mijn man verloren
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
ik ben met mijn bootje teruggevaren van Limburg naar het zeetje.... (je moet dat niet letterlijk nemen hoor...
)
Ik las dat het bezoek aan de nicht van Marc toch is meegevallen. Tja, je weet op voorhand niet hoe je dat gaat beleven hé....
Maar ik wens nu toch wel voor jullie allemaal wat beter weer want dat begint nu toch wel de spuigaten uit te lopen (dat mag je wel letterlijk nemen
)
Hopelijk kan je je dagen toch goed vullen met het een en het ander...
Hugie, dat stopt bij jou precies ook niet hé. En het is nu zeker moeilijk nu je broer er niet meer is... datr begrijpen we allemaal!
Hopelijk zijn die pillen niet meer nodig en moest dat wel zo zijn hoop ik dat ze toch hun werk gaan doen!
Wat Leuven betreft... een pracht van een stad! Ben er dikwijls geweest en er valt zoveel te beleven! Nu ik weet niet of je in de stad woont hé...
Maar mijn laatste bezoek zal ik ook niet meer vergeten... 28 januari 2007... toen is er mijn vrouw overleden in palliatieve in st. Pieters....
OmaC! Momenteel ben je op bezoek... en ik zit hier met mijn vingers gekruist in de hoop dat het allemaal meevalt! (is wel niet makkelijk typen
) Maar daar horen we hopelijk snel wat meer over
En hier gaat alles zijn gewone gang. Heb enorm veel werk en heb daarom vandaag eigenlijk niks gedaan... Gewoon dingen die me tot rust brengen.
Ben even gaan wandelen aan het strand... het zonnetje scheen, het was warm... maar ben bijna op handen en voeten over het strand gekropen... zo'n harde wind. Het zand kraakt nog tussen mijn tanden!
Heb nog 3 weken te gaan.... heb dan 40 jaar gewerkt... dat zal wel genoeg zijn zeker om op rust te gaan. Of beter gezegd om eens dingen te doen die ik graag doe... (o.a. hier langs komen
)
Enfin, we wensen jullie allemaal nog een fijne avond en voor straks een rustige nacht....
Liefs,
Veertje & Rudy
ik ben met mijn bootje teruggevaren van Limburg naar het zeetje.... (je moet dat niet letterlijk nemen hoor...
Ik las dat het bezoek aan de nicht van Marc toch is meegevallen. Tja, je weet op voorhand niet hoe je dat gaat beleven hé....
Maar ik wens nu toch wel voor jullie allemaal wat beter weer want dat begint nu toch wel de spuigaten uit te lopen (dat mag je wel letterlijk nemen
Hopelijk kan je je dagen toch goed vullen met het een en het ander...
Hugie, dat stopt bij jou precies ook niet hé. En het is nu zeker moeilijk nu je broer er niet meer is... datr begrijpen we allemaal!
Hopelijk zijn die pillen niet meer nodig en moest dat wel zo zijn hoop ik dat ze toch hun werk gaan doen!
Wat Leuven betreft... een pracht van een stad! Ben er dikwijls geweest en er valt zoveel te beleven! Nu ik weet niet of je in de stad woont hé...
Maar mijn laatste bezoek zal ik ook niet meer vergeten... 28 januari 2007... toen is er mijn vrouw overleden in palliatieve in st. Pieters....
OmaC! Momenteel ben je op bezoek... en ik zit hier met mijn vingers gekruist in de hoop dat het allemaal meevalt! (is wel niet makkelijk typen
En hier gaat alles zijn gewone gang. Heb enorm veel werk en heb daarom vandaag eigenlijk niks gedaan... Gewoon dingen die me tot rust brengen.
Ben even gaan wandelen aan het strand... het zonnetje scheen, het was warm... maar ben bijna op handen en voeten over het strand gekropen... zo'n harde wind. Het zand kraakt nog tussen mijn tanden!
Heb nog 3 weken te gaan.... heb dan 40 jaar gewerkt... dat zal wel genoeg zijn zeker om op rust te gaan. Of beter gezegd om eens dingen te doen die ik graag doe... (o.a. hier langs komen
Enfin, we wensen jullie allemaal nog een fijne avond en voor straks een rustige nacht....
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
hallo Gerada;
Ben er nog eens ,zondag zal voor mij weer geen plezierige dag worden;is een afscheid van mijn broer.
Hopelijk kan ik gaan naar Denderleeuw,nu zit ik weer met het verschot!!!!
vraag me af wanneer alles gaat eindigen bij mij
eerst mijn broer ,dan die speekselklier en nu het verschot ,een mens zit voor minder in de put!Opperhoofd heeft al tweemaal een vest gekocht en terug gedaan ! Word alles zo moe he!
Falcon Leuven is een mooie stad en ik woon nu op de rand ,Heverlee,1 km van de gasthuisberg!Maar voor we hier kwamen wonen ,woonde ik in de stad hoor,daar was ik kapster.(500m van st pieter)
Slaap wel allemaal en mischien tot morgen
Hugie
Ben er nog eens ,zondag zal voor mij weer geen plezierige dag worden;is een afscheid van mijn broer.
Hopelijk kan ik gaan naar Denderleeuw,nu zit ik weer met het verschot!!!!
eerst mijn broer ,dan die speekselklier en nu het verschot ,een mens zit voor minder in de put!Opperhoofd heeft al tweemaal een vest gekocht en terug gedaan ! Word alles zo moe he!
Falcon Leuven is een mooie stad en ik woon nu op de rand ,Heverlee,1 km van de gasthuisberg!Maar voor we hier kwamen wonen ,woonde ik in de stad hoor,daar was ik kapster.(500m van st pieter)
Slaap wel allemaal en mischien tot morgen
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Hugie, ik hoop dat ge zult kunnen gaan naar het afscheid van uw broer, ik denk dat dat belangrijk is voor u , maar ja als ge het verschot hebt is dat wel niet mogelijk. Normaal met enkele brufens in te nemen zou dat wel kunnen helpen ,maar nadat gij al medicatie neemt is dit mischien niet goed. Anders moet ge thuis bij u iets doen . Om u daar goed bij te voelen. Marc staat hier voor hert ogenblik met een grote boeket bloemen bij zijn foto. En ik voel me daar goed bij.
Groetjes en hopelijk snel beterschap.
Gerarda
Groetjes en hopelijk snel beterschap.
Gerarda

-
Hallo Rudy, dat is wel een goed idee om met een bootje naar huis te komen. We zouden ons dat beter allemaal aanschaffen onze schoenen zouden niet zo nat worden.
Met mij gaat het tot nu toe redelijk goed. Ik vind dat ik al wat sterker word. Hoewel sedert gisteren met die vaderdag dat ik weer wel een beetje triestig ben. Maar ik heb een mooie boeket bloemen bij Marc zijn foto gezet .
Rudy ik wens u morgen ook een gelukkige dag , want u bent tenslotte toch een beetje de vader van al die kinderen waar u zoveel voor doet.
Groetjes Voor u en Veertje
Gerarda

Met mij gaat het tot nu toe redelijk goed. Ik vind dat ik al wat sterker word. Hoewel sedert gisteren met die vaderdag dat ik weer wel een beetje triestig ben. Maar ik heb een mooie boeket bloemen bij Marc zijn foto gezet .
Rudy ik wens u morgen ook een gelukkige dag , want u bent tenslotte toch een beetje de vader van al die kinderen waar u zoveel voor doet.
Groetjes Voor u en Veertje
Gerarda

-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeie zaterdagmiddag bijna
Ik ben er terug
, heb gisteren een prachtige dag gehad !
echt een dag onder goede vrienden, een gezellig etentje
en goeie babbels meer is niet nodig.
Lang "getreind",maar het was het waard... en 't is vlot verlopen
de uren klopten en niks geen vertragingen.
Alleen het weer was spelbreker.. we waaiden bijna uit de jassen
Maar binnen achter 't glas was het heerlijk...
We doen het nog eens over na een tijdje..
Hugie, ik wens je sterkte en beterschap, ja... als je door
de stress en de miserie wat verzwakt bent slaan de pijnen
en lasten toe hé, dat is algemeen bekend.
Hou het warm en verzorg je goed, een voorzichtig knuffel voor jou.
Gerarda, ik heb ook altijd een bloemetje staan bij de foto,
je hebt er zef ook plezier van hé, een fijne dag morgen...
Ja vaderdag,... hier wordt dat op 19maart gevierd
op de dag van st Jozef
(Ja antwerpenaren zijn 'een ras apart' hé)
falcon, je mag de vingers terug gewoon gebruiken om te typen
Bedankt
maar ik was er zeker van dat het goed zou zijn en
mijn vermoeden is bevestigd
toch bedankt
(ik heb en pb naar veertje gestuurd, dat weet je mssn al)
Nog een eindsprint en je mag den waar je zin in hebt, hahaha
ik wens je het allerbeste, geniet van de verdiende 'vrijheid'
Nog een fijn weekend , tot... Aan allen een warme knuff
Ik ben er terug
echt een dag onder goede vrienden, een gezellig etentje
en goeie babbels meer is niet nodig.
Lang "getreind",maar het was het waard... en 't is vlot verlopen
de uren klopten en niks geen vertragingen.
Alleen het weer was spelbreker.. we waaiden bijna uit de jassen
Maar binnen achter 't glas was het heerlijk...
We doen het nog eens over na een tijdje..
Hugie, ik wens je sterkte en beterschap, ja... als je door
de stress en de miserie wat verzwakt bent slaan de pijnen
en lasten toe hé, dat is algemeen bekend.
Hou het warm en verzorg je goed, een voorzichtig knuffel voor jou.
Gerarda, ik heb ook altijd een bloemetje staan bij de foto,
je hebt er zef ook plezier van hé, een fijne dag morgen...
Ja vaderdag,... hier wordt dat op 19maart gevierd
op de dag van st Jozef
(Ja antwerpenaren zijn 'een ras apart' hé)
falcon, je mag de vingers terug gewoon gebruiken om te typen
Bedankt
mijn vermoeden is bevestigd
(ik heb en pb naar veertje gestuurd, dat weet je mssn al)
Nog een eindsprint en je mag den waar je zin in hebt, hahaha
ik wens je het allerbeste, geniet van de verdiende 'vrijheid'
Nog een fijn weekend , tot... Aan allen een warme knuff
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Lieve Gerarda,
ik moet nu eerlijk zijn... ik was er eigenlijk wat van aangedaan toen je schreef dat je een groot boeket bloemen gezet hebt voor je lieve Marc! Wat zal hij er van genieten! En nog meer genieten dat je je goed voelt want dat zal wel zijn enige betrachting zijn!!!
Maar de kinderen van Veertje beschouwen me ook als hun vader en dat doet me enorm veel deugd! Ik heb dat nooit gekend... kinderen... kleinkinderen... maar ik heb nu weer nieuwe verantwoordelijkheden hé...
Hugie, wat ellendig toch voor jou!!! Nu nog het verschot in je rug. Zou het kunnen dat het van al die spanningen is? Hopelijk kan je toch op een of andere manier afscheid nemen van je broer. En het is zoals Gerarda zegt... je kan dat gerust op je eigen manier doen hoor... hij zal je in deze situatie zeker begrijpen!
Heverlee ken ik ook hoor, maar dat is een ander verhaal. Misschien wie weet, ooit, kan ik dat jou zelf eens vertellen.
Nog veel sterkte!
OmaC. Ik kan eindelijk weer eens een lange tekst typen nu mijn vingers niet meer gekruist zijn... Ik ben wel blij dat het is meegevallen want dat heb je nu wel echt verdiend!
Hopelijk niet te druk vandaag... Ook nog een beetje aan jezelf denken!
Maar jij bent dan ook weer de goedheid zelve hé... ik bewonder je echt enorm!
Voila, ik ga nu mijn bakske afsluiten. Ik hoop dat jullie toch nog een fijn weekend tegemoet gaan. We wensen jullie alvast een fijne avond en rustige nacht... en voor morgen... gezond weer op...
Liefs,
Veertje & Rudy
ik moet nu eerlijk zijn... ik was er eigenlijk wat van aangedaan toen je schreef dat je een groot boeket bloemen gezet hebt voor je lieve Marc! Wat zal hij er van genieten! En nog meer genieten dat je je goed voelt want dat zal wel zijn enige betrachting zijn!!!
Héél lief van jou! Het is inderdaad zo dat ik voor heel veel jongens hun vader was en dat maakt het ook zo moeilijk om er mee te stoppen. Dat geeft zowat hetzelfde gevoel alsof men zou zeggen dat ik niet meer op Troost zou mogen komen. Ik zou er zot van worden denk ik! Ik voel me maar goed als ik me kan nuttig maken voor mensen die zich niet zo goed voelen... Net zoals iedereen hier denk.Rudy ik wens u morgen ook een gelukkige dag , want u bent tenslotte toch een beetje de vader van al die kinderen waar u zoveel voor doet.
Maar de kinderen van Veertje beschouwen me ook als hun vader en dat doet me enorm veel deugd! Ik heb dat nooit gekend... kinderen... kleinkinderen... maar ik heb nu weer nieuwe verantwoordelijkheden hé...
Hugie, wat ellendig toch voor jou!!! Nu nog het verschot in je rug. Zou het kunnen dat het van al die spanningen is? Hopelijk kan je toch op een of andere manier afscheid nemen van je broer. En het is zoals Gerarda zegt... je kan dat gerust op je eigen manier doen hoor... hij zal je in deze situatie zeker begrijpen!
Heverlee ken ik ook hoor, maar dat is een ander verhaal. Misschien wie weet, ooit, kan ik dat jou zelf eens vertellen.
Nog veel sterkte!
OmaC. Ik kan eindelijk weer eens een lange tekst typen nu mijn vingers niet meer gekruist zijn... Ik ben wel blij dat het is meegevallen want dat heb je nu wel echt verdiend!
Hopelijk niet te druk vandaag... Ook nog een beetje aan jezelf denken!
Maar jij bent dan ook weer de goedheid zelve hé... ik bewonder je echt enorm!
Voila, ik ga nu mijn bakske afsluiten. Ik hoop dat jullie toch nog een fijn weekend tegemoet gaan. We wensen jullie alvast een fijne avond en rustige nacht... en voor morgen... gezond weer op...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Hallo allemaal, 
Dag gerarda, jouw Marc zal blij zijn met z'n bloemetjes,
Ik heb ook altijd en bloem staan bij de foto, en een hele rij
mooie orchideën in z'n nabijheid. en dan tegen hem praten ...
Beetje gek..OK, maar het voelt goed, ik vertel alles, al zal hij het
allemaal wel zien van hierboven... dat het hier goed gaat,
Ik voel zijn goedkeuring dus ben ik gelukkig.
gerarda, Ik hoop dat jouw komende taak goed gaat, niet teveel hooi
opnemen denk ook op tijd aan jezelf...
en sterkteknuffelke en tot...
falcon ik heb rust hoor, (nu zeker)ik voel me net als jij aangetrokken
tot mensen die het moeilijk hebben, ik voel het als een magneet,
en ik kan er niet voorbijgaan, soms zou ik nog meer willen helpen
maar ik kan niet aan iedereen en schouder geven..heb er maar twee...
Maar als het dan z'n vruchten afwerpt en je ziet mensen terug
gelukkig worden... dan is dàt de allermooiste beloning die er is.
Dan pas voel ik me goed en krijg ik rust.
Heel raar en soms is het heel zwaar...en ga ik ermee naar bed..
maar ik kan het écht niet laten..
Dank jewel
maar het is geen verdienste hoor, ik heb dat nu eenmaal
Zo zal jij het ook wel kennen denk ik.
Lieve groetjes aan allen op deze topic (en aan Veertje)
Fijn weekend en tot...
Dag gerarda, jouw Marc zal blij zijn met z'n bloemetjes,
Ik heb ook altijd en bloem staan bij de foto, en een hele rij
mooie orchideën in z'n nabijheid. en dan tegen hem praten ...
Beetje gek..OK, maar het voelt goed, ik vertel alles, al zal hij het
allemaal wel zien van hierboven... dat het hier goed gaat,
Ik voel zijn goedkeuring dus ben ik gelukkig.
gerarda, Ik hoop dat jouw komende taak goed gaat, niet teveel hooi
opnemen denk ook op tijd aan jezelf...
en sterkteknuffelke en tot...
falcon ik heb rust hoor, (nu zeker)ik voel me net als jij aangetrokken
tot mensen die het moeilijk hebben, ik voel het als een magneet,
en ik kan er niet voorbijgaan, soms zou ik nog meer willen helpen
maar ik kan niet aan iedereen en schouder geven..heb er maar twee...
Maar als het dan z'n vruchten afwerpt en je ziet mensen terug
gelukkig worden... dan is dàt de allermooiste beloning die er is.
Dan pas voel ik me goed en krijg ik rust.
Heel raar en soms is het heel zwaar...en ga ik ermee naar bed..
maar ik kan het écht niet laten..
Dank jewel
Zo zal jij het ook wel kennen denk ik.
Lieve groetjes aan allen op deze topic (en aan Veertje)
Fijn weekend en tot...
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Dag allemaal,
Sorry dat ik er plots niet meer was.....de redenen waren gezondheidsproblemen.....
Momenteel gaat het wat beter....ik ben sinds enkele dagen weer aanwezig in het groepje waartoe ik behoor, maar heel beperkt....
Of ik nog bij jullie kan komen schrijven weet ik niet....voorlopig zeker niet....ik wil het rustigaan doen.....ben nu trouwens aan het zondigen.....eigenlijk mag ik nog niet op sennet van de dokter....maar ik voel me er wel goed bij.....
Ik wens jullie het allerbeste toe.....ik ben jullie niet vergeten hoor...ben ook eventjes gaan bijlezen....ik weet dus dat het niet allemaal goed gaat....
Ik wens jullie veel sterkte toe en ik stuur jullie over enkele dagen volop zon toe....daar gaan jullie vast erg blij mee zijn....die heeft zoveel kracht en licht bij zich en die gaat jullie enorm kunnen helpen!!
Dikke knuffels voor jullie en lieve groetjes,
Liefs, Reline
Sorry dat ik er plots niet meer was.....de redenen waren gezondheidsproblemen.....
Momenteel gaat het wat beter....ik ben sinds enkele dagen weer aanwezig in het groepje waartoe ik behoor, maar heel beperkt....
Of ik nog bij jullie kan komen schrijven weet ik niet....voorlopig zeker niet....ik wil het rustigaan doen.....ben nu trouwens aan het zondigen.....eigenlijk mag ik nog niet op sennet van de dokter....maar ik voel me er wel goed bij.....
Ik wens jullie het allerbeste toe.....ik ben jullie niet vergeten hoor...ben ook eventjes gaan bijlezen....ik weet dus dat het niet allemaal goed gaat....
Ik wens jullie veel sterkte toe en ik stuur jullie over enkele dagen volop zon toe....daar gaan jullie vast erg blij mee zijn....die heeft zoveel kracht en licht bij zich en die gaat jullie enorm kunnen helpen!!
Dikke knuffels voor jullie en lieve groetjes,
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
dag reline blij je hier te ontmoeten al is het in kortschrift
zorg goed voor jezelf en als de dokter zegt mag niet, braaf zijn hé en luisteren

zorg goed voor jezelf en als de dokter zegt mag niet, braaf zijn hé en luisteren
-
Reline ik ben blij u eens gehoord te hebben. Ik vind het zeker goed dat ge u wat stil houd zoals de dokter zegt en als ge al weer tot uw groepje behoort is dat zeker een vooruitgang en heb ik toch hoop dat ge met ons ook weer zult kunnen babbelen, misschien maar beginnen met nu en dan zodat we horen dat het goed gaat met u.
Nu vooral aan uzelf denken
Het is al een goed teken dat ge al eens op het seniorennet kunt komen.
groetjes Gerarda
Nu vooral aan uzelf denken
Het is al een goed teken dat ge al eens op het seniorennet kunt komen.
groetjes Gerarda
-
Hallo Oma-C, lief van u dat ge bezorgd bent voor mij , maar ik zal zeker rustig aan doen.
Ge moet geen rood kopje bij uw tekst zetten als ge tegen uw man praat. Dat doe ik ook hoor. En dan weet ik soms al wat hij in het leven zou geantwoord hebben.
Rudy ik ben blij voor u dat de kinderen van Veertje u als hun vader beschouwen , maar ik had niet anders verwacht hoor, zoals gij bent zal dat zeker voor hen niet moeilijk geweest zijn. En voor u is het ook plezant hé.Aangenaam om bij een groep mensen te behoren hé.
Groetjes Gerarda
Ge moet geen rood kopje bij uw tekst zetten als ge tegen uw man praat. Dat doe ik ook hoor. En dan weet ik soms al wat hij in het leven zou geantwoord hebben.
Rudy ik ben blij voor u dat de kinderen van Veertje u als hun vader beschouwen , maar ik had niet anders verwacht hoor, zoals gij bent zal dat zeker voor hen niet moeilijk geweest zijn. En voor u is het ook plezant hé.Aangenaam om bij een groep mensen te behoren hé.
Groetjes Gerarda
-
Hugie ik hoop dat het voor u niet te moeilijk geweest is bij het afscheid van uw broer.
Nu kunt ge ook aan een rouwproces beginnen en denken dat er voor hem geen pijn meer is.Hoe erg het is voor de mensen die achter blijven dat is de enigste troost.
Binnenkort is het vacantie voor Yunna en zij zal u wel een beetje uw verdriet laten voorbij gaan.
groetjes gerarda
Nu kunt ge ook aan een rouwproces beginnen en denken dat er voor hem geen pijn meer is.Hoe erg het is voor de mensen die achter blijven dat is de enigste troost.
Binnenkort is het vacantie voor Yunna en zij zal u wel een beetje uw verdriet laten voorbij gaan.
groetjes gerarda
-
Lieve Gerarda,
is het weekend wat meegevallen?
Hopelijk heb je toch iets om handen gehad...
En... nog bedankt voor de gelukwensen van vaderdag!
Reline, fijn om je hier nog eens terug te zien. Maar net zoals iedereen zegt... naar de dokter luisteren...
OmaC. waarschijnlijk ook aan de dagdagelijkse dingen bezig.
Hugie, ben je naar de afscheidsviering kunnen gaan? Hopelijk voel je je al wat beter.
Sorry, heb niet zo veel tijd. Amberke komt langs en we zijn een ganse dag alleen samen...
Iedereen nog een fijne dag gewenst...
Liefs,
Veertje & Rudy
is het weekend wat meegevallen?
Hopelijk heb je toch iets om handen gehad...
En... nog bedankt voor de gelukwensen van vaderdag!
Reline, fijn om je hier nog eens terug te zien. Maar net zoals iedereen zegt... naar de dokter luisteren...
OmaC. waarschijnlijk ook aan de dagdagelijkse dingen bezig.
Hugie, ben je naar de afscheidsviering kunnen gaan? Hopelijk voel je je al wat beter.
Sorry, heb niet zo veel tijd. Amberke komt langs en we zijn een ganse dag alleen samen...
Iedereen nog een fijne dag gewenst...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Hallo Rudy,
Ia ik heb een goed weekend gehad samen met de kinderen en twee lange telefoons van mijn vriendinnen zodat het goed gepasseert is;
Ge zult u vandaag ook niet vervelen zie ik. leuk hé . Ik zal ze hier binenkort ook wel eens op bezoek hebben maar die van mij zijn veel ouder maar ook plezant
groetjes gerarda
Ia ik heb een goed weekend gehad samen met de kinderen en twee lange telefoons van mijn vriendinnen zodat het goed gepasseert is;
Ge zult u vandaag ook niet vervelen zie ik. leuk hé . Ik zal ze hier binenkort ook wel eens op bezoek hebben maar die van mij zijn veel ouder maar ook plezant
groetjes gerarda
-
Goeienavond nog eens,
ik ga ook naar mijn kofferke seffens, goed slapen
en morgen weer een nieuwe dag
gerarda, goed dat er telefoon bestaat hé,
ik heb hier ook al wat uren aan dat toestel gehangen hoor..
vooral s'avonds... dan is het gratis en kan je lange gesprekken
hebben, soms eens goed lachen en dikwijls ook heel ernstig .
Ja falcon, altijd de dagelijkse werkjes hé, en 's avonds
dan de prettige dingen hier en daar
proberen mensen gelukkiger te maken...
daar doe je 't voor
Hugie ook sterkte voor jou, ik vergeet je niet hoor
reline voor jou ook beterschap... en goed naar de
dokter luisteren.. die zegt de dinngen niet voor niks...
Slaapwel aan allen, en tot morgen...
ik ga ook naar mijn kofferke seffens, goed slapen
en morgen weer een nieuwe dag
gerarda, goed dat er telefoon bestaat hé,
ik heb hier ook al wat uren aan dat toestel gehangen hoor..
vooral s'avonds... dan is het gratis en kan je lange gesprekken
hebben, soms eens goed lachen en dikwijls ook heel ernstig .
Ja falcon, altijd de dagelijkse werkjes hé, en 's avonds
dan de prettige dingen hier en daar
proberen mensen gelukkiger te maken...
Hugie ook sterkte voor jou, ik vergeet je niet hoor
reline voor jou ook beterschap... en goed naar de
dokter luisteren.. die zegt de dinngen niet voor niks...
Slaapwel aan allen, en tot morgen...