Kwartier Adjt Brasseur bestaat niet meer!
-
Genieterke - Lid geworden op: 15 nov 2002, 01:36
Kwartier Adjt Brasseur bestaat niet meer!
Net als Kwartier Passendaele is nu anno mei 2012 het Kwartier Adjt Brasseur te Westhoven met de grond gelijk gemaakt.
U kunt enkele foto's bekijken KLIK HIER
Het Genieterke
Net als Kwartier Passendaele is nu anno mei 2012 het Kwartier Adjt Brasseur te Westhoven met de grond gelijk gemaakt.
U kunt enkele foto's bekijken KLIK HIER
Het Genieterke
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !
-
Georgesdp - Lid geworden op: 08 sep 2010, 18:45
Hey allen,
ik was toen ook in brasseur bij de kipwagens, ik heet Georges De Pauw en ken Etienne Mannekens, die was ook bij ons en is later naar de duikersploeg gegaan. jullie moeten dan ook kpl Vercauteren en zijn zoon Marc gekend hebben
ik was toen ook in brasseur bij de kipwagens, ik heet Georges De Pauw en ken Etienne Mannekens, die was ook bij ons en is later naar de duikersploeg gegaan. jullie moeten dan ook kpl Vercauteren en zijn zoon Marc gekend hebben
-
Georgesdp - Lid geworden op: 08 sep 2010, 18:45
Dat is best mogelijk dat hij sergant is geworden, we hadden de mogelijkheden om examens af te leggen om onderofficier te worden,
maar ik was al van het leger af alvorens hij dat is geworden.
Met Marc heb ik dikwijls gebiljard in de bar bv's de regenboog.
maar ik was al van het leger af alvorens hij dat is geworden.
Met Marc heb ik dikwijls gebiljard in de bar bv's de regenboog.
-
geir - Lid geworden op: 31 jan 2010, 18:21
Proficiat met die reportage, riep herinneringen op aan mijn legerdienst in de Cie ST (gelijkvloers onder 3 GN) van jan 1970 t/m okt 1970 als kro. Ik zal binnenkort nog een paar foto's plaatsen (als ik ze nog terug vind)
Georges Tossyn

Georges Tossyn
-
elvee - Lid geworden op: 06 okt 2010, 17:32
Ik heb ook mijn legerdienst gedaan in de buurt van Keulen, nl. in Westhoven bij het 3e geniebataljon/stafcompagnie, kwartier Brasseur (1969-1970).iceman1718 schreef:In Keulen stad, tweede tramhalte over de brug, Neumarkt, en daar een zijstraatje van, was een Discotheek waar veel Belgen kwamen.
Ik denk dat je die bedoeld
Wat ik mij van die dancings herinner, is dat de Duitse juffrouwen ons gewoon buiten keken . . .