je mannetje!
Hugie, had ik dat geweten dat het jaarmarkt was in Aarschot!!!!
Waarschijnlijk gaan we morgen naar Diest maar ook naar Unicamp in Aarschot. Dat doen we eigenlijk elke keer als we in Limburg zijn! En in augustus naar de kaarskes kijken!
Tja, Gerarda moesten we wat dichter bij elkaar wonen hé... maar tegenwoordig zijn er geen grenzen meer hé... misschien dat het ooit wel eens te regelen valt!
Nog een fijne avond en rustige nacht...
liefs,
Veertje & Rudy
het doet me steeds deugd uw verhalen te lezen!!!
Je trekt wel erg goed je plan hé! Het kan niet anders dan zoals je schrijft dat Marc toch wel héél erg fier is over zijn vrouwtje!!! En... dat zijn wij ook!
Hopelijk heeft het stoofpotje gesmaakt deze avond. En om eerlijk te zijn... ik volg ook elke uitzending van de Jeroen... hij moet ergens die opnamen doen in Diest en dat is een stad die me erg nauw aan het hart ligt... ik weet er alles van. Misschien dat ik morgen even op zoek ga in Diets... Dus als je in een uitzending mij aan zijn venster ziet verschijnen... niet schrikken hé....
Oma C... ook al zo'n bezige bij! Ik kan alleen maar bewondering opbrengen voor al de dames hier! Jullie staan dus echt wel je mannetje!
Hugie, had ik dat geweten dat het jaarmarkt was in Aarschot!!!!
Waarschijnlijk gaan we morgen naar Diest maar ook naar Unicamp in Aarschot. Dat doen we eigenlijk elke keer als we in Limburg zijn! En in augustus naar de kaarskes kijken!
Tja, Gerarda moesten we wat dichter bij elkaar wonen hé... maar tegenwoordig zijn er geen grenzen meer hé... misschien dat het ooit wel eens te regelen valt!
Nog een fijne avond en rustige nacht...
liefs,
Veertje & Rudy
-
hallo Gerarda en forumvrienden;
Oog doet nog steeds pijn,zal wel beteren zeker?Maar nu ligt mijn broer weer in kunstmatige komma en beademingmachien ;mijn pa was juist hetzelfde ,als ze de beademing uitzetten is het zijn laatste reis !Bij mij houd het niet meer op ,het een nog niet gedaan en het andere staat voor de deur!
Gerarda ben blij dat je zo goed je plan trekt en inderdaad Marc volgt je op hoor en lootst je er wel door.
Helena nog aan zee ,als het zo'n weer is zoals hier
voor de ogenblik giet het hier weeral eens en de namiddag was ook niet om naar huis te schrijven!
Falcon is dat naar de kaarskes prossesie in Scherpenheuvel dat je gaat ????? Heb het nog nooit gezien ,maar ga regelmatig een kaarsje branden ,om voor vrienden het beste te vragen! Zou mischien eens eentje voor mij kunnen branden;maar is dat niet egoistisch ?????
Er zijn erger zaken dan die van mij!
Ga julie laten en proberen te slapen;tot morgen?
Hugie
Oog doet nog steeds pijn,zal wel beteren zeker?Maar nu ligt mijn broer weer in kunstmatige komma en beademingmachien ;mijn pa was juist hetzelfde ,als ze de beademing uitzetten is het zijn laatste reis !Bij mij houd het niet meer op ,het een nog niet gedaan en het andere staat voor de deur!
Gerarda ben blij dat je zo goed je plan trekt en inderdaad Marc volgt je op hoor en lootst je er wel door.
Helena nog aan zee ,als het zo'n weer is zoals hier
Falcon is dat naar de kaarskes prossesie in Scherpenheuvel dat je gaat ????? Heb het nog nooit gezien ,maar ga regelmatig een kaarsje branden ,om voor vrienden het beste te vragen! Zou mischien eens eentje voor mij kunnen branden;maar is dat niet egoistisch ?????
Er zijn erger zaken dan die van mij!
Ga julie laten en proberen te slapen;tot morgen?
Hugie
-
Goeie morgen lieve forumvrienden,
Mijn sterkteknuffeltje gaat vandaag speciaal naar Hugie,
Dat zullen de anderen wel even begrijpen denk ik...
Wat jij allemaal te verduren krijgt,8O lieve hemel, nu dit ook nog.
Meisje jij bent ijzersterk
En nee het is niet egoïstisch om ook eens aan jezelf te denken,
Anders hou je het niet vol.
Hoeveel kan een mens verdragen?..of is het verslepen soms??...
Ik brand een kaars voor jou, niet in Scherpenheuvel maar hier bij mij.
Kom maar eens dicht tegen het scherm lieve Hugie, dat ik je een persoonijke knuff geef... je zal het wel kunnen gebruiken

Veel sterkte, en we laten jou nog niet gaan hoor, je bent ons te dierbaar!
Gerarda, voor jou ook een sterktegroet, hou je goed
je bent stilaan op de goeie weg, laat het maar komen zoals het komt.
Marc helpt je van hierboven om erdoor te geraken
en de moeilijke dingen kom je maar hier in ons mandje uitkippen...
We zijn er voor jullie, in goeie en minder goeie dagen.
We weten allemaal hoe moeilijk het soms kan zijn..
Ook aan Veertje en falcon een fijne zaterdag gewenst,
geniet van het weekend ondanks het minder goeie weer
Aan allen een welgemeende zaterdagse groet van Oma-C.
Mijn sterkteknuffeltje gaat vandaag speciaal naar Hugie,
Dat zullen de anderen wel even begrijpen denk ik...
Wat jij allemaal te verduren krijgt,8O lieve hemel, nu dit ook nog.
Meisje jij bent ijzersterk
En nee het is niet egoïstisch om ook eens aan jezelf te denken,
Anders hou je het niet vol.
Hoeveel kan een mens verdragen?..of is het verslepen soms??...
Ik brand een kaars voor jou, niet in Scherpenheuvel maar hier bij mij.
Kom maar eens dicht tegen het scherm lieve Hugie, dat ik je een persoonijke knuff geef... je zal het wel kunnen gebruiken
Veel sterkte, en we laten jou nog niet gaan hoor, je bent ons te dierbaar!
Gerarda, voor jou ook een sterktegroet, hou je goed
je bent stilaan op de goeie weg, laat het maar komen zoals het komt.
Marc helpt je van hierboven om erdoor te geraken
en de moeilijke dingen kom je maar hier in ons mandje uitkippen...
We zijn er voor jullie, in goeie en minder goeie dagen.
We weten allemaal hoe moeilijk het soms kan zijn..
Ook aan Veertje en falcon een fijne zaterdag gewenst,
geniet van het weekend ondanks het minder goeie weer
Aan allen een welgemeende zaterdagse groet van Oma-C.
-
Eigenlijk zou ik voor jullie alle drie een kaarsje willen branden... en doe er nog eentje bij voor Reline...
Ben vandaag nog in Scherpenheuvel gepasseerd en normaal zou ik woensdag met de jongens nog vanuit Lummen tevoet naar Scherpenheivel gaan... Het moet nu al meer dan 25 maal zijn dat ik dat doe, is ongeveer een 25 km.
Hugie, ik ben wel dikwijls naar de kaarskesprocessie geweest in Scherpenheuvel maar ik bedoelde eigenlijk Aarschot. Half augustus is dan gans de stad verlicht met kaarsjes... héél mooi!
Gerarda, lukt het verder nog een beetje? Het zijn weer feestdagen hé... niet de fijnste dagen...
Hugie, met wat jij allemaal meemaakt... er zijn dan misschien wel erger din gen in het leven, maar toch... je moet toch sterk zijn om dat alles te verwerken.
Oma C... vandaag was het hier in Limburg prachtig weer... 25°C... was het bij u ook fietsweer of lukt dat nog niet?
Morgen gaan we misschien naar de antiekmarkt in Tongeren... hopelijk valt het weer wat mee. Nu nog even wat voorbereidingen doen voor het bezoek van een Australisch piloot die tijdens de oorlog hier is neergestort en donderdag even langs komt. Ik heb daar een levenswerk van gemaakt en er een boek over geschreven. Maar de Gemeente Lummen vraagt nog een speech van mij... dus even voorbereiden....
We wensen jullie allemaal nog een fijne avond en rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
Ben vandaag nog in Scherpenheuvel gepasseerd en normaal zou ik woensdag met de jongens nog vanuit Lummen tevoet naar Scherpenheivel gaan... Het moet nu al meer dan 25 maal zijn dat ik dat doe, is ongeveer een 25 km.
Hugie, ik ben wel dikwijls naar de kaarskesprocessie geweest in Scherpenheuvel maar ik bedoelde eigenlijk Aarschot. Half augustus is dan gans de stad verlicht met kaarsjes... héél mooi!
Gerarda, lukt het verder nog een beetje? Het zijn weer feestdagen hé... niet de fijnste dagen...
Hugie, met wat jij allemaal meemaakt... er zijn dan misschien wel erger din gen in het leven, maar toch... je moet toch sterk zijn om dat alles te verwerken.
Oma C... vandaag was het hier in Limburg prachtig weer... 25°C... was het bij u ook fietsweer of lukt dat nog niet?
Morgen gaan we misschien naar de antiekmarkt in Tongeren... hopelijk valt het weer wat mee. Nu nog even wat voorbereidingen doen voor het bezoek van een Australisch piloot die tijdens de oorlog hier is neergestort en donderdag even langs komt. Ik heb daar een levenswerk van gemaakt en er een boek over geschreven. Maar de Gemeente Lummen vraagt nog een speech van mij... dus even voorbereiden....
We wensen jullie allemaal nog een fijne avond en rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Goeie avond allemaal,
ik heb vandaag niet gaan fietsen ik vertrouwde mezelf niet
teveel last en niet zeker van mezelf
donderdag was ik wel naar de feestmarkt in een aangrenzend dorp geweest maar dat is maar een 6tal km hiervandaan, echte grote afstanden heb ik nog niet gedaan, mssn als het weer betert
dat ik me dan ook beter (zekerder)voel
ik hoop het
Nog een slaapwel-knuffel aan allen en tot morgen,
Lieve groetjes van Oma-C.
ik heb vandaag niet gaan fietsen ik vertrouwde mezelf niet
teveel last en niet zeker van mezelf
donderdag was ik wel naar de feestmarkt in een aangrenzend dorp geweest maar dat is maar een 6tal km hiervandaan, echte grote afstanden heb ik nog niet gedaan, mssn als het weer betert
dat ik me dan ook beter (zekerder)voel
Nog een slaapwel-knuffel aan allen en tot morgen,
Lieve groetjes van Oma-C.