Nieuw hoekje voor Angel4
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Ben nog steeds niet naar bedje toe maar dat duurt nu niet lang meer.
Heb vanmiddag liggen slapen, vandaar denk ik.
Echt mooi weer was het hier niet maar die kleine dierentuin is altijd mooi Ghyra, weer of geen weer
Wens ook jou (iedereen overigens) een hele goede nacht toe en tot later.

Heb vanmiddag liggen slapen, vandaar denk ik.
Echt mooi weer was het hier niet maar die kleine dierentuin is altijd mooi Ghyra, weer of geen weer
Wens ook jou (iedereen overigens) een hele goede nacht toe en tot later.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen Angel....hier nu dik bewolkt,wel warm....
hopelijk goed geslapen??/
was warm hier boven,alle ramen open,
maar geen zuchtje wind
fijne vrijdag.......tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Goedemorgen Ghyra,
Het was inderdaad erg warm de afgelopen nacht, best goed geslapen maar wel heel vaak wakker geweest.
Nu regent het maar het is nog steeds benauwd.
Hopen dat we morgen even naar de camping kunnen want er even lekker uit gaan lijkt me heerlijk.
Hele fijne dag Ghyra en tot later.

Het was inderdaad erg warm de afgelopen nacht, best goed geslapen maar wel heel vaak wakker geweest.
Nu regent het maar het is nog steeds benauwd.
Hopen dat we morgen even naar de camping kunnen want er even lekker uit gaan lijkt me heerlijk.
Hele fijne dag Ghyra en tot later.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
het verheugd ons echt dat je je nog betrekkelijk goed voelt en toch regelmatig kan langskomen. Hopelijk blijft dat zo en kan je binnen enkele weken je chemo afronden! Je hebt er lang en hard genoeg voor gestreden maar toc.. het einde is in zicht! Wat me vooral opvalt is dat je stilaan terug van de kleine dingen kan genieten. Als het weer nu nog wat wil meezitten zal het nog beter zijn.
Trouwens, je hebt hier een mooie foto van jezelf geplaatst en daar ben ik wel blij om. Ondanks de zware strijd die je al gestreden hebt zie je er beeldig uit! En die kleine mankementjes die je opnoemt zullen na verloop van tijd zeker wel verdwijnen. Het zal zalig voor jullie zijn om dan terug een "normaal" leven te leiden!
Ikzelf heb een druk weekje achter de rug! Mijn verjaardag, mijn laatste "definitieve" werkdag en als kers op de taart zijn we woensdag opnieuw oma en opa geworden van onze kleindochter Luna...
Zo zie je maar, het leven staat niet stil...
Maar ik wil nu ook een speciaal woordje richten tot Gerhard en Riekske. De wonderen zijn zeker nog niet de wereld uit. Ik denk dat als je blijft hopen een mens enorm sterk kan zijn! Wij blijven dus zeker met jullie meeleven en hopen dat jullie beiden nog lang samen een gelukkig leven zullen hebben. En... als ik kan zal ik daar zeker mijn steentje toe bijdragen!!!
Nu wens ik jullie allemaal nog een fijne avond en rustige nacht... want morgen is er een nieuwe dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
het verheugd ons echt dat je je nog betrekkelijk goed voelt en toch regelmatig kan langskomen. Hopelijk blijft dat zo en kan je binnen enkele weken je chemo afronden! Je hebt er lang en hard genoeg voor gestreden maar toc.. het einde is in zicht! Wat me vooral opvalt is dat je stilaan terug van de kleine dingen kan genieten. Als het weer nu nog wat wil meezitten zal het nog beter zijn.
Trouwens, je hebt hier een mooie foto van jezelf geplaatst en daar ben ik wel blij om. Ondanks de zware strijd die je al gestreden hebt zie je er beeldig uit! En die kleine mankementjes die je opnoemt zullen na verloop van tijd zeker wel verdwijnen. Het zal zalig voor jullie zijn om dan terug een "normaal" leven te leiden!
Ikzelf heb een druk weekje achter de rug! Mijn verjaardag, mijn laatste "definitieve" werkdag en als kers op de taart zijn we woensdag opnieuw oma en opa geworden van onze kleindochter Luna...
Zo zie je maar, het leven staat niet stil...
Maar ik wil nu ook een speciaal woordje richten tot Gerhard en Riekske. De wonderen zijn zeker nog niet de wereld uit. Ik denk dat als je blijft hopen een mens enorm sterk kan zijn! Wij blijven dus zeker met jullie meeleven en hopen dat jullie beiden nog lang samen een gelukkig leven zullen hebben. En... als ik kan zal ik daar zeker mijn steentje toe bijdragen!!!
Nu wens ik jullie allemaal nog een fijne avond en rustige nacht... want morgen is er een nieuwe dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-

hallo Angel....ja ben nu op de camping...tot zondag....
is zeker ff eruit,ook voor jou.....
leuk plaatje heb het gepikt....voor fb
fijn weekend.......laterrrrrrrrrrr
een goede nacht...doeiii
groetjes GHYRA
-
Ik ben alweer eventjes wakker, heb pijn en droomde nogal akelig maar eenmaal beneden heb ik een bakkie koffie gemaakt, heb een dvd van ‘Allo ‘Allo! opgezet en dit maakt het geheel best te doen.
Wat leuk Falcon en Veertje en zeker nog van harte gefeliciteerd met Luna (erg mooie naam overigens) en met je verjaardag.
Dit zijn de dingen waar je het voor doet he, zo'n lief kleintje, zo'n mooi geschenk (
) overigens he.
Ik denk dat wij steeds weer op een soort zelfde golflengte zitten overigens wat onze medemensen betreft Falcon en Veertje want ook ik zou zo graag alles goed willen hebben voor iedereen.
Ja Ghyra, ik was een zomerplaatje aan het zoeken op google en kwam deze tegen, vond het wel grappig dus heb het ook gepikt
Hoop dat jullie allemaal nog lekker op je bedje liggen te slapen, met mooie dromen, ......... tot later.
Wat leuk Falcon en Veertje en zeker nog van harte gefeliciteerd met Luna (erg mooie naam overigens) en met je verjaardag.
Dit zijn de dingen waar je het voor doet he, zo'n lief kleintje, zo'n mooi geschenk (
Ik denk dat wij steeds weer op een soort zelfde golflengte zitten overigens wat onze medemensen betreft Falcon en Veertje want ook ik zou zo graag alles goed willen hebben voor iedereen.
Ja Ghyra, ik was een zomerplaatje aan het zoeken op google en kwam deze tegen, vond het wel grappig dus heb het ook gepikt
Hoop dat jullie allemaal nog lekker op je bedje liggen te slapen, met mooie dromen, ......... tot later.
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
goede morgen angelique
lieverd ik lig ook al hele nacht wakker en te woelen
af en toe ga ik snachts ook aan pcke
maar heel weinig
ik lig zoveel te piekeren over alles met gerhard
ik wens jou heel erg veel sterkte lieverd
en geloof maar alles komt goed
maar die chemo is zwaar vergif
wat tijd nodig heeft weer uit je lichaam te komen
ik zie het bij gerhard
jij bent zo opgezwollen
wat bij gerhard tegendeel is
maar de meeste zijn opgezwollen lieverd
komt weer goed
je ziet er goed uit
en de haartjes gaan weer groeien zodra de chemo stopt
bij gerhard komen die nu weer
maar is wel meteen wit zo te zien pfpfpfpf
maar maakt niet uit als ik hem maar bij mij mag hebben
dank je voor je steun angelique
heel erg lief
ook rudy dank
en nog proficiat voor Luna
jullie kleindochterke
dank voor je steun
ik ka en wil het alsmaar niet geloven
gister belde de huisdokter zij gaat drie weken met vakantie
en vroeg of de artsen al iets gezegt hebben over bestaling ????
wij weten van niks
en ik denk dat dat ook niks uithaald
sterkte ed van gerhard en riekske
lieverd ik lig ook al hele nacht wakker en te woelen
af en toe ga ik snachts ook aan pcke
maar heel weinig
ik lig zoveel te piekeren over alles met gerhard
ik wens jou heel erg veel sterkte lieverd
en geloof maar alles komt goed
maar die chemo is zwaar vergif
wat tijd nodig heeft weer uit je lichaam te komen
ik zie het bij gerhard
jij bent zo opgezwollen
wat bij gerhard tegendeel is
maar de meeste zijn opgezwollen lieverd
komt weer goed
je ziet er goed uit
en de haartjes gaan weer groeien zodra de chemo stopt
bij gerhard komen die nu weer
maar is wel meteen wit zo te zien pfpfpfpf
maar maakt niet uit als ik hem maar bij mij mag hebben
dank je voor je steun angelique
heel erg lief
ook rudy dank
en nog proficiat voor Luna
jullie kleindochterke
dank voor je steun
ik ka en wil het alsmaar niet geloven
gister belde de huisdokter zij gaat drie weken met vakantie
en vroeg of de artsen al iets gezegt hebben over bestaling ????
wij weten van niks
en ik denk dat dat ook niks uithaald
sterkte ed van gerhard en riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-

goede morgen Angel.....ik was ook veel wakker hoor.....
heb dat altijd ,slaap nooit door
hier heerlijk zonnetje....hopelijk kan je er van genieten in je tuin
onder de parasol......
fijn weekend.......en geniet van het mooie weer,,,,
tot laterrrrrrrrrrrr....groetjessssssss
groetjes GHYRA
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
we komen jullie nog een rustige nacht wensen.
Tja, op dezelfde golflengte... gelukkig ook nog een goede
Maar ik begrijp je wel hoor, maar soms moeten we toch ook wat aan onzelf denken hé...
Ik weet niet of je Alice Nahon kent, maar zij schreef ooit "het is goed in eigen hert te kijken, nog even voor het slapen gaan..." en dat iets wat ik me ook elke avond voor ogen houdt...
Liefs,
Veertje & Rudy
we komen jullie nog een rustige nacht wensen.
Tja, op dezelfde golflengte... gelukkig ook nog een goede
Maar ik begrijp je wel hoor, maar soms moeten we toch ook wat aan onzelf denken hé...
Ik weet niet of je Alice Nahon kent, maar zij schreef ooit "het is goed in eigen hert te kijken, nog even voor het slapen gaan..." en dat iets wat ik me ook elke avond voor ogen houdt...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...