mijn man verloren
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Gerarda...dat fietsen die namiddag was wel heel speciaal....tijdens dart tweed tochtje had ik een fototoestel bij en al wat bijzonder was heb ik toen gefotografeerd...de speciale dingen die opvielen in het landschap.
Nu houden we het heel rustig binnenshuis...daar is het nog lekker fris....en Frans werkt in 'zijn kotje'....is er wel warm, maar met de ventilator gaat het best!
En vanaf morgen weer normalere temperaturen hé!
Nu houden we het heel rustig binnenshuis...daar is het nog lekker fris....en Frans werkt in 'zijn kotje'....is er wel warm, maar met de ventilator gaat het best!
En vanaf morgen weer normalere temperaturen hé!
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Reline ik hoop het dat het na die hagelbui en storm deze avond een beetje rustig en droog weer is.
Ik ben een beetje naar het park geweest deze namiddag . En hopelijk kan ik morgen eens naar de markt .
En ik zal dan eens weer naar mijn vriendinnen gaan op bezoek, want verder in augustus zal ik wel de kleinkinderen hebben.
ge doet mij goesting krijgen om te lezen met dit te zeggen van Barbara wood; Ik ga morgen eens naar de bib.
Ik geloof dat gij ook een man heb zoals ik had ook altijd ergens bezig was het niet in de tuin het was in zijn werkplaats.
groetjes Gerarda

Ik ben een beetje naar het park geweest deze namiddag . En hopelijk kan ik morgen eens naar de markt .
En ik zal dan eens weer naar mijn vriendinnen gaan op bezoek, want verder in augustus zal ik wel de kleinkinderen hebben.
ge doet mij goesting krijgen om te lezen met dit te zeggen van Barbara wood; Ik ga morgen eens naar de bib.
Ik geloof dat gij ook een man heb zoals ik had ook altijd ergens bezig was het niet in de tuin het was in zijn werkplaats.
groetjes Gerarda

-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
Eerst en vooral proficiat met je huwelijksverjaardag! Hopelijk heb je het toch wat kunnen vieren met je Marc!
Toch even naar het park geweest! Hopelijk heb je er wat van genoten.
Morgen naar de markt... hier ook... maar wel superdruk.
En je moet zeker je vriendinnen nog eens gaan opzoeken... dan kan je noçg wat bijpraten
In augustus de kleinkinderen die langskomen? Waarschijnlijk zit het verlof van de kinderen er op....
Reline, al even we in de 20e eeuw... toch blijven sommige dingen haast onaangeroerd... gelukkig maar...
Hugie... vind je nog even de tijd om langs te komen????
We wensen jullie allemaal een nog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
Eerst en vooral proficiat met je huwelijksverjaardag! Hopelijk heb je het toch wat kunnen vieren met je Marc!
Toch even naar het park geweest! Hopelijk heb je er wat van genoten.
Morgen naar de markt... hier ook... maar wel superdruk.
En je moet zeker je vriendinnen nog eens gaan opzoeken... dan kan je noçg wat bijpraten
In augustus de kleinkinderen die langskomen? Waarschijnlijk zit het verlof van de kinderen er op....
Reline, al even we in de 20e eeuw... toch blijven sommige dingen haast onaangeroerd... gelukkig maar...
Hugie... vind je nog even de tijd om langs te komen????
We wensen jullie allemaal een nog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallo Gerarda en alle andere vrienden van het bakje
't is hier puffen en zweten ,zuurstof of niet,snak naar adem zoals een vis op het droge
is dan wel een walvis hoor!
Yunna viel deze avond als een blok in slaap,ze zei zelf dat ze moe was.Deze namiddag de twee wasmanden buiten gezet met water en mevrouwke lag in beide,poep in de ene en dev oeten in de andere
daar dan den Duck bij,die ging drinken aan haar zwemdok,ze lachte en zei ,seffes heb ik geen water meer oma!
En zo is oma de ganse dag in de weer;alleen vroeg ze om een taart met een verdieping te bakken,dat kon ik echt niet opbrengen hoor.Die warmte er nog eens bij;was al erg genoeg om het eten te bereiden!
Deze dag is voorbij;en julie hadden elk appart een verjaardag,hopelijk is het niet te moeilijk geweest voor u.
Ben ermee weg en tot morgen
't is hier puffen en zweten ,zuurstof of niet,snak naar adem zoals een vis op het droge
Yunna viel deze avond als een blok in slaap,ze zei zelf dat ze moe was.Deze namiddag de twee wasmanden buiten gezet met water en mevrouwke lag in beide,poep in de ene en dev oeten in de andere
En zo is oma de ganse dag in de weer;alleen vroeg ze om een taart met een verdieping te bakken,dat kon ik echt niet opbrengen hoor.Die warmte er nog eens bij;was al erg genoeg om het eten te bereiden!
Deze dag is voorbij;en julie hadden elk appart een verjaardag,hopelijk is het niet te moeilijk geweest voor u.
Ben ermee weg en tot morgen
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Hey Hugie,
is het dan nog zo warm bij jullie? Hier is het nu aangenaam ende lucht is wat vochtiger... Ik ga het zeker doorsturen naar jou!
Maar blijkbaar toch genoten van je kapoentje en zij van jou!Tja, water en kinderen, das altijd succes hé
En Duck blijkbaar ook ok?
Verzorg jezelf maar goed, en zoals ik reeds zei... er komt betere lucht aan!
Ook bedankt voor de wensen... we beleven het nu op een andere manier hé....
We wensen je nog een "koele" nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
is het dan nog zo warm bij jullie? Hier is het nu aangenaam ende lucht is wat vochtiger... Ik ga het zeker doorsturen naar jou!
Maar blijkbaar toch genoten van je kapoentje en zij van jou!Tja, water en kinderen, das altijd succes hé
En Duck blijkbaar ook ok?
Verzorg jezelf maar goed, en zoals ik reeds zei... er komt betere lucht aan!
Ook bedankt voor de wensen... we beleven het nu op een andere manier hé....
We wensen je nog een "koele" nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Gerarda....vandaag rustigaan gedaan...dat was het beste dat je kon doen, dan heb je niet zo'n last van dat zwoele weer hé...en in het park zorgen loofbomen voor verkoeling!
Ik heb het vandaag ook rustig gehouden....mat 3D-kaartjes bezig geweest...eerst in de tuin in de schaduw...toen dat te warm werd wwas het verhuizen naar de veranda en een beetje later was het naar de koelte binnenshuis.
Morgen gaat veel aangenamer van temperatuur zijn waarschijnlijk...een ideale dag om je vriendinnen te bezoeken!!
En of het nog gaat donderen enz.....ben eens gaan piepen....er komt nog wat aan voor vannacht, maar waar en hoe is nog niet juist te zien.....wel krijgen nu de Ardennen en een stukske Limburg het momenteel zwaar te verduren, zo te zien.
Gerarda....zoals je vaak over Marc schrijft lijkt hij echt wel veel eigenschappen van Frans te hebben...
Frans is ook altijd bezig...in de voormiddag meestal de tuin en verder kan het vanalles zijn...hij vindt altijd wel iets om te doen...ook filmen en die opgenomen beelden dan bewerken...kortom...hij heeft een hele grote interesse in vanalles...
Falcon......nu je het zo zegt...mijn interesse gaat wel heel erg naar de natuur en dingen van vroeger.....daarom genoot ik net eergisteren zo van dat fietsen..
Hugie..ben blij dat je er weer even bent!
Maar je bent wel heel druk bezig geweest vandaag en dat met zulk weer...is eigenlijk voor jou niet zo goed.
En wil je zeggen dat je pardoes in twee wasmanden gevuld met water gevallen bent....wat heb jij geluk gehad dat je je niet bezeerd hebt.
Ik zie het voor me hoor en ik moet echt wel lachen...niet uitlachen hoor!
Leuk dat Yunna er nog altijd is...blijft ze nog lang?
En oma-C...ook rustigaan vandaag?
Ik wens alle forumvrienden nog een fijne avond en een rustige nacht toe!
Liefs, reline
Ik heb het vandaag ook rustig gehouden....mat 3D-kaartjes bezig geweest...eerst in de tuin in de schaduw...toen dat te warm werd wwas het verhuizen naar de veranda en een beetje later was het naar de koelte binnenshuis.
Morgen gaat veel aangenamer van temperatuur zijn waarschijnlijk...een ideale dag om je vriendinnen te bezoeken!!
En of het nog gaat donderen enz.....ben eens gaan piepen....er komt nog wat aan voor vannacht, maar waar en hoe is nog niet juist te zien.....wel krijgen nu de Ardennen en een stukske Limburg het momenteel zwaar te verduren, zo te zien.
Gerarda....zoals je vaak over Marc schrijft lijkt hij echt wel veel eigenschappen van Frans te hebben...
Frans is ook altijd bezig...in de voormiddag meestal de tuin en verder kan het vanalles zijn...hij vindt altijd wel iets om te doen...ook filmen en die opgenomen beelden dan bewerken...kortom...hij heeft een hele grote interesse in vanalles...
Falcon......nu je het zo zegt...mijn interesse gaat wel heel erg naar de natuur en dingen van vroeger.....daarom genoot ik net eergisteren zo van dat fietsen..
Hugie..ben blij dat je er weer even bent!
Maar je bent wel heel druk bezig geweest vandaag en dat met zulk weer...is eigenlijk voor jou niet zo goed.
En wil je zeggen dat je pardoes in twee wasmanden gevuld met water gevallen bent....wat heb jij geluk gehad dat je je niet bezeerd hebt.
Ik zie het voor me hoor en ik moet echt wel lachen...niet uitlachen hoor!
Leuk dat Yunna er nog altijd is...blijft ze nog lang?
En oma-C...ook rustigaan vandaag?
Ik wens alle forumvrienden nog een fijne avond en een rustige nacht toe!
Liefs, reline
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Reline ,neen hoor ben er niet ingevallen ;de klein heeft er zo in gelegen
Falcon ;inderdaad hier is het nog broeiend warm;de ventilator staat op 3 te draaien en geen zuchte frisse wind!Daar straks vielen er een paar lichte druppels,maar te weinig om nat te worden
en dat wil wat zeggen bij mijn omvang
tot morgen
Reline ,neen hoor ben er niet ingevallen ;de klein heeft er zo in gelegen
Falcon ;inderdaad hier is het nog broeiend warm;de ventilator staat op 3 te draaien en geen zuchte frisse wind!Daar straks vielen er een paar lichte druppels,maar te weinig om nat te worden
tot morgen
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Lieve Gerarda, ik hoop dat je dag vandaag toch een beetje rustig verlopen is... en dat je met je lieve Marc er van genoten hebt !
Maar niet kwaad zijn als het te veel gaat zijn hé
Want dat is nogal eens gebeurd en toen is bij je zoon alles ondergelopen dacht ik mij te herinneren. Dus we gaan het kalm aan doen met een gewoon douchke...
Reline, die 3D kaartjes lijken goed te lukken...
En leuke herinneringen terug boven halen uit het verleden is altijd zo mooi hé... Ik heb hier op sennet ook nog ergens een topic staan van "vlegelstreken" en daar heb ik toen ook zo van genoten
Wens jullie allemaal een nacht zonder uitbundige weerperikelen...
Liefs,
veertje & Rudy
Hahaha, Hugie... ik zal eens wat groter wolken sturen danDaar straks vielen er een paar lichte druppels,maar te weinig om nat te worden en dat wil wat zeggen bij mijn omvang
Maar niet kwaad zijn als het te veel gaat zijn hé
Reline, die 3D kaartjes lijken goed te lukken...
En leuke herinneringen terug boven halen uit het verleden is altijd zo mooi hé... Ik heb hier op sennet ook nog ergens een topic staan van "vlegelstreken" en daar heb ik toen ook zo van genoten
Wens jullie allemaal een nacht zonder uitbundige weerperikelen...
Liefs,
veertje & Rudy
-
Hugie....heb ik blijkbaar helemaal fout gelezen en begrepen.....
Heb er momenteel echt plezier in...gelukkig was jij het niet en jou kleindochterke zal het wel heel prettig gevonden hebben!! Effe lekker fris.
Wij waren gisterenavond ook even de logé-hond gaan uitlaten bij een hele donkere lucht en hoopten op nat worden....hadden geen paraplu bij...maar het was er niks mee!!
Wij hebben tot nu toe enkele druppels gehad gisterenavond...alles nog poeierdroog!
En ook geen onweer, maar werden rond zes uur wakker...is nu zo zwoel....
Falcon...die vlegelstreken ken ik....
En die herinneringen aan vroeger...heb ik altijd al wel gehad maar de laatste jaren veel intenser....ik kan me nog zoveel dingen heel levendig voorstellen en zou het eigenlijk allemaal moeten opschrijven.
Die 3D-kaartjes...het verveelt niet ...eerst knippen en plakken in verschillende laagjes tot 3D-effect...en het is zo spannensd om telkens een nieuw effect tevoorschijn te zien komen!
Wie weet vindi iemand van jullie het ook prettig om te ontdekken?
Gerarda....nog in diepe slaap?
Hier meteen ontbijt en dan de hond uitlaten...
Een fijne dag, heel wat frissere en zuurstofrijke dag voor jullie!
Liefs, Reline
Heb er momenteel echt plezier in...gelukkig was jij het niet en jou kleindochterke zal het wel heel prettig gevonden hebben!! Effe lekker fris.
Wij waren gisterenavond ook even de logé-hond gaan uitlaten bij een hele donkere lucht en hoopten op nat worden....hadden geen paraplu bij...maar het was er niks mee!!
Wij hebben tot nu toe enkele druppels gehad gisterenavond...alles nog poeierdroog!
En ook geen onweer, maar werden rond zes uur wakker...is nu zo zwoel....
Falcon...die vlegelstreken ken ik....
En die herinneringen aan vroeger...heb ik altijd al wel gehad maar de laatste jaren veel intenser....ik kan me nog zoveel dingen heel levendig voorstellen en zou het eigenlijk allemaal moeten opschrijven.
Die 3D-kaartjes...het verveelt niet ...eerst knippen en plakken in verschillende laagjes tot 3D-effect...en het is zo spannensd om telkens een nieuw effect tevoorschijn te zien komen!
Wie weet vindi iemand van jullie het ook prettig om te ontdekken?
Gerarda....nog in diepe slaap?
Hier meteen ontbijt en dan de hond uitlaten...
Een fijne dag, heel wat frissere en zuurstofrijke dag voor jullie!
Liefs, Reline
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Ook een goede zaterdagmorgen allemaal de forumvrienden
Hier is het op een paar druppels na..ook geen regen gevallen,
géén klank en lichtspel.. maar goed want dat brengt
meestal schade ...en da's niet leuk..
De zon probeert voorzichtig te komen piepen dus hopen we
op goed weer.
De temperatuur is al beter ...zo mag het blijven.
dat is voor alles goed... mensen planten dieren..
de hortensia's in de tuin zijn gewoon verschroeid van de zon,
helemaal bruin, ..en ze waren zo mooi...jammer, maar niks aan te doen.
Hugie hou het maar rustig als het zo warm is, je kan trouwens
niet anders denk ik
fijn dat Yunna je
veel verstooiïng brengt...
gerarda, een fijn bezoek aan de vriendinnen, geniet ervan..
en goed babelen en lachen hoor, dat fleurt op..
reline een aangenaam weekend ook voor jou en Franske
falcon nog steeds druk in de weer nu veertje zoveel
moet werken, de kindjes houden je wel bezig , en geniet van 't zeetje,
heerlijk verkoelen op het strand...
Allen nog een fijne zaterdag en tot later
Hier is het op een paar druppels na..ook geen regen gevallen,
géén klank en lichtspel.. maar goed want dat brengt
meestal schade ...en da's niet leuk..
De zon probeert voorzichtig te komen piepen dus hopen we
op goed weer.
De temperatuur is al beter ...zo mag het blijven.
dat is voor alles goed... mensen planten dieren..
de hortensia's in de tuin zijn gewoon verschroeid van de zon,
helemaal bruin, ..en ze waren zo mooi...jammer, maar niks aan te doen.
Hugie hou het maar rustig als het zo warm is, je kan trouwens
niet anders denk ik
veel verstooiïng brengt...
gerarda, een fijn bezoek aan de vriendinnen, geniet ervan..
en goed babelen en lachen hoor, dat fleurt op..
reline een aangenaam weekend ook voor jou en Franske
falcon nog steeds druk in de weer nu veertje zoveel
moet werken, de kindjes houden je wel bezig , en geniet van 't zeetje,
heerlijk verkoelen op het strand...
Allen nog een fijne zaterdag en tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Rudy ik heb vandaag al veel aan u gedacht. Ook voor u proficiat met uw huwelijks verjaardag vandaag. Hebt ge ook veel aan het verleden gedacht?
Ik heb vooral aan de tijd gedacht dat ik Marc heb leren kennen.
Dat ge de avond als ge naar de dancing gaat vooral gaat om te dansen en dat ge enkele uren later iemand leert kennen die zo goed bij je past.
Het was toch wel alsof het moest zijn. Hij kwam daar veel om naar de muziek te luisteren en had juist besloten om niet meer te gaan en deze avond ging ik juist vroeger met mijn vriendin naar de dancing zodat we juist in zijn omgeving kwamen zitten en zo is het begonnen. ik heb mijn dag wel rustig kunnen doorkomen met wat genieten maar s'avonds heb ik dan al de muziek gespeelt waar we samen op gedanst hebben en dat werd een beetje teveel.
Maar deze avond ga ik bij de kinderen en zal ik er wel weer bovenop komen.
Ik hoop dat het bij u toch goed gaat, we moeten er door hé. er zijn nog andere mensen die ons nodig hebben en waar we veel liefde van krijgen.
Veel liefs voor u en veertje
gerarda
Ik heb vooral aan de tijd gedacht dat ik Marc heb leren kennen.
Dat ge de avond als ge naar de dancing gaat vooral gaat om te dansen en dat ge enkele uren later iemand leert kennen die zo goed bij je past.
Het was toch wel alsof het moest zijn. Hij kwam daar veel om naar de muziek te luisteren en had juist besloten om niet meer te gaan en deze avond ging ik juist vroeger met mijn vriendin naar de dancing zodat we juist in zijn omgeving kwamen zitten en zo is het begonnen. ik heb mijn dag wel rustig kunnen doorkomen met wat genieten maar s'avonds heb ik dan al de muziek gespeelt waar we samen op gedanst hebben en dat werd een beetje teveel.
Maar deze avond ga ik bij de kinderen en zal ik er wel weer bovenop komen.
Ik hoop dat het bij u toch goed gaat, we moeten er door hé. er zijn nog andere mensen die ons nodig hebben en waar we veel liefde van krijgen.
Veel liefs voor u en veertje
gerarda
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede zondagmorgen gerarda (en vrienden)
Hoe is de dag gegaan , toch nog meegevallen ?
of een beetje minder dan de laatste tijd, normaal dat er herinneringen bovenkomen ... dat hoort erbij maar je bent al sterker geworden.
Ik ben fier op jou dat je het al zo goed doet
Een knuffeltje van mij.. en een aangename zondag vandaag..
Hoe is de dag gegaan , toch nog meegevallen ?
of een beetje minder dan de laatste tijd, normaal dat er herinneringen bovenkomen ... dat hoort erbij maar je bent al sterker geworden.
Ik ben fier op jou dat je het al zo goed doet
Een knuffeltje van mij.. en een aangename zondag vandaag..
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Reline ge hebt deze week al goed uw best gedaan met lachwekkende verhalen.
Doe zo voort
Eerst uw ijsjes zitten eten terwijl u aan het computeren bent en nu denken dat Hugie in de kuip lag te baden Ik zie het al voor mijn ogen.
Misschien eens een goed idee voor haar. Openlucht zwembad.
Ik heb inderdaad de laatste dagen goed geslapen niettegenstaande dat warme weer, maar ik heb toch de venster open gelaten en zo was het hiet houdbaar.
reline gij hebt ook regelmatig een viervoeter op bezoek. Plezant hé zo nu en dan eens.
De ene die bij mij kwam elk jaar komt nu niet meer omdat de kinderen groot worden en niet meer meegaan op reis zodat de hond kan thuis blijven.
Maar de hond van de kinderen ga ik nog veel mee wandelen.
Goed voor haar maar ook voor mij. Wandelen dat gaat nog wel met de fiets zou ik niet meer durven.
Oma-c het zal vandaag ook weer het moment zijn om op de trappers te stappen , een gezellig windje heerlijk om de fiets.
Hugie aan het uitrusten van de kinder spelletjes. ?
En hopelijk wat beter gevoel met het weer van nu.
SW is zeker weer met de noorderzon vertrokken ? of gesmolten van de zon.
Groetjes voor iedereen ook voor Helena en Tina Veertje en Rudy
Gerarda
Doe zo voort
Ik heb inderdaad de laatste dagen goed geslapen niettegenstaande dat warme weer, maar ik heb toch de venster open gelaten en zo was het hiet houdbaar.
reline gij hebt ook regelmatig een viervoeter op bezoek. Plezant hé zo nu en dan eens.
De ene die bij mij kwam elk jaar komt nu niet meer omdat de kinderen groot worden en niet meer meegaan op reis zodat de hond kan thuis blijven.
Maar de hond van de kinderen ga ik nog veel mee wandelen.
Goed voor haar maar ook voor mij. Wandelen dat gaat nog wel met de fiets zou ik niet meer durven.
Oma-c het zal vandaag ook weer het moment zijn om op de trappers te stappen , een gezellig windje heerlijk om de fiets.
Hugie aan het uitrusten van de kinder spelletjes. ?
En hopelijk wat beter gevoel met het weer van nu.
SW is zeker weer met de noorderzon vertrokken ? of gesmolten van de zon.
Groetjes voor iedereen ook voor Helena en Tina Veertje en Rudy
Gerarda
-
Gerarda....
Ik weet dat deze dagen niet zo makkelijk voor jou waren, maar het doet me deugd zoals je nu schrijft...ook Marc zal er heel blij om zijn!!
Tja en die zotte dingen...tegenwoordig komt de deugnieterij nogal eens boven.....
Ik heb er zelf ook deugd van!
De hond is weer als logé bij ons en dat voor een kleine drie weken.
En nu ga ik samen met franske op pad om hem uit te laten....om de twee dagen een beperkte afstand zonder stok en de andere een langere afstand met stok....vandaag niet, want we zijn gaan stappen...een zoektocht gelopen...is genoeg geweest!
We kwamen een ludieke tekst tegen....!!

Eigenlijk een ware tekst!
Gerarda...het voornaamste is dat je iets doet waar je je veilig bij voelt....en met fietsen is dat niet...afblijven dus!
Hier gaat slapen ook goed...altijd met raam open en tijdens die warme dagen alle ramen en deuren boven open...wel met vliegenraam erin.
Hugie....nu geen zwembadweer meer hé!
Is Yunna nog bij jou?
Oma-C....hopelijk kon hje gaan fietsen...ideaal weer, wel tamelijk wat wind!!
Ik hoop dat iedereen het fijn had vandaag!
Groetjes aan jullie allen...
Liefs, Reline
Ik weet dat deze dagen niet zo makkelijk voor jou waren, maar het doet me deugd zoals je nu schrijft...ook Marc zal er heel blij om zijn!!
Tja en die zotte dingen...tegenwoordig komt de deugnieterij nogal eens boven.....
Ik heb er zelf ook deugd van!
De hond is weer als logé bij ons en dat voor een kleine drie weken.
En nu ga ik samen met franske op pad om hem uit te laten....om de twee dagen een beperkte afstand zonder stok en de andere een langere afstand met stok....vandaag niet, want we zijn gaan stappen...een zoektocht gelopen...is genoeg geweest!
We kwamen een ludieke tekst tegen....!!
Eigenlijk een ware tekst!
Gerarda...het voornaamste is dat je iets doet waar je je veilig bij voelt....en met fietsen is dat niet...afblijven dus!
Hier gaat slapen ook goed...altijd met raam open en tijdens die warme dagen alle ramen en deuren boven open...wel met vliegenraam erin.
Hugie....nu geen zwembadweer meer hé!
Is Yunna nog bij jou?
Oma-C....hopelijk kon hje gaan fietsen...ideaal weer, wel tamelijk wat wind!!
Ik hoop dat iedereen het fijn had vandaag!
Groetjes aan jullie allen...
Liefs, Reline