Supermarkt André
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Katana, blijkbaar zijn in elk land alle middelen goed om de staatskas te spijzigen. Of het waren politiemannen met oogkleppen op zodat ze niet zagen dat er een rolstoelpatient bij betrokken was.

Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Goede avond allemaal, wij zijn ook weer terug thuis na een 10 daagse tocht door Slovenie. Heel mooi maar arm land.
ps : hier is precies ook niet veel bewegig geweest sedert ons vertrek. Waarschijnlijk is elkeen aan het genieten van het mooie weer zolang het nog kan.
ps : hier is precies ook niet veel bewegig geweest sedert ons vertrek. Waarschijnlijk is elkeen aan het genieten van het mooie weer zolang het nog kan.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Mathieu schreef:Goede avond allemaal, wij zijn ook weer terug thuis na een 10 daagse tocht door Slovenie. Heel mooi maar arm land.
Oost-West Thuis best
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Niet veel zaaks beste Mathieu , wat gezever en nog meer over het winkelcomplex Uplace , met Bruno Tobback en co ....Mathieu schreef:En wat schaft de TV 1 morgen om 11.00 uur? Ik heb nog niets gezien wat er aan bod gaat komen.
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Amaai, en 't is te slecht weer om een pint te gaan pakken.katana schreef:Niet veel zaaks beste Mathieu , wat gezever en nog meer over het winkelcomplex Uplace , met Bruno Tobback en co ....Mathieu schreef:En wat schaft de TV 1 morgen om 11.00 uur? Ik heb nog niets gezien wat er aan bod gaat komen.
-
Dan heb uje ongeveer hetzelfde wer als hier bij ons, hier giet het dat het niet meer mooi is. Goed voor de hof en het gazon, maar dan zou het feitelijk wat zachter moeten regenen, maar wie ben ik om dat te zeggen.Choerrel schreef:Amaai, en 't is te slecht weer om een pint te gaan pakken.katana schreef:Niet veel zaaks beste Mathieu , wat gezever en nog meer over het winkelcomplex Uplace , met Bruno Tobback en co ....Mathieu schreef:En wat schaft de TV 1 morgen om 11.00 uur? Ik heb nog niets gezien wat er aan bod gaat komen.
-
" Afslanken door acht glazen water per dag te drinken ?
Dikke onzin " HLN.be
Volgens Spero Tsindos,lector aan La Trobe University in Melbourne.
DeAustraliër is er van overtuigd dat een grote hoeveelheid water drinken totaal overbodig is , omdat het water " toch via urine buiten gaat ".
Lap , daar is het weer de twijfel " één of twee Duvels, mag da ....

Dikke onzin " HLN.be
Volgens Spero Tsindos,lector aan La Trobe University in Melbourne.
DeAustraliër is er van overtuigd dat een grote hoeveelheid water drinken totaal overbodig is , omdat het water " toch via urine buiten gaat ".
Lap , daar is het weer de twijfel " één of twee Duvels, mag da ....
-
Dat is inderdaad dikke onzin Katana. Maar veel van dat drinken bevordert wel de werking van de nieren en dan moet je natuurlijk dikwijls naar de kleinste plaats in huis gaan. Maar daar gewicht door verliezen, vergeet het maar. Of je zou moeten gaan leven zoals de manequins in USA. Twee maanden niets eten dan komkommers en water drinken. Dan val je natuurlijk af.
-
En wat de Duveltjes betreft : als je die kan verdragen mag je die zeker nuttigen, zo lang je dan maar niet als bestuurder gaat fungeren. Want dat is dan weer om moeilijkheden vragen.

-
Vandaag op de Zevende Dag .
De affaire ' Sharia 4 Belgium ' met een debat met Ben Weyts (N-VA) , Peter Vanvelthoven( sp.a) , Bart Somers( OpenVLD) en Gerolf Annemans ( Vlaams-Belang ).
Ben eens benieuwd , wat die heren te vertellen hebben

De affaire ' Sharia 4 Belgium ' met een debat met Ben Weyts (N-VA) , Peter Vanvelthoven( sp.a) , Bart Somers( OpenVLD) en Gerolf Annemans ( Vlaams-Belang ).
Ben eens benieuwd , wat die heren te vertellen hebben
-
Zal wel weer voor heel veel blablabla leiden, doch maatregelen zullen er niet genomen worden.
Ik heb het al gezegd : gewoon zijn Belgische nationaliteit afnemen, één jaar de bak in draaien hier in eigen land en dan uitleveren aan zijn geboorteland waar hij nog 13 jaar moet gaan zitten. Mooie opruiming.
Ik heb het al gezegd : gewoon zijn Belgische nationaliteit afnemen, één jaar de bak in draaien hier in eigen land en dan uitleveren aan zijn geboorteland waar hij nog 13 jaar moet gaan zitten. Mooie opruiming.
-
Fazal
Was het maar zo gemakkelijk, met al die zgn politiekers, waarvan ieder van hen, opkomt voor het gedachtengoed van zijn/haar eigen partij! Al was het maar om dwars te liggen. Ze zullen hoe dan ook, altijd meelopers hebben! Peroonlijk zie ik dit dus nog niet vlug te gebeuren. Waarbij hij binnen de korste keren weer op straat zal lopen. En om zijn eer te redden, zal hij dan nog méér van zijnen baardige teut maken, let maar eens op. 'Die' toekomst, is zeer nabij!