Ons moeilijk Nederlands (2)
-
Valentijn65 - Lid geworden op: 07 feb 2012, 18:57
Goudkust Amsterdam = naast je schoenen lopen!
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Valentino, hoe kom je erbij? ik heb dit spelletje niet opgestart hoor, ik heb het enkel een duwtje gegeven toen het dreigde stil te vallen,en ik heb hierbij geen behoefte om (nieuwe) spelregels op te stellen,als die er ooit al warenValentijn65 schreef:.......... Hollygan is dit leuke spel begonnen maar heeft verzuimd om enige regels in te stellen. ............
ik kan me niet meer herinneren of er ooit een reglement was noch wie de bedenker van het spelletje was (wil de dader even rechtstaan aub)meloentoe schreef:Hollygan....... Aangezien het recent door het gewicht ververst moest worden, was en is het wel een succes. Zou je nog uiteen kunnen zetten wat oorspronkelijk de opzet was?
de vorige versie met "Lotte" als eerste poster was ook al een herstart omdat de moderator de eerste reeks gewist had wegens de dezelfde kwaal, lees zwaarlijvigheid
ik meen te weten dat de starter het spelletje enkel een naan heeft gegeven en een voorbeeld geplaats, een schot in roos want iedereen begreep de bedoeling en reageerde gepast
een relatie met de vorige posting is nooit noodzakelijk geweest al is die met de tijd zo gegroeid, iedereen lijkt het leuk te vinden op die manier, dus verder doen
Laatst gewijzigd door hollygan op 23 jun 2012, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Valentijn65 - Lid geworden op: 07 feb 2012, 18:57
Opkruipende broek in bilnaad