Supermarkt André
-
Gast
dus,eigenlijk is't geen familie...Choerrel schreef:Dat is de hond van het lief van mijn zoon.katana schreef:Hoe kom je aan twee honden , beste Choerrel , hopelijk toch geen opvangcentrum opgestart![]()
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
En er komen af en toe ook minder goede of fraaie berichten. Katana kent hem zeker, en ik ben er van overtuigd anderen hier ook nog : Onze vriend Zorro heeft het tijdlijke met het eeuwige verwissld. Veel sterkte aan de familieleden in deze moeilijke tijd en Zorro hopelijk krijgt je je volledige wel verdiende rust gelijk waar je ook bent.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:Wie was die vreemde vrouw met rugzak , op bezoek bij Marcel Vanthilt![]()
Eenieder zijn eigen zin en doen natuurlijk : maar ik weet niet hoe mensen naar een dergelijke onnozelaar kunnen kijken.
-
canteclaer schreef:dus,eigenlijk is't geen familie...Choerrel schreef:Dat is de hond van het lief van mijn zoon.katana schreef:Hoe kom je aan twee honden , beste Choerrel , hopelijk toch geen opvangcentrum opgestart![]()
Daarom verstaan ze zich zo goed Katana.
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Dat vind ik nu ook eens zie. Dat hij een onnozelaar is heeft hij gelijk met zijn dorpsgenoot Beke.Mathieu schreef:katana schreef:Wie was die vreemde vrouw met rugzak , op bezoek bij Marcel Vanthilt![]()
Eenieder zijn eigen zin en doen natuurlijk : maar ik weet niet hoe mensen naar een dergelijke onnozelaar kunnen kijken.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Het verstand zit ergens anders , zo te lezen hierChoerrel schreef:Dat vind ik nu ook eens zie. Dat hij een onnozelaar is heeft hij gelijk met zijn dorpsgenoot Beke.Mathieu schreef:katana schreef:Wie was die vreemde vrouw met rugzak , op bezoek bij Marcel Vanthilt![]()
Beke is een redder
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Onslow uit ' Schone schijn' is op 68 jarige leeftijd overleden aan prostaatkanker , kreeg dat de eerst maal te horen in 2010, dat hij kanker had , twee jaar nadien , het einde , jammer
Laat u regelmatig testen mannen , doe ik ook , weet hoever het staat, mijn ph , als er verandering optreed, dan maar alert zijn , of mijn testament opmaken
Laat u regelmatig testen mannen , doe ik ook , weet hoever het staat, mijn ph , als er verandering optreed, dan maar alert zijn , of mijn testament opmaken
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
[/quote]