mijn man verloren
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Een goede morgen forumvrienden,
Terug van gisteren een uitstap naar zee..
Een koude wind getrotseerd en eigenlijk niet 'echt' aangenaam
Later tegen de avond nog een ferme regenvlaag...
dus een jasje was geen overbodige luxe
Maar we waren weer eens weg ..en het gezelschap viel mee;.
We kunnen er weer eventjes tegen...
Voor allen nog een fijne dag, hier grijs en killig... 't mag veranderen...
Nog een donderdagse groet en tot later...
Terug van gisteren een uitstap naar zee..
Een koude wind getrotseerd en eigenlijk niet 'echt' aangenaam
Later tegen de avond nog een ferme regenvlaag...
dus een jasje was geen overbodige luxe
Maar we waren weer eens weg ..en het gezelschap viel mee;.
We kunnen er weer eventjes tegen...
Voor allen nog een fijne dag, hier grijs en killig... 't mag veranderen...
Nog een donderdagse groet en tot later...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Helena....jou zwartje wist vannacht wel een lekker warm plaatske te vinden...zoiets levend op je schoot kan je uren van genieten hé...zelf er toch niet bij in slaap gevallen?
Gerarda...vandaag net hetzelfde doen als gisteren....en dan weer zalig slapen, zelfs in je zetel!
Oma-C...heb vaak aan jou moeten denken...als er hier al zuke stormachtige wind was...wat moest het dan aan zee zijn..Gelukkig....iets warm bij....was wel fris maar je zal wel lekker uitgewaaid hebben!!
Weer iets dat ze je niet meer afnemen!
Hier af en toe een klein gaatje blauw in de wolken en net door dat gaatje komt af en toe de zon eventjes piepen....ze probeert om ons te bereiken!!
Een fijne dag voor iedereen!
Gerarda...vandaag net hetzelfde doen als gisteren....en dan weer zalig slapen, zelfs in je zetel!
Oma-C...heb vaak aan jou moeten denken...als er hier al zuke stormachtige wind was...wat moest het dan aan zee zijn..Gelukkig....iets warm bij....was wel fris maar je zal wel lekker uitgewaaid hebben!!
Weer iets dat ze je niet meer afnemen!
Hier af en toe een klein gaatje blauw in de wolken en net door dat gaatje komt af en toe de zon eventjes piepen....ze probeert om ons te bereiken!!
Een fijne dag voor iedereen!
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
een goed wandelingske gedaan. Hopelijk binnenkort wat beter weer zodat je meer naar buiten kan.
Ook voor Helena. Blijkbaar toch al wat in de tuin gewerkt en enkele bezoekjes gedaan. En ik denk dat het normaal is dat er huilbuien komen na zo'n dagje uit. Waarschijnlijk omdat het niet meer gevoel geeft zoals het vroeger was...
OmaC, hier was gisteren heel wat bedrijvigheid aan de kust en eigen was het er nog vrij warm. Maar aan het strand zelf een stevige wind inderdaad.
Reline, ook nog zo laat op... Hopelijk heeft het boek wat soelaas gebracht en het zandmannetje gestuurd.
Ik moet er nu vandoor want de kinderen kunnen elk moment binnen vallen...
Nog een fijne dag voor jullie allemaal.
Liefs,
Veertje & Rudy
een goed wandelingske gedaan. Hopelijk binnenkort wat beter weer zodat je meer naar buiten kan.
Ook voor Helena. Blijkbaar toch al wat in de tuin gewerkt en enkele bezoekjes gedaan. En ik denk dat het normaal is dat er huilbuien komen na zo'n dagje uit. Waarschijnlijk omdat het niet meer gevoel geeft zoals het vroeger was...
OmaC, hier was gisteren heel wat bedrijvigheid aan de kust en eigen was het er nog vrij warm. Maar aan het strand zelf een stevige wind inderdaad.
Reline, ook nog zo laat op... Hopelijk heeft het boek wat soelaas gebracht en het zandmannetje gestuurd.
Ik moet er nu vandoor want de kinderen kunnen elk moment binnen vallen...
Nog een fijne dag voor jullie allemaal.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Reline en rudy en oma-c Jullie zijn allemaal mis hoor, vandaag kon het niet zijn om te wandelen. Ik was van zin om voor mijn boodschappen redelijk ver te voet te doen , maar ik ben op mijn stappen teruggekeerd en blij dat ik een auto heb.
Ik parkeerde hem ergens en dacht och zo een eindje het zal wel niet regenen ,maar toen ik halfweg was kreeg ik daar een douche plezant is anders.
Ik heb nu deze namiddag wat retouches gedaan aan mijn schilderwerk en om nu buiten te gaan is het zeker niet plezant. Allee alle hoop is op volgende week gesteld.
houd jullie ook maar klaar.
groetjes Gerarda
Ik parkeerde hem ergens en dacht och zo een eindje het zal wel niet regenen ,maar toen ik halfweg was kreeg ik daar een douche plezant is anders.
Ik heb nu deze namiddag wat retouches gedaan aan mijn schilderwerk en om nu buiten te gaan is het zeker niet plezant. Allee alle hoop is op volgende week gesteld.
houd jullie ook maar klaar.
groetjes Gerarda
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Hey Gerarda,
Wat heb jij tegenslag.
Bij ons is het heel anders....nog geen druppel gehad....zonnig met wolken, maar er is wel een stevige wind en 21°.
Veel beter dan gisteren.
Gelukkig kon je met de auto!!
Iemand zegde vanmorgen dat zaterdag alles gesloten is wegens de 21e....is misschien om rekening mee te houden!
Ben ook met hobby bezig....
Wat heb jij tegenslag.
Bij ons is het heel anders....nog geen druppel gehad....zonnig met wolken, maar er is wel een stevige wind en 21°.
Veel beter dan gisteren.
Gelukkig kon je met de auto!!
Iemand zegde vanmorgen dat zaterdag alles gesloten is wegens de 21e....is misschien om rekening mee te houden!
Ben ook met hobby bezig....
Zomaar voor iemand aardig zijn
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Nog heel even.. want vanavond zal ik niet langs komen
ik ben vanmiddag ook boodschappen gedaan,
want morgen zal het druk zijn overal...Ja, zaterdag veel winkels toe..
Ik heb ook mosseltjes meegebracht voor straks..
De kinderen zullen blij zijn gerarda, dat ze bij
mama mosselen kunnen eten, plezant als ze 't zelf
niet moeten klaarmaken..
Aan allen nog een fijne avond en tot later..
ik ben vanmiddag ook boodschappen gedaan,
want morgen zal het druk zijn overal...Ja, zaterdag veel winkels toe..
Ik heb ook mosseltjes meegebracht voor straks..
De kinderen zullen blij zijn gerarda, dat ze bij
mama mosselen kunnen eten, plezant als ze 't zelf
niet moeten klaarmaken..
Aan allen nog een fijne avond en tot later..
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
,,In Oostende zijn de maximale waarden voor veilig zwemmen op het Klein Strand overschreden.
Zowel de normen voor totale als fecale bacteriën werden er zwaar overschreden." EINDE CITAAT
Nu, ja, dat komt ervan, als alle vissen zomaar hun broek afsteken in zee...

Dus was er ruim plaats voor iedereen

Misschien dus morgen toch beter naar
Bruxelles-les-Bains
Bon voyage à tous!
SW
Zowel de normen voor totale als fecale bacteriën werden er zwaar overschreden." EINDE CITAAT
Nu, ja, dat komt ervan, als alle vissen zomaar hun broek afsteken in zee...

Dus was er ruim plaats voor iedereen

Misschien dus morgen toch beter naar
Bon voyage à tous!
SW
-
Beste forumvrienden,
ik kom jullie allemaal een fijne dag wensen...
Mosselkes... hmmmm... heel goed idee! Maar zal niet voor vandaag zijn... Veertje werkt tot 21 u en ik hier voor kleindochter zorgen. Naar strand gaan is geen optie volgens SW met al die vissendrollen.
Gerarda, morgen kinderen op bezoek? Die zullen ook wel smullen van je lekkere mosseltjes...
Ben er nu vandoor... want we moeten ook nog eten hé...
Liefs,
Veertje & Rudy
ik kom jullie allemaal een fijne dag wensen...
Mosselkes... hmmmm... heel goed idee! Maar zal niet voor vandaag zijn... Veertje werkt tot 21 u en ik hier voor kleindochter zorgen. Naar strand gaan is geen optie volgens SW met al die vissendrollen.
Gerarda, morgen kinderen op bezoek? Die zullen ook wel smullen van je lekkere mosseltjes...
Ben er nu vandoor... want we moeten ook nog eten hé...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51

Mijn "prente" kwam nogal laat terug van de Gentsche Feesten en had een potje mosselen bij...
SW
-
Lieve Gerarda,
het wordt beter weer!!! Dus misschien toch wat plannen maken met de kinderen! Je kan er maar wat ontspanning vinden....
SW... als je dat potje ziet... dan begint mijn maag te grollen.... Maar geen nood, ze zijn binnen en zitten in de frigo voor morgen... Lekker klaargemaakt met witte wijn, mosselgroentjes, extra ajuin, look, peperkes en worteltjes... En of die gaan smaken...
Maar nu wens ik jullie allemaal nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
het wordt beter weer!!! Dus misschien toch wat plannen maken met de kinderen! Je kan er maar wat ontspanning vinden....
SW... als je dat potje ziet... dan begint mijn maag te grollen.... Maar geen nood, ze zijn binnen en zitten in de frigo voor morgen... Lekker klaargemaakt met witte wijn, mosselgroentjes, extra ajuin, look, peperkes en worteltjes... En of die gaan smaken...
Maar nu wens ik jullie allemaal nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy