SDW, ijsjes eten op de Oude Bareellei. Bij Gybels?
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse
Duse
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Tillie schreef:De 'Geybels' zat/zit inderdaad aan de linkerkant als je van Schoten komt.
De Bredabaan was vroeger "de" winkelstraat.
Het Hoefijzer een bekende galerij. Alhoewel die ook tamelijk 'jong' was.
Er was de Tot Straks, Onder de Toren, Futurum en nog veel zaken waar je kon uitblazen tijdens het winkelen, veel kledingwinkels, die winkel waar ze lusters en kleinmeubelen verkochten Bogaerts, het Shirtcenter, ook al verhuisd nu? Den Bru, juwelen Willekens.
Veel is er verdwenen nadaat het Shoppingcenter in Wijnegem er is gekomen.
Het was vroeger op zaterdag zaak om vroeg aan 't Dokske een parkeerplaats in te nemen want tegen de middag had je nog nauwelijks kans.
Er kom er nu zo vaak niet meer.
Die boekjes waaruit een biljetje werd gescheurd als betaalbewijsheb ik ook nog gekend. Maar de boerentram heb ik eigenlijk niet weten rijden.
Café 'Het Hoefijzer' was een prachtig groot café,met achter despiksin schreef:" Het Hoefijzer " was een nogal deftig café met een sterke biljart club , vele jaren voor het een ,mislukte , poging tot galerij werd die er nu nog is , staat zo ongeveer leeg . Zal wel zo blijven want door de aangekondigde grote werken aan de Bredabaan vertrokken/vertrekken ALLE winkels !
Verder weet ik niet wat er gaande is in Merksem maar winkel/cafe ruiten worden her en der ingegooid in zoverre dat café Tivoli zijn ramen heeft dicht genageld met planken en de uitbater gestopt is , mede doordat zich in zijn zaak een echte drugshandel ontwikkeld had .

Laatst gewijzigd door spiksin op 08 jun 2012, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.