mijn man verloren
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallo Gerarda en de vrienden;
Eerst en vooral aan Falcon
Een dag telaat maar toch niet minder gemeend,
weer een jaartje erbij,
Geniet van het leven van alles wat er rondom jouw is
Renilde ook weer van de partij?Ja ben een vechter maar nu duurt het me toch te lang hoor;ben in de prosessie van Echternach ;een stap vooruit en twee achteruit! Bij jou aan de beterhand ?????
Oma c en Helena julie zijn er steeds weer he;altijd goed gemuts en raad voor iedereen.
Gerarda niet teveel hoou op je vork nemen he ,op een manier goed maar op de andere manier weer niet he!
Dikke knuffel aan iedereen en aan Falcon een dikke kus erbij (niet jaloers worden he Veertje
Hugie
Eerst en vooral aan Falcon
Een dag telaat maar toch niet minder gemeend,
weer een jaartje erbij,
Geniet van het leven van alles wat er rondom jouw is
Renilde ook weer van de partij?Ja ben een vechter maar nu duurt het me toch te lang hoor;ben in de prosessie van Echternach ;een stap vooruit en twee achteruit! Bij jou aan de beterhand ?????
Oma c en Helena julie zijn er steeds weer he;altijd goed gemuts en raad voor iedereen.
Gerarda niet teveel hoou op je vork nemen he ,op een manier goed maar op de andere manier weer niet he!
Dikke knuffel aan iedereen en aan Falcon een dikke kus erbij (niet jaloers worden he Veertje
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hugie ik zal zeker goed voor mezelf zorgen . deze week is het een betje lastig maar daarna ga ik enkel koken voor de kinderen. ik denk bij mij thuis en dan naar ginder doen zodat mijn zoon het kan opwarmen.het zal toch vers eten zijn hé. En wassen doet de machiene en dan eventjes strijken doe ik ook op het gemak. Ik moet nog lang mee gaan hoor , mag niet te rap verslijten
groetjes gerarda
groetjes gerarda
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Even binnewippen, grijs weer en vochtig... met zeverdruppeltjes...
Een goeie woensdag gewenst... sterkte en een knuffelke
aan wie het kan gebruiken...
Dag Hugie...ikke goedgezind..? ja ik ben tevreden en gelukkig..
méér moet dat niet zijn...
en ik wil jullie ook helpen om terug
gelukkig of minstens content te worden..
een mens heeft niet veel nodig ..
"vriendschap is mooi!"
En dag gerarda, jij hebt weer de handen vol... maar
je doet het met liefde en plezier hé..
een mens moet zich nuttig voelen...en dan is het goed...
reline een fijne vakantie voor binnenkort : geniet ervan
je hebt het verdient..
falcon Jij doet je laatste werkdagen deze week,
en wie weet wat er te wachten staat...??
een mooi afscheid zal er zeker wel bij zijn.
En dan begint het "echte gepensioneerden-leven"...
Ik wens je een fijne tijd met veertje en de familie..
Silver Wolf, nog even en je kan weer naar "Da Douce France"
rustig dromen en mooie verzen maken
Bedankt op voorhand dat we er van mogen meegenieten..
Helena, rustig verder dobberen in de "herinneringsplas"
die deze zomer zeker zal zijn, eerste keer dit ...en eerste keer dat...
Ik duim en hoop dat je er goed doorspartelt, met de hulp
die je hebt ;..en wij erbij ...komt het op z'n pootjes terecht...
en wanneer komt de kleine viervoeter eraan??
Vor allen en vriendelijke groet, en tot...?
Een goeie woensdag gewenst... sterkte en een knuffelke
aan wie het kan gebruiken...
Dag Hugie...ikke goedgezind..? ja ik ben tevreden en gelukkig..
méér moet dat niet zijn...
gelukkig of minstens content te worden..
een mens heeft niet veel nodig ..
En dag gerarda, jij hebt weer de handen vol... maar
je doet het met liefde en plezier hé..
een mens moet zich nuttig voelen...en dan is het goed...
reline een fijne vakantie voor binnenkort : geniet ervan
je hebt het verdient..
falcon Jij doet je laatste werkdagen deze week,
en wie weet wat er te wachten staat...??
een mooi afscheid zal er zeker wel bij zijn.
En dan begint het "echte gepensioneerden-leven"...
Ik wens je een fijne tijd met veertje en de familie..
Silver Wolf, nog even en je kan weer naar "Da Douce France"
rustig dromen en mooie verzen maken
Bedankt op voorhand dat we er van mogen meegenieten..
Helena, rustig verder dobberen in de "herinneringsplas"
die deze zomer zeker zal zijn, eerste keer dit ...en eerste keer dat...
Ik duim en hoop dat je er goed doorspartelt, met de hulp
die je hebt ;..en wij erbij ...komt het op z'n pootjes terecht...
en wanneer komt de kleine viervoeter eraan??
Vor allen en vriendelijke groet, en tot...?
Laatst gewijzigd door Oma-C op 27 jun 2012, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Had Oma-C maar gelijk... met haar la douce France.
Maar nadat ik daar inderdaad gedurende 5 weken RUST, inspiratie mocht opdoen, is het - sedert de thuiskomst - weer hard werken geblazen.
De tuin was onherkenbaar geworden en er is momenteel een ombouw bezig aan de straatzijde, waarbij van alles dient verplant of verwijderd te worden.
Het eerstvolgende vertrek zuidwaarts, zal nog ruim twee maanden moeten wachten. Als al de drukte (op en langs de Autoroute du Soleil) weer is stil gevallen, kan ik terug 5 weken gaan genieten. En dit keer van o.a. fris sappige druiven, verse zoete vijgen en alle andere geneugten van de natuur, die ginder in mijn mond vallen.
Maar daarom moet NU eerst even op de tanden worden gebeten.
Zodat die rust erna echt verdiend is.
Groetjes aan allen,
SW
Maar nadat ik daar inderdaad gedurende 5 weken RUST, inspiratie mocht opdoen, is het - sedert de thuiskomst - weer hard werken geblazen.
De tuin was onherkenbaar geworden en er is momenteel een ombouw bezig aan de straatzijde, waarbij van alles dient verplant of verwijderd te worden.
Het eerstvolgende vertrek zuidwaarts, zal nog ruim twee maanden moeten wachten. Als al de drukte (op en langs de Autoroute du Soleil) weer is stil gevallen, kan ik terug 5 weken gaan genieten. En dit keer van o.a. fris sappige druiven, verse zoete vijgen en alle andere geneugten van de natuur, die ginder in mijn mond vallen.
Maar daarom moet NU eerst even op de tanden worden gebeten.
Zodat die rust erna echt verdiend is.
Groetjes aan allen,
SW
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Dag allemaal,
Ik ben er nog even....
Ik kom nog even wat vertellen....
Ja Oma-C...wij gaan enkele dagen op vakantie...een kampeervakantie met alle kinderen en kleinkinderen...is het achtste jaar na elkaar dat we dit doen.
Vorig jaar hebben ze met zijn allen gekozen voor weer enkele dagen met de tenten.
Hugie.....
Weet je waar we naar toe gaan? Naar Echternach!!
Door wat je gisteren schreef gaat het nu helemaal bijzonder zijn...wat ga ik veel aan jullie denken!!
En ik ben er wel zeker van dat Echternach nu ook bij jullie blijft zinderen.
Hugie...of het beter is?
Er speelden zovele dingen, maar het gaat goed hoor!
Wat de heup betreft....ben samen met kinesist en Frans heel intens aan het werken om alles in orde te krijgen, maar of het in orde komt is helemaal niet zeker...we zien wel...maar het gaat beter....
En daardoor zijn we ook aan het zwemmen gegaan en dat na een 20 jaar!
We wilden dit jaar op verlof, maar dat is in duigen gevallen, maar deze dagen met de kinderen wilden we voor geen geld missen.
En ginder wordt het aanpassen aan de omstandigheden, maar dat lukt hoor!
Ik weet wat ik kan en mag!
Hugie ik hoop dat het je goed gaat!!
Gerarda....fijn dat je kan zorgen, maar denk ook goed aan jezelf hé!
Silver Wolf,.....jij houdt heel erg van la douce France...fijn dat je er in de herfst kan zijn....de druivenpluk enz...
Helena.....ik zag net een lief dingske op vier pootjes.....
Nog een fijne avond allemaal en tot...we vertrekken vrijdagmorgen tot ergens volgende week...
Liefs, reline
Ik ben er nog even....
Ik kom nog even wat vertellen....
Ja Oma-C...wij gaan enkele dagen op vakantie...een kampeervakantie met alle kinderen en kleinkinderen...is het achtste jaar na elkaar dat we dit doen.
Vorig jaar hebben ze met zijn allen gekozen voor weer enkele dagen met de tenten.
Hugie.....
Dat pakte me zo!!!ben in de prosessie van Echternach ;een stap vooruit en twee achteruit!
Weet je waar we naar toe gaan? Naar Echternach!!
Door wat je gisteren schreef gaat het nu helemaal bijzonder zijn...wat ga ik veel aan jullie denken!!
En ik ben er wel zeker van dat Echternach nu ook bij jullie blijft zinderen.
Hugie...of het beter is?
Er speelden zovele dingen, maar het gaat goed hoor!
Wat de heup betreft....ben samen met kinesist en Frans heel intens aan het werken om alles in orde te krijgen, maar of het in orde komt is helemaal niet zeker...we zien wel...maar het gaat beter....
En daardoor zijn we ook aan het zwemmen gegaan en dat na een 20 jaar!
We wilden dit jaar op verlof, maar dat is in duigen gevallen, maar deze dagen met de kinderen wilden we voor geen geld missen.
En ginder wordt het aanpassen aan de omstandigheden, maar dat lukt hoor!
Ik weet wat ik kan en mag!
Hugie ik hoop dat het je goed gaat!!
Gerarda....fijn dat je kan zorgen, maar denk ook goed aan jezelf hé!
Silver Wolf,.....jij houdt heel erg van la douce France...fijn dat je er in de herfst kan zijn....de druivenpluk enz...
Helena.....ik zag net een lief dingske op vier pootjes.....
Nog een fijne avond allemaal en tot...we vertrekken vrijdagmorgen tot ergens volgende week...
Liefs, reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-

reline heeft dat goed gezien.
De schoonheid ligt vaak dichter bij huis dan we denken.
En zoals Oma-C terecht heeft opgemerkt, is het beter aftellen naar... dan terugblikken op ... wat voorbij is.
Hoewel er voor iedereen een tijd komt, dat er nog enkel die mooie herinneringen zijn, die we in ons hart hebben weten te bewaren.
Dus alles onderweg goed in jezelf opnemen en sparen voor later.
Zomerse groeten,
SW
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
je had eendrukke week en hopelijk is ze goed verlopen!
Ik las dat je goed voor de kinderen gaat zorgen... ze zullen dat enorm fijn vinden denk ik.
Maar we hebben je een paar dagen niet meer gezien... lukt het een beetje?
Hugie, die smakkerds zijn aangekomen zenne
En aan je schrijfstijl te zien gaat het precies (gezien de omstandigheden) toch een beetje beter...
Veel sterkte hé meid....
Oma C, we hebben nu toch een paar mooie dagen achter de rug. Hopelijk heb je er toch een beetje kunnen van genieten. En je hebt overschot van gelijk... als ze hier gelukkig zijn, zijn wij dat ook hé
SW, tja, een mens moet er wat voor over hebben om zichzelf gelukkig te prijzen! Maar je hebt toch wel goede vooruitzichten... Zo blijft de balans wat in evenwicht... té veel van het goede zou ook weer niet goed zijn hé
Reline, die zal ondertussen wel aan het genieten zijn in Echternach.Maar dat is haar van harte gegund na de moeilijke periode die ze achter de rug heeft. Hopelijk kan ze daar nu toch wat van genieten!
Ik probeer hier wat te bekomen van een drukke week. Verjaardag, woensdag verrassingsuitstap met collega's enh jongens naar De Panne en donderdag afscheidsfeest op het werk voor mijn pensioen. En of dat nog niet genoeg was zijn we woensdag ook nog fiere grootouders geworden van onze kleindochter Luna... meer moet dat niet zijn!
Ik zou zeggen, nu kan ik elke dag langskomen, maar niks is minder waar... moet morgen en zondag opruimingswerken gaan doen bij de kinderen. Waarschijnlijk zal de dochter dan bij Veertje verblijven... Het zal weer spannend zijn ten huize Falcon en Veertje....
We wensen jullie allemaal een fijne avond en een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
je had eendrukke week en hopelijk is ze goed verlopen!
Ik las dat je goed voor de kinderen gaat zorgen... ze zullen dat enorm fijn vinden denk ik.
Maar we hebben je een paar dagen niet meer gezien... lukt het een beetje?
Hugie, die smakkerds zijn aangekomen zenne
Veel sterkte hé meid....
Oma C, we hebben nu toch een paar mooie dagen achter de rug. Hopelijk heb je er toch een beetje kunnen van genieten. En je hebt overschot van gelijk... als ze hier gelukkig zijn, zijn wij dat ook hé
SW, tja, een mens moet er wat voor over hebben om zichzelf gelukkig te prijzen! Maar je hebt toch wel goede vooruitzichten... Zo blijft de balans wat in evenwicht... té veel van het goede zou ook weer niet goed zijn hé
Reline, die zal ondertussen wel aan het genieten zijn in Echternach.Maar dat is haar van harte gegund na de moeilijke periode die ze achter de rug heeft. Hopelijk kan ze daar nu toch wat van genieten!
Ik probeer hier wat te bekomen van een drukke week. Verjaardag, woensdag verrassingsuitstap met collega's enh jongens naar De Panne en donderdag afscheidsfeest op het werk voor mijn pensioen. En of dat nog niet genoeg was zijn we woensdag ook nog fiere grootouders geworden van onze kleindochter Luna... meer moet dat niet zijn!
Ik zou zeggen, nu kan ik elke dag langskomen, maar niks is minder waar... moet morgen en zondag opruimingswerken gaan doen bij de kinderen. Waarschijnlijk zal de dochter dan bij Veertje verblijven... Het zal weer spannend zijn ten huize Falcon en Veertje....
We wensen jullie allemaal een fijne avond en een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hallo Rudy, Weeral proficiat maar nu wel voor de geboorte van uw kleindochter. Zo word er gezorgd dat we zelfs indien we op pensioen zijn er toch nodig zijn hé.
Geniet maar van de feestjes ook Rudy al dat ge doet kunnen ze u niet mer afnemen.
het was voor mij inderdaad gisteren de laatste dag van mijn drukke week. Ik moet zeggen dat het mij deugd deed dat ik voor 4 mensen kon koken inplaats van voor 1 , maar het waren wel de autoritten om de kinderen naar de school te doen die lastig waren, niet dat ik niet graag meer met de auto rij , maar ik vermijd de spitsuren , maar in dat geval kon ik niet anders natuurlijk.
Alles is daar nu o.k. en de kinderen hebben een goede uitslag op school.Het doet zeker deugd omdat de kinderen het erg appreciëren ze hebben me al erg bedankt voor wat ik gedaan heb.
En ik ben blij dat ik het nog kon, want ik denk toch soms aan de dag dat ikzelf niets meer zal kunnen doen , en daar ben ik bang voor.
Ik ga nu een weekendje rusten en maandag mijn huis eens goed onderhanden nemen en verder zien we dan wel.
Groetjes en een weekend knuffel
gerarda
Geniet maar van de feestjes ook Rudy al dat ge doet kunnen ze u niet mer afnemen.
het was voor mij inderdaad gisteren de laatste dag van mijn drukke week. Ik moet zeggen dat het mij deugd deed dat ik voor 4 mensen kon koken inplaats van voor 1 , maar het waren wel de autoritten om de kinderen naar de school te doen die lastig waren, niet dat ik niet graag meer met de auto rij , maar ik vermijd de spitsuren , maar in dat geval kon ik niet anders natuurlijk.
Alles is daar nu o.k. en de kinderen hebben een goede uitslag op school.Het doet zeker deugd omdat de kinderen het erg appreciëren ze hebben me al erg bedankt voor wat ik gedaan heb.
En ik ben blij dat ik het nog kon, want ik denk toch soms aan de dag dat ikzelf niets meer zal kunnen doen , en daar ben ik bang voor.
Ik ga nu een weekendje rusten en maandag mijn huis eens goed onderhanden nemen en verder zien we dan wel.
Groetjes en een weekend knuffel
gerarda
-
Silver Wolf schreef:
reline heeft dat goed gezien.ECHTERNACH.
De schoonheid ligt vaak dichter bij huis dan we denken.
En zoals Oma-C terecht heeft opgemerkt, is het beter aftellen naar... dan terugblikken op ... wat voorbij is.
Hoewel er voor iedereen een tijd komt, dat er nog enkel die mooie herinneringen zijn, die we in ons hart hebben weten te bewaren.
Dus alles onderweg goed in jezelf opnemen en sparen voor later.
Zomerse groeten,
SW
Ja Silver Wolf mensen die graag op reis gaan weten wel altijd waar naartoe hé.
Eerst genieten van het vooruitzicht dan van de reis en dan thuis komen om uit te rusten. kan niet mis zijn hé.
Groetjes gerarda
Laatst gewijzigd door gerarda op 30 jun 2012, 06:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ook vele groetjes voor Oma- C dat ik toch elke dag gezien heb dat ge ook nog goed bezig bent
Hugie begint ook al een beetje het verlies van uw broer te aanvaarden , hoewel ge misschien binnen enkele dage weer eens in de put zult zitten.
Ikzelf heb feitelijk deze week aan niets kunnen denken, maar gisteren had ik toch weer mijn dagelijks ween partijtje. ja dat zou niet normaal zijn moest dit al wegblijven hé.
Helena het mooi weer is er en schijnbaar serieus , ge kunt maar plannen maken om daar goed gebruik van te maken hé. Gij zult dat wel kunnen hé. En volk genoeg om u te helpen genieten Plezant.
Reline geniet ook maar van uw vacantie .
We horen wel hoe het geweest is
Groetjes voor iedereen Gerarda
Hugie begint ook al een beetje het verlies van uw broer te aanvaarden , hoewel ge misschien binnen enkele dage weer eens in de put zult zitten.
Ikzelf heb feitelijk deze week aan niets kunnen denken, maar gisteren had ik toch weer mijn dagelijks ween partijtje. ja dat zou niet normaal zijn moest dit al wegblijven hé.
Helena het mooi weer is er en schijnbaar serieus , ge kunt maar plannen maken om daar goed gebruik van te maken hé. Gij zult dat wel kunnen hé. En volk genoeg om u te helpen genieten Plezant.
Reline geniet ook maar van uw vacantie .
We horen wel hoe het geweest is
Groetjes voor iedereen Gerarda
-
error:
Laatst gewijzigd door Silver Wolf op 23 jul 2012, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wat en prachtig gedicht S. W....Dank je om het te delen...
Het bezorgt me kippenvel...
En zo herkenbaar.. zoiets gaat bij mij door merg en been.
Ik zie het zo voor mij...
Gelukkig heb je nadien terug het geluk gevonden....
en maakt het goed wat je verloren was..
Mensen zijn er om elkaar te helpen het leven draaglijk te maken..
En ja ...soms duikt er een 'speciaal iemand' op...
Nooit wanhopen... en zeg nooit...'nooit..'! Que sera.. sera.!
Want het leven kan verrassingen in petto hebben zie je wel...
Ik wens je nog vele mooie jaren samen...
@ reline een fijne vakantie...je hebt het verdient
@gerarda, fijn dat je mocht "zorgen" enproficiat met
de goede schooluitslagen.
@ falcon : alles op z'n tijd,en geniet van de vrije dagen
ondanks het vele werk, niemand jaagt je nog op...
@ Hugie veel sterkte en neem de tijd... alles komt goed..
echt waar.
wie ik vergeet?
sorry, een fijn weekend
en blijf gezond
Het bezorgt me kippenvel...
En zo herkenbaar.. zoiets gaat bij mij door merg en been.
Ik zie het zo voor mij...
Gelukkig heb je nadien terug het geluk gevonden....
en maakt het goed wat je verloren was..
Mensen zijn er om elkaar te helpen het leven draaglijk te maken..
En ja ...soms duikt er een 'speciaal iemand' op...
Nooit wanhopen... en zeg nooit...'nooit..'! Que sera.. sera.!
Want het leven kan verrassingen in petto hebben zie je wel...
Ik wens je nog vele mooie jaren samen...
@ reline een fijne vakantie...je hebt het verdient
@gerarda, fijn dat je mocht "zorgen" enproficiat met
de goede schooluitslagen.
@ falcon : alles op z'n tijd,en geniet van de vrije dagen
ondanks het vele werk, niemand jaagt je nog op...
@ Hugie veel sterkte en neem de tijd... alles komt goed..
echt waar.
wie ik vergeet?
en blijf gezond
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
je hebt je moederlijke plichten weer goed vervuld
Ik ben toch wel fier op jou hoor!
En nu maar een weekendje tijd nemen voor jezelf hé. Batterijtjes terug opladen. Hopelijk zijn er toch wat fijne dingen te beleven. En ja, die traantjes af en toe horen er bij... is heel normaal...
SW, prachtig wat je schreef en zo herkenbaar! Ik begin me nu wel af te vragen waar je al die levenswijsheid vandaan haalt om door jou gedichten mensen zo op te beuren! Ik heb het waarschijnlijk nogal eens gezegd... een heel mooie gave!!!
Net als Oma C wens ik jullie beiden al het geluk van de wereld toe. Mijn levensverhaal zal wel al ergens gelezen hebben zeker

OmaC, dat jij iemand heel speciaal bent weet je ondertussen wel hé. Jij hebt ook een speciale gave en daar maak je wel heel goed gebruik van! Ik bewonder jou en dat weet je hé
Hugie, gisteren niet gezien. Alles goed met jou? Als we jou met iets kunnen helpen... Maar ik denk dat we hier allemaal ongerust zijn als je eens niet komt. Al is het maar één regeltje....
Helena, en nu ga ik naar jou topic....
Ik heb het geweten dat ik op pensioen ben... Ben gans de dag gaan werken bij de schoonzoon om puin te ruimen, bijna container vol! Morgen de rest...
Dochter komt dan naar huis maar zal bij ons thuis zijn bij Veertje tot hun huisje is opgeruimd... Kleindochter slaapt momenteel bij ons... een echt kapoentje...
We wensen njullie allemaal nog een fijne avond en rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Falcon
je hebt je moederlijke plichten weer goed vervuld
En nu maar een weekendje tijd nemen voor jezelf hé. Batterijtjes terug opladen. Hopelijk zijn er toch wat fijne dingen te beleven. En ja, die traantjes af en toe horen er bij... is heel normaal...
SW, prachtig wat je schreef en zo herkenbaar! Ik begin me nu wel af te vragen waar je al die levenswijsheid vandaan haalt om door jou gedichten mensen zo op te beuren! Ik heb het waarschijnlijk nogal eens gezegd... een heel mooie gave!!!
Net als Oma C wens ik jullie beiden al het geluk van de wereld toe. Mijn levensverhaal zal wel al ergens gelezen hebben zeker
OmaC, dat jij iemand heel speciaal bent weet je ondertussen wel hé. Jij hebt ook een speciale gave en daar maak je wel heel goed gebruik van! Ik bewonder jou en dat weet je hé
Hugie, gisteren niet gezien. Alles goed met jou? Als we jou met iets kunnen helpen... Maar ik denk dat we hier allemaal ongerust zijn als je eens niet komt. Al is het maar één regeltje....
Helena, en nu ga ik naar jou topic....
Ik heb het geweten dat ik op pensioen ben... Ben gans de dag gaan werken bij de schoonzoon om puin te ruimen, bijna container vol! Morgen de rest...
Dochter komt dan naar huis maar zal bij ons thuis zijn bij Veertje tot hun huisje is opgeruimd... Kleindochter slaapt momenteel bij ons... een echt kapoentje...
We wensen njullie allemaal nog een fijne avond en rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-

Ik kom jullie allen een fijne zondag wensen
hopelijk wordt het zonnig en aangenaam ...dan trek ik er
met de cabrio (op 2 wielen) op uit.. beetje beweging is nodig..
en ik doe het graag zo in m'n eentje...een paar uurkes
goed doortrappen, alleen wat opletten want "M" laat het
niet altijd toe
falcon bedankt voor je mooie overzichtje, ik ga het
niet herhalen, maar ervan gebruik maken om iedereen
een aangename dag en al het beste toe te wensen
Voor jou nog dit, je weet dat gepensioneerden geen tijd
overhebben hé,
kunnen ondervinden
En ieder helpt op zijn of haar manier...
je weet dat ik niet bewierookt wil worden, wat ik doe
doe ik met liefde en plezier...
Het was beter als het niet nodig was maar ja...
net als iedereen hier z'n best doet, jij o a met je 'schouderklopjes'
en Silver Wolf met z'n prachtige gedichten....
ieder heeft z'n talenten en als je die zo goed mogelijk inzet
om anderen te steunen vind ik dat maar normaal..
we hebben tenslotte allemaal steun aan de ander
en zo hoort het in 't leven...
Een fijne dag...
Laatst gewijzigd door Oma-C op 11 jul 2012, 11:09, 2 keer totaal gewijzigd.