Supermarkt André
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Choerrel schreef:Heb cadeau gehad, zowel van mijn vrouw als van mijn zoon.katana schreef:Vaderdag ; niemand gezien ten huize van Katana, zelfs geen e-mail
Fijn beste Choerrel , katana heeft geen zoon , enkel een dochter en een schoonzoon , waarmee katana , een goede verstandhouding heeft
Vreemd misschien zijn op reis , of hebben ze het te druk
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Gelezen in de krant HLN , vandaag.
Presenteert binnenkort een journaliste met hoofddoek ' Het Journaal op de VRT ?
Van minister van Media Lieten (sp.a) moet dat allenszins kunnen.
Persoonlijk heb ik daar geen bezwaar tegen , zegt ze in de Morgen.
Katana vindt dat een brug te ver (sluier) , heb daarover vandaag een lezersbrief ingestuurd
Presenteert binnenkort een journaliste met hoofddoek ' Het Journaal op de VRT ?
Van minister van Media Lieten (sp.a) moet dat allenszins kunnen.
Persoonlijk heb ik daar geen bezwaar tegen , zegt ze in de Morgen.
Katana vindt dat een brug te ver (sluier) , heb daarover vandaag een lezersbrief ingestuurd
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Fazal dat zou ik toch zo snel nog niet denken. Weet niet of je gehoord hebt wat die verantwoordelijke spreker van de Immams gezegd heeft op tv?
De moslima's moeten persoonlijk ingelicht worden door hen dat ze zich moeten houden aan de wetten van het land waarin ze leven. Dus zegt hij wanneer ze in een land leven dat geregeerd wordt door een islamitische regering moeten ze zich gedragen naar de Koran en wanneer niet ( zoals in eigen land) dienen ze zich te houden in het openbaar wat dat land voorschrijft.
De moslima's moeten persoonlijk ingelicht worden door hen dat ze zich moeten houden aan de wetten van het land waarin ze leven. Dus zegt hij wanneer ze in een land leven dat geregeerd wordt door een islamitische regering moeten ze zich gedragen naar de Koran en wanneer niet ( zoals in eigen land) dienen ze zich te houden in het openbaar wat dat land voorschrijft.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:Vaderdag ; niemand gezien ten huize van Katana, zelfs geen e-mail
Katana als het je een troost weze mag : hier van het zelfde. Die twee van ons hebben zich niet laten zien en we hebben er ook niets van gehoord. Moet er wel bijzeggen dat wij dat gewoon zijn, want binnen een week of twee, drie misschien, zijn ze beiden hier geweest met verontschuldigingen dan ze het vergeten waren. Maar ik zeg steeds verleden zondag, of binnen drie weken, of zelfs een gewone w ezrkdag van de week, maakt mij helemaal niets uit.
-
Fazal schreef:En toch is de kans groot, dat wij Belkacem heel binnenkort weer tegen het lijf zullen lopen.
Misschien vandaag nog!? Lees het in o.a. hier in GVA.
Lees daar als hij daardoor vrijgelaten wordt , komt hij nog niet vrij
-
Fazal
We zullen zien, zei de blinde, maar zelfs zonder het daadwerkelijk te zien, heeft hij toch al dikwijls gelijk gekregen. Laat ons dan maar hopen, dat hij dit keer niet goed heeft gezien!
-
Gisteren avond was het eindelijk zo ver ' dochter en de jongste kleindochter ' brachten een korf ( geladen met allerlei lekkernijen) voor de vaderdag van katana.
Heb discreet geen uitleg gevraagd voor de laattijdigheid , tijd is nu van minder belang , alhoewel de tijd afkort van het eeuwig leven van katana
Heb discreet geen uitleg gevraagd voor de laattijdigheid , tijd is nu van minder belang , alhoewel de tijd afkort van het eeuwig leven van katana
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Hebben ze uw posting gelezen?katana schreef:Gisteren avond was het eindelijk zo ver ' dochter en de jongste kleindochter ' brachten een korf ( geladen met allerlei lekkernijen) voor de vaderdag van katana.
-
Heeft er iemand deze namiddag naar ' Villa Politica ' op canvas gekeken ?
Er is een incident geweest , een paar kerels die een grote spanddoek wildde ontrollen, wij kregen op den tv niet te zien wat er op stond

Er is een incident geweest , een paar kerels die een grote spanddoek wildde ontrollen, wij kregen op den tv niet te zien wat er op stond
-
Practige dag vandaag ; Lady is met vriendin op reis met de trein naar Lier, om winkels te bezichtigen .
Katana is nu baas in eige huis vandaag tot deze avond
Ier iemand van Lier hier

Katana is nu baas in eige huis vandaag tot deze avond
Ier iemand van Lier hier
-
katana schreef:Gisteren avond was het eindelijk zo ver ' dochter en de jongste kleindochter ' brachten een korf ( geladen met allerlei lekkernijen) voor de vaderdag van katana.
Zo zie je maar Katana, dat ze toch nog komen>. En super verstandig van je om naar niets te vragen, het voornaamste was er : aanwezig zijn.
-
katana schreef:Heeft er iemand deze namiddag naar ' Villa Politica ' op canvas gekeken ?
Er is een incident geweest , een paar kerels die een grote spanddoek wildde ontrollen, wij kregen op den tv niet te zien wat er op stond![]()
Niets gezien Katana, maar dergelijke zaken worden op de tv gemeden als de pest.
-
katana schreef:Practige dag vandaag ; Lady is met vriendin op reis met de trein naar Lier, om winkels te bezichtigen .
Katana is nu baas in eige huis vandaag tot deze avond![]()
Ier iemand van Lier hier![]()
Niet van Lier Katana, maar wel er altijd familie gehad waar we regelmatig op bezoek gingen.