mijn man verloren
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeie morgen gerarda
en alle forumvrienden
Ik rij elke dag wel even met de fiets hoor, kinderen zijn
op reis en ik ga elke dag de rolluiken op en af laten
en de brievenbus leegmaken je kent dat wel..
En voor de boodschappen...
Af en toe rij ik wel eens een toerke van een 40tal km ongeveer
maar niet elke dag... ik moet zeker zijn hoe ik me voel
voor ik vertrek... anders riskeer ik het niet.
Ik heb wel altijd m'n helm op voor de zekerheid,
Eén keer wakker worden in de kliniek is genoeg om
geleerd te zijn hé
Ik wens iedereen een fijne donderdag, de zon komt
al piepen hier
geniet ervan ...en tot later..
Een knuffelke
en voor Hugie een dubbele HUG 
Ik rij elke dag wel even met de fiets hoor, kinderen zijn
op reis en ik ga elke dag de rolluiken op en af laten
en de brievenbus leegmaken je kent dat wel..
En voor de boodschappen...
Af en toe rij ik wel eens een toerke van een 40tal km ongeveer
maar niet elke dag... ik moet zeker zijn hoe ik me voel
voor ik vertrek... anders riskeer ik het niet.
Ik heb wel altijd m'n helm op voor de zekerheid,
Eén keer wakker worden in de kliniek is genoeg om
geleerd te zijn hé
Ik wens iedereen een fijne donderdag, de zon komt
al piepen hier
Een knuffelke
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo forumvrienden.
Ik ben ook eens fel geweest vandaag. Ik ben met de trein naar Oostende geweest om vis te kopen aan de vistrap en nog eens te kijken waar die veerpont ligt om naar de vismijn te varen , wat ik eens wil doen met de kinderen. Niets gevonden van veerpont.
Eens naar de markt geweest en nadien om vis ja man dat is niet meer voor mij hoor. Ik ben doodop.Ik heb wel verse vis.
Ik heb thuis dan eens bij google gezocht naar die veerboot en inderdaad verleden jaar was dit eerder een vlot en nu zag ik daar een mooie witte boot varen en op google heb ik dan ontdekt dat dit de nieuwe veerboot is. Dus in juli zal ik nog eens een effort doen maar rustiger aan. Ik voelde het al als ik van huis vertrok dat ik toen al moe was . had moeten slimmer zijn.
Nu ga ik mijn verse garnalen pellen dat zal smaken.
groetjes voor oma-C Veertje en Rudy hugie en Helena waarschijnlijk nog aan zee.
Gerarda
Ik ben ook eens fel geweest vandaag. Ik ben met de trein naar Oostende geweest om vis te kopen aan de vistrap en nog eens te kijken waar die veerpont ligt om naar de vismijn te varen , wat ik eens wil doen met de kinderen. Niets gevonden van veerpont.
Eens naar de markt geweest en nadien om vis ja man dat is niet meer voor mij hoor. Ik ben doodop.Ik heb wel verse vis.
Ik heb thuis dan eens bij google gezocht naar die veerboot en inderdaad verleden jaar was dit eerder een vlot en nu zag ik daar een mooie witte boot varen en op google heb ik dan ontdekt dat dit de nieuwe veerboot is. Dus in juli zal ik nog eens een effort doen maar rustiger aan. Ik voelde het al als ik van huis vertrok dat ik toen al moe was . had moeten slimmer zijn.
Nu ga ik mijn verse garnalen pellen dat zal smaken.
groetjes voor oma-C Veertje en Rudy hugie en Helena waarschijnlijk nog aan zee.
Gerarda
-
goeie avond gerarda, mmm lekker verse garnaaltjes,
heerlijk hé
bij en koude schotel of met een tomaat
Wij nemen ook bijna altijd verse vis mee als we naar zee gaan.
Wij gaan meestal met de auto naar Zeebrugge en daar zijn
aan de oude haven 2 hele mooie viswinkels waar we onze
verse vis kopen net voor de winkels sluiten om 6,30.
Zij doen die dan in een plastic zak met ijblokjes bij
en wij hebben een koelbox met koel-elementen zo blijft
de vis goed koud tot we thuis zijn.
ik zorg altijd voor wat voorraad.. makkelijk in de diepvries..
Hugie hoe gaat het met jou en de broer?
heb je nog last van je oog? of is het al iets beter..?
Een knuffeltje en tot morgen aan alle forumvrienden,
't is rustig hier...dat is meestal een goed teken... maar
men weet nooit hé
Van reline ook niks meer gehoord??
Helena zit nog tot 1juni aan zee, dat ze er maar van geniet...
Veertje en falcon hebben het druk nu, maar die zien we
nog wel terug
een van de dagen...
Slaapwel allemaal..

heerlijk hé
Wij nemen ook bijna altijd verse vis mee als we naar zee gaan.
Wij gaan meestal met de auto naar Zeebrugge en daar zijn
aan de oude haven 2 hele mooie viswinkels waar we onze
verse vis kopen net voor de winkels sluiten om 6,30.
Zij doen die dan in een plastic zak met ijblokjes bij
en wij hebben een koelbox met koel-elementen zo blijft
de vis goed koud tot we thuis zijn.
ik zorg altijd voor wat voorraad.. makkelijk in de diepvries..
Hugie hoe gaat het met jou en de broer?
heb je nog last van je oog? of is het al iets beter..?
Een knuffeltje en tot morgen aan alle forumvrienden,
't is rustig hier...dat is meestal een goed teken... maar
men weet nooit hé
Van reline ook niks meer gehoord??
Helena zit nog tot 1juni aan zee, dat ze er maar van geniet...
Veertje en falcon hebben het druk nu, maar die zien we
nog wel terug
Slaapwel allemaal..
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerada,
jij bent toch een kapoentje zenne... u zo uitsloven voor verse vis uit Oostende. Maar anderzijds moet ik u dan weer bewonderen! Voor mij heb je nu iets als de eerste astronaut die voet zette op de maan. Voor u was het ook een kleine stap voor de mensheid maar een grote stap voor jezelf! Proficiat! En laat de garnaaltjes nu maar smaken!
Oma C... je brengt ons op gedachten! Op die manier moeten we ook eens vis gaan kopen! Wij hebben hier in De Panne een goeie viswinkel met verse vis: de Zeezot... De naam zegt genoeg hé....
Hugie, niet gezien, lukt het allemaal een beetje???
Gisteren zijn we naar Diest geweest, niet zo ver van hier en vroeger kwam ik er wekelijks, mijn lievelingsstad met een rijk verleden.
Maar ik was eigenlijk naar iets op zoek. Gerarda jij volgt onze Jeroen Meus nogal eens hé... awel ik heb zijn huis gevonden waar hij ook in kookt en van waar de opnames van "Dagelijkse kost" worden gemaakt:

Hier het uitzicht dat je krijgt op TV...

Ik heb hem even gezien in de voordeur en wou hem aanspreken, maar helaas kreeg hij net toen bezoek....
Vandaag hebben we ook een prachtige en voor mij emotionele dag gehad. Het bezoek van Professor Alex Jenkins en zijn vrouw. Hij is tijdens de oorlog met zijn bommenwerper boven mijn dorp neergeschoten. De 6 bemanningsleden kwamen om enkel hij als piloot heeft zijn leven kunnen redden door zijn parachute. Ik heb er een levenswerk van gemaakt en er een boek over geschreven. Alles gebeurde 67 jaar geleden. nu stond hij hier terug. Ik heb al eens bezoek van hem gehad 26 jaar geleden. De gemeente Lummen zorgde voor een etentje en een mooie receptie waar ik nog eens het ganse verhaal mocht doen. Ik ben met hem nog de kerk in gegaan waarnaast hij geland was en hij wou daarbinnen nog iets "regelen met God"... We hebben dat samen gedaan... Om af te sluiten zijn we naar de plaats gegaan waar zijn toestel is neergestort. Er is een gedenkkapel geplaatst met het landingsstel van het vliegtuig. Er waren vele aanwezigen die allemaal hebben meegenoten. Zelfs 2 Belgische legertoestellen zijn even komen groeten!
Het emotioneel weerzien tussen ons beiden...

En nog een familiefoto aan de gedenkkapel...

Voila, ik heb mijn verhaal ook eens kunnen doen... ik ben een ontzettend blij mens en ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie toekomst ook zulke mooie dingen op jullie pad moge brengen!
Nog een dikke knuff voor jullie allemaal!
Veertje & Rudy
jij bent toch een kapoentje zenne... u zo uitsloven voor verse vis uit Oostende. Maar anderzijds moet ik u dan weer bewonderen! Voor mij heb je nu iets als de eerste astronaut die voet zette op de maan. Voor u was het ook een kleine stap voor de mensheid maar een grote stap voor jezelf! Proficiat! En laat de garnaaltjes nu maar smaken!
Oma C... je brengt ons op gedachten! Op die manier moeten we ook eens vis gaan kopen! Wij hebben hier in De Panne een goeie viswinkel met verse vis: de Zeezot... De naam zegt genoeg hé....
Hugie, niet gezien, lukt het allemaal een beetje???
Gisteren zijn we naar Diest geweest, niet zo ver van hier en vroeger kwam ik er wekelijks, mijn lievelingsstad met een rijk verleden.
Maar ik was eigenlijk naar iets op zoek. Gerarda jij volgt onze Jeroen Meus nogal eens hé... awel ik heb zijn huis gevonden waar hij ook in kookt en van waar de opnames van "Dagelijkse kost" worden gemaakt:
Hier het uitzicht dat je krijgt op TV...
Ik heb hem even gezien in de voordeur en wou hem aanspreken, maar helaas kreeg hij net toen bezoek....
Vandaag hebben we ook een prachtige en voor mij emotionele dag gehad. Het bezoek van Professor Alex Jenkins en zijn vrouw. Hij is tijdens de oorlog met zijn bommenwerper boven mijn dorp neergeschoten. De 6 bemanningsleden kwamen om enkel hij als piloot heeft zijn leven kunnen redden door zijn parachute. Ik heb er een levenswerk van gemaakt en er een boek over geschreven. Alles gebeurde 67 jaar geleden. nu stond hij hier terug. Ik heb al eens bezoek van hem gehad 26 jaar geleden. De gemeente Lummen zorgde voor een etentje en een mooie receptie waar ik nog eens het ganse verhaal mocht doen. Ik ben met hem nog de kerk in gegaan waarnaast hij geland was en hij wou daarbinnen nog iets "regelen met God"... We hebben dat samen gedaan... Om af te sluiten zijn we naar de plaats gegaan waar zijn toestel is neergestort. Er is een gedenkkapel geplaatst met het landingsstel van het vliegtuig. Er waren vele aanwezigen die allemaal hebben meegenoten. Zelfs 2 Belgische legertoestellen zijn even komen groeten!
Het emotioneel weerzien tussen ons beiden...
En nog een familiefoto aan de gedenkkapel...
Voila, ik heb mijn verhaal ook eens kunnen doen... ik ben een ontzettend blij mens en ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie toekomst ook zulke mooie dingen op jullie pad moge brengen!
Nog een dikke knuff voor jullie allemaal!
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallo allemaal;
Goed zo Gerarda ,naar zee geweest?Wanneer kan ik komen om de garnaal mee op te eten? Oma c doet het met tomaat........ik eet de helft al zo op ;zonder iets bij
Van de overschot een lekker vissoepje koken
Falcon dacht dat Jeroon in Leuven woonde;niet dus
Diest is mooi;heb er school gelopen aan het station en pintjes gaan pakken in de Elisee
danske geplaatst met de para's
goede oude tijd en vrij als een vogel!
Met mijn broer weet ik nog niets verder;schoonzus heeft niet gebeld;maar morgen bel ik om te zien of ze de juiste beslissing heeft kunnen doen !
ben ermee weg ,heb het nog te lastig
slaap wel
Hugie
Goed zo Gerarda ,naar zee geweest?Wanneer kan ik komen om de garnaal mee op te eten? Oma c doet het met tomaat........ik eet de helft al zo op ;zonder iets bij
Falcon dacht dat Jeroon in Leuven woonde;niet dus
Met mijn broer weet ik nog niets verder;schoonzus heeft niet gebeld;maar morgen bel ik om te zien of ze de juiste beslissing heeft kunnen doen !
ben ermee weg ,heb het nog te lastig
slaap wel
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Goeie vrijdag alle forumvrienden, 
gerarda, hebben de garnaaltjes gesmaakt?
een stomme vraag waarschijnlijk natuurlijk smaakt zoiets
zo heelijk vers..
Hugie, nog altijd spannend afwachten hoelang broer
nog moet afzien... erg hé,...een mens werkt z'n lange leven
en dan als je't wat beter zou moeten krijgen
komt het lelijke K-beest het verpesten, ik heb het hier allemaal meegemaakt, vreselijk! De pijn en de ellende en dan
toch nog moeten afgeven
En het ergste is dat je niks kan doen.. dan wachten en vrezen
Ik wens je veel sterkte ...
falcon, jou kwam ik al tegen op het www
Fijne herinneringen zal je er aan overhouden aan deze bijeenkomst
da's iets om nooit meer te vergeten.
Een nog erg kranige man en z'n dame..ze zien er nog heel patent uit!
Het zal wel emotioneel geweest zijn...
Maar mooi!
Koester het voor nu en later..
En dat net op deze dag ...die voor Veertje en jou al zo belangrijk was!
Nog eens gelukgewenst: met beide evenementen...
Deze 4e huwelijkverjaardag vergeten jullie zeker nooit meer
Helena begint aan de laatste week vakantie, hopelijk
kan ze nog van mooi weer genieten..
Ik ga ook met vrienden naar zee dit weekend, beetje wandelen
en eens leker eten... meer moet dat niet zijn hé
Een fijne dag en tot vanavond mssn nog eens...
Straks ga ik fietsen
lieve groetjes allemaal....
gerarda, hebben de garnaaltjes gesmaakt?
een stomme vraag waarschijnlijk natuurlijk smaakt zoiets
zo heelijk vers..
Hugie, nog altijd spannend afwachten hoelang broer
nog moet afzien... erg hé,...een mens werkt z'n lange leven
en dan als je't wat beter zou moeten krijgen
komt het lelijke K-beest het verpesten, ik heb het hier allemaal meegemaakt, vreselijk! De pijn en de ellende en dan
toch nog moeten afgeven
En het ergste is dat je niks kan doen.. dan wachten en vrezen
Ik wens je veel sterkte ...
falcon, jou kwam ik al tegen op het www
Fijne herinneringen zal je er aan overhouden aan deze bijeenkomst
da's iets om nooit meer te vergeten.
Een nog erg kranige man en z'n dame..ze zien er nog heel patent uit!
Het zal wel emotioneel geweest zijn...
Koester het voor nu en later..
En dat net op deze dag ...die voor Veertje en jou al zo belangrijk was!
Nog eens gelukgewenst: met beide evenementen...
Deze 4e huwelijkverjaardag vergeten jullie zeker nooit meer
Helena begint aan de laatste week vakantie, hopelijk
kan ze nog van mooi weer genieten..
Ik ga ook met vrienden naar zee dit weekend, beetje wandelen
en eens leker eten... meer moet dat niet zijn hé
Een fijne dag en tot vanavond mssn nog eens...
Straks ga ik fietsen
-
Rudy ik vind uw verhaal over Alex jenkins zeer interessant.En aandoenlijk dat ge die persoon nog eens ontmoet hebt. Ik zelf heb ook nog herinneringen van de oorlog ,maar voor mij als kind meer aangename moet ik zeggen. ik herinner mij de tijd dat de Engelse soldaten ons zijn kwamen bevrijden. Het Konvooi passeerde dicht bij ons ; Mijn vader werkte bij de Engelsen en hij bracht die mannen naar huis omdat mijn moeder vloeiend Engels sprak en dat dit voor die mensen toch plezant was eens in een familiekring te vertoeven en hun taal te kunnen spreken met iemand buiten hun colega's.
Ik zelf vond dit ook gezellig al die mensen bij ons thuis.
Er is ook een vliegtuig gevallen in onze straat op een weide en dat werd bewaakt door soldaten en wij kregen chocolade van hen. Al zulke dingen herinner ik mij.
In Maldegem lag er een vliegtuig op een terrein van een fabriek en ze hebben die daar altijd laten liggen. zoals hij gestuikt is.
Ik geloof dat hij nu wel weg is. Maar als ik daar passeerde dacht ik toch altijd aan wat gebeurtd is. Ik kijk altijd naar de documentaires.Want zelf kan ik er niet veel over vertellen natuurlijk.
Maar ik weet nog als de soldaten vertrokken en goede dag kwamen zeggen dat wij onze poppen meegegeven hebben voor de kinderen van een van die mannen.
Mooi huis waarJeroen kookt. Ik vind zijn keuken zelf ook echt gezellig. maar ik vraag mij af wat er gebeurt met dat eten dat hij elke dag maakt ???
Bedankt voor de foto's
Groetjes voor u en Veertje Gerarda
Ik zelf vond dit ook gezellig al die mensen bij ons thuis.
Er is ook een vliegtuig gevallen in onze straat op een weide en dat werd bewaakt door soldaten en wij kregen chocolade van hen. Al zulke dingen herinner ik mij.
In Maldegem lag er een vliegtuig op een terrein van een fabriek en ze hebben die daar altijd laten liggen. zoals hij gestuikt is.
Ik geloof dat hij nu wel weg is. Maar als ik daar passeerde dacht ik toch altijd aan wat gebeurtd is. Ik kijk altijd naar de documentaires.Want zelf kan ik er niet veel over vertellen natuurlijk.
Maar ik weet nog als de soldaten vertrokken en goede dag kwamen zeggen dat wij onze poppen meegegeven hebben voor de kinderen van een van die mannen.
Mooi huis waarJeroen kookt. Ik vind zijn keuken zelf ook echt gezellig. maar ik vraag mij af wat er gebeurt met dat eten dat hij elke dag maakt ???
Bedankt voor de foto's
Groetjes voor u en Veertje Gerarda
-
Oma-C
Ja hoor de garnaaltjes hebben gesmaakt, Ik had een halve kilo gekocht , ik dacht om er wat aan de kinderen te geven maar als dit gepeld is is er toch maar een kwartkilo van over hé. De volgende maal breng ik er dan meer mee voor hen.
Ik denk dat ik dan met de auto zal gaan en mijn Caddie zal meenemen .
Vermits ik mijn weg ken in Oostende ga ik mijn auto buiten stad parkeren en daar dan de bus nemen. Met de trein is het wel gemakkelijk maar tocg vermoeiend. ge verliest ook veel tijd met wachten voor de overstap in Gent moet ik overstappen.
Ik ben nog moe, maar morgen zal het wel over zijn. dan ga ik naar het verjaardagsfeestje van mijn kleinzoon.
Oma-C ge geniet ook wel van he tmooie weerdje he met de fiets moet leuk zijn.
Veel plezier verder voor jullie allemaal.
Groetjes gerarda
Ja hoor de garnaaltjes hebben gesmaakt, Ik had een halve kilo gekocht , ik dacht om er wat aan de kinderen te geven maar als dit gepeld is is er toch maar een kwartkilo van over hé. De volgende maal breng ik er dan meer mee voor hen.
Ik denk dat ik dan met de auto zal gaan en mijn Caddie zal meenemen .
Vermits ik mijn weg ken in Oostende ga ik mijn auto buiten stad parkeren en daar dan de bus nemen. Met de trein is het wel gemakkelijk maar tocg vermoeiend. ge verliest ook veel tijd met wachten voor de overstap in Gent moet ik overstappen.
Ik ben nog moe, maar morgen zal het wel over zijn. dan ga ik naar het verjaardagsfeestje van mijn kleinzoon.
Oma-C ge geniet ook wel van he tmooie weerdje he met de fiets moet leuk zijn.
Veel plezier verder voor jullie allemaal.
Groetjes gerarda
-
Lieve Gerarda,
ik denk jij ook fantastische verhalen kan vertellen!!! Dat boeit me steeds!
Wie die kookkunsten van Jeroen opeet weet ik niet... ik heb in elk geval niks gekregen....
Het zal ook weer een hele uitdaging zijn om met de wagen naar Oostende te rijden hé...
Geniet morgen nog van het verjaardagsfeestje!
Morgen zal ik er waarschijnlijk niet zijn. Dan hebben we een bijeenkomst in de Zoo met de forumvrienden van het Koffie & Theehuisje... Het zal een leuke dag worden.
Liefs,
Veertje & Rudy
ik denk jij ook fantastische verhalen kan vertellen!!! Dat boeit me steeds!
Wie die kookkunsten van Jeroen opeet weet ik niet... ik heb in elk geval niks gekregen....
Het zal ook weer een hele uitdaging zijn om met de wagen naar Oostende te rijden hé...
Geniet morgen nog van het verjaardagsfeestje!
Morgen zal ik er waarschijnlijk niet zijn. Dan hebben we een bijeenkomst in de Zoo met de forumvrienden van het Koffie & Theehuisje... Het zal een leuke dag worden.
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallo lieve vrienden,
Mijn broer is niet meer ,goed voor hem ,maar zijn hart was heel sterk!
Ze hebben eerst de dosis nog op gedreven en hij wou niet vertrekken.Dan hebben ze de beademing stil gelegt en toen duurde het nog een half uur eer hij voorgoed zijn ogen sloot ! Voor hem een zege en voor ons de pijn!
Zeker voor mij ,want hij was mijn maatje.
Zo nu weten julie het en dus als ik er niet ben,weten julie waarom he
groetjes
Hugie
Mijn broer is niet meer ,goed voor hem ,maar zijn hart was heel sterk!
Ze hebben eerst de dosis nog op gedreven en hij wou niet vertrekken.Dan hebben ze de beademing stil gelegt en toen duurde het nog een half uur eer hij voorgoed zijn ogen sloot ! Voor hem een zege en voor ons de pijn!
Zeker voor mij ,want hij was mijn maatje.
Zo nu weten julie het en dus als ik er niet ben,weten julie waarom he
groetjes
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Rudy ik wil u nog melden zoals u weet ben ik van Oostende en vroeger kwam de vis bij ons thuis gebracht door vrienden die zo een beetje kleine vissers waren (ik denk eerder als hobby) en die visten s'nachts (niet in t'zwart hoor
) dat bestond toen niet hé.en s'anderdaags kregen wij dat thuis levende vis die mijn moeder dus nog moest doodmaken.
Kunt ge u voorstellen dat ik het verschil proefde met de vis in de winkels.
Wij hebben ook levende kreeften gehad ook dat mijn vader zelf in de ketel moest koken.Dat is de reden waarom ik toch liever naar de trap ga in Oostende.
Groetjes gerarda
Kunt ge u voorstellen dat ik het verschil proefde met de vis in de winkels.
Wij hebben ook levende kreeften gehad ook dat mijn vader zelf in de ketel moest koken.Dat is de reden waarom ik toch liever naar de trap ga in Oostende.
Groetjes gerarda
-
Goeie avond lieve mensn, ik zie net dat Hugie verdriet heeft...
Lieve meisje, kom dat ik je een sterkteknuffel geef,
Zoveel verdriet nu je 'maatje' is heengegaan...
Voor hem is het best zo... maar wie achterblijft moet denken
aan de pijn en de ellende die hij heeft doorstaan
en dat wil men niet hé. Afscheid nemen is héél pijnlijk
Mijn oprechte medeleven Hugie en heel veel sterkte...
Dat hij rust en vrede mag vinden
Sterkte aan de hele familie

gerarda en alle andere forumvrienden
nog een lieve groet...en tot later..
Lieve meisje, kom dat ik je een sterkteknuffel geef,
Zoveel verdriet nu je 'maatje' is heengegaan...
Voor hem is het best zo... maar wie achterblijft moet denken
aan de pijn en de ellende die hij heeft doorstaan
en dat wil men niet hé. Afscheid nemen is héél pijnlijk
Mijn oprechte medeleven Hugie en heel veel sterkte...
Dat hij rust en vrede mag vinden
Sterkte aan de hele familie

gerarda en alle andere forumvrienden
nog een lieve groet...en tot later..
-
Lieve Gerarda,
kan ik best geloven dat die vis vers was... als ze nog leefden! Verser kan niet!
Maar inderdaad, volgens mij moet er wel een groot verschil zijn.
Hier in De Panne vertrekken ook af en toe vissers en als ik er dikwijls genoeg langs geweest ben ga ik eens een gesprekje aanknopen en vragen om eens een keertje mee te kunnen gaan. Ik ben zelf ook een visser, maar dan als hobby en op zoet water. Mijn (vis)gerief staat hier nog...
Een garnaalvisser ken ik ondertussen al, maar ik moet even wachten tot het water wat minder koud is...
Maar ik moet mijn weg nog vinden aan zee hé... het is tenslotte allemaal nieuw voor mij. Ik begin stilaan het zeetje te leren kennen en niet meer als toerist zoals in het verleden....
Vandaag een fantastische samenkomst met de mensen van ons forum in de Zoo... echt onbeschrijflijk!
Hopelijk is jou dag ook wat meegevallen want het was toch prachtig weer!
OmaC, is het je al gelukt om een fietstochtje te doen.
En als ik me niet vergis ben je de voorbije dagen ook naar zee geweest. Maar zoals ik gehoord heb was het weer er niet best in vergelijking met hier...
We wensen jullie allemaal nog een fijne avond en rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
kan ik best geloven dat die vis vers was... als ze nog leefden! Verser kan niet!
Maar inderdaad, volgens mij moet er wel een groot verschil zijn.
Hier in De Panne vertrekken ook af en toe vissers en als ik er dikwijls genoeg langs geweest ben ga ik eens een gesprekje aanknopen en vragen om eens een keertje mee te kunnen gaan. Ik ben zelf ook een visser, maar dan als hobby en op zoet water. Mijn (vis)gerief staat hier nog...
Een garnaalvisser ken ik ondertussen al, maar ik moet even wachten tot het water wat minder koud is...
Maar ik moet mijn weg nog vinden aan zee hé... het is tenslotte allemaal nieuw voor mij. Ik begin stilaan het zeetje te leren kennen en niet meer als toerist zoals in het verleden....
Vandaag een fantastische samenkomst met de mensen van ons forum in de Zoo... echt onbeschrijflijk!
Hopelijk is jou dag ook wat meegevallen want het was toch prachtig weer!
OmaC, is het je al gelukt om een fietstochtje te doen.
En als ik me niet vergis ben je de voorbije dagen ook naar zee geweest. Maar zoals ik gehoord heb was het weer er niet best in vergelijking met hier...
We wensen jullie allemaal nog een fijne avond en rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy