mijn man verloren
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
oma-C ge hebt gelijk dat ge voorzichtig bent als ge u niet zeker voelt.
Zelfs om te voet ergens te gaan voel ik mij ook soms zo en dan vertek ik ook niet. Spijtig hé. maar ik heb verscheidene vriendinnen die ook nog met de fiets reden maar dan gevallen zijn endan natuurlijk een letsel hebben en dan maar beslissen om niet meer met de fiets te rijden.
Ik heb ook altijd schrik dat ik zou vallente voet ergens over struikelen .
Eens dat ik niet meer uit mijn huis zou kunnen daar ben ik bang voor.De zondag vind ik altijd een vervelende dag , maar ik kan dan nog altijd eens met de hond wandelen.
Ik ga vandaag nu mijn rok afwerken waar ik gisteren geen goesting voor had , dan ben ik ook eventjes stil (prutswerk , ik doe het niet graag.)
Groetjes gerarda
Zelfs om te voet ergens te gaan voel ik mij ook soms zo en dan vertek ik ook niet. Spijtig hé. maar ik heb verscheidene vriendinnen die ook nog met de fiets reden maar dan gevallen zijn endan natuurlijk een letsel hebben en dan maar beslissen om niet meer met de fiets te rijden.
Ik heb ook altijd schrik dat ik zou vallente voet ergens over struikelen .
Eens dat ik niet meer uit mijn huis zou kunnen daar ben ik bang voor.De zondag vind ik altijd een vervelende dag , maar ik kan dan nog altijd eens met de hond wandelen.
Ik ga vandaag nu mijn rok afwerken waar ik gisteren geen goesting voor had , dan ben ik ook eventjes stil (prutswerk , ik doe het niet graag.)
Groetjes gerarda
-
Hallo Rudy we moeten wij u toch altijd maar bewonderen. Hoe dat gij dat nog kunt 25 km naar Scherpenheuvel. Ik dacht dat ik fel was een vijftal km met de hond wandelen maar dat is niks tegenover u.
Plezant moet dat wel zijn.Zo met een grote groep .
Ge gaat gij zo een beetje de vlaamse streken rond dat is wel interessant.
Ik denk dat die jongens u wel jong houden. En dat ge veel mooie dingen te zien krijgt.
In het echt is het toch altijd mooier dan op T.V. hé.
Ik hoor u ook graag bezig hoor Rudy , ge hebt zeker geen tijd om u te vervelen zoals ik.
Ik wens jullie nog een plezierige zondag
Groetjes Gerarda
Plezant moet dat wel zijn.Zo met een grote groep .
Ge gaat gij zo een beetje de vlaamse streken rond dat is wel interessant.
Ik denk dat die jongens u wel jong houden. En dat ge veel mooie dingen te zien krijgt.
In het echt is het toch altijd mooier dan op T.V. hé.
Ik hoor u ook graag bezig hoor Rudy , ge hebt zeker geen tijd om u te vervelen zoals ik.
Ik wens jullie nog een plezierige zondag
Groetjes Gerarda
-
Hugie ik hoop dat het goed gaat met u ? want met al dat slecht nieuws vrees ik dat ge toch eens in duigen zult vallen. Die pijn aan uw ogen zal wel lastig zijn, en dan het nieuws van uw broer brengt dan nog spanning mee en piraat of niet dat zal wel een beetje veel zijn om te dragen.
Ik wens u spoedige beterschap voor uw ogen en het beste voor uw broer
groetjes gerarda
Ik wens u spoedige beterschap voor uw ogen en het beste voor uw broer
groetjes gerarda
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
hopelijk heb je je vandaag toch een beetje kunnen bezig houden.
Ik begrijp wel dat jullie allemaal wat onzekerder zijn geworden om te fietsen en te wandelen... Maar oefening baart kunst hé... Je kan van zoveel dingen genieten als je het doet!
Hier nog enkele foto's van mijn wandeling naar Scherpenheuvel vorig jaar...
Deze gaat volledig door de Kempen en het Hageland, door de natuur en een groot stuk langs de Demer... fantastisch mooi!!!
De prachtige natuur...

Even een stop om ons beterhammekes op te eten....

Halfweg.... het fort van Diest...

En dan eindelijk een kaarsje branden voor diegene die het nodig hebben...

Vandaag hier een hels onweder gehad! Maar nu alles terug rustig...
Nog een fijne avond voor iedereen en voor straks... een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
hopelijk heb je je vandaag toch een beetje kunnen bezig houden.
Ik begrijp wel dat jullie allemaal wat onzekerder zijn geworden om te fietsen en te wandelen... Maar oefening baart kunst hé... Je kan van zoveel dingen genieten als je het doet!
Hier nog enkele foto's van mijn wandeling naar Scherpenheuvel vorig jaar...
Deze gaat volledig door de Kempen en het Hageland, door de natuur en een groot stuk langs de Demer... fantastisch mooi!!!
De prachtige natuur...
Even een stop om ons beterhammekes op te eten....
Halfweg.... het fort van Diest...
En dan eindelijk een kaarsje branden voor diegene die het nodig hebben...
Vandaag hier een hels onweder gehad! Maar nu alles terug rustig...
Nog een fijne avond voor iedereen en voor straks... een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
halokes allemaal:
kom even dag zeggen ;is met hier niet goed ,mijn broer in komma en nu mijn zoon onder water in zijn winkel.Falkon wanneer ga je eens voor mij op bedevaart? Sorry hoor maar het stapelt zich hier op tot en met!Ben echt weer aan het werken om niet meer in de put te geraken ;maar het is moeilijk nu;
Heb hier en kaarsje branden voor mijn broer zo'n noveen kaars die gewijd is!
Sorry maar ga er uit nog een goede nacht en michien tot morgen
dikke knuffel
Hugie
kom even dag zeggen ;is met hier niet goed ,mijn broer in komma en nu mijn zoon onder water in zijn winkel.Falkon wanneer ga je eens voor mij op bedevaart? Sorry hoor maar het stapelt zich hier op tot en met!Ben echt weer aan het werken om niet meer in de put te geraken ;maar het is moeilijk nu;
Heb hier en kaarsje branden voor mijn broer zo'n noveen kaars die gewijd is!
Sorry maar ga er uit nog een goede nacht en michien tot morgen
dikke knuffel
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeie morgen forumvrienden,
Eventjes heel speciaal voor Hugie,
omdat ze het extra moeilijk heeft: veel sterkte meisje..en niet in
een put verzeilen, ik begrijp dat het niet gemakkelijk is,
maar kom hier je hartje maar luchten, ik brand een speciale
virtuele kaars voor jouw familie en voor jou
Een dikke knuffel en moed houden we duimen voor je...

Voor gerarda ook een fijne dag vandaag
en hopelijk geen bijkomende zorgen of verdriet
Aan allen: ook falcon en Veertje een fijne dag gewenst
Ik denk aan jullie....
en hier brandt voor iedereen een échte kaars!
Knuffel en Lieve groetjes van Oma-C.
Eventjes heel speciaal voor Hugie,
omdat ze het extra moeilijk heeft: veel sterkte meisje..en niet in
een put verzeilen, ik begrijp dat het niet gemakkelijk is,
maar kom hier je hartje maar luchten, ik brand een speciale
virtuele kaars voor jouw familie en voor jou
Een dikke knuffel en moed houden we duimen voor je...

Voor gerarda ook een fijne dag vandaag
en hopelijk geen bijkomende zorgen of verdriet
Aan allen: ook falcon en Veertje een fijne dag gewenst
Ik denk aan jullie....
Knuffel en Lieve groetjes van Oma-C.
-
Ook even voor Hugie,
hoe moeilijk het ook mag zijn, maar probeer je toch sterk te houden...
Alle tegenslagen vallen blijkbaar wat samen...
Maar we denken aan jou en net zoals Oma C zegt... als je het moeilijk krijgt kom het dan hier maar van je afschrijven... Gedeeld leed is half leed zegt men altijd.
Gerarda ik hoop ook voor jou dat je je deze dag wat hebt kunnen bezig houden.Want verveling is niet bevordelijk voor jou hé...
Oma C, ook voor jou een fijne dag gewenst en hopelijk komen jou plannen ook allemaal uit...
We branden voor jullie allemaal een kaarsje...

Nog een dikke sterkteknuff voor jullie.
Veertje & Rudy
hoe moeilijk het ook mag zijn, maar probeer je toch sterk te houden...
Alle tegenslagen vallen blijkbaar wat samen...
Maar we denken aan jou en net zoals Oma C zegt... als je het moeilijk krijgt kom het dan hier maar van je afschrijven... Gedeeld leed is half leed zegt men altijd.
Gerarda ik hoop ook voor jou dat je je deze dag wat hebt kunnen bezig houden.Want verveling is niet bevordelijk voor jou hé...
Oma C, ook voor jou een fijne dag gewenst en hopelijk komen jou plannen ook allemaal uit...
We branden voor jullie allemaal een kaarsje...

Nog een dikke sterkteknuff voor jullie.
Veertje & Rudy
-
Hallo Rudy. Mooie foto's moet zeker plezant zijn om daar te wandelen.
In Bredene is er ook zo een soort bedevaartsoord. Ik zeg dat maar zo een bedevaartsoord omdat ik wil zeggen dat het waarschijnlijk veel kleiner is dan Scherpenheuvel. Maar ik ben er als jong meisje eens tevoet naartoe geweest met mijn vriendin en toen was ik doodmoe als ik thuis kwam en ik weet nog dat ik om19 uur in mijn bed gekropen ben. Maar later ben ik er eens alleen naartoe gereden met de wagen en daar wat op een bank gezeten dat is daar ook zo een beetje in het groen. Ja ik heb me gisteren en vandaag niet verveeld. Ik heb wat werkjes gedaan en bezoek gehad en zo is mijn dag weer goed voorbij gegaan.
Ik zal deze week nog eens de hond moeten toileteren voor het verjaardagsfeestje van de kleinzoon. ze moet er ook goed uit zien hé.
We beginnen toch al wat meer zon te zien en dat helpt toch om wat meer opgewekt te zijn.
groetjes voor u en veertje
Ook voor Oma-C wat sterker om een fietstochtje te doen hopelijk?
Vele groetjes en een knuffel van mij
Gerarda
In Bredene is er ook zo een soort bedevaartsoord. Ik zeg dat maar zo een bedevaartsoord omdat ik wil zeggen dat het waarschijnlijk veel kleiner is dan Scherpenheuvel. Maar ik ben er als jong meisje eens tevoet naartoe geweest met mijn vriendin en toen was ik doodmoe als ik thuis kwam en ik weet nog dat ik om19 uur in mijn bed gekropen ben. Maar later ben ik er eens alleen naartoe gereden met de wagen en daar wat op een bank gezeten dat is daar ook zo een beetje in het groen. Ja ik heb me gisteren en vandaag niet verveeld. Ik heb wat werkjes gedaan en bezoek gehad en zo is mijn dag weer goed voorbij gegaan.
Ik zal deze week nog eens de hond moeten toileteren voor het verjaardagsfeestje van de kleinzoon. ze moet er ook goed uit zien hé.
We beginnen toch al wat meer zon te zien en dat helpt toch om wat meer opgewekt te zijn.
groetjes voor u en veertje
Ook voor Oma-C wat sterker om een fietstochtje te doen hopelijk?
Vele groetjes en een knuffel van mij
Gerarda
-
Rudy dat vind ik nu erg dat ge met zo een weer moet gaan werken.
Ze zijn er eindelijk mee met het goede weer.
Ik heb u onlangs verteld dat ik naar het Leen geweest ben in Eeko.
Ik weet niet of u dat interesseert maar ge kunt daar verscheidene grote wandelingen doen.
Er is daar ook een heemsmueum en een Arboretum.
Ik ben daar vroeger veel met mijn honden gewandelt maar ik heb zelf maar onlangs de arboretum gezien van ver , maar ik ga er zeker eens in gaan wandelen.
Deze morgen naar Gent geweest en dan moest ik nog een lichte vest aan doen; Deze namiddag in Aalst om nog een paar platte wandelschoenen geweest en dan was een pulletje meer dan genoeg. Nu ben ik wel gezond moe. Ik ben klaar voor de volgende reis naar Oostende.
groetjes gerarda
Ze zijn er eindelijk mee met het goede weer.
Ik heb u onlangs verteld dat ik naar het Leen geweest ben in Eeko.
Ik weet niet of u dat interesseert maar ge kunt daar verscheidene grote wandelingen doen.
Er is daar ook een heemsmueum en een Arboretum.
Ik ben daar vroeger veel met mijn honden gewandelt maar ik heb zelf maar onlangs de arboretum gezien van ver , maar ik ga er zeker eens in gaan wandelen.
Deze morgen naar Gent geweest en dan moest ik nog een lichte vest aan doen; Deze namiddag in Aalst om nog een paar platte wandelschoenen geweest en dan was een pulletje meer dan genoeg. Nu ben ik wel gezond moe. Ik ben klaar voor de volgende reis naar Oostende.
groetjes gerarda
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallokes allemaal;
Ben deze avond naar mijn broer geweest , hopelijk laat mijn schoonzus hem gaan ,keelkanker en ook zijn tong is aangetast.Nu ligt hij te slapen,maar ze zouden een gat in zijn keel moeten maken en dan nog een gat om zijn voeding te geven .Maar daar moeten ze hem weer bijbrengen en dan revalidatie om terug te leren lopen .........Praten en eten kan zo wie zo niet meer,en dat voor enkele maanden hem te houden!Hoop dat mijn schoonzus de juiste beslissing neemt
Ben weer weg ,zalwel nog van me laten horen
Hugie
Ben deze avond naar mijn broer geweest , hopelijk laat mijn schoonzus hem gaan ,keelkanker en ook zijn tong is aangetast.Nu ligt hij te slapen,maar ze zouden een gat in zijn keel moeten maken en dan nog een gat om zijn voeding te geven .Maar daar moeten ze hem weer bijbrengen en dan revalidatie om terug te leren lopen .........Praten en eten kan zo wie zo niet meer,en dat voor enkele maanden hem te houden!Hoop dat mijn schoonzus de juiste beslissing neemt
Ben weer weg ,zalwel nog van me laten horen
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Goeie woensdagmidag alle forumvrienden,
Dag gerarda, Het Leen in Eeklo is heel mooi om te wandelen,
echt waar..Lang geleden dat ik er nog was
Ik heb ooit nog in Eeklo gewerkt.. en m'n kinderen zijn er geboren
Fijne dag vandaag geniet van hetmooie wer her zit een stralende zon,
al van zaterdag... héél fijn.
Hugie, ik hoop dat je broer niet telang moet afzien,
hij voelt het waarschijnlijk niet, maar het is mensonwaardig
als je zo moet liggen wachten..
Ook voor de achterblijvers.
Ik geef je een sterkteknuffelke, en heel veel moed, het wordt nog zwaar...
Alle vrienden hier een fijne dag nog en tot later..
Dag gerarda, Het Leen in Eeklo is heel mooi om te wandelen,
echt waar..Lang geleden dat ik er nog was
Ik heb ooit nog in Eeklo gewerkt.. en m'n kinderen zijn er geboren
Fijne dag vandaag geniet van hetmooie wer her zit een stralende zon,
al van zaterdag... héél fijn.
Hugie, ik hoop dat je broer niet telang moet afzien,
hij voelt het waarschijnlijk niet, maar het is mensonwaardig
als je zo moet liggen wachten..
Ook voor de achterblijvers.
Ik geef je een sterkteknuffelke, en heel veel moed, het wordt nog zwaar...
Alle vrienden hier een fijne dag nog en tot later..
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Hey Gerarda,
heb het Leen even opgezocht op internet. Het ziet er inderdaad prachtig uit daar. Ook het heemuseum heeft veel te bieden. Zelf ben ik ooit voorzitter geweest van een heemkring en heb ik veel opgezocht en verzameld!
En blijkbaar maak je nu af en toe toch eens een uitstapje! En er valt dan wel altijd wat te zien en te beleven hé.
Gisterenmoest ik met enkele jongens lotjes van onze instelling gaan verkopen. Het was verschrikkelijk warm en het was toch een eindje rijden met de fiets. Opeens kwam er een immens onweder opzetten en de laatste honderd meter kregen we de volle laag... kletsnat!
Ik hoop dat als je naar Oostende gaat dat je dan ook mooi weer gaat hebben! Dan is het aan zee ook zalig!
Hugie, hoe triest allemaal... Zeker als je je broer zo ziet afzien. Hoe oud is hij eigenlijk? Hopelijk moet hij niet te lang en te veel afzien... want dat maakt het voor iedereen nog erger! Veel sterkte nog...
Oma C, ook een beetje aan het genieten van het mooie weer? Hier is het momenteel nog wat mistig en de zon doet haar best om er door te komen...
Hier nu nog wat voorbereidingen treffen voor het hoog bezoek morgen. Even naar het gemeentehuis om te kijken of alles geregeld is...
We wensen jullie allemaal een fijne en zonnige dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
heb het Leen even opgezocht op internet. Het ziet er inderdaad prachtig uit daar. Ook het heemuseum heeft veel te bieden. Zelf ben ik ooit voorzitter geweest van een heemkring en heb ik veel opgezocht en verzameld!
En blijkbaar maak je nu af en toe toch eens een uitstapje! En er valt dan wel altijd wat te zien en te beleven hé.
Gisterenmoest ik met enkele jongens lotjes van onze instelling gaan verkopen. Het was verschrikkelijk warm en het was toch een eindje rijden met de fiets. Opeens kwam er een immens onweder opzetten en de laatste honderd meter kregen we de volle laag... kletsnat!
Ik hoop dat als je naar Oostende gaat dat je dan ook mooi weer gaat hebben! Dan is het aan zee ook zalig!
Hugie, hoe triest allemaal... Zeker als je je broer zo ziet afzien. Hoe oud is hij eigenlijk? Hopelijk moet hij niet te lang en te veel afzien... want dat maakt het voor iedereen nog erger! Veel sterkte nog...
Oma C, ook een beetje aan het genieten van het mooie weer? Hier is het momenteel nog wat mistig en de zon doet haar best om er door te komen...
Hier nu nog wat voorbereidingen treffen voor het hoog bezoek morgen. Even naar het gemeentehuis om te kijken of alles geregeld is...
We wensen jullie allemaal een fijne en zonnige dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Een goeie avond aan allen, nog een rustige nacht en slaapwel.
Hugie ik wens je veel sterkte, vreselijk hoe mensen
moeten afzien, nog een warme knuffel en tot morgen.
Ook sterkte voor jezelf, want je hebt het ook niet onder de markt...
Lieve groetjes aan allen van Oma-C.
Hugie ik wens je veel sterkte, vreselijk hoe mensen
moeten afzien, nog een warme knuffel en tot morgen.
Ook sterkte voor jezelf, want je hebt het ook niet onder de markt...
Lieve groetjes aan allen van Oma-C.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat"