Op midzomernacht/ begon voor het lentekind de laatste winter
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Helena,
we komen je nog een fijne avond wensen en een rustige nacht... En denk er aan... Hugo zal je niet gerust laten tot jezelf rust gevonden hebt!
Liefs,
Veertje & Rudy
we komen je nog een fijne avond wensen en een rustige nacht... En denk er aan... Hugo zal je niet gerust laten tot jezelf rust gevonden hebt!
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeie morgen Helena, woensdag alweer,
de zon is tevoorschijn gekomen en dat
moet een beetje moed brengen
hoop ik...
Van mij al een hele emmer sterkte en moed
geniet van je kleine 'duiveltje'..
die voelt het ook aan als je droevig bent.
Nog een fijne dag en tot morgen...
falcon voor jou ook en aangename dag met je kleindochter
Grts, C.
de zon is tevoorschijn gekomen en dat
moet een beetje moed brengen
Van mij al een hele emmer sterkte en moed
geniet van je kleine 'duiveltje'..
die voelt het ook aan als je droevig bent.
Nog een fijne dag en tot morgen...
falcon voor jou ook en aangename dag met je kleindochter
Grts, C.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Helena...ik kom je heel voorzichtig een fijne zonnige dag toewensen....
Die zon was hier vanmorgen zoek...was zwaarbewolkt, maar nu lijkt het dat de wind toch genoeg kracht heeft om de wolken opzij te duwen.
Ik duim voor de zon!!
Wat gaat dat kleine ding het heerlijk vinden om lekker warm in de zonnestralen te soezen en te spinnen.
En jij hetzelfde in de tuinstoel naast haar of wie weet Koba op jou schoot...zalig!!
Liefs, Reline
Die zon was hier vanmorgen zoek...was zwaarbewolkt, maar nu lijkt het dat de wind toch genoeg kracht heeft om de wolken opzij te duwen.
Ik duim voor de zon!!
Wat gaat dat kleine ding het heerlijk vinden om lekker warm in de zonnestralen te soezen en te spinnen.
En jij hetzelfde in de tuinstoel naast haar of wie weet Koba op jou schoot...zalig!!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Lieve Helena,
de moed al een beetje teruggevonden?
We wensen je in elk geval veel sterkte voor de komende dagen... en de moed niet opgeven hé!
Liefs,
Veertje & Rudy
de moed al een beetje teruggevonden?
We wensen je in elk geval veel sterkte voor de komende dagen... en de moed niet opgeven hé!
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Goeie morgen Helena, ik kom je een
aangename dag wensen, en ik hoop elke dag iets beter...
een sterkteknuffeltje en tot later....
Groetjes aan de andere forumvrienden ook..
aangename dag wensen, en ik hoop elke dag iets beter...
een sterkteknuffeltje en tot later....
Groetjes aan de andere forumvrienden ook..
-
Even nog...gaat alles al een beetje beter Helena.?
Ik wens je nog een fijne avond want ik kom
niet meer langs vandaag..
Iedereen een goede nachtrust een knufke en tot later...
Ik wens je nog een fijne avond want ik kom
niet meer langs vandaag..
Iedereen een goede nachtrust een knufke en tot later...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
ik ben 2cm gegroeid van al de regen die over mij kreeg
mijnheer Q als ik u een keer tegenkom, dan gaan uw oren flapperen tot tegen uw hoofd en even ver terug!!!!!!!!!!
wie ging er de administratie vereenvoudigen??
vandaag nog maar eens voor de elvendertigste keer met mijn cabriooke=fiets naar de rva getsjoekt aan het ander eind van het stad, om te moeten horen dat ik op een ander bureau moest zijn, had ik eerst telefonisch geïnformeerd of ik op het juiste kantoor ging zijn, misere misere misere
natuurlijk dat ander kantoor toe om half twaalf, dus volgend week opnieuw op bedevaart, ondertussen heb ik al een keer of vier hetzelfde verklaard op een ander formulier
Quickie hebben wij nu echt geen centraal persoonlijk dossier waar alles in te vinden is? ik ben toch geen twee keren geboren?
se daar word ik onnozel van...als ik voor de rvp iets verklaar dan is dat voor de pdos toch hetzelfde zeker???????
en in september of november "oep se ves"
dat is nu sinds 30/7/2011 dat ik van de ene bureau naar den andere dienst aan het lopen ben: doodgaan is nog ingewikkelder dan gewoon leven!
mijnheer Q als ik u een keer tegenkom, dan gaan uw oren flapperen tot tegen uw hoofd en even ver terug!!!!!!!!!!
wie ging er de administratie vereenvoudigen??
vandaag nog maar eens voor de elvendertigste keer met mijn cabriooke=fiets naar de rva getsjoekt aan het ander eind van het stad, om te moeten horen dat ik op een ander bureau moest zijn, had ik eerst telefonisch geïnformeerd of ik op het juiste kantoor ging zijn, misere misere misere
natuurlijk dat ander kantoor toe om half twaalf, dus volgend week opnieuw op bedevaart, ondertussen heb ik al een keer of vier hetzelfde verklaard op een ander formulier
Quickie hebben wij nu echt geen centraal persoonlijk dossier waar alles in te vinden is? ik ben toch geen twee keren geboren?
se daar word ik onnozel van...als ik voor de rvp iets verklaar dan is dat voor de pdos toch hetzelfde zeker???????
en in september of november "oep se ves"
dat is nu sinds 30/7/2011 dat ik van de ene bureau naar den andere dienst aan het lopen ben: doodgaan is nog ingewikkelder dan gewoon leven!
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Helena niet plezant die miserie met die papperassen.
Ik kan het me voorstellen dat ge Q een rammeling zou geven.
Allee laat uw weekend niet bederven als he tmaar niet regent.
Ik ben daar juist ook snel moeten naar huis komen . Ik dacht dat er al genoeg gevallen was vandaag , maar kreeg ook nog een emmer over mijn hoofd.
groetjes gerarda
Ik kan het me voorstellen dat ge Q een rammeling zou geven.
Allee laat uw weekend niet bederven als he tmaar niet regent.
Ik ben daar juist ook snel moeten naar huis komen . Ik dacht dat er al genoeg gevallen was vandaag , maar kreeg ook nog een emmer over mijn hoofd.
groetjes gerarda
-
Nog even een slaapwelleke, aan de forumvrienden
Helena, eventjes een hele speciale knuffel voor jou nu...
Je vindt me als het nodig is..?? je weet waar ik ben...
kom maar af
héél veel moed en sterkte ik ben er voor jou .....
dat weet je al langer dan vandaag hé
probeer wat te slapen en tot...
ik denk aan jou...
Helena, eventjes een hele speciale knuffel voor jou nu...
Je vindt me als het nodig is..?? je weet waar ik ben...
kom maar af
dat weet je al langer dan vandaag hé
probeer wat te slapen en tot...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
dankjewel oma-c. ik wist niet dat het zoveel voor me betekende
-
Lieve Helena,
dat is dus echt wel om horendol van te worden, en ik kan er van meespreken!
En al die ministers maar verkondigen dat ze alle transparanter en eenvoudiger gaan maken... Niks is minder waar!
Na wat ik... en jullie, hebben meegmaaakt en nog velen zullen meemaken... heb ik me voorgenomen om hier toch een punt van te maken (cfr Tina).
En ik ken mezelf, als ik me ergens ik zal nooit bijten, maar als ik het doe, laat ik niet los
Ik ken ondertussen al een beetje mijn weg in het politiek gebeuren, en ik vind dat er maar eens werk moet gemaakt worden van dit onrecht.
Hoeveel mensen in België zouden er zijn in deze situatie?
Naast al het leed dat die mensen moeten verwerken nog eens door die onmenselijke papieren molen moeten gedraaid worden?
Sorry, maar ik begin mezelf hier weer in op te jagen sé...
OmaC... goed zorgen voor Helena hé
Slaapwel voor iedereen.
Liefs,
Veertje & Rudy
dat is dus echt wel om horendol van te worden, en ik kan er van meespreken!
En al die ministers maar verkondigen dat ze alle transparanter en eenvoudiger gaan maken... Niks is minder waar!
Na wat ik... en jullie, hebben meegmaaakt en nog velen zullen meemaken... heb ik me voorgenomen om hier toch een punt van te maken (cfr Tina).
En ik ken mezelf, als ik me ergens ik zal nooit bijten, maar als ik het doe, laat ik niet los
Ik ken ondertussen al een beetje mijn weg in het politiek gebeuren, en ik vind dat er maar eens werk moet gemaakt worden van dit onrecht.
Hoeveel mensen in België zouden er zijn in deze situatie?
Naast al het leed dat die mensen moeten verwerken nog eens door die onmenselijke papieren molen moeten gedraaid worden?
Sorry, maar ik begin mezelf hier weer in op te jagen sé...
OmaC... goed zorgen voor Helena hé
Slaapwel voor iedereen.
Liefs,
Veertje & Rudy
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Rudy heel lief van u dat ge er die politiekers eens wilt attend op maken wat er verkeerd gaat door hen.
Inderdaad zoals Tina zijn er nog veel mensen die in de steek gelaten worden door hen. Ik die dacht dat er mensen waren waar men kon op rekenen als er iemand in de problemen zit. ja ja voor die vreemde wel.
groetjes gerarda
Inderdaad zoals Tina zijn er nog veel mensen die in de steek gelaten worden door hen. Ik die dacht dat er mensen waren waar men kon op rekenen als er iemand in de problemen zit. ja ja voor die vreemde wel.
groetjes gerarda