mijn man is overleden
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Dag tina316..
'k Heb hier alles zo een beetje gevolgd,las met plezier over uw 'snoezepoezen' Tygro en Misty.
Zelf hebben we een 'Pietoe' een kattineke in het zwart-wit,'k heb hier een fotootje van haar.

Zoals te zien heb ik een soort van trapje gemaakt,zo kan ze gemakkelijker langs het 'platdak' de wereld verkennen.
Het was een vondelingske,ze is en blijft heel schuw voor vreemden,had waarschijnlijk al veel afgezien,toen we ze opnamen kon ze nog volledig in één hand,is geboren in 2006.Maar ze
heeft nu al veel speelkameraden in de buurt,het gaat er soms nogal heel levendig aan toe...
M'n vrouw zegt zelf soms jaloers te zijn omdat Pietoe meer streeltjes zou krijgen dan dat ze er krijgt van mij...
Ongelooflijk hoe dit katje gehecht is aan ons,ze slaapt wel nooit binnen,daar ze gemakkelijk in een veilig en warm hokje kan schuilen,maar vanaf ze maar wat van geluid hoort is ze aan de achterdeur,ze vraagt dan wat aandacht of wil wat spelen,maar nadien wil ze toch terug altijd weer buiten.
Nog veel sterkte gewenst...en zorg maar heel goed voor je katjes...
'k Heb hier alles zo een beetje gevolgd,las met plezier over uw 'snoezepoezen' Tygro en Misty.
Zelf hebben we een 'Pietoe' een kattineke in het zwart-wit,'k heb hier een fotootje van haar.
Zoals te zien heb ik een soort van trapje gemaakt,zo kan ze gemakkelijker langs het 'platdak' de wereld verkennen.
Het was een vondelingske,ze is en blijft heel schuw voor vreemden,had waarschijnlijk al veel afgezien,toen we ze opnamen kon ze nog volledig in één hand,is geboren in 2006.Maar ze
heeft nu al veel speelkameraden in de buurt,het gaat er soms nogal heel levendig aan toe...
M'n vrouw zegt zelf soms jaloers te zijn omdat Pietoe meer streeltjes zou krijgen dan dat ze er krijgt van mij...
Ongelooflijk hoe dit katje gehecht is aan ons,ze slaapt wel nooit binnen,daar ze gemakkelijk in een veilig en warm hokje kan schuilen,maar vanaf ze maar wat van geluid hoort is ze aan de achterdeur,ze vraagt dan wat aandacht of wil wat spelen,maar nadien wil ze toch terug altijd weer buiten.
Nog veel sterkte gewenst...en zorg maar heel goed voor je katjes...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Mooi verhaal met die poesjes, lief van die beestjes, ze voelen
je verdriet en proberen je te troosten, je kan ertegen praten
en ze reclameren nooit... prachtig is dat.
Een mooie Pitoe davang,ik heb vroeger ook een Pitoe gehad
maar ik heb hem met mijn zus moeten meegeven
omdat ik allergisch ben geworden aan dieren met pels..
bij mijn zus is hij heel oud geworden.. ik vind het jammer
maar ik sta vol uitslag als ik maar in de buurt kom?
Jammer maar niks aan te doen..
Tina, heel veel sterkte en het heeft tijd nodig.. neem die tijd..
en zorg maar goed voor jezelf en de poesjes...
Knuffelke en tot later
je verdriet en proberen je te troosten, je kan ertegen praten
en ze reclameren nooit... prachtig is dat.
Een mooie Pitoe davang,ik heb vroeger ook een Pitoe gehad
maar ik heb hem met mijn zus moeten meegeven
omdat ik allergisch ben geworden aan dieren met pels..
bij mijn zus is hij heel oud geworden.. ik vind het jammer
maar ik sta vol uitslag als ik maar in de buurt kom?
Jammer maar niks aan te doen..
Tina, heel veel sterkte en het heeft tijd nodig.. neem die tijd..
en zorg maar goed voor jezelf en de poesjes...
Knuffelke en tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
ik begrijp je wel hoor... Mensen praten niet graag over verdriet omdat ze niet weten hoe er mee omgaan. Momenteel ben je er nog niet aan toe maar als je later wat meer buitenkomt zal het misschien beter lukken... Zo'n gesprekken komen meestal heel onverwacht en dan nog met onbekenden.
Maar geen nood... je kan hier altijd terecht!
Oostende is dan nog een grootstad en ik kan me inbeelden dat er weinig contacten zijn...
Weekends, feestdagen en herinneringsdatums zullen nog wel even de moeilijkste momenten zijn omdat het voor andere mensen onspanningsdagen zijn om samen iets te doen... en dan zal je je Arnold wel het hardst missen. Maar geloof ons, na verloop van tijd zal het beteren.. alhoewel verdriet nog regelmatig de kop zal blijven opsteken.
En dat je je nnu snel moe en uitgeput voelt is normaal hoor. Rouwen kost veel energie... zeker met wat er de ganse dag in je hoofdje afspeelt!!!
Inderdaad, als het kan, is het het beste dat je steeds tarcht met iets bezig te zijn en zeker dingen die je graag doet... Ik weet nu niet of je hobby's hebt.
Gelukkig heb je wel je poezen die blijkbaar toch enorm om je geven!
Koester ze... ze hebben jou ook echt nodig!
We zijn nu aan een nieuwe week begonnen en ik hoop dat je je er een beetje kan door heen slaan... we horen het nog wel hé...
@Davang, ziet er ook een lieve poes uit uwe Pitoe! Maar het lijkt wel een globetrotter met veel vrienden!
@ OmaC, ook spijtig dat je allergisch bent geworden van katten... je zou er anders ook veel plezier aan beleven...
Gelukkig zijn we geen reizigers want katten kan je niet alleen laten... Die vier bengels van ons nemen we dan ook altijd mee naar Limburg... Ze hebben er al vele kilometers opzitten...
We wensne jullie allemaal nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Falcon
ik begrijp je wel hoor... Mensen praten niet graag over verdriet omdat ze niet weten hoe er mee omgaan. Momenteel ben je er nog niet aan toe maar als je later wat meer buitenkomt zal het misschien beter lukken... Zo'n gesprekken komen meestal heel onverwacht en dan nog met onbekenden.
Maar geen nood... je kan hier altijd terecht!
Oostende is dan nog een grootstad en ik kan me inbeelden dat er weinig contacten zijn...
Weekends, feestdagen en herinneringsdatums zullen nog wel even de moeilijkste momenten zijn omdat het voor andere mensen onspanningsdagen zijn om samen iets te doen... en dan zal je je Arnold wel het hardst missen. Maar geloof ons, na verloop van tijd zal het beteren.. alhoewel verdriet nog regelmatig de kop zal blijven opsteken.
En dat je je nnu snel moe en uitgeput voelt is normaal hoor. Rouwen kost veel energie... zeker met wat er de ganse dag in je hoofdje afspeelt!!!
Inderdaad, als het kan, is het het beste dat je steeds tarcht met iets bezig te zijn en zeker dingen die je graag doet... Ik weet nu niet of je hobby's hebt.
Gelukkig heb je wel je poezen die blijkbaar toch enorm om je geven!
Koester ze... ze hebben jou ook echt nodig!
We zijn nu aan een nieuwe week begonnen en ik hoop dat je je er een beetje kan door heen slaan... we horen het nog wel hé...
@Davang, ziet er ook een lieve poes uit uwe Pitoe! Maar het lijkt wel een globetrotter met veel vrienden!
@ OmaC, ook spijtig dat je allergisch bent geworden van katten... je zou er anders ook veel plezier aan beleven...
Gelukkig zijn we geen reizigers want katten kan je niet alleen laten... Die vier bengels van ons nemen we dan ook altijd mee naar Limburg... Ze hebben er al vele kilometers opzitten...
We wensne jullie allemaal nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Tina ik weet niet of ge daarvan op de hoogte bent maar in stad op de grote markt moet ge daar binnen gaan in het feestpaleis geloof ik dat het noemt en daar is een gelegenheid om te eten en dat noemt de Boeie geloof ik en dat is daar zeer goedkoop. Ik bedoel niet speciaal dat ge moet gaan om te eten maar daar ontmoet ge ook mensen die alleen zijn en die daar gaan eten maar zo komt ge misschien in kontact met andere mensen . Het eenmaal proberen moest het u interesseren ???
Ik ben vroeger ook begonnen aan een hobbyclub voor breien die van de stad uitging . ik kon thuis ook zitten breien maar intussen heb ik daar verscheidene vriendinnen van over gehouden.
Ik zeg maar wat om u te helpen hoor.
Moest ge wat meer uitleg willen ,woensdag komt mijn vriendin uit Oostend ebij mij dan vraag ik het haar.
Groetjes Gerarda
Ik ben vroeger ook begonnen aan een hobbyclub voor breien die van de stad uitging . ik kon thuis ook zitten breien maar intussen heb ik daar verscheidene vriendinnen van over gehouden.
Ik zeg maar wat om u te helpen hoor.
Moest ge wat meer uitleg willen ,woensdag komt mijn vriendin uit Oostend ebij mij dan vraag ik het haar.
Groetjes Gerarda
-
Nog even een knuffelke voor Tina,
Sterkte meisje, nee 't is niet makkelijk ...maar je van
de mensen afsluiten is helemaal geen oplossing..je moet
kunnen praten over de zorgen en je verdriet,
Je bent hier altijd welkom met je verhaal, opkroppen is niet gezond...
Schrijf het maar van je af, en je zal na een tijdje ondervinden
dat je wat rustiger wordt ...heel langzaam genees je van de wonden
die het verlies je toebracht.. verwacht niet te snel beterschap
Langzaam gaat het ook,
Nog een rustige avond en tot later..
Sterkte meisje, nee 't is niet makkelijk ...maar je van
de mensen afsluiten is helemaal geen oplossing..je moet
kunnen praten over de zorgen en je verdriet,
Je bent hier altijd welkom met je verhaal, opkroppen is niet gezond...
Schrijf het maar van je af, en je zal na een tijdje ondervinden
dat je wat rustiger wordt ...heel langzaam genees je van de wonden
die het verlies je toebracht.. verwacht niet te snel beterschap
Langzaam gaat het ook,
Nog een rustige avond en tot later..
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
ik denk dat er hier ook zoiets is juist achter de hoek bij mij het noemt het viooltje en is nog maar pas open maar dat durf ik niet om daar binnen te wandelen om te eten of iets anders Ik ga nog niet alleen op een terrasje om een koffie te drinken nu ik alleen ben ja met arnold deed ik dat veel in de zomer of als we eens weg gingen , maar alleen ??? pppfff zal ik de durf nog moeten vinden En ik ben dankbaar oma dat ik hier zulke toffe mensen heb leren kennen het helpt me veel Hier kan ik zeggen wat ik voel en dat geeft me de nodige steun om verder te gaan anders was ik er al niet meer ,want eerlijk gezegd voor ik hier kwam zag ik het helemaal niet meer zitten en had ik alleen de gedachte om mijn poezen mee te nemen en naar arnold te gaan want hier vind ik niets om voor te blijven maar jullie geven me de moed en de hoop dat het ooit wel eens beter zal gaan maar het is heel zwaar om zonder arnold verder te leven
groetjes en dikke knuffel
groetjes en dikke knuffel
-

Goeiemorgen Tina,
Fijn je weer even te lezen, ik kom je een knuffelke brengen
en een mandje moed, je hoeft niet persé op café of zo te gaan
dat doe ik ook nooit alleen..
Maar in elke stad en gemeente zijn er verenigingen waar vrouwen
terecht kunnen ook als je geen ..of weinig mensen kent
waar je terecht kan voor een babbelke of een troostwoord.
Hier ben je zeker welkom om het van je af te schrijven maar
het is ook de bedoeling dat je eens buitenkomt hé..
en al zeker als het mooi weer is.. een 'wandeling' in een park of zo,
daar kom je ook mensen tegen,
Anderen zoeken dikwijls ook een klapke, net als jij..
Je begint gewoon even met: "mooi weer vandaag hé?.."
en je verschiet hoe mensen daarop reageren..
En je bent aan de babbel eer je 't weet.
Ik heb dat vroeger ook moeten leren want ik was heel erg
in mezelf gekeerd en zocht geen contact met mensen
'khad genoeg aan m'n gezin tot het noodlot toesloeg
en ik er alleen voorstond... dan moet je de moed in
de hand nemen en er het beste van maken
Mensen weten niet hoe het is...en dan kunnen ze ook
niet weten dat je verdriet hebt... en nood aan een babbel..
je moet zelf de eerste stap zetten..
Te bent ook hier gekomen met je zoektocht naar een babbelke
en troost...en je ziet dat er altijd wel iemand reageert hé..!
Lieve Tina kom gerust je zegje doen wij zijn er voor jou.
Dikke knuff en tot nog eens
Laatst gewijzigd door Oma-C op 03 jul 2012, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mamacalypso - Lid geworden op: 22 nov 2002, 14:13
Wow Tina,wat mooie poezen!!Ik heb er drie,2 poezen en 1kater,maar ze zijn gesteriliseerd en gecastreerd hoor.Want ik wil geen verassingskes meer.Ik ging naar het asiel voor 1 poes,mijn zoon was ineens "bevriend"met een tweede,en 3weken later zag ik dat MIJN keus zwanger was en weer iets later waren ze met 6.Dat wilde ik niet meer meemaken hé,vandaar bezoek aan de dierenarts.Een dikke knuffel nog.
lieve groetjes,mamacalypso
-
Goeienavond lieve forumvrienden,
Ho Tina, zo'n mooie poezen, daar zal je zeker
veel vriendschap van krijgen, geniet er maar van
zo'n vriendschap is echt en gemeend..
Knufke nog en tot...
dag mamacalypso jij ook poezen
lief zijn ze hé
ik vind het jammer dat ik geen dieren meer kan houden
maar door de tijd heb ik me erbij neergelegd, en ben het
nu zo gewoon
Nog een fijne avond en tot morgen, slaap lekker voor straks
Ho Tina, zo'n mooie poezen, daar zal je zeker
veel vriendschap van krijgen, geniet er maar van
zo'n vriendschap is echt en gemeend..
Knufke nog en tot...
dag mamacalypso jij ook poezen
ik vind het jammer dat ik geen dieren meer kan houden
maar door de tijd heb ik me erbij neergelegd, en ben het
nu zo gewoon
Nog een fijne avond en tot morgen, slaap lekker voor straks
Laatst gewijzigd door Oma-C op 03 jul 2012, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
de grote tygro is een kater en ook gecastreerd hoor hij is 16 jaar en mijn grote steun als ik verdriet heb je kunt het niet geloven als je het niet hebt gezien hoe hij mij wil troosten en de kleinste spruit is misty die wilden ze verdrinken omdat ze haar niet kwijtraakten ze is een kattin en gesteriliseerd dat was arnold zijn lievelingetje zijn meisje of zijn dochter noemde hij haar en ze wist het hoor dat ze van hem alles mocht Ze zijn allebei zo lief Die doen je nooit pijn zoals sommige mensen ze geven alleen liefde en troost en hun vriendschap is zeker echt oma het zijn mijn grootste schatten
groetjes tina
groetjes tina
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Die poezen hebben het werkelijk getroffen hoor,ze zien er ook prachtig uit,dat je er veel vriendschap en zelfs liefde van terug krijgt moet je mij niet vertellen tina316,het zijn 'maar' dieren zeggen sommigen,maar soms hebben ze enkel de spraak tekort...
Verzorgt ze maar goed,ze hebben het nodig....
Groetjes davang.
Verzorgt ze maar goed,ze hebben het nodig....
Groetjes davang.
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
het is zoals OmaC zegt, probeer er eens effe tussenuit te gaan... zeker geen schuldgevoelens hebben. Na 3 maanden heb ik het ook geprobeerd en kwam toevallig een koppel tegen. Ik heb er meer dan een uur mee gepraat over met wat ik mee maakte en het heeft deugd gedaan. Nadien waren er noçg doodvreemde mensen waar ik mijn verhaal deed.... Alhoewel ik ook steeds schuldgevoelens had hoor... maar werd hier op troost ook aangemoedigd om het te doen!!! Het hoekje van Troost heeft ook mij leven gered!
Ik begrijp je goed als je zegt dat je samen met je poezen naar Arnold zou willen gaan... ik heb net hetzelfde meegmaakt! Maar toch... het leven zal zeker andere dingen voor jou in petto hebben... je moet enkel nog wat geduld hebben.
En de foto's van, je poezen zijn prachtig!!! Echte schatjes. En niemand die poezen heeft begrijpt wat ze kunnen betekenen. Ik kan dat elke dag weer ondervinden! Je zal er binnenkort nog meer van genieten maar dat kan ik nu moeilijk uitleggen...
Hier onze poezen... van links naar rechts, PLuch, Betty, Tygro en Roshie...

Lieve Tina... probeer jezelf terug op de rails te zetten... echt, het zal je lukken! Maar je moet er zelf in geloven en je moet het vooral doen voor je lieve Arnold zodat hij fier is op jou!
We wensen je nog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Falcon
het is zoals OmaC zegt, probeer er eens effe tussenuit te gaan... zeker geen schuldgevoelens hebben. Na 3 maanden heb ik het ook geprobeerd en kwam toevallig een koppel tegen. Ik heb er meer dan een uur mee gepraat over met wat ik mee maakte en het heeft deugd gedaan. Nadien waren er noçg doodvreemde mensen waar ik mijn verhaal deed.... Alhoewel ik ook steeds schuldgevoelens had hoor... maar werd hier op troost ook aangemoedigd om het te doen!!! Het hoekje van Troost heeft ook mij leven gered!
Ik begrijp je goed als je zegt dat je samen met je poezen naar Arnold zou willen gaan... ik heb net hetzelfde meegmaakt! Maar toch... het leven zal zeker andere dingen voor jou in petto hebben... je moet enkel nog wat geduld hebben.
En de foto's van, je poezen zijn prachtig!!! Echte schatjes. En niemand die poezen heeft begrijpt wat ze kunnen betekenen. Ik kan dat elke dag weer ondervinden! Je zal er binnenkort nog meer van genieten maar dat kan ik nu moeilijk uitleggen...
Hier onze poezen... van links naar rechts, PLuch, Betty, Tygro en Roshie...

Lieve Tina... probeer jezelf terug op de rails te zetten... echt, het zal je lukken! Maar je moet er zelf in geloven en je moet het vooral doen voor je lieve Arnold zodat hij fier is op jou!
We wensen je nog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-

Dag Tina, even komen piepen
Ik wens je een goeie dag..met veel moed en sterkte
Hier een drukke dag vandaag beetje dubbel werken
voor morgen mee want dan ga ik op uitstap,
vrienden bezoek, ik kijk er naar uit..
Aan allen een fijne (en hopelijk mooie)
woensdag gewenst ..
Maar we nemen het zoals het komt.. erover zagen helpt ook niet..
een welgemeende knuff....
dit zijn mijn 2 schatten tygro met lang haar en de kleine misty