Nieuw hoekje voor Angel4
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Kom net uit het ziekenhuis en dat ik zo'n pijn blijf houden komt omdat ik afgemat ben door de heftigheid van de chemo.
Bloedwaarde zijn goed gelukkig en de rest redelijk.
De oncoloog vroeg of ik die laatste nog wel wilde doen aanstaande maandag en na mijn vraag of dit wel kon aangezien mijn lichaam zo moe is en het antwoord was "naar mijn weten kan dit zeker" heb ik gezegd dat ik de laatste kuur maandag kwam doen.
Ik zie er enorm tegenop want het wordt met de keer zwaarder maar toe maar, ik mag nog van geluk spreken.
Mijn vingers en voeten doen nog steeds behoorlijk zeer maar het wordt wel wat minder (gelukkig) en ook de pijn in mijn hele lichaam (botten/spieren) neemt ietsjes af al blijf ik maar heen en weer strompelen omdat ik niet kan blijven zitten van de pijn.
s'Avonds na lang draaien, uit bed, in bed enz. val je dan in slaap en dat is zo heerlijk ... even geen pijn .... eventjes niets.
Eindelijk een update van deze kant want het is niet leuk als je niet bij je "vrienden" (jullie) kan komen.
Wens iedereen nog een hele fijne dag toe en tot later.
Riekske en Gerhard .... heel veel sterkte toegewenst!
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo angel fijn dat je weer ff kan komen,
en nog zo pijn...maandag de laatste hopelijk met wat minder pijn.....
heel veel sterkte,moed en kracht.......voor de komende tijd.
wens je een goede en rustige nacht toe.......
groetjessssssss
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
eerlijk gezegd... jij bent toch echt wel een "vechterje" hoor! Ik moet je immens bewonderen hoe je je door deze periode heenslaat!!! Honderden keren vallen en steeds weer opstaan... Ik weet niet of ik het zou kunnen...
Maar uiteindelijk heb je het toch gehaald ondanks al de verschrikkelijk moeilijke momenten. Nog éénmaal... en dan zal het definitief gedaan zijn... uitkijken naar de volledige genezing... maar vooral uitkijken naar vele mooie momenten om terug van te genieten!
We wensen jullie nog veel sterkte en kracht toe voor de volgende dagen...
Liefs,
Veertje & Rudy
eerlijk gezegd... jij bent toch echt wel een "vechterje" hoor! Ik moet je immens bewonderen hoe je je door deze periode heenslaat!!! Honderden keren vallen en steeds weer opstaan... Ik weet niet of ik het zou kunnen...
Maar uiteindelijk heb je het toch gehaald ondanks al de verschrikkelijk moeilijke momenten. Nog éénmaal... en dan zal het definitief gedaan zijn... uitkijken naar de volledige genezing... maar vooral uitkijken naar vele mooie momenten om terug van te genieten!
We wensen jullie nog veel sterkte en kracht toe voor de volgende dagen...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

kom je sterkte wensen voor deze dag weer lieverd
ook voor ed
het einde is in zicht
wij denken aan jou en weten maar al te goed wat je doormaakt
kon gerhard het ook maar met chemo
het is zo zwaar angelique
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan